Referencje

Call Center Inter Galactica

Lider w branży call i contact center w Polsce. Ekspert w działaniach związanych z obsługą klienta i sprzedażą B2C oraz B2B.

 

Strona internetowa:
ccig.pl

 

Branża:
call center

 

Siedziba:
Wrocław

 

System:
SugarCRM

Zależało nam na narzędziu elastycznym i adaptowalnym do naszych specyficznych, indywidualnych potrzeb i wysokich wymagań. Zespół eVolpe od początku współpracy wykazał się dużym zrozumieniem biznesowym, dzięki czemu udało się wypracować rozwiązanie, które w płynny i efektywny sposób wspiera kluczowe procesy HR w CCIG.

Damian Michalczuk
CTO
CCIG

Wdrożone usprawnienia

 

  • Centralne repozytorium danych wszystkich współpracowników firmy
  • Optymalizacja obiegu umów i wniosków pracowniczych
  • Integracja z wewnętrznymi systemami

Grupa Interia.pl

Grupa Interia.pl Sp. z o.o. sp.k. jest częścią międzynarodowego holdingu mediowego Bauer Media Group, prowadzącego działalność w segmentach: wydawniczym, poligraficznym, radiowym i internetowym. Należący do spółki portal internetowy oferuje bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych.

 

Strona internetowa:
firma.interia.pl

 

Branża:
media

 

Siedziba:
Kraków

 

System:
SuiteCRM

Firma eVolpe stanowiła dla nas wsparcie nie tylko wdrożeniowe, ale również analityczne i konsultingowe. Dzięki temu wdrożony system SuiteCRM objął wszystkie kluczowe procesy zarządzania sprzedażą i obsługi klienta.”

„(…) współpraca ze spółką eVolpe Consulting Group przebiegała profesjonalnie z zachowaniem najwyższych standardów informatycznych i organizacyjnych. Z tego względu możemy śmiało polecić eVolpe jako zaufanego partnera w realizacji projektów konsultingu i wdrożeń biznesowych systemów IT.

Kornel Dulęba
Dyrektor Zarządzający
Semahead – Agencja SEM Grupy INTERIA.PL

Wdrożone usprawnienia

 

  • Systematyzacja procesów pozyskania klienta oraz realizacji usług
  • Automatyzacja raportowania o wynikach sprzedaży
  • Skrócenie czasu pracy poświęcanego na powtarzalne czynności

TMS Brokers

TMS Brokers to krajowy lider usług doradztwa na rynkach walut, kontraktów terminowych, CFD i opcji. Firma umożliwia klientom inwestycje na giełdzie w Polsce i za granicą, na rynku walutowym a także na runku surowców i towarów.

 

Strona internetowa:
tms.pl

 

Branża:
finansowa

 

Siedziba:
Warszawa

 

System:
SugarCRM

(…) system został wzbogacony o autorskie narzędzie eVolpe pozwalające na zaawansowane raportowanie i analitykę danych spływających do CRM. Dzięki temu możliwe było tworzenie raportów dotyczących wieloetapowego śledzenia konwersji namiarów, rezultatów kampanii marketingowych, planowanych i wykonywanych aktywności handlowców i innych. Pełnej automatyzacji poddany został również proces tworzenia namiarów w systemie oraz ich dalszej konwersji.

Arkadiusz Kaniuk
Dyrektor Departamentu Technologii Informatycznych
Dom Maklerski TMS Brokers SA

Wdrożone usprawnienia

 

  • Ułatwienie dostępu do danych na temat aktywności klientów
  • Zaawansowane raportowanie i analityka danych
  • Śledzenie konwersji i rezultatów kampanii marketingowych
  • Zarządzanie duplikatami
  • Obsługa działań sprzedażowych i posprzedażowych B2C i B2B
  • Automatyczny przydział klientów do handlowców w systemie (system wagowy)
  • Automatyzacja planowania rozmów, przydzielania zadań i scoringu szans sprzedażowych

Politechnika Gdańska

Polska państwowa uczelnia wyższa o profilu technicznym. Została założona w 1904 roku. Jest jedną z najstarszych autonomicznych uczelni publicznych w kraju i najstarszą na obecnym terenie Rzeczypospolitej politechniką.

 

Strona internetowa:
pg.edu.pl

 

Branża:
edukacja

 

System:
SuiteCRM

Politechnika Gdańska (…) z sukcesem wdrożyła (…) dostarczony przez firmę eVolpe Consulting Group (…) system oparty na platformie SuiteCRM.
Wdrożenie przeprowadzono sprawnie, a zrealizowany projekt objął kluczowe procesy zarządzania sprzedażą usług oferowanych przez Politechnikę oraz realizacją poszczególnych projektów badawczych. (…)

mgr inż. Marek Tłok
Kanclerz Politechniki Gdańskiej

Wdrożone usprawnienia

 

  • Przydział klientów
  • Podział zadań między pracowników Uczelni
  • Zarządzanie codziennymi aktywnościami
  • Automatyzacja wybranych procesów
  • Wsparcie sprzedaży długoterminowej
  • Raportowanie

Agsol

Agsol to rodzinna firma z branży rolniczej. Specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości komponentów do produkcji pasz. Obsługuje ogromne fermy jak i mniejszych hodowców. Swoich klientów zaopatruje także w bydło, drób, trzodę.

 

Strona internetowa:
agsol.pl

 

Branża:
rolnicza

 

Siedziba:
Pacanów

 

System:
SuiteCRM

Dzięki firmie eVolpe jesteśmy w stanie perfekcyjnie zarządzać procesem sprzedaży i obsługi klienta w naszym nowym systemie CRM.

Damian Wadowski
Account Manager
Agsol

Wdrożone usprawnienia

 

  • Dostosowanie na rzecz zarządzania sprzedażą w modelu B2B i B2C
  • Identyfikacja klientów przy pomocy NIP i PESEL
  • Filtrowanie adresów po kodzie pocztowym
  • Mechanizm wyszukiwania duplikatów
  • Integracja z systemem ERP Comarch XL
  • Planowanie rozmów telefonicznych
  • Obsługa procesu rabatowania z uwzględnieniem ceny minimalnej

GN Group

GN Group posiada szeroką i zróżnicowaną ofertę mieszkań, luksusowych apartamentów nadmorskich, nieruchomości komercyjnych, handlowych oraz biurowych. Są specjalistami na rozwijającym się rynku wysokostandardowych lokali biurowych na sprzedaż. Usługi firmy obejmują również doradztwo projektowe oraz doradztwo kredytowe.

 

Strona internetowa:
gn-group.pl

 

Branża:
architektoniczna, developerska

 

Siedziba:
Poznań

 

System:
Alfresco

(…) firma eVolpe wykazała się nie tylko profesjonalizmem podczas realizacji prac wdrożeniowych, ale przede wszystkim była dla nas godnym zaufania partnerem biznesowym. Niezwykle wysoki poziom usług doradczych oraz szkoleniowych spowodował, ze nasze potrzeby związane z zarządzaniem dokumentami zostały w pełni zaspokojone a przejście na nowy system pracy z wykorzystaniem Alfresco przebiegło płynnie i bez komplikacji.

Karl Heinz Gosch
Członek Zarządu
GN Management Holding

Wdrożone usprawnienia

 

  • Usprawnienie obiegu dokumentów w firmie
  • Kontrola nad wersjonowaniem plików
  • Śledzenie zmian
  • Zarządzanie zadaniami związanymi z przechowywaniem dokumentacji

Consultia IT

Działalność Consultia IT jest bezpośrednio związana z wykorzystaniem najnowszych technologii. Firma tworzy zaawansowane serwisy internetowe, prezentacje multimedialne, aplikacje na urządzenia mobilne. Oferują również autorski system transakcyjny agregujący produkty różnych zakładów ubezpieczeń.

 

Strona internetowa:
consultia.pl

 

Branża:
konsulting, IT

 

Siedziba:
Warszawa

 

System:
SuiteCRM

Dzięki aktywnej współpracy z zespołem eVolpe byliśmy w stanie precyzyjnie określić indywidualne potrzeby biznesowe, przełożyć je na wymagania wobec systemu a następnie wdrożyć te ustalenia w życie. (…) osiągnięty rezultat był możliwy dzięki zastosowaniu metodyki zwinnej, która pozwoliła na nasz czynny udział w projekcie.

Michał Probulski
Prezes Zarządu
Consultia IT Sp. z o.o.

Wdrożone usprawnienia

 

  • Gromadzenie informacji o partnerach firmy (Zakładach Ubezpieczeń lub OFWCA)
  • Zbieranie informacji o umowach
  • Planowanie egzaminów
  • Generowanie dokumentów
  • Stworzenie modułu Baza Wiedzy
  • Zaawansowane raporty
  • Integracja z systemem TORUS

Porozmawiaj z nami
o wdrożeniu systemu
w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 24 godzin.