Mautic

Intuicyjny, innowacyjny i rozbudowany system marketing automation

logo Mautic white

Rozwiązania dla marketingu

Systemy marketing automation to oprogramowanie zaprojektowane w celu zwiększenia efektywności działań prowadzonych Internecie. Oprogramowanie tego typu umożliwia automatyzację procesów marketingowych opartych o powtarzalne czynności, takie jak wysyłka wiadomości E-mail czy zamieszczanie postów w mediach społecznościowych.

Platformy do automatyzacji marketingu pozwalają na wykonywanie zdefiniowanych wcześniej zadań bez dodatkowego wysiłku Twoich pracowników.

Pierwotnie systemy marketing automation ograniczały się do wysyłki wiadomości E-mail. Nowoczesne rozwiązania tego typu obejmują również obsługę mediów społecznościowych, zbieranie informacji o potencjalnych klientach czy też narzędzia do analizy i raportowania zgromadzonych danych.

Systemy marketing automation oszczędzają czas pracowników działu marketingu i sprzedaży uwalniając ich od konieczności wykonywania powtarzalnych działań oraz zbierają kluczowe informacje o zachowaniach potencjalnych klientów.

Mautic – open source marketing automation

Mautic to potężne narzędzie typu marketing automation pozwalające na automatyzację procesu dostarczania potencjalnym klientom odpowiednich dla nich informacji. System ten to również doskonała platforma do prowadzenia kampanii marketingowych opartych o strony typu landing page, wysyłkę E-mail, czy integrację ze stronami internetowymi.

Mautic to aktualnie jedyny system marketing automation o otwartym kodzie. Jest to system stabilny i dojrzały. Swoją funkcjonalnością niejednokrotnie zawstydza zamknięte komercyjne rozwiązania typu Hubspot, Marketo czy Salesforce Pardot.

Mautic contacts panel

Otwarty kod Mautica sprawia, że jest to pierwsza platforma do automatyzacji marketingu, którą można w pełni dostosować do nawet najbardziej specyficznych potrzeb każdej firmy.

Od odwiedzającego do klienta

Funkcjonalność Mautica pozwala na kontrolę i optymalizację procesu konwersji osób odwiedzających stronę internetową w leady. System ten skutecznie gromadzi i segreguje informacje o krokach podejmowanych przez poszczególne osoby, oferując dokładny podgląd historii ich aktywności.

Przy okazji nowego wejścia na Twoją stronę podpiętą do systemu Mautic utworzony zostaje anonimowy lead zawierający jedynie adres IP i źródło odwiedzin (np. wyniki wyszukiwania Google). Jeżeli osoba ta po pewnym czasie zdecyduje się na subskrypcję newslettera, istniejący w systemie anonimowy lead zostanie wzbogacony o adres E-mail, na który za pośrednictwem Mautica będą wysyłane wiadomości z predefiniowanych kampanii.

Przy okazji wypełnienia formularza kontaktowego, dane odnoszące się do danego leada zostają uzupełnione o kolejne pozyskane informacje, np. imię i nazwisko. Każda aktywność użytkownika (odczyt maila, odwiedziny określonej podstrony itp.) może być odpowiednio punktowana. Po zgromadzeniu określonej liczby punktów lead może zostać np. przesłany do naszego systemu CRM.

Myślisz czy Mautic sprawdzi się w Twojej firmie?
Przeczytaj, co sądzą o nim na Twitterze użytkownicy z całego świata!

Ponad 40 gotowych do użycia integratorów

Użytkownicy systemu Mautic mają możliwość pobrania ponad 40 gotowych integratorów pozwalających na szybkie i skuteczne połączenie aplikacji z wykorzystywanymi w firmie kanałami marketingowymi, usługami i systemami. Przydatne integratory, w które wyposażony jest Mautic to między innymi:

  • CRM (Sugar,MS Dynamics, Salesforce)
  • Media społecznościowe (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram)
  • CMS (WordPress, Joomla, Drupal)

Integrator Mautic – Sugar oraz SuiteCRM od eVolpe

Jedna z największych na świecie firm szkoleniowych – Miller Heiman Group – w badaniach „2016 Best Sell Practices” umieściła współpracę pomiędzy działami Marketingu i Sprzedaży na pierwszym miejscu na liście najbardziej zyskownych działań koniecznych do wdrożenia w przedsiębiorstwach.

Przygotowana przez eVolpe integracja systemu Mautic z Sugar oraz SuiteCRM jest doskonałym sposobem na ujednolicenie przekazywania informacji pomiędzy tymi dwoma zespołami. Służy ona uproszczeniu powtarzalnych procesów oraz zbudowaniu pozytywnego, spójnego wizerunku przedsiębiorstwa. W efekcie integracji firma otrzymuje:

  • podgląd 360° wszystkich relacji Klient – Firma
  • dwukierunkową integrację zbieranych informacji handlowych i marketingowych
  • zaawansowane automatyzacje powtarzalnych czynności
  • wykrywanie duplikatów
  • rozbudowane możliwości analityczne
  • elastyczność konfiguracji pod własne potrzeby

Porównanie Mautica z innymi systemami typu marketing automation

Funkcjonalność Mautica bardzo dobrze prezentuje się na tle innych systemów typu marketing automation obarczonych opłatami licencyjnymi. W bezpośrednim porównaniu Mautic często oferuje więcej niż systemy komercyjne, a do tego cechuje się perfekcyjną elastycznością i możliwością kastomizacji charakterystyczną dla rozwiązań Open Source.

MauticMarketoInfusionSoftHubspotPardotEloqua
Testy A/B
Kampanie „kropelkowe”
Kampanie mailingowe
Integracja z systemami CRM
Zarządzanie eventami
Strony landingowe i kreator formularzy
Analiza namiarów (leadów)
Zarządzanie namiarami
Ocena namiarów (Lead Scoring)
Zarządzanie listami
Formularze web-to-lead
Integracja z Social Media
Monitoring aktywności w sieci
Integracja z systemami CMS
Możliwość wyboru platformy e-mail
Integracja z systemami eCommerce
Możliwość hostowania stron landingowych na własnych serwerach
Możliwość instalacji na własnych serwerach
Opłaty licencyjne$0od $895 do $3295+ za miesiącod $199 do $379 za miesiącod $200 do $2400+ za miesiącod $1000 do $3000+ za miesiącod $2000 do $3000+ za miesiąc
Czynnik ograniczającyBrakLiczba
namiarów
Liczba
namiarów
Liczba
namiarów
Liczba
namiarów
Liczba
namiarów

Porozmawiaj z nami
o systemie Mautic w Twojej firmie

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

FAQ

Co to jest Marketing Automation?

Marketing Automation to oprogramowanie zaprojektowane w celu zwiększenia efektywności działań promocyjnych prowadzonych Internecie. Systemy tego typu umożliwiają automatyzację procesów marketingowych opartych o powtarzalne czynności marketingowe, takie jak wysyłka wiadomości E-mail czy śledzenie aktywności klientów na stronach internetowych.

Do czego służy Mautic?

Mautic to potężne narzędzie typu marketing automation pozwalające na automatyzację czynności marketingowych. System służy m.in. do prowadzenia kampanii marketingowych opartych o strony typu landing page, wysyłkę E-mail oraz integrację ze stronami internetowymi.

Mautic to aktualnie jedyny system marketing automation o otwartym kodzie. Jest to pierwsza platforma do automatyzacji marketingu, którą można w pełni dostosować do nawet najbardziej specyficznych potrzeb każdej firmy.

Przewiń do góry