eVolpeTV

Alternatywa dla CRM-owego mainstreamu, o której może jeszcze nie słyszałeś

Czy byłeś już na prezentacji systemu CRM należącego do tzw. głównego nurtu? Kojarzysz takie narzędzia jak Salesforce, MS Dynamics, SAP czy Oracle? Jeśli jesteś na etapie researchu dostępnych rozwiązań, warto rozważyć także coś spoza listy …

Alternatywa dla CRM-owego mainstreamu, o której może jeszcze nie słyszałeś Czytaj więcej »

sugarcrm integracje

Platforma CX na miarę procesu zakupowego w B2B

Czy byłeś już na prezentacji systemu IT, która trwała 2 godziny? Nie twierdzę, że artykuł, który Ci proponuję, może się z taką równać… Podejmuje jednak te same kwestie i zajmie Ci o wiele mniej czasu. Mam nadzieję, że wyciągniesz z niego najważniejsze …

Platforma CX na miarę procesu zakupowego w B2B Czytaj więcej »

user-friendly system it

System IT, który polubisz od pierwszego logowania

Zajawka na dobry początek Czy byłeś już na prezentacji systemu IT, o którym ktoś Ci powiedział, że został stworzony z myślą o użytkowniku? Ile razy wydało Ci się to chwytem marketingowym bez poparcia? W dzisiejszym artykule postaram się pokazać Ci coś …

System IT, który polubisz od pierwszego logowania Czytaj więcej »

jak zdalnie zarządzać sprzedażą

Jak (zdalnie) zarządzać sprzedażą?

Witaj. Mam nadzieję, że jesteś tu po to, aby poznać inną perspektywę i być może z czegoś skorzystać. Pozwolisz, że podzielę się dość subiektywnymi przemyśleniami, które wynikają z mojego doświadczenia zawodowego, edukacji, preferowanej lektury oraz specyfiki pracy w firmie …

Jak (zdalnie) zarządzać sprzedażą? Czytaj więcej »

Integracja CRM z centralą telefoniczną

CRM z centralą telefoniczną – integracja systemowa

Centrala telefoniczna usprawnia komunikację w firmie. Umożliwia realizowanie rozmów telefonicznych z klientami w prosty, wygodny sposób. W zależności od typu zastosowanej centrali firma może skorzystać z mniejszej lub większej ilości funkcji dodatkowych, takich jak: Nagrywanie rozmów …

CRM z centralą telefoniczną – integracja systemowa Czytaj więcej »

rodo zmiana przepisów

RODO Zmiana przepisów = Zmiana w zarządzaniu firmą

RODO. Zmiana przepisów zrewolucjonizuje Customer Relationship Management?   27 kwietnia 2016 Parlament Europejski oraz Rada (UE) przyjęły jak dotychczas najbardziej restrykcyjne, daleko idące prawo ukierunkowane na wzmocnienie fundamentalnych praw człowieka żyjącego w erze …

RODO Zmiana przepisów = Zmiana w zarządzaniu firmą Czytaj więcej »

dekalog użytkownika crm

Dekalog użytkownika CRM

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny.” – mówi …

Dekalog użytkownika CRM Czytaj więcej »

Jak wybrać dostawcę systemu CRM

Jak wybrać dostawcę systemu CRM

Piotr Rawski – zewnętrzny konsultant, analityk biznesowy, project manager i autor bloga www.informatykawfirmie.pl odpowiada na pytanie: Jak wybrać dostawcę systemu CRM? Większość firm, które zdecydowały o potrzebie wdrożenia nowego systemu CRM rozpoczyna poszukiwania …

Jak wybrać dostawcę systemu CRM Czytaj więcej »

SugarCRM vs Salesforce

SugarCRM vs. Salesforce i Microsoft Dynamics

Sugar jest, obok Salesforce i Microsoft Dynamics, jednym z 3 najlepszych systemów klasy CRM na świecie. Jakie są podstawowe różnice pomiędzy tymi trzema topowymi rozwiązaniami? Na to pytanie w najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, …

SugarCRM vs. Salesforce i Microsoft Dynamics Czytaj więcej »

Przewiń do góry