Zendesk

Kiedy CRM to też platforma do obsługi klienta

zendesk logo

Do zadowolenia Twoich klientów.
Na skróty.

Zendesk to oprogramowanie do zarządzania sprzedażą i obsługi klientów. Zalety? Jest szybki we wdrożeniu, łatwy w obsłudze i dostosowany do Twoich potrzeb. Dzięki chmurze producenta uruchomienie systemu zajmuje godziny – nie tygodnie. Przekonaj się, jakie to wygodne!

Poznaj możliwości systemu Zendesk.
Obejrzyj demo.

zendesk support

system dla zespołu helpdesk

  • zbieranie i rozwiązywanie zgłoszeń klienckich napływających z różnych kanałów (e-Mail, chat, infolinia, social media itp.)
  • system monitoringu i priorytetyzacji zgłoszeń
  • obsługa klientów zewnętrznych oraz zagadnień wewnętrznych
  • automatyzacja powtarzalnych czynności pracowników helpdesk
  • badanie satysfakcji z usług
zendesk sell

system CRM dla sprzedaży

  • gromadzenie danych okołosprzedażowych
  • sposób na wysoki poziom personalizacji relacji z klientem
  • powiadomienia o zaległościach lub przestojach
  • automatyzacja zadań handlowców
  • analityka efektywności i prognozowanie sprzedaży

baza wiedzy i samoobsługowy portal klienta

narzędzie do raportowania i analityki danych

live chat i wiadomości

forum dla społeczności

system call center

Zapytaj nas o pakiety Zendesk

Te firmy już korzystają z Zendesk.
Dołącz do nich!

logo eVolpe

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Zendesk?

Skontaktuj się z eVolpe