Zarządzaj sprzedażą i relacjami biznesowymi
Zendesk Sell to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Dzięki niemu zwiększasz produktywność oraz poprawiasz przejrzystość lejka sprzedaży.
Nie po to zatrudniasz sprzedawców, aby „walczyli” ze skomplikowanym oprogramowaniem. Ich czas jest zbyt cenny, aby go marnować! Zendesk Sell został zaprojektowany w taki sposób, aby ułatwić im wykonywanie codziennych obowiązków. Automatyzacja uwalnia ich od czasochłonnej, wymagającej pracy operacyjnej i pozwala skupić się na budowaniu trwałych biznesowych relacji.
Zendesk Sell wizualizuje pełen kontekst relacji z klientem. Dzięki niemu możesz prowadzić rozmowy w oparciu i nawiązaniu do wcześniejszych ustaleń. System jest intuicyjny i tylko przyspiesza przekształcenie leada w kolejnego kontrahenta. Nawet się nie zorientujesz, kiedy wyrobisz swój target!
Skorzystaj z Zendesk Sell i „miej oko” na to, co dzieje się z lejkiem sprzedaży. Skupiaj swoją uwagę na „najcenniejszych” klientach i finalizuj z nimi transakcje bez zbędnych bądź zniechęcających zadań po drodze. Buduj optymalny proces sprzedażowy zgodny z etapami Customer Journey, nadawaj priorytety zadaniom i optymalizuj swoją pracę na podstawie analityki twardych danych.
Dzwoń, wysyłaj e-maile, planuj spotkania i przeglądaj historię transakcji z jednego miejsca – bez ręcznego rejestrowania wszystkiego. Pracuj na Smart Listach, które pomagają segmentować i filtrować potencjalnych klientów oraz negocjowane transakcje. Utrzymuj porządek w systemie i szybko dostrzegaj okazje. Kiedy przychodzi czas na zawarcie umowy, możesz to zrobić – nawet gdy jesteś offline, z wykorzysatniem Twojego smartfonu.
Zendesk Sell oferuje ponad 30 gotowych wizualizacji, które najczęściej przydają się zespołom sprzedażowym. Na ich podstawie analizuj i prognozuj wyniki sprzedaży, obserwuj postępy i odpowiednio reaguj. Kluczowe informacje umieść na swoim dashboardzie.
Skontaktuj się z eVolpe