
Low-code/No-code – Poradnik Kupującego
Materiał premium dla decydentów zainteresowanych technologią LC/NC. Dowiedz się, jak wybrać system oraz dostawcę oprogramowania. Zapoznaj się z case study takiego wdrożenia oraz checklistą decydenta.

Jak zarządzać biznesem prowadzonym zdalnie?
Znajdziesz tu, sporo informacji o przydatnych narzędziach oraz dobrych praktykach organizacyjnych. Przeczytasz o korzyściach i zagrożeniach wynikających z trybu Home Office.

CRM Analityczny
Właściwie obsługiwany CRM dostarcza cennej wiedzy analitycznej, która przysłuży się trafionym decyzjom strategicznym. Przeczytaj więcej o tym, jak w pełni wykorzystać możliwości oprogramowania tej klasy.

Sugar w zarządzaniu sprzedażą
Z e-Booka dowiesz się, w jaki sposób oprogramowanie firmy SugarCRM pomaga przedsiębiorcom realizować plany sprzedażowe, zarządzać namiarami, raportować, czy też poprawiać tzw. Customer Experience.

Metodyki wdrażania systemów IT
Zapoznaj się z głównymi wytycznymi podejścia waterfall oraz agile. W publikacji przeczytasz o wadach i zaletach obu sposobów realizowania projektów informatycznych.

11 zasad udanego wdrożenia systemu CRM
Zbiór praktycznych porad – każdorazowo popartych przykładem i anty-przykładem – pozwalających przygotować się do wdrożenia oprogramowania informatycznego w przedsiębiorstwie.

Sprzedaż Się Mierzy
Key Performance Indicator, KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności, które pozwalają mierzyć skuteczność w osiąganiu przyjętych przez Ciebie celów biznesowych. Czytaj o nich więcej w artykule naszego Head of Sales – Sławomira Wnuka.

Rola CRM w Strategii Omnichannel
Marketing i sprzedaż w drugiej dekadzie XXI wieku już nie tylko warto, ale wręcz należy prowadzić z wykorzystaniem wielu kanałów jednocześnie. Oprogramowanie CRM pomaga uporządkować planowane i realizowane aktywności oraz odpowiednio raportować o uzyskanych efektach. Czytaj dalej, co na ten temat na łamach magazynu „Nowa Sprzedaż” napisała nasza COO Magdalena Ziębińska.
Wybrane publikacje z bloga eVolpe
Dedykowany system CRM oferuje przydatne, niestandardowe funkcje, jak chociażby możliwość prognozowania przychodów.
Jak ważna jest optymalizacja wydajności CRM?

Dlaczego nawet najlepsze systemy CRM należy poddawać okresowej optymalizacji wydajności?
Co łączy Customer Journey Map
i CRM?

Czym jest mapa podróży klienta? Jak ją stworzyć i używać w codziennej pracy? W jaki sposób zaprojektować Customer Journey Map bezpośrednio w systemie CRM?
Scoring klientów
w systemie CRM

W jaki sposób wspomóc dział handlowy w dokonywaniu oceny potencjału klienta, czyli czym jest scoring w systemie CRM?
Porozmawiaj z nami
o usługach konsultingu
i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!
Skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 24 godzin.