dekalog użytkownika crm

Dekalog użytkownika CRM

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny”. – mówi Piotr

Dekalog użytkownika CRM Czytaj więcej »

trendy crm

#TrendyCRM 2018

Podobnie jak w roku minionym, przygotowaliśmy zestawienie pięciu — w naszej ocenie — najlepiej rokujących trendów, które ukształtują branżę CRM na najbliższe 12 miesięcy. Specjalnie dla naszych czytelników przyjrzeliśmy się opiniotwórczym magazynom biznesowym i skonstruowaliśmy subiektywny

#TrendyCRM 2018 Czytaj więcej »

customer experience marketing szeptany

Zadowolony Klient najlepszym ambasadorem Twojej marki

Marketing szeptany rośnie w siłę. W dobie Internetu zdecydowanie szybciej  wymieniamy się opiniami. To, co jeszcze dwie dekady temu wymagało od nas sporego zaangażowania, aktualnie zajmuje nie więcej niż 2 minuty (jeśli tylko jesteśmy on-line). Wyrażenie

Zadowolony Klient najlepszym ambasadorem Twojej marki Czytaj więcej »

Joanna Domagalska
open source korzyści

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją Systemy CRM Open Source w zdecydowanej większości przypadków nie są rozwiązaniami komercyjnymi. To oznacza, że praktycznie każdy może taki system pobrać i zainstalować. Czy jednak można wówczas

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją Czytaj więcej »

Scroll to Top