Service Creatio

Rewolucyjny sposób obsługi klienta full-cycle

Wpływaj na to, co na temat Twojego biznesu zapamiętują klienci. Generuj pozytywne Customer Experience przy pomocy nowoczesnego systemu do obsługi posprzedażowej i okołotransakcyjnej.

Zobacz Service Creatio w akcji

Service Creatio to coś więcej niż typowe narzędzie Customer Support. Jest to część kompleksowej platformy, na którą składają się dodatkowo rozwiązania dla Sprzedaży i Marketingu.

W Creatio otrzymujesz podgląd 360° prowadzonych relacji biznesowych i w realny sposób oddziałujesz na doświadczenie klienta z organizacją.  

Strategia omnichannel w praktyce

Zcentralizuj wszystkie środki komunikacji w jednym środowisku, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta. Spersonalizuj komunikację z odbiorcami Twoich towarów lub usług.

Posługuj się kanałem, który preferuje rozmówca. Sprawnie przełączaj się między chatem, mailem, portalem samoobsługowym, telefonem czy narzędziem do wideokonferencji.

Sytem stworzony dla agenta Customer Service

Dzięki możliwościom Creatio bez trudu i zgodnie z filozofią low-code/no-code zbudujesz centrum dowodzenia sprawami Customer Service.

System, który oferujemy umożliwia zarządzanie kolejkami zleceń, komunikację z wieloma użytkownikami, udostępnianie informacji za pośrednictwem ESN i monitorowanie własnej wydajności w jednym oknie.

Creatio w Magicznym Kwadrancie Gartnera w kategorii CRM Customer Engagement Center

Zarządzanie ticketami

Informację o zgłoszeniach od klientów przechowuj w jednym miejscu. Możesz je podzielić na różne kategorie: incydenty, zgłoszenia serwisowe, usługi doradcze czy roszczenia.

System umożliwia przypisywanie tych spraw do agentów i zespołów, ustalanie terminów realizacji oraz zarządzanie komunikacją w trakcie.

Baza wiedzy

Gromadź informacje o typowych zgłoszeniach i sposobach ich rozwiązywania w ujednoliconej bazie wiedzy. Korzystaj ze zgromadzonych artykułów i jeszcze szybciej rozwiązuj powierzone Ci sprawy. Zapewniaj wysoką jakość obsługi klientów i partnerów.

Zarządzanie warunkami SLA

Serwis serwisowi nie równy. Z różnymi klientami umawiasz się na różnorakie warunki. To, na jakich zasadach współpracujecie po zakończeniu podstawowej usługi zwykle określa specjalna umowa (Service Level Agreement).

System od Creatio pozwoli się w tym odnaleźć. Aktualny i kompletny katalog zawartych kontraktów pomoże Ci uregulować procesy obsługi i zaoferować klientom odpowiedni poziom wsparcia.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Potrzebujesz doradztwa w sprawie oprogramowania dla biznesu? Chcesz wiedzieć, kiedy dokładnie zadzwoni telefon? Zobacz, jak możemy Ci pomóc.

Własne procesy i automatyzacje

Service Creatio umożliwia Ci zaprojektowanie własnych procesów i automatyzacji. Wbudowany kreator Business Process Management (BPM) sprawia, że nawet jeżeli producent nie przewidział, w jaki sposób współpracujesz z klientami, możesz to samodzielnie uzupełnić.

W wygodny sposób „nauczysz” system specyfiki Twojego biznesu, tak, aby jeszcze lepiej Ci służył.

Integracja z innymi systemami, z których korzystasz

W wygodny sposób zaimportuj dane do systemu z arkusza Excel, z którego korzystaliście do tej pory. Posłuż się integracją z Microsoft Exchange i nie zmieniaj nawyków związanych z prowadzeniem kalendarza oraz porządkowaniem poczty e-mail.

Podłącz do systemu ulubioną centralę telefoniczną i wykonuj oraz odbieraj połączenia telefoniczne bez opuszczania Creatio.

Dostosowania no-code

Service Creatio, tak samo jak pozostałe części platformy CX, możesz dostosować do bardzo indywidualnych preferencji przy użyciu kreatora no-code.

W systemie da się zmienić wygląd i skład interface’u, skomponować widok aplikacji dla użytkowników o określonej roli i uprawnieniach, a także po prostu przearanżować kolejność czy zawartość wyświetlanych elementów.

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Creatio?

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

logo eVolpe white
Przewiń do góry