Szkolenie dla użytkowników Zendesk

  • zwiększ user adoption
  • podnieś rentowność wdrożenia
  • wypróbuj system wraz z zespołem

Obszary Zendesk Sell objęte szkoleniem:

  • organizacja pracy i środowiska roboczego
  • aktywna sprzedaż
  • relacje zewnętrzne i wewnętrzne
  • raportowanie
  • zarządzanie zespołem
  • dodawanie namiarów, kontaktów transakcji

Obszary Zendesk Support objęte szkoleniem:

  • pojęcia w systemie
  • organizacja pracy i środowiska roboczego
  • obsługa zgłoszeń
  • zarządzanie połączeniami telefonicznymi
  • relacje zewnętrzne i wewnętrzne
  • cykl życia zgłoszenia

Umiejętności, które zdobędziesz:

  • płynne i precyzyjne poruszanie się po systemie oraz jego kastomizacja
  • konwersja namiarów (leadów) do poziomu kontaktów i kontrahentów (Zendesk Sell)
  • tworzenie i edycja transakcji sprzedażowych (Zendesk Sell)
  • obsługa wielopoziomowego kalendarza: zarządzanie zadaniami, spotkaniami, planowanymi rozmowami telefonicznymi (Zendesk Sell)
  • raportowanie graficzne i tabelaryczne (Zendesk Sell)
  • organizacja pracy zespołów sprzedażowych i administracyjnych (Zendesk Sell)
  • współpraca z klientami za pośrednictwem wielu kanałów (Zendesk Support)
  • zrozumienie anatomii zgłoszenia oraz typów i ról użytkowników (Zendesk Support)
  • efektywne zbieranie i zarządzanie informacjami o klientach bezpośrednio z poziomu zgłoszenia (Zendesk Support)
  • aktualizacja zgłoszeń i konwersacje poboczne z członkami zespołu (Zendesk Support)
  • skuteczne tworzenie bazy wiedzy (Zendesk Support)

Kalkulacja kosztów

Scroll to Top