OroCRM

Złoto wśród systemów dla biznesu

CRM dla e‑commerce

Twoi klienci upodobali sobie zakupy w Internecie?

Dzięki OroCRM skutecznie zarządzisz relacjami biznesowymi ze świata online.

Otwarty kod systemu

Potrzebujesz rozwiązania skrojonego na miarę?

OroCRM to system o otwartym kodzie źródłowym, który można swobodnie zmodyfikować.

Podgląd 360° relacji z klientem

Zależy Ci na klientach i ich doświadczeniu z Twoją marką?

OroCRM pomoże Ci skutecznie przeprowadzić klienta przez wszystkie etapy Customer Journey.

CRM, który się opłaca

„Złoty” środek na problemy e‑commerce

Zarządzaj informacjami, interakcjami i kontami klientów. W jednym miejscu. Przy pomocy przyjaznego interfejsu użytkownika.

OroCRM to sposób na synchronizację i aktualizację profilu klienta, połączenie wiedzy z wielu kanałów oraz automatyzację powtarzalnych czynności. Zapomnij o duplikatach, ręcznym wprowadzaniu danych, dark data oraz nieaktualnych statusach. Z OroCRM w końcu masz nad tym wszystkim kontrolę!

Szansa na sprzedażowy sukces

Jeśli CRM, to koniecznie taki z lejkiem sprzedaży i modułem do obsługi Customer Journey! Dzięki OroCRM kontrolujesz przebieg interakcji z klientami, domykasz szanse sprzedażowe i organizujesz pracę całego zespołu zgodnie z oczekiwaniami klienta. Szczególnie takiego, który wybrał kanał online.

kobieta patrząca przez lunetę na profile osobowe

Podgląd 360° relacji z klientem

Prowadzisz sprzedaż w Internecie? Zależy Ci na zarządzaniu relacjami z klientami w ujęciu 360°? OroCRM wygodnie zintegrujesz ze sklepem internetowym. Dzięki takiemu połączeniu prześledzisz doświadczenie z Twoją marką na każdym etapie zaawansowania relacji biznesowej.  Otwarty kod oprogramowania pozwoli Ci też na dowolne dostosowania, które sprzyjają konwersji.

Zastanawiasz się jakie opinie ma OroCRM wśród użytkowników na całym świecie?

Wystarczy przeczytać wpisy na Twitterze!

Firmy, które już korzystają z OroCRM
Dołącz do liderów branży e-Commerce

Obsługa klienta e‑commerce

Zintegrowanie OroCRM z silnikiem do zarządzania sklepem internetowym pozwala lepiej obsługiwać klientów.

  • Skutecznie zarządzasz i przeglądasz dane o klientach;
  • Segmentujesz klientów z uwzględnieniem wieku, geolokalizacji, preferencji zakupowych, historii zakupów i innych cech;
  • Interaktywnie powiązujesz informacje o klientach spływające z wielu źródeł, co zapobiega duplikowaniu informacji;
  • Śledzisz wszystkie opinie i interakcje z klientami, aby szybko reagować na ich zmieniające się potrzeby.

Efektywna analiza danych

OroCRM pozwala zapewnić wysoką jakość obsługi potencjalnych i stałych klientów.

  • Zbierasz informacje o wszelkich potencjalnych klientach, aby skuteczniej docierać do docelowego grona odbiorców;
  • Identyfikujesz i monitorujesz działania odwiedzających na stronie internetowej sklepu, w tym porzucone koszyki;
  • Wykorzystujesz podejście omnichannel do lepszego analizowania zachowań potencjalnych klientów i kreowania relacji z nimi poprzez kampanie e-mail marketingowe.

Możliwość dostosowania kodu

eVolpe od lat specjalizuje się we wdrożeniach systemów CRM dla dużych i średnich firm. Kwestią naturalną było rozszerzenie oferty wdrażanych rozwiązań o CRM dostosowany do potrzeb prężnie działających firm e-commerce.

Oferujemy kompleksowe wdrożenia OroCRM począwszy od przeprowadzenia analizy biznesowej, przez prace konfiguracyjne i implementacyjne, na szkoleniachusługach serwisowych kończąc. Posiadamy niezbędne kompetencje, aby wykorzystać potencjał otwartego kodu źródłowego OroCRM do 100% dostosowania systemu do potrzeb każdego e‑biznesu.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Potrzebujesz doradztwa w sprawie oprogramowania dla biznesu? Chcesz wiedzieć, kiedy dokładnie zadzwoni telefon? Zobacz jak możemy Ci pomóc.

Umów bezpłatną konsultację ze specjalistą eVolpe już teraz!

Po czym poznać, że OroCRM to system dla Ciebie?

1

Prowadzisz sklep internetowy, ale brakuje Ci w nim funkcji do zarządzania relacjami z klientami

OroCRM jest kompatybilny ze wszystkimi głównymi platformami e-commerce takimi jak Magento, WooCommerce, PrestaShop, Websphere i innymi. Istnieje także wiele integratorów OroCRM z aplikacjami do obsługi klienta, prowadzenia marketingu i optymalizacji sprzedaży.

2

Informacje o klientach przechowujesz w kilku różnych miejscach

OroCRM to łatwy w użyciu system Open Source, który doskonale integruje się z innymi aplikacjami i bazami danych. Skorzystaj z tej opcji, a już nigdy nie będziesz musiał kompletować informacji rozproszonych w wielu miejscach.

3

Nie posiadasz pełnej wiedzy o kliencie, dlatego traktujesz każdego z nich w ten sam sposób

OroCRM rejestruje każdą interakcję klienta z Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy kontakt nastąpił poprzez sklep internetowy, system PoS, kanał e-mail czy social media. Dzięki temu wiesz zdecydowanie więcej o swoim kliencie i możesz go potraktować niestandardowo. Tak, aby odczuł, że zależy Ci na Waszej relacji.

4

Próbowałeś sprzedać nowe produkty osobom, które wciąż nie zapłaciły za poprzednie zakupy

OroCRM pozwala Ci na segmentację klientów np. ze względu na zawartość porzuconych koszyków. Z tym intuicyjnym narzędziem poprowadzisz efektywne kampanie cross- i up-selling oraz skutecznie zidentyfikujesz klientów „trudnych” i niepłacących. Na podstawie stworzonych segmentów uruchomisz lub wstrzymasz adekwatne dla indywidualnego przypadku kampanie marketingowe.

5

Tracisz dużo czasu na tworzenie raportów sprzedażowych

OroCRM oferuje moduł raportów dedykowanych dla e-commerce. Możesz łatwo śledzić wszystkie ważne dane, począwszy od średniej wartości zamówienia, przez utracone przychody z koszyków, po ogólne statystyki odwiedzin w witrynie. Wszystkie informacje zaprezentowane są z wykorzystaniem intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego. Co więcej, w prosty sposób  wygenerujesz też raporty globalne, takie jak ogólne przychody ze sklepu internetowego, dane liczbowe dotyczące sprzedaży oraz współczynniki konwersji.

6

Nie posiadasz pełnej kontroli nad zespołem sprzedażowym i wyznaczonym targetem

Oprócz śledzenia i kontrolowania KPI, w OroCRM możesz też skonfigurować różne przepływy pracy (workflows) w celu optymalizacji określonych procesów sprzedaży i działań marketingowych.

7

Nie chcesz narazić się na złe opinie na temat jakości obsługi

OroCRM pozwala szybko i skutecznie rozwiązywać problemy klientów dzięki integracji z systemami obsługi klienta. Twoi pracownicy obsługi mogą z łatwością organizować i ustalać priorytety w zakresie wsparcia klienta na podstawie danych o odnowieniach umów, klientach VIP i pilności problemu. OroCRM zapewnia narzędzia i informacje, które zdecydowanie poprawią zadowolenie klienta i tym samym wpłyną na wartość sprzedaży.

Porozmawiaj z nami
o OroCRM w Twojej firmie

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Przewiń do góry