sztuczna inteligencja github copilot

Czy sztuczna inteligencja zastąpi programistów? Kontrowersja wokół Github Copilot

Sztuczna inteligencja przydaje się w bardzo wielu dziedzinach. Dużo mówi się o tym, jak bardzo zmieniła i dalej zmienia rynek pracy. Niektórzy obawiają się wręcz, że zastąpi ich w wykonywaniu wysoce specjalistycznych zawodów. O swoje posady …

Czy sztuczna inteligencja zastąpi programistów? Kontrowersja wokół Github Copilot Czytaj więcej »

spicecrm bootcamp spotkanie partnerów 2023

Teamwork makes Dreams Work, czyli co się wydarzyło podczas spotkania partnerów SpiceCRM w Wiedniu

Mamy przyjemność podzielić się z Wami niezwykłymi przeżyciami z wizyty naszego zespołu w siedzibie SpiceCRM. Sławek, Maciej, Kamil i Artur wyruszyli do stolicy Austrii, aby odwiedzić producenta jednej z najpopularniejszych aplikacji w ofercie eVolpe. Dwudniowy pobyt przyniósł …

Teamwork makes Dreams Work, czyli co się wydarzyło podczas spotkania partnerów SpiceCRM w Wiedniu Czytaj więcej »

sztuczna empatia customer service

Jak sztuczna empatia i sztuczna inteligencja wpływają na Customer Experience?

Maciej Jankiewicz

Nie ma dwóch takich samych osób, a co za tym idzie, nie może być dwóch takich samych klientów. Każda relacja biznesowa jest unikalna i wymaga szczególnej uwagi. Doświadczeni sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu. Wiedzą, że każdy …

Jak sztuczna empatia i sztuczna inteligencja wpływają na Customer Experience? Czytaj więcej »

platforma marketing automation

6 oznak, że czas zmienić platformę do automatyzacji marketingu

Maciej Jankiewicz

Zmiana oprogramowania to wyzwanie, któremu wiele firm stawia opór. Decydenci często unikają wprowadzenia jakichkolwiek zmian i odkładają modernizację narzędzi, które przestały działać efektywnie. W przypadku marketingu, narzędzia, które automatyzują i zapewniają pełen wgląd w zachowania odbiorców, …

6 oznak, że czas zmienić platformę do automatyzacji marketingu Czytaj więcej »

ai sztuczna inteligencja crm

Top 10 narzędzi AI dla biznesu

Maciej Jankiewicz

Sztuczna inteligencja (AI) stała się kluczowym czynnikiem w transformacji biznesowej. Narzędzia AI mają ogromny potencjał do poprawy efektywności, optymalizacji procesów, generowania nowych perspektyw biznesowych i tworzenia personalizowanych doświadczeń klienta. W tym tekście przedstawiam 10 …

Top 10 narzędzi AI dla biznesu Czytaj więcej »

optymalizacja kosztów strategia 4R

Optymalizacja kosztów Twojego przedsiębiorstwa. Na czym polega strategia 4R?

Sławomir Wnuk

Odpowiadasz za efekty finansowe firmy? Zakładam, że w obecnych warunkach, borykasz się z presją bezwzględnej optymalizacji kosztów. Okazuje się, że samo cięcie wydatków to niekoniecznie najlepsza strategia… Trudno wyobrazić sobie przyszłość biznesów, które całkowicie zrezygnowały inwestycji …

Optymalizacja kosztów Twojego przedsiębiorstwa. Na czym polega strategia 4R? Czytaj więcej »

ai empolyee experience

Jak AI może wpłynąć na Employee Experience?

Sławomir Wnuk

W ostatnim czasie rozwój sztucznej inteligencji (AI) nabrał tempa i stale przyspiesza. Powstaje coraz więcej narzędzi, które mają na celu wspomagać zespoły w ich codziennej pracy. Dzięki nim pracownicy mogą zwiększyć swoją wydajność i efektywnie …

Jak AI może wpłynąć na Employee Experience? Czytaj więcej »

zmiana systemu crm

6 sygnałów, że już czas na nowy system CRM

Mateusz Malicki
Latest posts by Mateusz Malicki (see all)

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego w dzisiejszych czasach. Narzędzia CRM umożliwiają śledzenie interakcji z klientami, zarządzanie leadami i sprzedażą oraz utrzymywanie długoterminowych relacji. Z biegiem czasu biznesy się rozwijają, a systemy …

6 sygnałów, że już czas na nowy system CRM Czytaj więcej »

excel jako system crm

Czy warto używać Excela jako systemu CRM?

Maciej Jankiewicz

System CRM to narzędzie dla firm, których kierownictwo chciałoby skutecznie zarządzać relacjami z klientami, procesami biznesowymi i aktywnościami sprzedażowymi. Niestety w wielu przypadkach do tego celu nadal wykorzystuje się MS Excel. Chciałbym pokazać, jakie są tego konsekwencje. …

Czy warto używać Excela jako systemu CRM? Czytaj więcej »

procesy crm

Jak skonstruować procesy CRM, by poprawić CX i zwiększyć przychody?

Maciej Jankiewicz

Dobrze zaprojektowane procesy zarządzania relacjami z klientami (CRM) są niezbędne dla każdej firmy, która chce utrzymać lojalność swoich klientów i zwiększyć swoje przychody. CRM umożliwia śledzenie interakcji z klientami i udzielanie odpowiedzi na ich potrzeby, co prowadzi do poprawy …

Jak skonstruować procesy CRM, by poprawić CX i zwiększyć przychody? Czytaj więcej »

Narzędzia AI w systemach CRM – przykłady zastosowania

Maciej Jankiewicz

W dzisiejszych czasach, konsumenci coraz częściej oczekują szybkiej, skutecznej i spersonalizowanej obsługi. Wraz z rosnącą ilością danych generowanych przez firmy oraz klientów, a także ze wzrostem konkurencji na rynku, sam system CRM może okazać się niewystarczający. Dlatego producenci …

Narzędzia AI w systemach CRM – przykłady zastosowania Czytaj więcej »

AI Customer Experience, czyli jak przewidzieć potrzeby klientów, zanim o nich usłyszysz?

Maciej Jankiewicz

W dzisiejszych czasach klienci oczekują od firm nie tylko wysokiej jakości produktów i usług, ale przede wszystkim wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Właśnie dlatego Customer Experience (CX) stało się tak ważne dla współczesnych biznesów. Aby osiągnąć sukces w dzisiejszym świecie, …

AI Customer Experience, czyli jak przewidzieć potrzeby klientów, zanim o nich usłyszysz? Czytaj więcej »

crm technology value matrix 2023 nucleus research

CRM Technology Value Matrix 2023, czyli jaki system polecają badacze rynku

Sławomir Wnuk

Chociaż CRM należy do najbardziej dojrzałych elementów technologii biznesowej, dostawcy systemów wciąż konkurują, aby zapewnić użytkownikom narzędzie do kreowania pozytywnego Customer Experience. Instytut badawczy Nucleus Research zbadał postęp innowacji, które zaszły na tym …

CRM Technology Value Matrix 2023, czyli jaki system polecają badacze rynku Czytaj więcej »

co to jest system crm

Co to jest CRM? Korzyści, funkcje, systemy do wyboru

Maciej Jankiewicz

Odpowiedź na pytanie „Co to jest CRM?” nie jest jednoznaczna. Skrótu używa się przede wszystkim w kontekście oprogramowania z rodzaju Sales Force Automation. Na wstępie warto jednak odróżnić systemy klasy CRM od filozofii Customer Relationship Management. Obie rzeczy …

Co to jest CRM? Korzyści, funkcje, systemy do wyboru Czytaj więcej »

open source na niepewne czasy

Open Source – technologia na niepewne czasy

Maciej Jankiewicz

Open Source to zasada, według której kod źródłowy oprogramowania pozostaje otwarty i dostępny publicznie. Oznacza to, że każdy ma możliwość modyfikowania, rozwijania i udostępniania go dalej. W przeciwieństwie do systemów zamkniętych otwarty kod zapewnia wolność i elastyczność w korzystaniu z technologii. W takim …

Open Source – technologia na niepewne czasy Czytaj więcej »

Relacja z konferencji IDC CIO Summit 2023

Sławomir Wnuk

Wszystko, co dobre, szybko się kończy. Szczególnie gdy można spotkać się z inspirującymi ludźmi i porozmawiać na ważne tematy. Właśnie takie doświadczenie mam za sobą po IDC CIO Summit, który odbył się w marcu. Interesujące rozmowy w urokliwej scenerii – …

Relacja z konferencji IDC CIO Summit 2023 Czytaj więcej »

Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany?

Maciej Jankiewicz

Zdarza się, że potrzeby firmy się zmieniają, a system CRM za nimi nie nadąża. Jeśli nie da się go do nich przystosować, najsensowniejsze jest wprowadzenie nowego rozwiązania. W dzisiejszym artykule przyglądam się z bliska takiej sytuacji. Postaram się doradzić, …

Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany? Czytaj więcej »

no code development

Czy projekty no-code łączy się z tradycyjnym dewelopmentem?

Sławomir Wnuk

Z jakiegoś powodu powstało przekonanie, że projekty no-code kolidują z wykorzystaniem tradycyjnej techniki software development. Według niektórych, tego typu technologii nie da się połączyć z systemami low-code czy full-code. Nic bardziej mylnego. Na rynku jest wiele rozwiązań, …

Czy projekty no-code łączy się z tradycyjnym dewelopmentem? Czytaj więcej »

customer service ai

Jak sztuczna inteligencja może Ci już dzisiaj pomóc obsługiwać klienta?

Maciej Jankiewicz

Zakładam, że sporo wiesz o swoich klientach. Posiadasz odpowiednie oprogramowanie. Zbierasz dane o ludziach, którzy kupują Twoje produkty czy usługi. Super! Tak należy robić. Problem jest tylko wtedy, jeśli z nich korzystasz. Na szczęście są sposoby, by odpowiednia wiedza trafiała do Ciebie kontekstowo …

Jak sztuczna inteligencja może Ci już dzisiaj pomóc obsługiwać klienta? Czytaj więcej »

no code duże projekty

Czy no-code nadaje się do dużych projektów?

Sławomir Wnuk

System no-code sprzyja obniżeniu kosztów tworzenia aplikacji. W przypadku tego typu systemów oszczędzasz na czasie, ilości zaangażowanych osób, pieniądzach oraz przestrzeni dyskowej. Taką szansę bardzo często starają się wykorzystać młode organizacje, którym zależy na szybkich …

Czy no-code nadaje się do dużych projektów? Czytaj więcej »

Scroll to Top