Wypróbuj demo systemu

Platforma Customer Experience dedykowana użytkownikom

zendesk demo

Poznaj możliwości Zendesk

Zendesk oferuje oprogramowanie do zarządzania sprzedażą (Zendesk Sell) i obsługi klientów (Zendesk Support). 

System jest szybki we wdrożeniu, łatwy w obsłudze i dostosowany do typowych potrzeb wspierania strategii Customer Experience. Dzięki chmurze producenta uruchomienie aplikacji zajmuje godziny — nie tygodnie. Przekonaj się, jakie to wygodne przy użyciu instancji demo!

Postaw na Omnichannel

Zyskaj pakiet narzędzi, które umożliwiają wielokanałową, transparentną i wygodną komunikację.

Za kulisami dzieje się magia, a klient ma wrażenie natychmiastowego i przejrzystego wsparcia. Rozwiązanie jest na tyle bogate, aby sprostać nawet najbardziej złożonym potrzebom i na tyle proste, że umożliwia niemal natychmiastowe user adoption.

zendesk demo

Demo. Tylko, że to filmik

Zobacz, jak się pracuje z systemem Zendesk Support

zendesk sell

Użyteczny dla agenta. Dla klienta niezauważalny

Oprogramowanie od Zendesk zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach, którzy się nim posługują. To doskonale skomponowane i ujednolicone narzędzie, które pomaga szybko i efektywnie wykonywać codzienne obowiązki.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Automatyzuj manualne czynności. Pakiet Zendesk rejestruje za Ciebie wszystkie wymieniane z klientem e-maile, połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe, a nawet wzmianki w social mediach i konwersacje prowadzone na firmowym czacie.

Zendesk oczami eVolpe

Platforma IT stworzona z myślą o użytkowniku

zendesk support

system dla zespołu helpdesk

  • zbieranie i rozwiązywanie zgłoszeń klienckich napływających z różnych kanałów (e-Mail, chat, infolinia, social media itp.)
  • system monitoringu i priorytetyzacji zgłoszeń
  • obsługa klientów zewnętrznych oraz zagadnień wewnętrznych
  • automatyzacja powtarzalnych czynności pracowników helpdesk
  • badanie satysfakcji z usług
zendesk sell

system CRM dla sprzedaży

  • gromadzenie danych okołosprzedażowych
  • sposób na wysoki poziom personalizacji relacji z klientem
  • powiadomienia o zaległościach lub przestojach
  • automatyzacja zadań handlowców
  • analityka efektywności i prognozowanie sprzedaży
zendesk guide

baza wiedzy i samoobsługowy portal klienta

zendesk explore

narzędzie do raportowania i analityki danych

zendesk chat

live chat i wiadomości

zendesk gather

forum dla społeczności

zendesk talk

system call center

Czy wiesz, że…

eVolpe jest oficjalnym partnerem Zendesk.

Korzystając z naszych usług, masz gwarancję supportu na najwyższym poziomie. Specjaliści eVolpe są doskonale zorientowani w dostępnych funkcjach, roadmapie produktu oraz możliwościach rozbudowy oprogramowania.

logo eVolpe white

Te firmy już korzystają z Zendesk.
Dołącz do nich!

Uzyskaj dostęp do demo Zendesk

Wypełnij formularz i wypróbuj wersję demo. Odpowiednie dostępy otrzymasz od konsultanta eVolpe.

Przewiń do góry