Intuicyjny system do obsługi klienta
Zendesk Support to oprogramowanie do zarządzania zgłoszeniami klienckimi. Możesz je tam wygodnie śledzić, obsługiwać i priorytetyzować.
Zendesk Support pomaga zbierać informacje na temat relacji z klientami Twojego przedsiębiorstwa. Służy osobistej, wydajnej i fachowej obsłudze zgłoszeń i zapytań. Pomaga kreować pozytywne Customer Experience oraz oszczędza czas zatrudnionych agentów.
Daj klientom to, czego potrzebują – szybkie i sprawne rozwiązania ich problemów. Zyskaj zadowolonych i lojalnych partnerów biznesowych, którzy doceniają wartość wypracowanej relacji.
Zapewnij wydajność obsługi klienta poprzez inwestycję w nowoczesny, intuicyjny system Customer Support. Zendesk Support to Twój sposób na personalizację przekazu oraz profesjonalną i terminową obsługę. A przy okazji: ogromne wsparcie podczas wykonywania operacyjnych czynności.
Zendesk Support to intuicyjna platforma stworzona z myślą o klientach oraz agentach z zespołu wsparcia. Wszystko, czego potrzebują obie strony, zawiera się w jednym, dynamicznym interfejsie. Dzięki temu narzędziu pomoc techniczna przebiega sprawnie, a Ty pracujesz wydajniej!
Obsługuj klientów z dowolnego miejsca. Korzystaj z widgetów, predefiniowanych odpowiedzi oraz wyszukiwarki wcześniejszych zdarzeń. Oferuj szybkie, zindywidualizowane i profesjonalne wsparcie z wykorzystaniem kanału preferowanego przez klienta.
System wyposaża użytkownika w pakiet funkcji raportowych. Dzięki nim możesz podejmować decyzje biznesowe na podstawie analityki przechowywanych danych. Zendesk Support zbiera dla Ciebie informację na temat satysfakcji z produktów lub usług, wydajności zespołu, czasie reakcji i innych istotnych KPI.
Zendesk Support to bardzo elastyczne narzędzie. Działa od razu „po wyjęciu z pudełka”. Można je skonfigurować zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Istnieje też możliwość jego integracji z pozostałymi produktami z oferty Zendesk oraz wieloma innymi zewnętrznymi aplikacjami.
Skontaktuj się z eVolpe