
Zendesk Support
Intuicyjny system do obsługi klienta
Customer Support System
Zendesk Support to oprogramowanie do zarządzania zgłoszeniami klienckimi (Customer Service). Możesz je tam wygodnie śledzić, obsługiwać i priorytetyzować.
Obejrzyj video
Zobacz, jakie to proste.
Szybka i sprawna
obsługa zgłoszeń
Zendesk Support pomaga zbierać informacje na temat relacji z klientami Twojego przedsiębiorstwa. Służy osobistej, wydajnej i fachowej obsłudze zgłoszeń i zapytań. Pomaga kreować pozytywne Customer Experience oraz oszczędza czas zatrudnionych agentów.
Zadowolony klient.
Zadowolony sprzedawca
Daj klientom to, czego potrzebują – szybkie i sprawne rozwiązania ich problemów. Zyskaj zadowolonych i lojalnych partnerów biznesowych, którzy doceniają wartość wypracowanej relacji.
Wsparcie zespołu obsługi klienta
Zapewnij wydajność obsługi klienta poprzez inwestycję w nowoczesny, intuicyjny system Customer Support. Zendesk Support to Twój sposób na personalizację przekazu oraz profesjonalną i terminową obsługę. A przy okazji: ogromne wsparcie podczas wykonywania operacyjnych czynności.
Wypróbuj Zendesk Support
Organizuj pracę zespołu. Poprawiaj relacje biznesowe.
Zendesk Support to intuicyjna platforma stworzona z myślą o klientach oraz agentach z zespołu wsparcia. Wszystko, czego potrzebują obie strony, zawiera się w jednym, dynamicznym interfejsie. Dzięki temu narzędziu pomoc techniczna przebiega sprawnie, a Ty pracujesz wydajniej!
Docieraj do klienta. Wykorzystuj odpowiedni kanał komunikacji.
Obsługuj klientów z dowolnego miejsca. Korzystaj z widgetów, predefiniowanych odpowiedzi oraz wyszukiwarki wcześniejszych zdarzeń. Oferuj szybkie, zindywidualizowane i profesjonalne wsparcie z wykorzystaniem kanału preferowanego przez klienta.
Customer Relationship Management
baza wiedzy i portal klienta
live chat
system call center

Zacznij od Zendesk Support.
Zbuduj platformę Customer Experience
Wspieraj klientów. Wykorzystuj analitykę systemu.
System wyposaża użytkownika w pakiet funkcji raportowych. Dzięki nim możesz podejmować decyzje biznesowe na podstawie analityki przechowywanych danych. Zendesk Support zbiera dla Ciebie informację na temat satysfakcji z produktów lub usług, wydajności zespołu, czasie reakcji i innych istotnych KPI.
Kastomizuj system. Personalizuj doświadczenie
Zendesk Support to bardzo elastyczne narzędzie. Działa od razu „po wyjęciu z pudełka”. Można je skonfigurować zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Istnieje też możliwość jego integracji z pozostałymi produktami z oferty Zendesk oraz wieloma innymi zewnętrznymi aplikacjami.

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Zendesk?
Skontaktuj się z eVolpe