Serwis

Serwis wdrożonego systemu, czyli kontynuujmy naszą współpracę po zakończonym projekcie.

Service Level Agreement. Umocowanie współpracy po zakończeniu wdrożenia.

System jest gotowy, ale zakładasz jego rozwój w przyszłości? Potrzebujesz wsparcia technicznego lub konsultacji na temat dostępnych funkcji? Z kim innym miałbyś rozmawiać niż z firmą, która dostarczyła oprogramowanie? To my je znamy od podszewki. Wiemy, co zostało stworzone w kodzie.

eksperci crm systemy crm scrum evolpe

Podczas analizy przedwdrożeniowej poznaliśmy Twoje specyficzne potrzeby biznesowe. Zebraliśmy pełen Backlog pomysłów, które zgłaszali kluczowi użytkownicy. Przejście w fazę obsługi serwisowej to zatem naturalny krok po zakończonym wdrożeniu.

Serwis systemu IT. Partnerstwo na lata.

Zlecaj nam zadania. Rozliczaj się Time & Material.

W ramach serwisu nasza współpraca odbywa się na podstawie zgłoszeń w systemie projektowym Redmine. My szacujemy czasochłonność koniecznych prac. Ty decydujesz, czy wpisuje się to w zakładany budżet. Dajesz zielone światło? Działamy!

Rozwijaj wdrożony system. Nadążaj za zmianami.

W każdej chwili możemy wznowić rozwój oprogramowania i skorzystać z już wykonanej pracy. Dzięki otwartości kodu nie trzeba zaczynać od początku. Serwis to najwygodniejszy sposób na realizację dodatkowych zleceń.

Aktywnie korzystaj z systemu. Odkrywaj nowe możliwości.

Nie przejmuj się, jeśli napotkacie trudności w obsłudze wdrożonego narzędzia. Jesteśmy po to, aby rozwiać pojawiające się wątpliwości. Jest szansa, że wystarczy komentarz w systemie projektowym. Możesz też poprosić o dodatkowe warsztaty.

Korzystaj ze wsparcia specjalistów IT. Konsultuj kwestie techniczne.

Nie musisz wiedzieć jak działają systemy IT, aby wymagać, by działały poprawnie. W ramach serwisu świadczymy Ci usługę wsparcia technicznego i administracyjnego wdrożonego oprogramowania.

Scroll to Top