Założony w 1906 roku klub piłkarski ze stolicy Małopolski.
branża: sportowa
model biznesowy: B2C + B2B
www: wisla.krakow.pl
Model biznesowy klubu sportowego polega nie tylko na dystrybucji biletów na mecze w relacji B2C, ale również dostarczaniu pakietów sponsorskich dla firm. To właśnie ten drugi typ relacji wymagał uporządkowania w systemie CRM.
Wisła Kraków współpracuje z wieloma podmiotami, którym oferuje szeroki katalog benefitów. SpiceCRM pozwolił na uporządkowanie bazy kontrahentów, jak i samego katalogu produktów. Wśród dostępnych opcji znajdują się: karnety na sezon, bilety VIP, reklama na bandzie wokół boiska, reklama w tzw. skybox, pakiet „sponsor meczu” i inne. Dzięki systemowi wyraźnie widać, kto i jaki pakiet wykupił oraz, w których przypadkach warto zastosować strategię cross-sell lub up-sell. Szczegóły poczynionych ustaleń można podejrzeć w rekordzie oraz w zaczytanym do systemu pliku pdf. z umową.
SpiceCRM wspiera handlowców w organizacji dnia pracy. Jednym z najintensywniej wykorzystywanych modułów są Zadania. Użytkownikom przydaje się funkcja planowania pracy, ustawiania terminów i statusów poszczególnym taskom. Ponieważ wszystko znajduje się w jednym miejscu, zawsze w kontekście prowadzonych relacji biznesowych – każdy wie czym i kiedy powinien się zajmować.
SpiceCRM jest uzbrojony w wyszukiwarkę Elastic Search, która pozwala na całościowe przeszukiwanie bazy CRM. Wskazane hasło odnajdywane jest we wszystkich modułach jednocześnie, co pozwala na intuicyjne korzystanie z aplikacji nawet niezaznajomionym z systemem użytkownikom. W wygodny sposób można też podejrzeć ostatnio wyszukiwane hasła.
Bardzo przydatnym modułem są Raporty. Na przejrzystych wizualizacjach można obserwować liczbę namiarów, spotkań, rozmów telefonicznych czy szans per etap sprzedaży. Kierownictwo i Zarząd mają pełen dostęp do wiedzy o zaawansowaniu relacji handlowych oraz efektywności zespołu. Dzięki tej wiedzy mogą podejmować świadome decyzje biznesowe i inwestycyjne.
Dashboard główny użytkownika został specjalnie zaprojektowany i skonfigurowany pod indywidualne potrzeby Wisły Kraków. Każdy ze sprzedawców ma dostęp do takiego samego zakresu wiedzy o klientach i może skorzystać z tych samych funkcji sytemu. W ten sposób zadbano o spójność informacji oraz dostęp do najbardziej przydatnych funkcji od pierwszego zalogowania.
Manager ds. Sprzedaży
Wisła Kraków S.A.
SpiceCRM pozwolił na uporządkowanie naszych codziennych zadań. Dzięki nowemu narzędziu uzyskaliśmy podgląd 360° na relacje z partnerami, sponsorami i kontrahentami klubu.
Skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 24 godzin.