
7 Mitów Low-code/No-code
E-book przedstawia 7 najbardziej znanych mitów o no-code i obala je w oparciu na dane i badania. Więc nie trwaj w niepewności i poznaj możliwości rozwiązania, które podbija świat.

Low-code/No-code – Poradnik Kupującego
Materiał premium dla decydentów zainteresowanych technologią LC/NC. Dowiedz się, jak wybrać system oraz dostawcę oprogramowania. Zapoznaj się z case study takiego wdrożenia oraz checklistą decydenta.

No-code Playbook
Odkryj zasady tworzenia systemów informatycznych bez kodu. Dowiedz się, co Cię czeka w procesie oraz jak skutecznie zarządzać rozwojem oprogramowania No-code.

Metodyki wdrażania systemów IT
Zapoznaj się z głównymi wytycznymi podejścia waterfall oraz agile. W publikacji przeczytasz o wadach i zaletach obu sposobów realizowania projektów informatycznych.

Jak zarządzać biznesem prowadzonym zdalnie?
Znajdziesz tu, sporo informacji o przydatnych narzędziach oraz dobrych praktykach organizacyjnych. Przeczytasz o korzyściach i zagrożeniach wynikających z trybu Home Office.

Wszystko, co musisz wiedzieć o wdrożeniu systemu CRM
Poznaj szczegóły dotyczące wyboru oprogramowania, współpracy z zespołem deweloperskim, user adoption i innych faz tego wymagającego przedsięwzięcia.

CRM Analityczny
Właściwie obsługiwany CRM dostarcza cennej wiedzy analitycznej, która przysłuży się trafionym decyzjom strategicznym. Przeczytaj więcej o tym, jak w pełni wykorzystać możliwości oprogramowania tej klasy.

COVID-19 a rynek systemów CRM
Materiał, który pobierasz, powstał jako odpowiedź na pytanie – „Jak bardzo epidemia koronawirusa wpłynęła na rynek systemów CRM i proces związany z pozyskaniem oprogramowania w polskich przedsiębiorstwach?”.

Sugar w zarządzaniu sprzedażą
Z e-Booka dowiesz się, w jaki sposób oprogramowanie firmy SugarCRM pomaga przedsiębiorcom realizować plany sprzedażowe, zarządzać namiarami, raportować, czy też poprawiać tzw. Customer Experience.

Jak wybrać system CRM?
Publikacja na temat poszczególnych etapów wyboru systemu CRM. Dowiedz się, które kwestie należy rozważyć, czego nie wolno pominąć, jakie korzyści można osiągnąć.

RODO a systemy CRM
Przekonaj się jakie mechanizmy ochrony danych oferowane są w standardzie oraz co umożliwiają systemy Sugar oraz SuiteCRM.

Przygotowanie do RODO
Przeczytaj jakie obowiązki nakłada na firmy nowe unijne rozporządzenie oraz które funkcje systemu Sugar pomogą Ci ich dopełnić.

Przerwij Status Quo
Przekonaj się jakie możliwości otwiera przed Tobą otwarty kod oprogramowania Sugar i wyróżnij się na rynku zapewniając swoim klientom wyjątkowe Customer Experience.

11 zasad udanego wdrożenia systemu CRM
Zbiór praktycznych porad – każdorazowo popartych przykładem i anty-przykładem – pozwalających przygotować się do wdrożenia oprogramowania informatycznego w przedsiębiorstwie.

Kontrola kosztów CRM – Poradnik Kupującego
Gdzie szukać ukrytych opłat oraz jak wybrać oprogramowanie biorąc pod uwagę całkowity koszt użytkowania? Koniecznie przeczytaj, zanim dokonasz ostatecznego wyboru!

Sprzedaż Się Mierzy
Key Performance Indicator, KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności, które pozwalają mierzyć skuteczność w osiąganiu przyjętych przez Ciebie celów biznesowych. Czytaj o nich więcej w artykule naszego Head of Sales – Sławomira Wnuka.

CRM analityczny w Nowej Sprzedaży
Interesujesz się tematem Business Intelligence oraz AI? Zastanawiasz się, co jest możliwe do wdrożenia w ramach posiadanego systemu CRM? Pobierz artykuł na temat analitycznych funkcji oprogramowania tej klasy.

Rola CRM w Strategii Omnichannel
Marketing i sprzedaż w drugiej dekadzie XXI wieku już nie tylko warto, ale wręcz należy prowadzić z wykorzystaniem wielu kanałów jednocześnie. Oprogramowanie CRM pomaga uporządkować planowane i realizowane aktywności oraz odpowiednio raportować o uzyskanych efektach. Czytaj dalej, co na ten temat na łamach magazynu „Nowa Sprzedaż” napisała nasza COO Magdalena Ziębińska.
Wybrane publikacje z bloga eVolpe
Dedykowany system CRM oferuje przydatne, niestandardowe funkcje, jak chociażby możliwość prognozowania przychodów.
Jak ważna jest optymalizacja wydajności CRM?

Dlaczego nawet najlepsze systemy CRM należy poddawać okresowej optymalizacji wydajności?
Co łączy Customer Journey Map
i CRM?

Czym jest mapa podróży klienta? Jak ją stworzyć i używać w codziennej pracy? W jaki sposób zaprojektować Customer Journey Map bezpośrednio w systemie CRM?
Scoring klientów
w systemie CRM

W jaki sposób wspomóc dział handlowy w dokonywaniu oceny potencjału klienta, czyli czym jest scoring w systemie CRM?
Porozmawiaj z nami
o usługach konsultingu
i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!
Skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 24 godzin.