eVolpe z tytułem Zendesk Advanced Partner

Współpraca z takim partnerem to czysta przyjemność. Dlatego jest nam bardzo miło poinformować, że zyskaliśmy nowy poziom partnerstwa — Zendesk Advanced Partner.

Logo Zendesk. Zendesk Advanced Partner.

Właśnie tak! eVolpe wspięło się na poziom Zendesk Advanced Partner. To już drugi taki „skok” w ostatnim czasie. Jesteśmy bardzo dumni z tego osiągnięcia, ale wiemy, że to nie koniec, ponieważ kolejne projekty przed nami.

Program partnerski według Zendesk

Poziomy partnerstwa są trzy: QUALIFIED, ADVANCED i PREMIER. Spełniając różne cele na poziomach, awansujemy na wyższą rangę.

eVolpe współpracując z Zendesk, jest w grupie doświadczonych firm z całego świata, których jest ponad 100. Zdobywając poziom Advanced pokazaliśmy, że jesteśmy partnerem, który się rozwija i angażuje we współpracę.

Bliski kontakt naszej firmy z producentem jest także korzyścią dla klientów, którzy korzystają z tego systemu. Jako partner Zendesk dostarczamy dostosowanie do potrzeb rozwiązania umożliwiające organizacjom obsługę i utrzymanie klienta.

Słów kilka o Zendesk

Zendesk powstał w 2008 roku w Kopenhadze i od tego czasu się tylko rozwija. Obecnie główna siedziba znajduje się w San Francisco. W 2015 roku Zendesk zdobył nagrodę Cloud Award w kategorii Most Innovative Use of Big Data in the Cloud.

W ofercie Zendesk znajdziesz takie narzędzia jak Zendesk Support (Customer Service), Zendesk Sell (CRM), Explore (rapoty i analityka danych), Chat (live chat), Talk (call center), Gather (forum), Guide (baza wiedzy).

Dzwoń, wysyłaj e-maile, planuj spotkania i przeglądaj historię transakcji z jednego miejsca – bez ręcznego rejestrowania wszystkiego. Zendesk to narzędzie, które uwalnia Twoich pracowników od wymagającej pracy operacyjnej i pozwala skupić się na budowaniu trwałych biznesowych relacji.

Zendesk w eVolpe

Zendesk w ofercie eVolpe jest odpowiedzią na potrzeby klientów na polskim rynku. Otwarcie na rozwiązania w Cloud to ruch w stronę biznesów, które oczekują natychmiastowych rezultatów i chętnie wydelegują obowiązek utrzymania infrastruktury serwerowej.

Zendesk to platforma CX, która jest intuicyjna i tylko przyspiesza pracę. Jako partner, który wdrożył ten program już w wielu firmach, wiemy, że to prawda i jesteśmy przekonani, że kolejne biznesy jeszcze się o tym dowiedzą.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, chętnie Ci odpowiemy.

Scroll to Top