Czy jesteś klientem eVolpe?

Sławomir Wnuk

Zastanawiam się, kim jesteś, co Cię tutaj przyciągnęło, czy jesteś moim przyszłym lub aktualnym klientem? Mam szczerą nadzieję, że niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać „na żywo”. Na dole zostawię w tym celu formularz kontaktowy. Sprawdźmy, czy udam mi się nakłonić Cię do pozostawienia tam wiadomości.

Szybki test skuteczności tego artykułu

Zróbmy więc tak. Opowiem Ci trochę o tym, czego dowiedziałem się o klientach eVolpe przez kilka lat pracy w sprzedaży. Jeśli odnajdziesz się pośród nich – zostaw mi wiadomość. Sprawdzimy dwie rzeczy: czy nasz marketing działa wystarczająco skutecznie, aby te treści trafiały do odpowiednich osób 😉 oraz, czy nie „strzępiłęm” klawiatury nadaremnie, ponieważ nie dałem rady Cię zainteresować i właśnie odjeżdżasz kursorem, żeby się stąd wydostać.

O tym, że wiem, czego nie wiem. A to już coś.

Ponieważ prawdopodobnie się jeszcze nie znamy (a jeśli jest inaczej, to teraz tego nie stwierdzę), w moim wyzwaniu będę posiłkować się tylko dotychczasowym doświadczeniem…

No dobrze, także analityką wdrożonych w eVolpe systemów. 😉

Dzięki nim mam trochę wiedzy o anonimowych wejściach na ten artykuł, rejestrowanych przez Google Analytics, system Mautic czy inne, dołączone do naszej strony wtyczki.

Mam tutaj na myśli dwie rzeczy: zbiór danych o grupie użytkowników całej witryny evolpe.pl oraz informacje o Tobie zaszyfrowane pod numerem IP.

Te pierwsze pozwalają mi określić, czy więcej jest tutaj mężczyzn czy kobiet oraz, w jakim przedziale wiekowym się znajdują i z którego regionu świata pochodzą moi czytelnicy. Informacje bardzo cenne, ale jednak niewystarczająco sprecyzowane, żebym mógł stwierdzić, że już się znamy.

Te drugie niewiele mi mówią, dopóki nie powiążę ich z danymi osobowymi oraz historią relacji zapisaną w CRM. A do tego potrzeba Twojej zgody i obopólnego zaangażowania.

Pocieszające, że przynajmniej wiem, czego jeszcze nie wiem.

Co tu robisz? I czy jeszcze zostajesz?

….mam trudność z wyborem odpowiedniego rozwiązania IT.

Chciałbym wierzyć, że to najbardziej prawdopodobna opcja. Od tego jesteśmy. Jeśli tu trafiłeś to wielce prawdopodobne, że w poszukiwaniu systemu CRM bądź innej klasy oprogramowania dla biznesu. Zgadłem? Jeśli tak, to wiesz co robić. A tutaj w gratisie: natychmiastowa, darmowa rekomendacja systemu CRM.

…poszukuję sposobu na optymalizację mojego biznesu w zmienionej sytuacji gospodarczej.

Pandemia koronawirusa, oprócz przerażającej konsekwencji związanej ze zdrowiem i życiem ludzkim, wywołała postępujące spowolnienie gospodarcze, a w niektórych obszarach – jawny kryzys ekonomiczny. Jeśli poszukujesz sposobu na  poradzenie sobie z tą sytuacją, jesteś we właściwym miejscu. Skontaktuj się przez formularz na dole strony. Zapraszam Cię też do zapoznania się z artykułami naszego CEO — Marcina Różańskiego:

…znam i szanuję eksperckie podejście pracowników tej firmy.

To trochę nieskromna, ale możliwa opcja. 😉 Na naszym blogu znajdziesz artykuły pisane przez osoby, z którymi masz później do czynienia w procesie zakupowym. Jeszcze zanim sięgniesz po telefon lub zanim wypełnisz formularz, możesz poznać nasz punkt widzenia biznesu i ocenić, czy takie podejście Ci odpowiada. Jeśli jesteś tutaj, bo widzisz wartość w publikowanych przez nas materiałach, za którymi stoją prawdziwi ludzie – daj znać na dole. Będzie to też informacja, że warto tego robić więcej. A jeśli chcesz poczytać coś napisanego przeze mnie, Marcina, Magdę, Asię, Macieja, Janusza czy Kamila – po prostu kliknij odpowiednie imię. Czasami występujemy też przed kamerą.

…poszukuję partnera biznesowego, a nie tylko wykonawcy produktów lub usług.

Być może jest to Twoja pierwsza wizyta tutaj. Szukasz wiarygodnego partnera biznesowego, a Twoją uwagę przyciągnęła zakładka WIEDZA. Liczysz, że zapoznasz się z tym, co mamy do powiedzenia i „wyczujesz”, czy warto z nami rozmawiać. Jeżeli ten artykuł Cię nie przekonuje – daj szansę jeszcze naszym webinarom. Kilka z nich poprowadziłem osobiście. To trochę mniej zobowiązująca forma niż bezpośredni telefon, a usłyszysz co miałem do powiedzenia o zarządzaniu sprzedażą czy mechanizmach AI w systemach CRM.

Mogę Cię też zapewnić o naszym partnerskim podejściu do współpracy. W eVolpe nie zostawiamy klientów nawet po zakończonym projekcie wdrożeniowym. Możesz liczyć na pełne wsparcie techniczne i serwisowe. O tym więcej w artykule Magdy.

Czy eVolpe to odpowiedni dla Twojego biznesu partner wdrożeniowy?

Sprawdź ze specjalną check-listą. Pobierz broszurę.

A na koniec… Nowy początek

Na początku zastanawiałem się, kim jesteś i czy trafiłem, do osoby, której możemy sposób pomóc z projektem wdrożeniowym. Jest szansa, że trafiłem i odnajdujesz się w jednym z czterech przytoczonych przez mnie archetypów. Jest też spora szansa, że totalnie przestrzeliłem.

Pozdrawiam pracowników eVolpe i wszystkich znajomych, którzy weszli tutaj z ciekawości i nie znaleźli dla siebie opcji do wyboru. Gdybym wziął pod uwagę wszystkie możliwości, scrollowalibyśmy do rana.

Mam jednak nadzieję, że znajdzie się te kilka osób, które „dojrzały swoje odbicie” w opisanych problemach i zdecydują się na rozmowę.

Na koniec tego niecodziennego artykułu proponuję Ci…nowy początek. Zostaw mi wiadomość i przekonajmy się, czy mamy pole do rozmowy. Jeśli dotrwałeś do ostatniego zdania, to chyba aż tak nie przynudzam.

Nareszcie ten obiecany formularz!

Ciekawe, czy działa 😉

Sławomir Wnuk
Scroll to Top