System CRM dla startupu — jak wybrać odpowiednie narzędzie?

Praca w startupie może być trochę chaotyczna. Gdy Twoja codzienność wiąże się z żonglowaniem zadaniami i brakiem określonych godzin pracy często prowadzi to do bałaganu w dokumentach i danych. Zarządzanie tym może pochłonąć więcej czasu, niż to wymaga. A przecież […]

System CRM dla startupu — jak wybrać odpowiednie narzędzie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Który system CRM wybrać? Znajdź odpowiednie oprogramowanie dla firmy

Wybór systemu CRM nie jest łatwą sprawą. Tym bardziej jeśli wpisujesz w przeglądarkę hasła „system CRM” i pojawia się wiele rozwiązań, o których nigdy nie słyszałeś. Jak to uporządkować? Od czego zacząć? Wiele pytań kłębi Ci się w głowie, a jesteś

Który system CRM wybrać? Znajdź odpowiednie oprogramowanie dla firmy Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Korzyści z wdrożenia systemu CRM — sprawdź, co zyskasz!

Wdrożenie systemu CRM wiąże się z nowymi możliwościami i korzyściami. Jest to wydajne narzędzie, które pomoże uporządkować wiele danych, które posiada Twoja firma. Dział sprzedaży, czy marketingu na pewno doceni implementację takiego oprogramowania. Narzędzie do polepszy

Korzyści z wdrożenia systemu CRM — sprawdź, co zyskasz! Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Funkcje systemu CRM dla branży produkcyjnej

Praca w branży produkcyjnej jest bardzo wymagająca. Dla ludzi oraz oprogramowania. Aby sprostać wymaganiom stawianym przez pracowników, system CRM dla branży produkcyjnej powinien być kompleksowo dopracowany. Każde oprogramowanie można uzupełnić o niezbędne funkcje. Warto

Funkcje systemu CRM dla branży produkcyjnej Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

4 powody, dla których aplikacja mobilna CRM to narzędzie dla Ciebie

Coraz więcej osób odpowiedzialnych za sprzedaż pracuje w terenie lub zdalnie. I nikogo to chyba nie dziwi. Po doświadczeniach pandemii, przy coraz szybciej zmieniających się sposobach sprzedaży, przedstawiciele handlowi muszą być przygotowani do pracy mobilnej. Ważne jest,

4 powody, dla których aplikacja mobilna CRM to narzędzie dla Ciebie Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Czy systemy IT przydają się osobom z Marketingu?

Nie tylko dział sprzedaży pozyskuje istotne informacje dla firmy. Dane w marketingu to potęga. Mądrze z nich korzystając, zwiększysz potencjał swojego biznesu oraz przyciągniesz wielu wartościowych i ciekawych klientów. Dlatego ważne, aby wprowadzić odpowiedni system dla marketingu.

Czy systemy IT przydają się osobom z Marketingu? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

System CRM dla korporacji — na co zwracać uwagę?

Kierowanie dużą firmą jest bardzo skomplikowane. Trzeba połączyć kilka lub nawet kilkanaście procesów tak, aby wszystko odpowiednio działało. Sprzedaż, marketing, obsługa klienta. Uporządkowanie wiedzy o kontrahentach, z którymi współpracujesz, jest trudne, dlatego

System CRM dla korporacji — na co zwracać uwagę? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
analityka crm

Analityka CRM — jak utrzymać wysoką jakość danych w systemie CRM?

Uzupełnianie systemu CRM. Nuda. Handlowcy nie lubią tego robić. A Ty im mówisz, że trzeba. Po co? Chyba lepiej, żebym rozmawiał z klientami a nie siedział i stukał w klawiaturę? Jak często słyszysz taki argument? Przy okazji każdej kontroli targetu czy częściej?

Analityka CRM — jak utrzymać wysoką jakość danych w systemie CRM? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

System CRM dla B2B. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru?

Rynek technologii CRM jest potężny. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy wartość światowego rynku CRM osiągnie 41,7 miliardów dolarów. HG Insights W sytuacji, w której — jak obliczyli analitycy Nucleus Research — każdy 1 dolar wydany

System CRM dla B2B. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm a home office

CRM a Home Office. 4 przykazania pracy z domu i w systemie CRM

Po kilku latach pracy zdalnej już jesteśmy do niej przyzwyczajeni. Dlatego wciąż potrzebne są narzędzia do organizacji pracy poza biurem. Możliwość realizowania codziennych zadań w systemie zdalnej pracy to komfort, z którego ani pracownicy, ani pracodawcy nie chcą rezygnować.

CRM a Home Office. 4 przykazania pracy z domu i w systemie CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
cloud czy onpremise

Cloud czy On-Premise? Wybierz hosting Twojego systemu CRM

Miejsce instalacji systemu to temat, który bywa pomijany, ale który może zadecydować o sukcesie całego projektu. Bo za hosting się płaci, a za utrzymanie własnych serwerów… też trzeba płacić. Tylko trochę w innej formie. Usługa hostingowa zwykle oferowana jest w modelu subskrypcyjnym.

Cloud czy On-Premise? Wybierz hosting Twojego systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zalety mvp

Zalety podejścia MVP. Poznaj żargon, którym mówią firmy IT

Zupełnie mnie nie zdziwi, jeżeli skrót MVP kojarzy Ci się przede wszystkim ze światem sportu. Do niedawna sam łączyłem go tylko i wyłącznie z turniejami, na koniec których wybiera się Most Valuable Player. W finale Ligi Mistrzów, podczas którego siatkarze Grupy Azoty

Zalety podejścia MVP. Poznaj żargon, którym mówią firmy IT Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera

Wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera? Którą drogą podążyć dla dobra biznesu?

Temat jest zawiły. Ale spróbuję się odnieść. Od razu wyjaśniam – nie ma jednej słusznej drogi. Obie opcje są dobre. Wszystko zależy od specyfiki Twojego biznesu, indywidualnych potrzeb oraz portfolio produktów dostępnych na rynku. Pewnie także od budżetu i czasu na realizację.

Wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera? Którą drogą podążyć dla dobra biznesu? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
gwiazda rynku crm

Wschodząca gwiazda rynku CRM w Polsce

Pozornie mogłoby się wydawać, że rynek systemów CRM  jest już przesycony. Że nie ma tu miejsca dla nowych graczy, bo konkurencja jest tak liczna i silna, że nikomu się to już nie będzie opłacać, by wchodzić z nią w szranki. Tymczasem nie przestaje przybywać

Wschodząca gwiazda rynku CRM w Polsce Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
crm made in poland

CRM made in Poland – dlaczego lepiej korzystać z usług polskiej firmy wdrożeniowej?

Systemy CRM na zachodzie (głównie w USA) zaczęły się pojawiać już w latach 80. XX wieku. Powstały one z potrzeby uporządkowania danych w ramach systemów informatycznych. Teczki i papierowe archiwa przestały już być wystarczające i nie spełniały wymagań

CRM made in Poland – dlaczego lepiej korzystać z usług polskiej firmy wdrożeniowej? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Elastyczny system IT – bo nie wiesz, co Cię czeka w przyszłości [Przypowieść o „czarnym łabędziu”]

Rzeczywistość ostatnio mocno zaskakuje. Jedna po drugiej dotykają nas sytuacje, które „wywracają” dotychczasowe założenia. To jak nagromadzenie „czarnych łabędzi” z książki Nassima Nicholasa Taleba. Według teorii wspomnianego autora: „czasami dzieją się rzeczy, które

Elastyczny system IT – bo nie wiesz, co Cię czeka w przyszłości [Przypowieść o „czarnym łabędziu”] Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
najlepszy system crm

Najlepszy system CRM 2022 roku. Co wybrać, żeby nie żałować?

Dobijamy do połowy roku. Na gruncie Customer Relationship Management rozdano już wiele nagród i wyróżnień. Jesteśmy też w stanie powiedzieć, co nowego swoim klientom zaproponowali producenci systemów Sales Force Automation. Jednocześnie, masz wystarczająco dużo czasu,

Najlepszy system CRM 2022 roku. Co wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
customer-centric

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach?

W mojej pracy dużo rozmawiam z przedsiębiorcami o specyfice prowadzonych przez nich biznesów. Bardzo często spotykam się ze stwierdzeniem, że ich firma jest skoncentrowana na klientach. A przynajmniej, że taką strategię chcieliby realizować. Po czym poznaję, czy organizacja rzeczywiście jest

Po czym poznać firmę skoncentrowaną na klientach? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Przewijanie do góry