Poradnik, po który sięgasz, to efekt wieloletnich doświadczeń eVolpe, w obszarze, który, z uwagi na pandemię koronawirusa oraz postęp technologiczny, dotyczy teraz także przedsiębiorstw spoza naszej specyficznej branży. Znajdziesz tu, sporo informacji o przydatnych narzędziach oraz dobrych praktykach organizacyjnych. Przeczytasz o korzyściach i zagrożeniach wynikających z trybu Home Office. Dowiesz się też jakich błędów nie popełniać oraz jak poprawnie zarządzać czasem rozproszonego zespołu.
7 wyczerpujących rozdziałów na temat każdego z etapów wdrożenia systemu CRM w organizacji. Poznaj szczegóły dotyczące wyboru oprogramowania, współpracy z zespołem deweloperskim, user adoption i innych faz tego wymagającego przedsięwzięcia. Wszystko w przystępnej formie checklisty do odhaczenia.
CRM to potężne narzędzie do prac operacyjnych oraz analizy danych. Właściwie obsługiwany dostarcza cennej wiedzy analitycznej, która przysłuży się trafionym decyzjom strategicznym. Przeczytaj więcej o tym, jak w pełni wykorzystać możliwości oprogramowania tej klasy.
To już pewne, że skutki koronawirusa wykraczają poza kwestie zdrowia i życia ludzkiego. Te ostatnie są oczywiście najbardziej dotkliwe. Dodatkowo pandemia odciska swoje piętno na obszarach takich jak: polityka, kultura, religia oraz szeroko pojęty biznes. Materiał, który pobierasz, powstał jako odpowiedź na pytanie – „Jak bardzo epidemia koronawirusa wpłynęła na rynek systemów CRM i proces związany z pozyskaniem oprogramowania w polskich przedsiębiorstwach?”.
Opis kluczowych funkcji systemu Sugar w kontekście zarządzania sprzedażą. Z e-Booka dowiesz się, w jaki sposób oprogramowanie firmy SugarCRM pomaga przedsiębiorcom realizować plany sprzedażowe, zarządzać namiarami, raportować, czy też poprawiać tzw. Customer Experience.
Publikacja na temat poszczególnych etapów wyboru systemu CRM. Które kwestie należy rozważyć, czego nie wolno pominąć, jakie korzyści można osiągnąć? Odpowiedź na te i inne popularnie zadawane pytania uzyskasz dzięki lekturze e-Booka „Jak wybrać system CRM?”. Kliknij POBIERZ i sprawdź czy na pewno pamiętasz o wszystkim.
Analiza funkcjonalności popularnych systemów CRM w kontekście zgodności z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Przekonaj się jakie mechanizmy ochrony danych oferowane są w standardzie oraz co umożliwiają systemy Sugar oraz SuiteCRM.
Publikacja na temat ogólnych zasad funkcjonowania RODO oraz potencjału oprogramowania firmy SugarCRM w kontekście uporządkowania procedur przetwarzania danych osobowych w przedsiębiorstwach. Przeczytaj jakie obowiązki nakłada na firmy nowe unijne rozporządzenie oraz które funkcje systemu Sugar pomogą Ci ich dopełnić.
Porównanie tradycyjnej i zwinnej metodyki wdrożeniowej. Zapoznaj się z głównymi wytycznymi podejścia waterfall oraz agile. W publikacji przeczytasz o wadach i zaletach obu sposobów realizowania projektów informatycznych. Dowiesz się również co kryje się pod pojęciami takimi jak: SCRUM, Product Discovery, System Overview, Sprint oraz Time & Material.
Tłumaczenie publikacji SugarCRM Inc. na temat przewagi ich systemu nad konkurencyjnymi rozwiązaniami. Przekonaj się jakie możliwości otwiera przed Tobą otwarty kod oprogramowania Sugar i wyróżnij się na rynku zapewniając swoim klientom wyjątkowe Customer Experience.
Zbiór praktycznych porad – każdorazowo popartych przykładem i antyprzykładem – pozwalających przygotować się do wdrożenia oprogramowania informatycznego w przedsiębiorstwie. Publikacja odpowiednia przede wszystkim dla decydentów rozważających implementację systemu klasy CRM w firmie.
Sprzedażowy buzzword ostatnich lat? Ulubiony temat na konferencjach dla przedstawicieli handlowych? Klasyk korporacyjnego żargonu? Key Performance Indicator, KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności, które pozwalają mierzyć skuteczność w osiąganiu przyjętych przez Ciebie celów biznesowych. Czytaj o nich więcej w artykule naszego Head of Sales – Sławomira Wnuka.
Interesujesz się tematem Business Intelligence oraz AI? Zastanawiasz się, co jest możliwe do wdrożenia w ramach posiadanego systemu CRM? Pobierz artykuł na temat analitycznych funkcji oprogramowania tej klasy. Nasz Head of Sales – Sławomir Wnuk wyjaśnia temat w kolejnym artykule dla magazynu „Nowa Sprzedaż”.
Marketing i sprzedaż w drugiej dekadzie XXI wieku już nie tylko warto, ale wręcz należy prowadzić z wykorzystaniem wielu kanałów jednocześnie. Oprogramowanie CRM pomaga uporządkować planowane i realizowane aktywności oraz odpowiednio raportować o uzyskanych efektach. Czytaj dalej, co na ten temat na łamach magazynu „Nowa Sprzedaż” napisała nasza COO Magdalena Ziębińska.
Analiza TCO (Total Cost of Ownership) najpopularniejszych komercyjnych systemów CRM. Gdzie szukać ukrytych opłat oraz jak wybrać oprogramowanie biorąc pod uwagę całkowity koszt użytkowania? Koniecznie przeczytaj, zanim dokonasz ostatecznego wyboru!
Dedykowany system CRM oferuje przydatne, niestandardowe funkcje, jak chociażby możliwość prognozowania przychodów.
Dlaczego nawet najlepsze systemy CRM należy poddawać okresowej optymalizacji wydajności?
Czym jest mapa podróży klienta? Jak ją stworzyć i używać w codziennej pracy? W jaki sposób zaprojektować Customer Journey Map bezpośrednio w systemie CRM?
W jaki sposób wspomóc dział handlowy w dokonywaniu oceny potencjału klienta, czyli czym jest scoring w systemie CRM?
Skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 24 godzin.