matematyka customer experience cx

Matematyka Customer Experience

Zadowolony klient chętniej zapłaci więcej za ulubiony produkt lub usługę. Jeśli zadbasz o jego doświadczenie, skrócisz też proces decyzyjny podczas kolejnych zakupów. Łatwiej bowiem wybrać coś, co już się sprawdziło niż przechodzić przez etap […]

Matematyka Customer Experience Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
etapy wdrożenia it crm

6 (cyklicznych) etapów w procesie wdrożenia systemu CRM

Przygotowujesz się do wdrożenia systemu IT w Twojej firmie? Zobacz, co Cię czeka, w jaki sposób pracuje zespół deweloperski oraz na jakim etapie potrzebny będzie Twój aktywny współudział. Zebrałem to dla Ciebie w 6 osobnych punktach. Mam nadzieję, że przyda Ci się

6 (cyklicznych) etapów w procesie wdrożenia systemu CRM Czytaj więcej »

Bartosz Burzyński
Latest posts by Bartosz Burzyński (see all)
wdrożenie z evolpe

10 kroków, zanim do akcji wkroczy zespół programistów

Masz doświadczenie z projektami wdrożeniowymi? Może masz już za sobą research tego tematu? A może dopiero zorientowałeś się, jak skomplikowany jest to proces? To prawda. Bywa, że trwa tygodniami, a nawet miesiącami. I choć prawdopodobnie brzmi to wszystko dość

10 kroków, zanim do akcji wkroczy zespół programistów Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
product owner

9 cech dobrego Product Ownera

Podczas wdrożenia systemu IT będziesz się często komunikować z zespołem deweloperskim. Oto kilka cech, które powinien posiadać koordynator projektu z ramienia Twojej firmy — tak zwany Product Owner. Wyznacz odpowiednią osobę, a prace potoczą się sprawnie.

9 cech dobrego Product Ownera Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
pytania do dostawcy crm

7 pytań, które warto zadać dostawcy systemu CRM

Przytoczyliśmy tu ostatnio 9 obszarów, o które z pewnością zapyta Cię konsultant z firmy wdrożeniowej. Nie powinieneś jednak takiemu komuś pozostać dłużny. Warto przy okazji doprecyzować kilka kwestii… Maciej Jankiewicz pokusił się w swoim artykule o bardzo

7 pytań, które warto zadać dostawcy systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz

Dawno mnie tu nie było. Wracam z przyjemnością, żeby poruszyć temat bardzo ściśle związany z tym, dlaczego zniknąłem. Niestety nie przybywam tutaj po egzotycznym urlopie. Miałem po prostu ostatnio bardzo dużo pracy. Okazuje się, że doświadczenia z pracą zdalną i kryzysem

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Co zrobić z systemem CRM „odziedziczonym w spadku”?

Dość często widuję w Internecie oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. CRM. Zakładam, że to efekt wzrostu świadomości na temat korzyści płynących z posiadania tego typu oprogramowania. Skoro firmy poszukują takich rozwiązań, to wzrasta też popyt na specjalistów, którzy zajmą

Co zrobić z systemem CRM „odziedziczonym w spadku”? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm dla automotive

CRM dla automotive. 5 kroków w zarządzaniu sprzedażą pojazdów ciężarowych

Jak osiągnąć sukces w sprzedaży pojazdów użytkowych dzięki systemowi CRM? Prowadząc biznes związany z dystrybucją rozwiązań dla branży TSL (transport-spedycja-logistyka), pewnie starasz się nadążać za wyjątkowo dynamicznym, zdominowanym przez wielkich graczy rynkiem. Dodatkowo borykając

CRM dla automotive. 5 kroków w zarządzaniu sprzedażą pojazdów ciężarowych Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
nps

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience

Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
czego firmy nie robią a powinny

Czego firmy nie robią, a powinny?

Dzisiejsze czasy to bez wątpienia trudny okres dla wielu firm na całym świecie. Zmieniające się trendy konsumenckie, problemy z zaopatrzeniem czy rosnące koszty to tylko niektóre z wyzwań, jakie stawia przed nami obecna sytuacja gospodarcza. Prowadzenie biznesu w takich warunkach

Czego firmy nie robią, a powinny? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zarządzanie zmianą crm

Zarządzanie zmianą w biznesie na przykładzie wdrożenia systemu CRM

Widziałem wiele różnych podejść do wdrożenia systemu CRM. Do wyboru jest kilka metodyk, które mają jeszcze swoje odmiany. Którąkolwiek wybierzesz zarządzasz bardzo poważną zmianą procesu biznesowego. Chciałbym poruszyć ten temat pod kątem przygotowania

Zarządzanie zmianą w biznesie na przykładzie wdrożenia systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
etapy po wdrożeniu crm

5 etapów po wdrożeniu systemu CRM, na które trzeba się przygotować

Postanowiłem, że warto ponowić temat, który podjąłem w najnowszym e-Booku eVolpe. Może ta mała próbka — zachęci Cię do pobrania całego materiału. Na dole zostawię odpowiedni formularz. Dużo mówi się o tym, które narzędzie jest najlepsze. Klienci bardzo

5 etapów po wdrożeniu systemu CRM, na które trzeba się przygotować Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
ScanBizCards Business Card Reader

Czy jesteś klientem eVolpe?

Zastanawiam się, kim jesteś, co Cię tutaj przyciągnęło, czy jesteś moim przyszłym lub aktualnym klientem? Mam szczerą nadzieję, że niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać „na żywo”. Na dole zostawię w tym celu formularz kontaktowy. Sprawdźmy,

Czy jesteś klientem eVolpe? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
raport gartnera 2020

Raport Gartnera 2020. Który CRM wybrać?

Porównujesz systemy CRM? Oszczędź sobie zachodu. Duża, wyspecjalizowana organizacja badawcza właśnie zrobiła to za Ciebie. A efekty ich pracy są dostępne w Internecie. Magiczny Kwadrant Gartnera 2020, bo to o tym mowa – to podzielony na cztery części schemat, który porządkuje

Raport Gartnera 2020. Który CRM wybrać? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
raport evolpe rynek systemów crm a covid-19

Raport eVolpe: COVID-19 a rynek systemów CRM w Polsce

Raport eVolpe na podstawie ankiety „CRM Generator” Od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do opracowania i upublicznienia danych zebranych w ankiecie „CRM Generator” dostępnej na stronie eVolpe. Od początku jej istnienia planowaliśmy wydanie raportu, który zbierze uzyskane wnioski w całość.

Raport eVolpe: COVID-19 a rynek systemów CRM w Polsce Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
czym nie jest hcm

Czym nie jest HCM?

HCM to nie(koniecznie) choroba serca. Rozmowa z klientem. – Czy używają już Państwo w Waszej firmie HCM-a?– A co to takiego?– W sumie dobre pytanie… Nie miałem rzecz jasna na myśli ani konserwatorium w kanadyjskim Halifax, ani niemieckiej instytucji badawczej Hausdorff

Czym nie jest HCM? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
usługa serwisowa w trybie zdalnym

Usługa serwisowa w trybie zdalnym wg eVolpe

Kontynuuję dzisiaj wywołany w trakcie kwarantanny temat usług realizowanych przez eVolpe w trybie zdalnym. Była już mowa o analizie przedwdrożeniowej i fazie prac implementacyjnych oraz szkoleniach dla użytkowników. Chcesz się dowiedzieć, jak może wyglądać nasza współpraca

Usługa serwisowa w trybie zdalnym wg eVolpe Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
evolpe marketing

eVolpe Marketing

eVolpe to Grupa Consulting Group to nie tylko ładnie brzmiące dopowiedzenie. Zawsze chciałem, żeby eVolpe stało się marką parasolową. Pod znakiem pomarańczowego lisa działamy już ponad dekadę. Kilka lat temu wystartował błękitny eVolpe Software House. Od około

eVolpe Marketing Czytaj więcej »

Marcin Różański
ewidencja kontaktów

Ewidencja kontaktów między pracownikami

Employee Interaction Tracking. Czy? Jak? Kiedy? Podobnie jak wiele innych przedsiębiorstw, które w czasie pandemii działały zdalnie, eVolpe (częściowo) pracuje już z biura. O naszym Office Re-Entry pisał ostatnio Marcin Różański. Była mowa

Ewidencja kontaktów między pracownikami Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
office re-entry

Office Re-Entry, czyli jak zorganizować powrót do biura

Chciałbym się dzisiaj z Wami podzielić swoim doświadczeniem związanym z powrotem do biura po dłuższej przerwie. Miniony piątek, czyli w naszej firmowej tradycji tzw. eVolpe Day — dzień na samorozwój i integrację — był jednocześnie terminem od kiedy członkowie zespołu

Office Re-Entry, czyli jak zorganizować powrót do biura Czytaj więcej »

Marcin Różański
Scroll to Top