Creatio – Nowy produkt w ofercie eVolpe

Jeśli śledzisz co nowego w eVolpe, być może dostrzegasz poszerzenie naszej oferty. A jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz, cześć, miło Cię tu gościć. Dziś przedstawiam nowość wśród systemów, które oferujemy – rozwiązanie low-code/no-code od Creatio. […]

Creatio – Nowy produkt w ofercie eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B

Prowadzenie biznesu bez strategii jest jak nawigowanie bez mapy lub znajomości terenu. Jeśli jak dotąd dobrze Ci idzie, możesz nie dostrzegać problemu. Zastanów się jednak, czy wiesz, które działania przynoszą firmie realne korzyści. Jeśli wszystko

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś

Nowe technologie otaczają nas, gdziekolwiek jesteśmy. W pracy również. Świat IT tak dynamicznie się rozwija, że popularne dzisiaj narzędzia już po krótkim czasie mogą okazać się przestarzałe lub mało wydajne. Rynek jest ogromny i cały

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B?

Pracujesz w B2B? Pewnie wiesz, czym jest system CRM. Zarządzanie relacjami z klientami jest bowiem istotnym aspektem każdej firmy. A co, jeśli tak samo dałoby się docierać także do potencjalnych odbiorców produktów i usług? Już na etapie

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe

Praca w sprzedaży jest bez wątpienia niezwykle stresująca. Ciągłe negocjacje, ryzyko odrzucenia, wystąpienia publiczne. W międzyczasie przeszkadza myśl o realizacji targetu i powstających raportach. Jako kierownik masz spory orzech do zgryzienia. Musisz utrzymywać morale, a jednocześnie zmagasz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
e-maile sprzedażowe b2b

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew.

Jak doprowadzić do tego, że Twoja wiadomość się przebije? Jak stworzyć maila, którego klient chętnie przeczyta? Poznaj 6 trików, które ułatwią Ci kontakty B2B z wykorzystaniem kanału e-mail. Czy wiesz, że… przeciętny odbiorca otrzymuje 150 maili

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew. Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
gartner magic quadrant sfa 2022

Gartner® Magic Quadrant™ w kategorii Sales Force Automation. Mamy wyniki z 2022 roku!

Gartner® Magic Quadrant™ to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informujących o stanie rynku. Analitycy z tego instytutu co roku przedstawiają zestawienie liderów, wizjonerów, pretendentów i graczy niszowych w kilkuset(!) kategoriach. Ja naliczyłem 180. Z oczywistych względów najbardziej interesuje mnie

Gartner® Magic Quadrant™ w kategorii Sales Force Automation. Mamy wyniki z 2022 roku! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Co to jest sprzedaż outbound? Poznaj jej zalety i zastosuj odpowiednią strategię

Metod prowadzenia sprzedaży jest wiele. Każda firma robi to inaczej i w każdej sprawdzają się inne strategie. Polecam czerpać to, co najlepsze z nich wszystkich tak, aby stworzyć oryginalny i skuteczny sposób działania. W dzisiejszym tekście przyglądam

Co to jest sprzedaż outbound? Poznaj jej zalety i zastosuj odpowiednią strategię Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Pracuj z CRM wykorzystując dobre praktyki

Masz już własny system CRM? Pamiętaj, że nie ogranicza się on tylko do zapisywania kontaktów i śledzenia historii transakcji. Warto znać triki i funkcje, które ułatwią Ci prowadzenie sprzedaży. W dzisiejszym artykule omawiam 3 dobre praktyki pracy z oprogramowaniem Customer

Pracuj z CRM wykorzystując dobre praktyki Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Przygotuj swój biznes na technologię no-code, w 3 krokach

Low-code/no-code to jedna z nowocześniejszych i bardziej popularnych technologii na rynku. Według badaczy Gartnera do 2025 roku będzie użyta przy tworzeniu aż 70% aplikacji. Została stworzona dla firm, które chcą samodzielnie tworzyć interfejsy czy funkcje we własnych systemach.

Przygotuj swój biznes na technologię no-code, w 3 krokach Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

The Forrester Wave™: Core CRM Solutions. Mamy wyniki raportu za Q3 2022!

Zastanawiasz się, kto aktualnie przewodzi stawce w rankingu systemów CRM? Która technologia przykuła uwagę profesjonalistów i analityków rynku? I w co warto zainwestować przyznany na ostatni kwartał roku budżet? Odpowiedź przynosi najnowszy raport The Forrester Wave: Core

The Forrester Wave™: Core CRM Solutions. Mamy wyniki raportu za Q3 2022! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

4 krytyczne momenty, które mogą wpłynąć na Twoje wdrożenie

Zastanawiając się nad wdrożeniem systemu CRM, na pewno robisz research. Sprawdzasz, jakie masz opcje, możliwości, co powinno pójść gładko, a co może pójść nie tak. Zakładam, że mocno skupiasz się na tym ostatnim. Nic w tym dziwnego, decydując się

4 krytyczne momenty, które mogą wpłynąć na Twoje wdrożenie Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach?

W poprzednim artykule przedstawiłem Ci, czym są błędy poznawcze i jak je rozpoznawać. W tym tekście chcę pokazać, jak efekty mogą wpłynąć na komunikację i zrozumienie w trakcie rozpoczęcia rozmowy z analitykami. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ właśnie wtedy

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Błędy poznawcze w relacjach z klientem

Na pewno coś Ci mówi pojęcie błędy poznawcze. Dopowiadanie sobie różnych rzeczy, powoływanie się na ekspertów, którzy tak naprawdę nie są ekspertami czy przytaczanie wydarzeń, potwierdzających Twoje przewidywania. Łatwo wpadamy w monotonne myślenie Często stosujemy skróty myślowe, które zmniejszają obciążenie

Błędy poznawcze w relacjach z klientem Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika

Jest wiele aspektów, o których musisz pomyśleć przed wdrożeniem systemu IT. Zaczynając od tego, jaki ma być ten system, gdzie go ulokować, kończąc na tym, jakie funkcje powinien zawierać. Najważniejszych aspektami, które powinieneś mieć w głowie to obsługa systemu

Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience

Nie ulega wątpliwości, że Customer Experience jest jednym z najważniejszych aspektów relacji z klientem. Z badań wynika, że 45,9% profesjonalnych biznesmenów uznało doświadczenie klienta za swój najważniejszy priorytet w ciągu najbliższych pięciu lat. W porównaniu do innych, którzy w 33,6% skupili się

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
platfroma low code creatio gartner forrester research

Funkcje w systemach CRM dla instytucji państwowych

Rodzajów instytucji państwowych jest wiele. Uniwersytety, placówki rządowe, szkoły, spółki państwowe. Każda z nich rządzi się swoimi prawami i może mieć inne potrzeby. Nie ważne jak różne są te placówki, wszystkie muszą mieć uporządkowane działania.

Funkcje w systemach CRM dla instytucji państwowych Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

System CRM dla małej firmy — jak to zrobić dobrze i nie zbankrutować?

System CRM dla małej firmy powinien odpowiadać na potrzeby młodego biznesu. Prosty, intuicyjny program, który zostanie szybko wdrożony i uruchomiony, praktycznie od zaraz. Oprogramowanie spełniające podstawowe funkcje takie jak: przechowywanie informacji o klientach, śledzenie szans

System CRM dla małej firmy — jak to zrobić dobrze i nie zbankrutować? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

System CRM dla finansów — na co zwrócić uwagę?

Branża finansów i ubezpieczeń cechuje się specyficznymi regulacjami prawnymi, restrykcjami oraz ograniczeniami. Aby bez problemu im sprostać, warto zaopatrzyć się w system CRM dla branży finansowej. Porządek w dokumentacji, danych, informacjach jest bez wątpienia zaletą, która wpłynie na poprawienie

System CRM dla finansów — na co zwrócić uwagę? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz