Szkolenia

Sposób na skuteczne User Adoption systemu IT

Szkolenia to etap wdrożenia, którego nie wolno pominąć!

Zaangażuj członków swojego zespołu we wdrożenie i pokaż im narzędzie, zanim wystartujecie produkcyjnie. Tylko w ten sposób zapewnisz najwyższą efektywność od pierwszych minut użytkowania.

Zanim start na produkcji, szkolenie!

Aby system przynosił założone korzyści biznesowe, konieczna jest pełna świadomość oferowanych funkcji; zwłaszcza wśród pracowników firmy, którzy nie byli zaangażowani we wcześniejsze fazy projektu.

  • Weź udział w warsztatach.
    Naucz się obsługi nowego systemu. Poznaj dobre praktyki, skróty i obejścia.
  • Wypróbuj możliwości narzędzia.
    Samodzielnie wykonaj zadania praktyczne dopasowane do prawdopodobnej sytuacji biznesowej.
  • Rozwiej wątpliwości.
    Skorzystaj z szansy na zadawanie pytań w czasie rzeczywistym.
  • Uzyskaj zwrot z inwestycji.
    Zagwarantuj efektywność pracy z systemem po zakończonym wdrożeniu.

User Adoption gwarancją wysokiego poziomu ROI

„CRM oznacza zdolność firmy do zdobywania klientów, poznawania ich, odnawiania kontaktów z nimi, upewnienia się, że firma dostarcza im dokładnie tego, czego oczekują oraz to, do czego się zobowiązała, i wreszcie – realizowania zysków dzięki tym działaniom.”

Ronald S. Swift

Accelerating Customer Relationships:
Using CRM and Relationship Technologies

Filozofia CRM a systemy CRM

Oszczędzaj czas Twoich pracowników. Zagwarantuj efektywność ich działań.

Postaw na rozwój swojego zespołu. Nie wydawaj pieniędzy na system, z którego nie będziecie korzystać.

Szkolenia z obsługi docenią szczególnie te osoby, których pensja zależy od indywidualnych lub zespołowych wyników.

Porozmawiajmy o szkoleniach dla użytkowników systemu IT


Zostaw wiadomość. Skontaktujemy się w ciągu 24h