crm a home office

CRM a Home Office. 4 przykazania pracy z domu i w systemie CRM

Po kilku latach pracy zdalnej już jesteśmy do niej przyzwyczajeni. Dlatego wciąż potrzebne są narzędzia do organizacji pracy poza biurem. Możliwość realizowania codziennych zadań w systemie zdalnej pracy to komfort, z którego ani pracownicy, ani pracodawcy nie chcą rezygnować. […]

CRM a Home Office. 4 przykazania pracy z domu i w systemie CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
cloud czy onpremise

Cloud czy On-Premise? Wybierz hosting Twojego systemu CRM

Miejsce instalacji systemu to temat, który bywa pomijany, ale który może zadecydować o sukcesie całego projektu. Bo za hosting się płaci, a za utrzymanie własnych serwerów… też trzeba płacić. Tylko trochę w innej formie. Usługa hostingowa zwykle oferowana jest w modelu subskrypcyjnym.

Cloud czy On-Premise? Wybierz hosting Twojego systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zalety mvp

Zalety podejścia MVP. Poznaj żargon, którym mówią firmy IT

Zupełnie mnie nie zdziwi, jeżeli skrót MVP kojarzy Ci się przede wszystkim ze światem sportu. Do niedawna sam łączyłem go tylko i wyłącznie z turniejami, na koniec których wybiera się Most Valuable Player. W finale Ligi Mistrzów, podczas którego siatkarze Grupy Azoty

Zalety podejścia MVP. Poznaj żargon, którym mówią firmy IT Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera

Wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera? Którą drogą podążyć dla dobra biznesu?

Temat jest zawiły. Ale spróbuję się odnieść. Od razu wyjaśniam – nie ma jednej słusznej drogi. Obie opcje są dobre. Wszystko zależy od specyfiki Twojego biznesu, indywidualnych potrzeb oraz portfolio produktów dostępnych na rynku. Pewnie także od budżetu i czasu na realizację.

Wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera? Którą drogą podążyć dla dobra biznesu? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
gwiazda rynku crm

Wschodząca gwiazda rynku CRM w Polsce

Pozornie mogłoby się wydawać, że rynek systemów CRM  jest już przesycony. Że nie ma tu miejsca dla nowych graczy, bo konkurencja jest tak liczna i silna, że nikomu się to już nie będzie opłacać, by wchodzić z nią w szranki. Tymczasem nie przestaje przybywać

Wschodząca gwiazda rynku CRM w Polsce Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
crm made in poland

CRM made in Poland – dlaczego lepiej korzystać z usług polskiej firmy wdrożeniowej?

Systemy CRM na zachodzie (głównie w USA) zaczęły się pojawiać już w latach 80. XX wieku. Powstały one z potrzeby uporządkowania danych w ramach systemów informatycznych. Teczki i papierowe archiwa przestały już być wystarczające i nie spełniały wymagań

CRM made in Poland – dlaczego lepiej korzystać z usług polskiej firmy wdrożeniowej? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Elastyczny system IT – bo nie wiesz, co Cię czeka w przyszłości [Przypowieść o „czarnym łabędziu”]

Rzeczywistość ostatnio mocno zaskakuje. Jedna po drugiej dotykają nas sytuacje, które „wywracają” dotychczasowe założenia. To jak nagromadzenie „czarnych łabędzi” z książki Nassima Nicholasa Taleba. Według teorii wspomnianego autora: „czasami dzieją się rzeczy, które

Elastyczny system IT – bo nie wiesz, co Cię czeka w przyszłości [Przypowieść o „czarnym łabędziu”] Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
najlepszy system crm

Najlepszy system CRM 2022 roku. Co wybrać, żeby nie żałować?

Dobijamy do połowy roku. Na gruncie Customer Relationship Management rozdano już wiele nagród i wyróżnień. Jesteśmy też w stanie powiedzieć, co nowego swoim klientom zaproponowali producenci systemów Sales Force Automation. Jednocześnie, masz wystarczająco dużo czasu,

Najlepszy system CRM 2022 roku. Co wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
customer-centric

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach?

W mojej pracy dużo rozmawiam z przedsiębiorcami o specyfice prowadzonych przez nich biznesów. Bardzo często spotykam się ze stwierdzeniem, że ich firma jest skoncentrowana na klientach. A przynajmniej, że taką strategię chcieliby realizować. Po czym poznaję, czy organizacja rzeczywiście jest

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
serwis i rozwój systemu it blog post background picture

Serwis i rozwój systemu IT – jak to wygląda w praktyce?

Twój system jest już gotowy. Używacie go z powodzeniem od kilku tygodni. Wszystko działa „jak należy” i zaczynacie dostrzegać, co jeszcze można udoskonalić. Automatyzacja podstawowych czynności na tyle usprawniła pracę zespołu, że chcecie więcej. Nic dziwnego! Tylko jak powrócić

Serwis i rozwój systemu IT – jak to wygląda w praktyce? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
nieudane wdrożenie crm

Jak uniknąć nieudanego wdrożenia systemu CRM? Przykłady błędów w znanych firmach

Pamiętasz jeszcze telefony BlackBerry? Był czas, że urządzenia mobilne z klawiaturą QWERTY były niezwykle popularne. Aż któregoś dnia jakby zniknęły z rynku. Te, które się zachowały – 4 stycznia 2022 w ogóle przestały działać. Czy wiesz,

Jak uniknąć nieudanego wdrożenia systemu CRM? Przykłady błędów w znanych firmach Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
doradztwo crm

Doradztwo CRM, czyli jak zyskać oprogramowanie szyte na miarę?

Decyzja o zakupie oprogramowania ma dużo do czynienia z wypracowanym zaufaniem. Doradca CRM, z którego usług skorzystasz, musi Cię najpierw do siebie przekonać. Do samego produktu również. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że poczucie bezpieczeństwa wynikające z przekonania, że jesteś „w dobrych rękach”,

Doradztwo CRM, czyli jak zyskać oprogramowanie szyte na miarę? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
oprogramowanie crm

Oprogramowanie CRM — system, który zmienia się razem z Tobą

Czy potrafisz sobie wyobrazić prowadzenie firmy bez systemu CRM? Zapisywanie wszystkiego w arkuszach kalkulacyjnych albo w tradycyjnym kalendarzu. Patrząc na przyzwyczajenia, pewnie już nikt z nas nie wie, jak zarządzanie firmą by wyglądało bez CRM. Gdyby powiedzieć, że system klasy Customer Relationship

Oprogramowanie CRM — system, który zmienia się razem z Tobą Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
aplikacja mobilna crm

Aplikacja mobilna CRM – sposób na efektywność zespołu handlowego z dowolnego miejsca i urządzenia

Realia ostatnich lat przyczyniły się do popularyzacji trybu Home Office oraz zjawiska #workation. Być może jesteś teraz w pracy, ale wcale niekoniecznie w biurze przed komputerem. Nie zdziwię się, jeśli zastałem Cię w salonie na kanapie, w pokoju dziecka przy

Aplikacja mobilna CRM – sposób na efektywność zespołu handlowego z dowolnego miejsca i urządzenia Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

Funkcje systemu CRM, czyli jak ułatwić sobie pracę w sprzedaży

Przedstawienie funkcji CRM jest sporym wyzwaniem. Dla każdego w systemie istotne może być coś innego. Wszystkie funkcje są po to, aby jak najbardziej uprościć pracę w sprzedaży, więc każda może być ważna. Jeśli czytasz ten

Funkcje systemu CRM, czyli jak ułatwić sobie pracę w sprzedaży Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
demo systemu crm dla automotive

Demo systemu CRM, czyli „jazda próbna” przed zakupem oprogramowania

Na początek tradycyjne już tutaj nawiązanie do motoryzacji… Wyobraź sobie, że przyszedł czas na wymianę Twojego auta. Obojętnie czy będzie to nowy czy używany samochód, zakładam, że planujesz jazdę próbną wymarzonym modelem. Sądzę, że nie muszę Cię przekonywać do słuszności takiego podejścia.

Demo systemu CRM, czyli „jazda próbna” przed zakupem oprogramowania Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
Scroll to Top