statystyki o customer experience

18 statystyk o Customer Experience, które warto znać

Badania przeprowadzone przez Zendesk jasno wskazują, że klienci coraz bardziej przywiązują uwagę do Customer Experience. Ponad 50% z nich jest gotowych odejść do konkurencji, jeśli rozczaruje się jakością obsługi. W dzisiejszym artykule przytaczam 18 podobnych statystyk. […]

18 statystyk o Customer Experience, które warto znać Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

eVolpe i Creatio razem na IDC CIO Summit 2023

Światowa gospodarka przechodzi kryzys, a organizacje, które nie przystosują się do nowych realiów, jeszcze długo będą musiały się mierzyć z konsekwencjami. Jedno z podstawowych zadań kadry zarządzającej w przedsiębiorstwach polega na opracowaniu strategii radzenia sobie z tą sytuacją. Proponuję,

eVolpe i Creatio razem na IDC CIO Summit 2023 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Social CRM — jak to działa?

Jak często przytrafia Ci się dzień bez scrollowania przez feed Instagrama, Facebooka czy Tik Toka? Jeżeli jesteś marketerem lub sprzedawcą do Twoich obowiązków może nawet należeć aktywne udzielanie się na przykład na platformie LinkedIn. A to dlatego, że budowanie relacji z klientami

Social CRM — jak to działa? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

System CRM/CX, sposób na zwiększenie przychodów podczas kryzysu

Jedyna stała w biznesie to zmiana. W sumie nie tylko w biznesie… Kraje na całym świecie zmagają się z inflacją i rosnącymi kosztami życia, a na rynku pracy widać oznaki ochłodzenia. Kłopoty różnych branż nie są jednak rozłożone równomiernie, ale globalne gospodarki „odczuwają” skutki

System CRM/CX, sposób na zwiększenie przychodów podczas kryzysu Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Jak zmierzyć Customer Experience? 3 wskaźniki, które warto obserwować w CRM-ie

Oczy całego świata biznesu zwracają się dzisiaj w stronę Customer Experience. Ocena doświadczenia klientów i ewentualna optymalizacja w tym obszarze są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Raport Zendesk pt.  „Customer Experience Trends” wykazał, że aż 75 procent konsumentów

Jak zmierzyć Customer Experience? 3 wskaźniki, które warto obserwować w CRM-ie Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

3 typy systemów CRM i jak wybrać najlepszy dla Twojego biznesu

Czym jest system CRM i że go potrzebujesz, pewnie już wiesz. Trudno byłoby przeoczyć napływające zewsząd informacje o jego zbawiennym wpływie na prowadzony biznes. To nowoczesne narzędzie do zarządzania relacjami z klientem ułatwia działania nie tylko w sprzedaży, ale w całej firmie. Musisz

3 typy systemów CRM i jak wybrać najlepszy dla Twojego biznesu Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

System HCM – oprogramownie nie tylko dla rekruterów

Zasoby ludzkie to najważniejszy kapitał każdej firmy. Zatrudnieni pracownicy nadają charakter i napędzają rozwój. To, w jaki sposób wypełniają swoje obowiązki, wpływa na obsługę klienta, marketing i sprzedaż. Aby wszystko działo się bez przeszkód ważne, aby

System HCM – oprogramownie nie tylko dla rekruterów Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a

Początki tworzenia biznesu nie są łatwe, a każdy musi od czegoś zacząć. Dla wielu młodych firm oznacza to zarządzanie relacjami z klientem za pomocą poczty elektronicznej. Najczęściej pod ręką jest Outlook czy Gmail. Jednak takie rozwiązanie sprawdza się tylko przez pewien

5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

ERP vs CRM: Podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji

Analitycy przewidują, że do 2026 roku rynek systemów ERP będzie wart ponad 78 miliardów dolarów. Dwa lata później, czyli w 2028 roku rynek oprogramowania CRM osiągnie wartość 96 miliardów dolarów. Aktualnie nikt sobie

ERP vs CRM: Podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować?

Być może wydaje Ci się, że 2023 to nie rok na inwestycje. Obserwujesz, co się dzieje w gospodarce i obawiasz się strat. Twój biznes sporo już wytrzymał. I z tego jesteście dumni. Szkoda byłoby to teraz zaprzepaścić. Siadasz właśnie do rozpisywania planów na kolejne

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze?

Klienci często szukają odpowiedzi na swoje problemy sami. W tym celu odwiedzają przede wszystkim strony internetowe producentów. Warto zadbać, aby ich poszukiwania były jak najkrótsze i jak najbardziej efektywne. Opanowanie customer self-service do perfekcji

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze? Czytaj więcej »

Maria Gmerek
unique selling point

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP

USP, Unique Selling Point, Unique Selling Proposition – ostatnio jest głośno o tym pojęciu. Czyżby kolejny biznesowy buzzword? A może jest w tym faktyczna wartość? Termin przewijał się podczas wykładów na moich studiach podyplomowych. Dostrzegam

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Creatio – Nowy produkt w ofercie eVolpe

Jeśli śledzisz co nowego w eVolpe, być może dostrzegasz poszerzenie naszej oferty. A jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz, cześć, miło Cię tu gościć. Dziś przedstawiam nowość wśród systemów, które oferujemy – rozwiązanie low-code/no-code od Creatio.

Creatio – Nowy produkt w ofercie eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B

Prowadzenie biznesu bez strategii jest jak nawigowanie bez mapy lub znajomości terenu. Jeśli jak dotąd dobrze Ci idzie, możesz nie dostrzegać problemu. Zastanów się jednak, czy wiesz, które działania przynoszą firmie realne korzyści. Jeśli wszystko

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś

Nowe technologie otaczają nas, gdziekolwiek jesteśmy. W pracy również. Świat IT tak dynamicznie się rozwija, że popularne dzisiaj narzędzia już po krótkim czasie mogą okazać się przestarzałe lub mało wydajne. Rynek jest ogromny i cały

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B?

Pracujesz w B2B? Pewnie wiesz, czym jest system CRM. Zarządzanie relacjami z klientami jest bowiem istotnym aspektem każdej firmy. A co, jeśli tak samo dałoby się docierać także do potencjalnych odbiorców produktów i usług? Już na etapie

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe

Praca w sprzedaży jest bez wątpienia niezwykle stresująca. Ciągłe negocjacje, ryzyko odrzucenia, wystąpienia publiczne. W międzyczasie przeszkadza myśl o realizacji targetu i powstających raportach. Jako kierownik masz spory orzech do zgryzienia. Musisz utrzymywać morale, a jednocześnie zmagasz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
e-maile sprzedażowe b2b

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew.

Jak doprowadzić do tego, że Twoja wiadomość się przebije? Jak stworzyć maila, którego klient chętnie przeczyta? Poznaj 6 trików, które ułatwią Ci kontakty B2B z wykorzystaniem kanału e-mail. Czy wiesz, że… przeciętny odbiorca otrzymuje 150 maili

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew. Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
Przewijanie do góry