Asterisk i FreePBX

Wszechstronna i niezawodna centrala telefoniczna połączona z Twoim systemem CRM

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź,
jak FreePBX może pomóc Twojej firmie.

Czym jest FreePBX?


FreePBX jest najbardziej rozpowszechnionym na świecie interfejsem do zarządzania opensource’ową centralą telefoniczną Asterisk. Dzięki prostej formie integracji przemienisz Sugar lub SuiteCRM w globalne centrum komunikacji z klientem z możliwością m.in. dzwonienia i odbierania połączeń.

Integracja FreePBX z Sugar lub SuiteCRM


Click to Call

Realizuj połączenia telefoniczne jednym kliknięciem w systemie CRM.

Identyfikacja połączenia przychodzącego

Każde połączenie przychodzące uruchamia proces przeszukania bazy danych i identyfikacji dzwoniącego klienta. Karta klienta zostaje natychmiast wyświetlona użytkownikowi. Co ważne, trwa to na tyle szybko, aby użytkownik przed odebraniem połączenia widział w swoim CRM, kto do niego dzwoni.

Historia połączeń

Każde połączenie przychodzące i wychodzące jest automatycznie rejestrowane w historii kontaktu z klientem. Dane te pozwalają na jeszcze lepszą obsługę klienta z wykorzystaniem systemu CRM przy jednoczesnej oszczędności czasu poświęcanego na rejestrowanie połączeń.

Potrzebujesz więcej?

Potrzebujesz dodatkowo funkcji takich jak nagrywanie i odsłuchiwanie połączeń, czy podłączenie FreePBX do istniejącej centralki w Twojej firmie? Zrealizujemy to dla Ciebie w trakcie wdrożenia.

Porozmawiaj z nami o FreePBX w Twojej firmie!


Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.