crm a home office

CRM a Home Office. 4 przykazania pracy z domu i w systemie CRM

Po kilku latach pracy zdalnej już jesteśmy do niej przyzwyczajeni. Dlatego wciąż potrzebne są narzędzia do organizacji pracy poza biurem. Możliwość realizowania codziennych zadań w systemie zdalnej pracy to komfort, z którego ani pracownicy, ani pracodawcy nie chcą rezygnować. […]

CRM a Home Office. 4 przykazania pracy z domu i w systemie CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
cloud czy onpremise

Cloud czy On-Premise? Jak rozstrzygnąć ten dylemat?

Miejsce instalacji systemu to temat, który bywa pomijany, ale który może zadecydować o sukcesie całego projektu. Bo za hosting się płaci, a za utrzymanie własnych serwerów… też trzeba płacić. Tylko trochę w innej formie. Usługa hostingowa zwykle oferowana jest w modelu subskrypcyjnym.

Cloud czy On-Premise? Jak rozstrzygnąć ten dylemat? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zalety mvp

Zalety podejścia MVP – rozszyfrowuję żargon software house, z którym rozmawiasz

Zupełnie mnie nie zdziwi, jeżeli skrót MVP kojarzy Ci się przede wszystkim ze światem sportu. Do niedawna sam łączyłem go tylko i wyłącznie z turniejami, na koniec których wybiera się najbardziej wartościowego gracza. W ostatnim finale Ligi Mistrzów, podczas którego siatkarze Grupy

Zalety podejścia MVP – rozszyfrowuję żargon software house, z którym rozmawiasz Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera

Wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera? Którą drogą podążyć dla dobra biznesu?

Temat jest zawiły. Ale spróbuję się odnieść. Od razu wyjaśniam – nie ma jednej słusznej drogi. Obie opcje są dobre. Wszystko zależy od specyfiki Twojego biznesu, indywidualnych potrzeb oraz portfolio produktów dostępnych na rynku. Pewnie także od budżetu i czasu na realizację.

Wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera? Którą drogą podążyć dla dobra biznesu? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
gwiazda rynku crm

Wschodząca gwiazda rynku CRM w Polsce

Pozornie mogłoby się wydawać, że rynek systemów CRM  jest już przesycony. Że nie ma tu miejsca dla nowych graczy, bo konkurencja jest tak liczna i silna, że nikomu się to już nie będzie opłacać, by wchodzić z nią w szranki. Tymczasem nie przestaje przybywać

Wschodząca gwiazda rynku CRM w Polsce Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
crm made in poland

CRM made in Poland – dlaczego lepiej korzystać z usług polskiej firmy wdrożeniowej?

Systemy CRM na zachodzie (głównie w USA) zaczęły się pojawiać już w latach 80. XX wieku. Powstały one z potrzeby uporządkowania danych w ramach systemów informatycznych. Teczki i papierowe archiwa przestały już być wystarczające i nie spełniały wymagań

CRM made in Poland – dlaczego lepiej korzystać z usług polskiej firmy wdrożeniowej? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Elastyczny system IT – bo nie wiesz, co Cię czeka w przyszłości [Przypowieść o „czarnym łabędziu”]

Rzeczywistość ostatnio mocno zaskakuje. Jedna po drugiej dotykają nas sytuacje, które „wywracają” dotychczasowe założenia. To jak nagromadzenie „czarnych łabędzi” z książki Nassima Nicholasa Taleba. Według teorii wspomnianego autora: „czasami dzieją się rzeczy, które

Elastyczny system IT – bo nie wiesz, co Cię czeka w przyszłości [Przypowieść o „czarnym łabędziu”] Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
najlepszy system crm

Najlepszy system CRM 2022 roku. Co wybrać, żeby nie żałować?

Dobijamy do połowy roku. Na gruncie Customer Relationship Management rozdano już wiele nagród i wyróżnień. Jesteśmy też w stanie powiedzieć, co nowego swoim klientom zaproponowali producenci systemów Sales Force Automation. Jednocześnie, masz wystarczająco dużo czasu,

Najlepszy system CRM 2022 roku. Co wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
customer-centric

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach?

W mojej pracy dużo rozmawiam z przedsiębiorcami o specyfice prowadzonych przez nich biznesów. Bardzo często spotykam się ze stwierdzeniem, że ich firma jest skoncentrowana na klientach. A przynajmniej, że taką strategię chcieliby realizować. Po czym poznaję, czy organizacja rzeczywiście jest „customer-centric”? O tym

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
serwis i rozwój systemu it blog post background picture

Serwis i rozwój systemu IT – jak to wygląda w praktyce?

Twój system jest już gotowy. Używacie go z powodzeniem od kilku tygodni. Wszystko działa „jak należy” i zaczynacie dostrzegać, co jeszcze można udoskonalić. Automatyzacja podstawowych czynności na tyle usprawniła pracę zespołu, że chcecie więcej. Nic dziwnego! Tylko jak powrócić

Serwis i rozwój systemu IT – jak to wygląda w praktyce? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
nieudane wdrożenie crm

Jak uniknąć nieudanego wdrożenia systemu CRM? [Przykłady]

Pamiętasz jeszcze telefony BlackBerry? Był czas, że urządzenia mobilne z klawiaturą QWERTY były niezwykle popularne. Aż któregoś dnia jakby zniknęły z rynku. Te, które się zachowały – 4 stycznia 2022 w ogóle przestały działać. Czy wiesz,

Jak uniknąć nieudanego wdrożenia systemu CRM? [Przykłady] Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
doradztwo crm

Doradztwo CRM, czyli jak zyskać oprogramowanie szyte na miarę?

Decyzja o zakupie oprogramowania ma dużo do czynienia z wypracowanym zaufaniem. Doradca CRM, z którego usług skorzystasz, musi Cię najpierw do siebie przekonać. Do samego produktu również. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że poczucie bezpieczeństwa wynikające z przekonania, że jesteś „w dobrych rękach”,

Doradztwo CRM, czyli jak zyskać oprogramowanie szyte na miarę? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
oprogramowanie crm

Oprogramowanie CRM — system, który zmienia się razem z Tobą

Czy potrafisz sobie wyobrazić prowadzenie firmy bez systemu CRM? Zapisywanie wszystkiego w arkuszach kalkulacyjnych albo w tradycyjnym kalendarzu. Patrząc na przyzwyczajenia, pewnie już nikt z nas nie wie, jak zarządzanie firmą by wyglądało bez CRM. Gdyby powiedzieć, że system klasy Customer Relationship

Oprogramowanie CRM — system, który zmienia się razem z Tobą Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
zalety scrum

Zalety współpracy w Scrumie. Software Development dla zwinnych organizacji

Do napisania tego artykułu zainspirowała mnie prawdziwa historia. Jakiś czas temu rozmawiałem z klientem na temat zasad dalszej współpracy. Dogadywaliśmy się w lot. Piotr (tak go nazwijmy) wykazywał bardzo dużo zrozumienia dla podejścia zwinnego i realizacji omawianego

Zalety współpracy w Scrumie. Software Development dla zwinnych organizacji Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
przykłady systemów crm

Przykłady systemów CRM, które zmieniają rzeczywistość biznesową na lepsze

Dobrze znać przykłady systemów CRM, które zmieniają lub kreują rzeczywistość biznesową. Wybierz jeden z poniższych, jeżeli zależy Ci na prowadzeniu nowoczesnej, proklienckiej firmy. I tak. Wiem, że często powtarzam, że to oprogramowanie powinno być dostosowane do realiów panujących

Przykłady systemów CRM, które zmieniają rzeczywistość biznesową na lepsze Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
aplikacja mobilna crm

Aplikacja mobilna CRM – sposób na efektywność zespołu handlowego z dowolnego miejsca i urządzenia

Realia ostatnich lat przyczyniły się do popularyzacji trybu Home Office oraz zjawiska #workation. Być może jesteś teraz w pracy, ale wcale niekoniecznie w biurze przed komputerem. Nie zdziwię się, jeśli zastałem Cię w salonie na kanapie, w pokoju dziecka przy

Aplikacja mobilna CRM – sposób na efektywność zespołu handlowego z dowolnego miejsca i urządzenia Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
Scroll to Top