Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika

Jest wiele aspektów, o których musisz pomyśleć przed wdrożeniem systemu IT. Zaczynając od tego, jaki ma być ten system, gdzie go ulokować, kończąc na tym, jakie funkcje powinien zawierać. Najważniejszych aspektami, które powinieneś mieć w głowie to obsługa systemu […]

Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience

Nie ulega wątpliwości, że Customer Experience jest jednym z najważniejszych aspektów relacji z klientem. Z badań wynika, że 45,9% profesjonalnych biznesmenów uznało doświadczenie klienta za swój najważniejszy priorytet w ciągu najbliższych pięciu lat. W porównaniu do innych, którzy w 33,6% skupili się

Systemy, które pomogą Ci z Customer Experience Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
platfroma low code creatio gartner forrester research

Funkcje w systemach CRM dla instytucji państwowych

Rodzajów instytucji państwowych jest wiele. Uniwersytety, placówki rządowe, szkoły, spółki państwowe. Każda z nich rządzi się swoimi prawami i może mieć inne potrzeby. Nie ważne jak różne są te placówki, wszystkie muszą mieć uporządkowane działania.

Funkcje w systemach CRM dla instytucji państwowych Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

System CRM dla małej firmy — jak to zrobić dobrze i nie zbankrutować?

System CRM dla małej firmy powinien odpowiadać na potrzeby młodego biznesu. Prosty, intuicyjny program, który zostanie szybko wdrożony i uruchomiony, praktycznie od zaraz. Oprogramowanie spełniające podstawowe funkcje takie jak: przechowywanie informacji o klientach, śledzenie szans

System CRM dla małej firmy — jak to zrobić dobrze i nie zbankrutować? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

System CRM dla finansów — na co zwrócić uwagę?

Branża finansów i ubezpieczeń cechuje się specyficznymi regulacjami prawnymi, restrykcjami oraz ograniczeniami. Aby bez problemu im sprostać, warto zaopatrzyć się w system CRM dla branży finansowej. Porządek w dokumentacji, danych, informacjach jest bez wątpienia zaletą, która wpłynie na poprawienie

System CRM dla finansów — na co zwrócić uwagę? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży spożywczej?

System CRM to duże ułatwienie dla branży spożywczej. Poza uporządkowaniem bazy klientów otrzymujesz narzędzie pracy niezbędne do zarządzania procesami sprzedaży, czasem pracy, dokumentami. Rozbudowane funkcje, które są w większości zautomatyzowane takie jak tworzenie raportów,

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży spożywczej? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

System CRM dla e-commerce?

System CRM przeważnie kojarzy się z dużymi korporacjami, które obsługują wielkie transakcje. Rzadko kiedy myśląc o systemie, który obsługuje skomplikowane rozwiązania, przychodzi do głowy średnia lub mała firma. Jednak CRM ewoluuje tak jak każda firma.

System CRM dla e-commerce? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla firmy IT?

Branża IT ma wiele wyróżniających się potrzeb jeśli chodzi o działania narzędzi, które pomagają w danym biznesie. CRM dla firmy IT powinien wspierać sprzedaż oraz obsługę poszczególnych zleceń, tak aby ułatwić pracę wszystkim zaangażowanym. System

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla firmy IT? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

Do czego system CRM przydaje się ludziom sprzedaży?

System CRM od początku kojarzy się z działem sprzedaży. I w sumie nikogo to nie dziwi, ponieważ oprogramowanie powstało po to, aby uporządkować dane o klientach. System CRM dla sprzedaży jest odpowiednim rozwiązaniem. Systemy CRM usprawniają i poprawiają proces

Do czego system CRM przydaje się ludziom sprzedaży? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Wpływ wskaźnika ROI na decyzję o wdrożeniu systemu CRM

Dla wielu najtrudniejszą decyzją w sprawie systemu CRM może być kwestia, które narzędzie wdrożyć. Zarządy firm, przed podjęciem decyzji, potrzebują konkretnych informacji, czy taka inwestycja będzie się opłacać. Obliczenie ROI może zatem przekonać

Wpływ wskaźnika ROI na decyzję o wdrożeniu systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM dla branży usługowej – jakie funkcje powinien spełniać?

System CRM to pomocne narzędzie także dla branży usługowej. Dzięki wbudowanym funkcjom sprawnie poprowadzisz relacje z klientami. Skomponujesz odpowiednią ofertę oraz zaoferujesz kompleksową obsługę na każdym etapie. Bez problemu dopilnujesz też uzgodnionych warunków realizacji oraz bezpieczeństwa

CRM dla branży usługowej – jakie funkcje powinien spełniać? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

System CRM dla startupu — jak wybrać odpowiednie narzędzie?

Praca w startupie może być trochę chaotyczna. Gdy Twoja codzienność wiąże się z żonglowaniem zadaniami i brakiem określonych godzin pracy często prowadzi to do bałaganu w dokumentach i danych. Zarządzanie tym może pochłonąć więcej czasu, niż to wymaga. A przecież

System CRM dla startupu — jak wybrać odpowiednie narzędzie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Który system CRM wybrać? Znajdź odpowiednie oprogramowanie dla firmy

Wybór systemu CRM nie jest łatwą sprawą. Tym bardziej jeśli wpisujesz w przeglądarkę hasła „system CRM” i pojawia się wiele rozwiązań, o których nigdy nie słyszałeś. Jak to uporządkować? Od czego zacząć? Wiele pytań kłębi Ci się w głowie, a jesteś

Który system CRM wybrać? Znajdź odpowiednie oprogramowanie dla firmy Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Korzyści z wdrożenia systemu CRM — sprawdź, co zyskasz!

Wdrożenie systemu CRM wiąże się z nowymi możliwościami i korzyściami. Jest to wydajne narzędzie, które pomoże uporządkować wiele danych, które posiada Twoja firma. Dział sprzedaży, czy marketingu na pewno doceni implementację takiego oprogramowania. Narzędzie do polepszy

Korzyści z wdrożenia systemu CRM — sprawdź, co zyskasz! Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży produkcyjnej?

Praca w branży produkcyjnej jest bardzo wymagająca. Dla ludzi oraz oprogramowania. Aby sprostać wymaganiom stawianym przez pracowników, system CRM dla branży produkcyjnej powinien być kompleksowo dopracowany. Każde oprogramowanie można uzupełnić o niezbędne funkcje. Warto

Jakie funkcje powinien mieć system CRM dla branży produkcyjnej? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

4 powody, dla których aplikacja mobilna CRM to narzędzie dla Ciebie

Coraz więcej osób odpowiedzialnych za sprzedaż pracuje w terenie lub zdalnie. I nikogo to chyba nie dziwi. Po doświadczeniach pandemii, przy coraz szybciej zmieniających się sposobach sprzedaży, przedstawiciele handlowi muszą być przygotowani do pracy mobilnej. Ważne jest,

4 powody, dla których aplikacja mobilna CRM to narzędzie dla Ciebie Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Czy systemy IT przydają się osobom z Marketingu?

Nie tylko dział sprzedaży pozyskuje istotne informacje dla firmy. Dane w marketingu to potęga. Mądrze z nich korzystając, zwiększysz potencjał swojego biznesu oraz przyciągniesz wielu wartościowych i ciekawych klientów. Dlatego ważne, aby wprowadzić odpowiedni system dla marketingu.

Czy systemy IT przydają się osobom z Marketingu? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

System CRM dla korporacji — na co zwracać uwagę?

Kierowanie dużą firmą jest bardzo skomplikowane. Trzeba połączyć kilka lub nawet kilkanaście procesów tak, aby wszystko odpowiednio działało. Sprzedaż, marketing, obsługa klienta. Uporządkowanie wiedzy o kontrahentach, z którymi współpracujesz, jest trudne, dlatego

System CRM dla korporacji — na co zwracać uwagę? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
analityka crm

Analityka CRM — jak utrzymać wysoką jakość danych w systemie CRM?

Uzupełnianie systemu CRM. Nuda. Handlowcy nie lubią tego robić. A Ty im mówisz, że trzeba. Po co? Chyba lepiej, żebym rozmawiał z klientami a nie siedział i stukał w klawiaturę? Jak często słyszysz taki argument? Przy okazji każdej kontroli targetu czy częściej?

Analityka CRM — jak utrzymać wysoką jakość danych w systemie CRM? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

System CRM dla B2B — na co zwrócić uwagę?

Rynek technologii CRM jest potężny. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy wartość światowego rynku CRM osiągnie 41,7 miliardów dolarów. HG Insights W sytuacji, w której — jak obliczyli analitycy Nucleus Research — każdy 1 dolar wydany

System CRM dla B2B — na co zwrócić uwagę? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Scroll to Top