Service Creatio
Rewolucyjny sposób obsługi klienta full-cycle
Wpływaj na to, co na temat Twojego biznesu zapamiętują klienci. Generuj pozytywne Customer Experience przy pomocy nowoczesnego systemu do obsługi posprzedażowej i okołotransakcyjnej.
Zobacz Service Creatio w akcji
Service Creatio to coś więcej niż typowe narzędzie Customer Support. Jest to część kompleksowej platformy, na którą składają się dodatkowo rozwiązania dla Sprzedaży i Marketingu.
W Creatio otrzymujesz podgląd 360° prowadzonych relacji biznesowych i w realny sposób oddziałujesz na doświadczenie klienta z organizacją.
Strategia omnichannel w praktyce
Zcentralizuj wszystkie środki komunikacji w jednym środowisku, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta. Spersonalizuj komunikację z odbiorcami Twoich towarów lub usług.
Posługuj się kanałem, który preferuje rozmówca. Sprawnie przełączaj się między chatem, mailem, portalem samoobsługowym, telefonem czy narzędziem do wideokonferencji.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-communication-panel_0.jpg)
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-service-analytics_10-1024x549.jpg)
Sytem stworzony dla agenta Customer Service
Dzięki możliwościom Creatio bez trudu i zgodnie z filozofią low-code/no-code zbudujesz centrum dowodzenia sprawami Customer Service.
System, który oferujemy umożliwia zarządzanie kolejkami zleceń, komunikację z wieloma użytkownikami, udostępnianie informacji za pośrednictwem ESN i monitorowanie własnej wydajności w jednym oknie.
Creatio w Magicznym Kwadrancie Gartnera w kategorii CRM Customer Engagement Center
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Gartner-award.jpg)
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/image-2.png)
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-unified-case-database-1024x508.jpg)
Zarządzanie ticketami
Informację o zgłoszeniach od klientów przechowuj w jednym miejscu. Możesz je podzielić na różne kategorie: incydenty, zgłoszenia serwisowe, usługi doradcze czy roszczenia.
System umożliwia przypisywanie tych spraw do agentów i zespołów, ustalanie terminów realizacji oraz zarządzanie komunikacją w trakcie.
Baza wiedzy
Gromadź informacje o typowych zgłoszeniach i sposobach ich rozwiązywania w ujednoliconej bazie wiedzy. Korzystaj ze zgromadzonych artykułów i jeszcze szybciej rozwiązuj powierzone Ci sprawy. Zapewniaj wysoką jakość obsługi klientów i partnerów.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-knowledge-base_2-1024x532.jpg)
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-service-agreements-database-1024x501.jpg)
Zarządzanie warunkami SLA
Serwis serwisowi nie równy. Z różnymi klientami umawiasz się na różnorakie warunki. To, na jakich zasadach współpracujecie po zakończeniu podstawowej usługi zwykle określa specjalna umowa (Service Level Agreement).
System od Creatio pozwoli się w tym odnaleźć. Aktualny i kompletny katalog zawartych kontraktów pomoże Ci uregulować procesy obsługi i zaoferować klientom odpowiedni poziom wsparcia.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-visual-process-designer_0-1024x497.jpg)
Własne procesy i automatyzacje
Service Creatio umożliwia Ci zaprojektowanie własnych procesów i automatyzacji. Wbudowany kreator Business Process Management (BPM) sprawia, że nawet jeżeli producent nie przewidział, w jaki sposób współpracujesz z klientami, możesz to samodzielnie uzupełnić.
W wygodny sposób „nauczysz” system specyfiki Twojego biznesu, tak, aby jeszcze lepiej Ci służył.
Integracja z innymi systemami, z których korzystasz
W wygodny sposób zaimportuj dane do systemu z arkusza Excel, z którego korzystaliście do tej pory. Posłuż się integracją z Microsoft Exchange i nie zmieniaj nawyków związanych z prowadzeniem kalendarza oraz porządkowaniem poczty e-mail.
Podłącz do systemu ulubioną centralę telefoniczną i wykonuj oraz odbieraj połączenia telefoniczne bez opuszczania Creatio.
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-calls_1.png)
![](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2022/08/Creatio-studio-1024x500.png)
Dostosowania no-code
Service Creatio, tak samo jak pozostałe części platformy CX, możesz dostosować do bardzo indywidualnych preferencji przy użyciu kreatora no-code.
W systemie da się zmienić wygląd i skład interface’u, skomponować widok aplikacji dla użytkowników o określonej roli i uprawnieniach, a także po prostu przearanżować kolejność czy zawartość wyświetlanych elementów.
Oferta szkoleń z obsługi systemu Creatio
Szkolenie dla
użytkowników
od 700zł za osobę
Szkolenie dla administratorów
od 1666zł za osobę
Leasing na oprogramowanie?
Tak, to możliwe! Dzięki partnerstwu eVolpe z firmą GRENKE jesteśmy w stanie zaoferować wygodne i szybkie finansowanie systemów i projektów wdrożeniowych.
Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Creatio?
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.