Sposób na skuteczne User Adoption systemu IT
Szkolenia to etap wdrożenia, którego nie wolno pominąć!
Zaangażuj członków swojego zespołu we wdrożenie i pokaż im narzędzie, zanim wystartujecie produkcyjnie. Tylko w ten sposób zapewnisz najwyższą efektywność od pierwszych minut użytkowania.
Zanim start na produkcji, szkolenie!
Aby system przynosił założone korzyści biznesowe, konieczna jest pełna świadomość oferowanych funkcji; zwłaszcza wśród pracowników firmy, którzy nie byli zaangażowani we wcześniejsze fazy projektu.
User Adoption gwarancją wysokiego poziomu ROI
„CRM oznacza zdolność firmy do zdobywania klientów, poznawania ich, odnawiania kontaktów z nimi, upewnienia się, że firma dostarcza im dokładnie tego, czego oczekują oraz to, do czego się zobowiązała, i wreszcie – realizowania zysków dzięki tym działaniom.”
Ronald S. Swift
Accelerating Customer Relationships:
Using CRM and Relationship Technologies
Filozofia CRM a systemy CRM
Oszczędzaj czas Twoich pracowników. Zagwarantuj efektywność ich działań.
Postaw na rozwój swojego zespołu. Nie wydawaj pieniędzy na system, z którego nie będziecie korzystać.
Szkolenia z obsługi docenią szczególnie te osoby, których pensja zależy od indywidualnych lub zespołowych wyników.