silosy danych crm

Jak zburzysz silosy danych dzięki systemom CRM?

„Efekt silosu występuje wtedy, gdy firma jest podzielona na niezależne od siebie działy, jednostki biznesowe, odizolowane jedna od drugiej jak betonowe silosy. Pracownicy i menedżerowie skupiają się na wynikach swego działu, tym bardziej że często zależy od tego […]

Jak zburzysz silosy danych dzięki systemom CRM? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
ScanBizCards Business Card Reader

Czym się wyróżniają usługi eVolpe?

Cel wdrożenia systemu CRM w firmie W niedawnym wpisie dotyczącym błędów popełnianych przy okazji wdrożeń systemów informatycznych opisywaliśmy m.in. kwestię braku gotowości firm na zmiany i transformację biznesową. Artykuł zebrał wiele pozytywnych opinii na LinkedIn. Komentujący

Czym się wyróżniają usługi eVolpe? Czytaj więcej »

Marcin Różański
sugar 8.0 evolpe

Sugar 8. Przenieśliśmy się na nową wersję systemu.

Z początkiem września przenieśliśmy się na nową wersję systemu Sugar. Zastanawiasz się nad takim samym krokiem? Czytaj dalej i przekonaj się, dlaczego warto. Jest wtorek rano. Dzień jak zwykle zaczynamy od kawy. Tym razem z dodatkową

Sugar 8. Przenieśliśmy się na nową wersję systemu. Czytaj więcej »

Joanna Domagalska
proces sprzedaży

Proces sprzedaży a system CRM – czyli jak połączyć miękkie z twardym?

Kiedyś od jednego z handlowców usłyszałem, że sprzedaż jest jak sztuka. Niczym obraz tworzony przez malarza – za każdym razem inny. W związku z tym handlowiec-artysta swój proces sprzedaży za każdym razem prowadzi trochę inaczej. Dzieło, które powstaje

Proces sprzedaży a system CRM – czyli jak połączyć miękkie z twardym? Czytaj więcej »

Szymon Negacz

Przyczyny i skutki nieudanych wdrożeń systemów CRM w dużych firmach

Jest sierpień 2017r. Gigant branży pożyczkowej – Provident Financial – w ciągu 1 dnia traci na londyńskiej giełdzie ponad 66% wartości. Prezes ustępuje ze stanowiska w trybie natychmiastowym. Rynki finansowe ogarnia panika. Dokładnie rok

Przyczyny i skutki nieudanych wdrożeń systemów CRM w dużych firmach Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
business choice awards

Business Choice Awards 2018 w kategorii oprogramowanie CRM przyznane!

Jak co roku magazyn PCMag opublikował ranking najlepszych systemów informatycznych służących sprzedawcom. Wiarygodność tego konkretnego zestawienia polega na tym, iż to czytelnicy czasopisma decydują o jego wynikach. Business Choice Awards, czyli plebiscyt PCMag  Readers’ Choice

Business Choice Awards 2018 w kategorii oprogramowanie CRM przyznane! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management

Jeszcze nie tak dawno temu jedynym sposobem pozyskiwania klientów był cold contact. Oczywiście obcobrzmiąca nazwa przyjęła się znacznie później. W praktyce chodziło po prostu o to, żeby zadzwonić (cold calling), napisać (cold mailing) lub po prostu pojechać

Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management Czytaj więcej »

Joanna Domagalska
rodo mity

RODO – mity na temat rozporządzenia

Mit 1 – RODO trzeba się bać Zostały niecałe dwa tygodnie do wejścia w życie unijnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Przez ostatnie dwa lata od czasu uchwalenia przepisów (27.04.2016) wokół regulacji narastało wiele mitów.

RODO – mity na temat rozporządzenia Czytaj więcej »

Anna Łakoma
dekalog użytkownika crm

Dekalog użytkownika CRM

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny”. – mówi Piotr

Dekalog użytkownika CRM Czytaj więcej »

Scroll to Top