eVolpeTV

Witaj. Mam nadzieję, że jesteś tu po to, aby poznać inną perspektywę i być może z czegoś skorzystać. Pozwolisz, że podzielę się dość subiektywnymi przemyśleniami, które wynikają z mojego doświadczenia zawodowego, edukacji, preferowanej lektury oraz specyfiki pracy w firmie informatyczno-konsultingowej. Mam nadzieję, że docenisz kilka...

Centrala telefoniczna usprawnia komunikację w firmie. Umożliwia realizowanie rozmów telefonicznych z klientami w prosty, wygodny sposób. W zależności od typu zastosowanej centrali firma może skorzystać z mniejszej lub większej ilości funkcji dodatkowych, takich jak: Nagrywanie rozmów telefonicznych; IVR – czyli system zapowiedzi głosowych; Monitoring i...

RODO. Zmiana przepisów zrewolucjonizuje Customer Relationship Management?   27 kwietnia 2016 Parlament Europejski oraz Rada (UE) przyjęły jak dotychczas najbardziej restrykcyjne, daleko idące prawo ukierunkowane na wzmocnienie fundamentalnych praw człowieka żyjącego w erze cyfrowej. Rozporządzenie ma za zadanie uregulować dotychczasowe dobre praktyki biznesowe poprzez konsolidację reguł obowiązujących...

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny.” – mówi Piotr Rawski – zewnętrzny analityk, projekt...

Piotr Rawski - zewnętrzny konsultant, analityk biznesowy, project manager i autor bloga www.informatykawfirmie.pl odpowiada na pytanie: Jak wybrać dostawcę systemu CRM? Większość firm, które zdecydowały o potrzebie wdrożenia nowego systemu CRM rozpoczyna poszukiwania wpisując do Google takie hasła jak: „najlepszy system CRM” „który system CRM wybrać” ...

Piotr Rawski - zewnętrzny konsultant, analityk biznesowy, project manager i autor bloga www.informatykawfirmie.pl bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu projektowym opowiada czym są metodyki wdrożeniowe i z jakimi popularnymi frameworkami możemy się spotkać podczas wdrażania systemu CRM. Metodyki wdrażania systemów CRM W skrócie metodyka wdrożeniowa to pewien zestaw...

Sugar jest, obok Salesforce i Microsoft Dynamics, jednym z 3 najlepszych systemów klasy CRM na świecie. Jakie są podstawowe różnice pomiędzy tymi trzema topowymi rozwiązaniami? Na to pytanie w najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” odpowiada nasz gość specjalny – Drazen Raguz...

W kolejnym odcinku programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” gościliśmy w naszym studio przedstawiciela firmy SugarCRM, jednego ze światowych liderów wśród producentów systemów tej klasy. Drazen Raguz (Regional Sales Manager, East Europe-DACH) opowiedział nam o wdrożeniu systemu Sugar w znanej niemieckiej firmie Deutsche...

Przerwij Status Quo! Zakwestionuj bieżący stan rzeczy. Odróżnij się od konkurencji. Wprowadzaj innowacje.  Nie naśladuj.   Cyfryzacja przekształca świat Najnowsze rozwiązania technologiczne wynikające z rozwoju technologii mobilnych, mediów społecznościowych oraz trendów big data zmieniają to, jakich interakcji z firmą oczekują jej potencjalni klienci. Nawet jeżeli jesteś najlepszy w swojej...

W nowym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” rozmawiamy z naszym CEO Marcinem Różańskim o zwrocie z inwestycji (ROI) z wdrożenia systemu CRM. Odkrywamy karty i opowiadamy o tym do czego my wykorzystujemy system, jakie funkcje CRM posiadamy we własnym zakresie i jakie...

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją Systemy CRM Open Source w zdecydowanej większości przypadków nie są rozwiązaniami komercyjnymi. To oznacza, że praktycznie każdy może taki system pobrać i zainstalować. Czy jednak można wówczas mówić o odpowiednim skonfigurowaniu oprogramowania pod potrzeby firmy?...

Dobry CRM - czyli jaki? Z systemów CRM może korzystać wiele osób w firmie. Czy jest to system tylko dla sprzedawców? A może dla managerów? Na to pytanie odpowiadamy w nowym odcinku naszego programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości”. Dobry CRM powinien być wysoce elastyczny...