Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach?

Sławomir Wnuk

W poprzednim artykule przedstawiłem Ci, czym są błędy poznawcze i jak je rozpoznawać. W tym tekście chcę pokazać, jak efekty mogą wpłynąć na komunikację i zrozumienie w trakcie rozpoczęcia rozmowy z analitykami. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ właśnie wtedy …

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach? Czytaj więcej »

Błędy poznawcze w relacjach z klientem

Sławomir Wnuk

Na pewno coś Ci mówi pojęcie błędy poznawcze. Dopowiadanie sobie różnych rzeczy, powoływanie się na ekspertów, którzy tak naprawdę nie są ekspertami czy przytaczanie wydarzeń, potwierdzających Twoje przewidywania. Łatwo wpadamy w monotonne myślenie Często stosujemy skróty myślowe, które zmniejszają obciążenie …

Błędy poznawcze w relacjach z klientem Czytaj więcej »

Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika

Sławomir Wnuk

Jest wiele aspektów, o których musisz pomyśleć przed wdrożeniem systemu IT. Zaczynając od tego, jaki ma być ten system, gdzie go ulokować, kończąc na tym, jakie funkcje powinien zawierać. Najważniejszych aspektami, które powinieneś mieć w głowie to obsługa systemu …

Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika Czytaj więcej »

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience

Maciej Jankiewicz

Nie ulega wątpliwości, że Customer Experience jest jednym z najważniejszych aspektów relacji z klientem. Z badań wynika, że 45,9% profesjonalnych biznesmenów uznało doświadczenie klienta za swój najważniejszy priorytet w ciągu najbliższych pięciu lat. W porównaniu do innych, którzy w 33,6% skupili się …

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience Czytaj więcej »

Funkcje w systemach CRM dla instytucji państwowych

Maciej Jankiewicz

Rodzajów instytucji państwowych jest wiele. Uniwersytety, placówki rządowe, szkoły, spółki państwowe. Każda z nich rządzi się swoimi prawami i może mieć inne potrzeby. Nie ważne jak różne są te placówki, wszystkie muszą mieć uporządkowane działania. …

Funkcje w systemach CRM dla instytucji państwowych Czytaj więcej »

System CRM dla małej firmy — jak to zrobić dobrze i nie zbankrutować?

Maciej Jankiewicz

System CRM dla małej firmy powinien odpowiadać na potrzeby młodego biznesu. Prosty, intuicyjny program, który zostanie szybko wdrożony i uruchomiony, praktycznie od zaraz. Oprogramowanie spełniające podstawowe funkcje takie jak: przechowywanie informacji o klientach, śledzenie szans …

System CRM dla małej firmy — jak to zrobić dobrze i nie zbankrutować? Czytaj więcej »

low code no code

Low-code/no-code. Czy tak wygląda przyszłość oprogramowania dla biznesu?

Maciej Jankiewicz

Kiedy słyszę o kolejnym trendzie w IT staram się podchodzić do sprawy sceptycznie. Najpierw czytam, weryfikuję informacje, a dopiero później feruję ewentualne wyroki. Przede wszystkim jednak – głównie czekam. Dużo zrozumiałem na przykładzie sztucznej inteligencji …

Low-code/no-code. Czy tak wygląda przyszłość oprogramowania dla biznesu? Czytaj więcej »

System CRM dla finansów — na co zwrócić uwagę?

Maciej Jankiewicz

Branża finansów i ubezpieczeń cechuje się specyficznymi regulacjami prawnymi, restrykcjami oraz ograniczeniami. Aby bez problemu im sprostać, warto zaopatrzyć się w system CRM dla branży finansowej. Porządek w dokumentacji, danych, informacjach jest bez wątpienia zaletą, która wpłynie na poprawienie …

System CRM dla finansów — na co zwrócić uwagę? Czytaj więcej »

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży spożywczej?

Sławomir Wnuk

System CRM to duże ułatwienie dla branży spożywczej. Poza uporządkowaniem bazy klientów otrzymujesz narzędzie pracy niezbędne do zarządzania procesami sprzedaży, czasem pracy, dokumentami. Rozbudowane funkcje, które są w większości zautomatyzowane takie jak tworzenie raportów, …

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży spożywczej? Czytaj więcej »

System CRM dla e-commerce?

Maciej Jankiewicz

System CRM przeważnie kojarzy się z dużymi korporacjami, które obsługują wielkie transakcje. Rzadko kiedy myśląc o systemie, który obsługuje skomplikowane rozwiązania, przychodzi do głowy średnia lub mała firma. Jednak CRM ewoluuje tak jak każda firma. …

System CRM dla e-commerce? Czytaj więcej »

System CRM dla organizacji pozarządowych — na co zwracać uwagę?

Maciej Jankiewicz

NGO różni się od innych przedsiębiorstw. Dlatego system CRM dla organizacji pozarządowej też musi być inny. Jednak oprogramowanie CRM dla fundacji czy innej organizacji jest odpowiednią decyzją. Jest to duże ułatwienie w przechowywaniu wszystkich …

System CRM dla organizacji pozarządowych — na co zwracać uwagę? Czytaj więcej »

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla firmy IT?

Maciej Jankiewicz

Branża IT ma wiele wyróżniających się potrzeb jeśli chodzi o działania narzędzi, które pomagają w danym biznesie. CRM dla firmy IT powinien wspierać sprzedaż oraz obsługę poszczególnych zleceń, tak aby ułatwić pracę wszystkim zaangażowanym. System …

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla firmy IT? Czytaj więcej »

Do czego system CRM przydaje się ludziom sprzedaży?

Sławomir Wnuk

System CRM od początku kojarzy się z działem sprzedaży. I w sumie nikogo to nie dziwi, ponieważ oprogramowanie powstało po to, aby uporządkować dane o klientach. System CRM dla sprzedaży jest odpowiednim rozwiązaniem. Systemy CRM usprawniają i poprawiają proces …

Do czego system CRM przydaje się ludziom sprzedaży? Czytaj więcej »

Jak obliczenie ROI może wpłynąć na decyzje o wdrożeniu

Maciej Jankiewicz

Dla większości najtrudniejszą decyzją w sprawie systemu CRM może być kwestia, jakie narzędzie wdrożyć. Takie podejście wcale nie dziwi, ponieważ kluczowym elementem podejmowania strategicznych decyzji biznesowych są twarde dane finansowe. Zarządy firm przed podjęciem …

Jak obliczenie ROI może wpłynąć na decyzje o wdrożeniu Czytaj więcej »

CRM dla branży usługowej – jakie funkcje powinien spełniać?

Sławomir Wnuk

System CRM to pomocne narzędzie także dla branży usługowej. Dzięki wbudowanym funkcjom sprawnie poprowadzisz relacje z klientami. Skomponujesz odpowiednią ofertę oraz zaoferujesz kompleksową obsługę na każdym etapie. Bez problemu dopilnujesz też uzgodnionych warunków realizacji oraz bezpieczeństwa …

CRM dla branży usługowej – jakie funkcje powinien spełniać? Czytaj więcej »

System CRM dla startupu — jak wybrać odpowiednie narzędzie?

Sławomir Wnuk

Praca w startupie może być trochę chaotyczna. Gdy Twoja codzienność wiąże się z żonglowaniem zadaniami i brakiem określonych godzin pracy często prowadzi to do bałaganu w dokumentach i danych. Zarządzanie tym może pochłonąć więcej czasu, niż to wymaga. A przecież …

System CRM dla startupu — jak wybrać odpowiednie narzędzie? Czytaj więcej »

Który system CRM wybrać? Znajdź odpowiednie oprogramowanie dla firmy

Maciej Jankiewicz

Wybór systemu CRM nie jest łatwą sprawą. Tym bardziej jeśli wpisujesz w przeglądarkę hasła „system CRM” i pojawia się wiele rozwiązań, o których nigdy nie słyszałeś. Jak to uporządkować? Od czego zacząć? Wiele pytań kłębi Ci się w głowie, a jesteś …

Który system CRM wybrać? Znajdź odpowiednie oprogramowanie dla firmy Czytaj więcej »

Korzyści z wdrożenia systemu CRM — sprawdź, co zyskasz!

Maciej Jankiewicz

Wdrożenie systemu CRM wiąże się z nowymi możliwościami i korzyściami. Jest to wydajne narzędzie, które pomoże uporządkować wiele danych, które posiada Twoja firma. Dział sprzedaży, czy marketingu na pewno doceni implementację takiego oprogramowania. Narzędzie do polepszy …

Korzyści z wdrożenia systemu CRM — sprawdź, co zyskasz! Czytaj więcej »

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży produkcyjnej?

Maciej Jankiewicz

Praca w branży produkcyjnej jest bardzo wymagająca. Dla ludzi oraz oprogramowania. Aby sprostać wymaganiom stawianym przez pracowników, system CRM dla branży produkcyjnej powinien być kompleksowo dopracowany. Każde oprogramowanie można uzupełnić o niezbędne funkcje. Warto …

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży produkcyjnej? Czytaj więcej »

4 powody, dla których aplikacja mobilna CRM to narzędzie dla Ciebie

Maciej Jankiewicz

Coraz więcej osób odpowiedzialnych za sprzedaż pracuje w terenie lub zdalnie. I nikogo to chyba nie dziwi. Po doświadczeniach pandemii, przy coraz szybciej zmieniających się sposobach sprzedaży, przedstawiciele handlowi muszą być przygotowani do pracy mobilnej. Ważne jest, …

4 powody, dla których aplikacja mobilna CRM to narzędzie dla Ciebie Czytaj więcej »

Przewiń do góry