system sfa sales force automation automatyzacja sprzedaży crm

System SFA: co to jest i czym się różnią narzędzia Sales Force Automation i Customer Relationship Management?

Ciebie też zastanawia różnica między SFA (Sales Force Automation) a CRM (Customer Relationship Management)? Rozwiewałem niedawno tę wątpliwość w rozmowie z klientem i pomyślałem, że może ktoś szuka tej informacji także online. SFA jest pojęciem mniej popularnym. […]

System SFA: co to jest i czym się różnią narzędzia Sales Force Automation i Customer Relationship Management? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
system ats

System ATS — Komu to potrzebne? A komu niepotrzebne?

Jeśli interesuje Cię oprogramowanie ATS (Applicant Tracking System), pewnie coś już wiesz na jego temat i chcesz się utwierdzić czy to dla Ciebie. Może się ono przydać, jeżeli prowadzisz dość duży biznes i regularnie poszukujesz

System ATS — Komu to potrzebne? A komu niepotrzebne? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
jak zwiększyć sprzedaż wady zalety problemy rozwiązania crm cx

Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX

Nie znam firmy, której nie zależałoby na generowaniu wysokich przychodów. W czasach, w których się znaleźliśmy (czasami mam wrażenie, jakbym do 2024 roku się teleportował) zwiększenie sprzedaży wymaga nie tylko innowacyjnych pomysłów, ale także skutecznych narzędzi i przemyślanej strategii. Postanowiłem opisać kilka

Jak zwiększyć sprzedaż? Wady i zalety dotyczące zastosowania systemu CRM/CX Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Zendesk — opinie na temat systemu CRM/Customer Service

eVolpe, na którego stronę trafiłaś lub trafiłeś, to firma zajmująca się wdrożeniami przeróżnych systemów IT. Zendesk jest jednym z nich. Sporo już widzieliśmy i orientujemy się, komu najbardziej przydaje się

Zendesk — opinie na temat systemu CRM/Customer Service Czytaj więcej »

Maria Gmerek
voicebot ai evolpe

Voicebot AI, czyli wygodny sposób na zbieranie danych od klientów lub kandydatów w procesie rekrutacji

Sztuczna inteligencja znalazła swoje zastosowanie w bardzo wielu dziedzinach. W biznesie można ją wykorzystywać przynajmniej w kilkunastu obszarach. W maju na konferencji Morfologia Sprzedaży poświeciłem tej sprawie całą prelekcję. Jeden z punktów, który wywołał szczególne zainteresowanie, i o który pytano mnie w kuluarach,

Voicebot AI, czyli wygodny sposób na zbieranie danych od klientów lub kandydatów w procesie rekrutacji Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
awaria microsoft crowdstrike

„Globalna awaria Microsoft”. Czy da się zabezpieczyć firmowe systemy IT na przyszłość?

19 lipca byłem akurat na wakacjach. Zdziwiły mnie wiadomości od znajomych, którzy pisali, że też trafili na nieplanowany urlop. Nie był to wcale odosobniony przypadek. Feralnego piątku komputery odmówiły posłuszeństwa w bardzo wielu przedsiębiorstwach. W Polsce problemy zgłaszał np. terminal

„Globalna awaria Microsoft”. Czy da się zabezpieczyć firmowe systemy IT na przyszłość? Czytaj więcej »

Marcin Różański
baza wiedzy zendesk guide

Baza wiedzy Zendesk Guide, czyli sposób na samoobsługę klienta

Dobrze zbudowana baza wiedzy może znacząco pomóc w samoobsłudze typowych zapytań. Nie tylko ułatwia życie konsumentom, ale wspiera również strategię Customer Experience w firmach. Dzięki narzędziom takim jak Zendesk Guide klienci mogą sami rozwiewać swoje

Baza wiedzy Zendesk Guide, czyli sposób na samoobsługę klienta Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Automatyzacja zadań w dziale Obsługi Klienta. Sposób na uczucie zen w pracy agentów Customer Service

Czy wiesz, że Zen oznacza „spokojny umysł”? Jest to buddyjska sztuka koncentracji myśli na jednym punkcie oraz kontemplowania prawdy poprzez praktykę siedzącej medytacji. W kontekście pracy: zen to stan wewnętrznego spokoju, klarowności

Automatyzacja zadań w dziale Obsługi Klienta. Sposób na uczucie zen w pracy agentów Customer Service Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Praca w Zendesk Support. Pokazuję, jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta)

To już nie ten czas, żeby można sobie pozwolić na obsługę klienta tylko stacjonarnie w godzinach od 10:00 do 18:00. Nasze nawyki zakupowe się zmieniły. Spory ułamek współczesnego biznesu odbywa się w Internecie, o dowolnej porze dnia lub nocy. To klient

Praca w Zendesk Support. Pokazuję, jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta) Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Creatio — opinie na temat systemu CRM i technologii no-code

Creatio to dostawca popularnej platformy no-code do automatyzacji procesów biznesowych, w szczególności: zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma oferuje technologię, która pomaga organizacjom w efektywnym zarządzaniu procesami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Jej popularność na polskim rynku zdecydowanie

Creatio — opinie na temat systemu CRM i technologii no-code Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
creatio crm

Czy system CRM można zbudować w kreatorze no-code?

Masz oko na nowoczesne technologie dla biznesu? W ostatnim czasie na popularności zyskuje rozwiązanie, które nie wymaga angażowania programistów. Mowa oczywiście o technologii no-code. To druga — obok AI — nowinka, która przyciąga uwagę Growth Managerów odpowiedzialnych za zwiększanie sprzedaży

Czy system CRM można zbudować w kreatorze no-code? Czytaj więcej »

Konferencja No-Code Day: co wydarzyło się w Warszawie?

13 czerwca odbył się No-Code Day, który zapowiadaliśmy w poprzednim tekście. Konferencja dla miłośników technologii no-code ponownie nas zaskoczyła i warto się podzielić tym doświadczeniem. Co wydarzyło się na No-Code Day 2024? No-Code Day ponownie

Konferencja No-Code Day: co wydarzyło się w Warszawie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
creatio polska nocode crm

Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą

Postaw na Creatio. Już wyjaśniam dlaczego. Creatio w Polsce Creatio to światowy lider podejścia no-code/low-code w wytwarzaniu oprogramowania dla biznesu. W szczególności rozwiązań CRM/CX przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientem przez Sprzedaż, Marketing i zespoły Customer Service. Oprogramowanie

Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą Czytaj więcej »

No-Code Day powraca do Warszawy!

Już 13 czerwca w hotelu Crowne Plaza Warsaw odbędzie się konferencja poświęcona jednej z najbardziej trendy technologii na rynku. Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest no-code – koniecznie dołącz i odkryj możliwości samodzielnej rozbudowy oprogramowania.

No-Code Day powraca do Warszawy! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
statystyki hr

Statystyki HR 2024: Poznaj najnowsze trendy w branży

W ostatnim czasie firmy zaczęły poświęcać coraz więcej uwagi swoim działom HR. Przedsiębiorcy zauważyli jak istotne dla rozwoju organizacji, jest skuteczne zarządzanie kapitałem ludzkim. Najnowsze statystyki z 2024 roku pokazują, że coraz chętniej

Statystyki HR 2024: Poznaj najnowsze trendy w branży Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
magiczny kwadrant gartnera 2023

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok?

15 maja spędziłem w Gdańsku. Tym razem nie w ramach urlopu a na pełnej inspiracji konferencji „Morfologia sprzedaży” organizowanej przez Cetus Consulting (partnerów Sandler Training). W trakcie wydarzenia wygłosiłem prelekcję na temat tego, czy AI wpłynie na pracę sprzedaży w ciągu

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm open source

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management

Załóżmy, że masz zamiar wdrożyć nowe oprogramowanie dla Twojego działu Sprzedaży. Planujesz budować wszystko od podstaw czy też rozważasz skorzystanie z potencjału CRM Open Source? W dzisiejszym artykule podpowiadam, dlaczego otwarty kod oprogramowania to najlepsza z możliwych opcji.

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
ai zendesk ai sztuczna inteligencja w customer service

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta

Zendesk to system dla marzycieli, którzy zapragnęli, by obsługa klienta stała się lekka, łatwa i przyjemna. Producent oprogramowania przyczynił się do tego, że w wielu organizacjach odczarowano procesy, które dotychczas kojarzyły się przede wszystkim z nerwowością, pośpiechem i stresem.

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta Czytaj więcej »

Maria Gmerek
crm dla firmy budowlanej

CRM dla firmy budowlanej… ma wszystkie niezbędne funkcje tylko na literę R?

Biznes w branży budowlanej to nie tylko fundamenty, ściany i dachy. To także skomplikowany system relacji, projektów i terminów, które muszą być zarządzane sprawnie i skutecznie. W tym kontekście odpowiednie oprogramowanie CRM staje się niezbędnym narzędziem dla podmiotów, które

CRM dla firmy budowlanej… ma wszystkie niezbędne funkcje tylko na literę R? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach

Centrala telefoniczna to bardzo istotny element infrastruktury komunikacyjnej każdej firmy. Od lat pełni kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego przepływu informacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami zewnętrznymi. W dzisiejszym artykule zgłębiam się w tajniki działania central

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Scroll to Top