suitecrm

Rozbudowany i funkcjonalny system CRM bez opłat licencyjnych

 

Umów rozmowę z naszym konsultantem i przekonaj się, jak szybko SuiteCRM usprawni Twój biznes.

Wielokrotnie nagradzany system CRM na licencji Open Source

SuiteCRM to kilkukrotny laureat konkursu Bossie Awards dla najlepszego oprogramowania CRM Open Source.

 

Wysoką jakość oraz szerokie możliwości przebudowy systemu SuiteCRM doceniają tysiące firm, w tym największa na świecie grupa medialna zajmującą się technologiami IT — IDG. Coroczny ranking biznesowych aplikacji Open Source klasy CRM przeprowadza InfoWorld — magazyn branżowy należący do IDG.

Dwukrotne zwycięstwo w rankingu Bossie Awards potwierdza, że SuiteCRM stanowi poważną alternatywę dla komercyjnych systemów proponowanych przez liderów rynku, w tym: SugarCRM, Salesforce, czy MS Dynamics CRM.

suitecrm

Następca SugarCRM Community Edition

suitecrm crm dla branży it

SuiteCRM bazuje na społecznościowej wersji oprogramowania od SugarCRM Inc. Ponieważ zostało oparte na wcześniej rozwijanej, dojrzałej platformie, od samego początku oferuje użytkownikom pełną gamę funkcji koniecznych do efektywnego zarządzania sprzedażą.

 

W porównaniu do SugarCRM Community Edition system SuiteCRM wzbogacono o szereg dodatkowych obszarów. Integralną częścią oprogramowania stały się moduły takie jak: Produkty, Workflows, Mapy, Wydarzenia, czy Zespoły. Użytkownicy ostatnich wersji aplikacji mogą się cieszyć rozwiniętymi funkcjami raportowania oraz ulepszoną wewnątrzsystemową wyszukiwarką.

Zapoznaj się z Case Study wdrożenia SuiteCRM w firmie Agsol

Firma Agsol to przedsiębiorstwo z branży rolniczej o ugruntowanej pozycji na polskim rynku. SuiteCRM pomaga im w codziennych pracach operacyjnych oraz analizie trendów i podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. Czytaj więcej w Case Study wdrożenia!

Co o SuiteCRM mówią jego użytkownicy?

Brak opłat licencyjnych

Jedną z najważniejszych zalet SuiteCRM jest brak opłat licencyjnych. Twórcy gwarantują, że korzystanie z aplikacji nigdy nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami, a produkt zawsze będzie dostępny na opensource’owej licencji AGPL3.

 

SuiteCRM to jedyny pozbawiony opłat licencyjnych system, który realnie konkuruje z markami takimi jak SugarCRM, Salesforce, czy Microsoft Dynamics CRM. W odróżnieniu od dostawców rozwiązań komercyjnych producent SuiteCRM nie obciąża Cię kosztami za nadanie dostępu nowym użytkownikom.

suitecrm

Dziesiątki gotowych rozszerzeń

suitecrm scrum evolpe

Decydując się na SuiteCRM, możesz skorzystać z efektów pracy społeczności deweloperskiej, która bardzo często wydaje osobne wtyczki do systemu.

 

Rozszerzenia out-of-box to swoboda doboru niestandardowych funkcji bez konieczności prac deweloperskich. Jedna z popularniejszych to paczka językowa pozwalająca na spolszczenie standardu SuiteCRM. Klienci eVolpe chętnie korzystają także z integratora SuiteCRM i Mautic, czy integracji z centralą telefoniczną Asterisk oraz klientami poczty MS Outlook i Thunderbird.

 

Wszystkie paczki autorstwa eVolpe są dostępne na stronie evolpe.shop.

Wszystkie paczki autorstwa eVolpe są dostępne na stronie evolpe.shop

Społeczność

Szybki rozwój systemu jest możliwy dzięki licznej i bardzo aktywnej społeczności deweloperów pracujących nad otwartym kodem SuiteCRM. Oficjalne forum SuiteCRM tętni życiem, a każda nowa wersja aplikacji jest wnikliwie sprawdzana przez zaangażowanych programistów z całego świata.

 

Znaczna część deweloperów, którzy zapewnili globalny rozgłos SugarCRM Community Edition, aktywnie udziela się, doskonaląc SuiteCRM. Dzięki temu system rozwija się w błyskawicznym tempie i z każdą kolejną wersją oferuje swoim użytkownikom coraz bogatszą funkcjonalność bazową.

suitecrm open source

Profesjonalne usługi eVolpe

eksperci crm doradztwo crm suitecrm crm dla branży usługowej crm dla branży hr

eVolpe to grupa specjalistów z rozległym doświadczeniem w zakresie dostosowywania, implementacji i integracji SuiteCRM. Nasze kompetencje zdobyte przez lata pracy ze społecznościową edycją SugarCRM płynnie przekształciły się w ekspercką znajomość SuiteCRM.

 

SuiteCRM to rozwiązanie dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Naszym klientom oferujemy profesjonalną analizę biznesową, dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb, serwis, a także hosting platformy na szybkich i stabilnych serwerach eVolpe.

Funkcjonalność

Zarządzanie sprzedażą

Baza klientów, zarządzanie procesem sprzedaży, śledzenie szans i prognozowanie przychodów

  • Centralna baza kluczowych informacji o klientach i kontrahentach.
  • Ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta.
  • Wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar).
  • Możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych.
  • Obserwacja lejka sprzedażowego.

Marketing

Kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych

  • Zarządzanie grupami odbiorców.
  • Możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku).
  • Śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii.
  • Możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.

Workflow

Samodzielne projektowanie zautomatyzowanych akcji w systemie

  • Możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich lub tylko nowych/zmodyfikowanych rekordów.
  • Możliwość określania warunków opartych na zawartości poszczególnych pól.
  • Dowolna liczba warunków.
  • Warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól.
  • Możliwe akcje:
    • tworzenie rekordu,
    • modyfikacja rekordu,
    • modyfikacja powiązanego rekordu,
    • powiadomienie.
  • Narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.

Faktury

Zautomatyzowana obsługa faktur, wygodny w obsłudze katalog produktów

  • Możliwość ewidencji faktur VAT zakupu.
  • Kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury.
  • Kontrola statusu płatności.
  • Możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury.
  • Automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury.
  • Powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury.
  • Możliwość uwzględniania kosztów przesyłki.
  • Eksport faktur do PDF.
  • Możliwość scalania zduplikowanych faktur.

Oferty

Tworzenie oraz archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów

  • Możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty.
  • Podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów.
  • Śledzenie statusu oferty.
  • Powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę).
  • Możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu.
  • Tworzenie umów na podstawie ofert.

Mapy

Integracja z Google Maps

  • Możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z poziomu modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania.
  • Definiowanie lokalizacji na podstawie odległości od siedziby firmy klienta.
  • Przedstawianie wyników wyszukiwania jako listy oraz w formie znaczników na mapie.
  • Definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu.
  • Możliwość przedstawienia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.

Katalog produktów i usług

Repozytorium produktów i usług będących przedmiotem Twojej działalności

  • Rozróznienie rekordów Usługa oraz Produkt.
  • Grupowanie produktów i usług.
  • Możliwość stworzenia rozbudowanych kategorii produktowych/usługowych.
  • Masowa aktualizacja.
  • Eksport katalogu produktów do pliku CSV.

Wydarzenia

Wydarzenia ogranizowane na potrzeby spotkań z klientami

  • Zarządzanie budżetem wydarzenia.
  • Zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie.
  • Określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie.
  • Zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu.
  • Masowe zarządzanie wydarzeniem na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone itp.).

Zespoły

Zarządzanie uprawnieniami dla grup użytkowników

  • Definiowanie wielu grup w ramach organizacji.
  • Możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli.
  • Definiowanie uprawnień zespołu.

Dodatkowe funkcjonalności

  • Edytor szablonów PDF
    • możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG,
    • możliwość mapowania pól dostępnych w systemie.
  • Portal klienta
    • portal do komunikacji z klientem,
    • umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia.
  • Zarządzanie projektami
    • definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane,
    • generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów.

Porozmawiaj z nami o SuiteCRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

FAQ