no code low code wariacje

Czy low-code i no-code to tylko wariacje na ten sam temat?

Chociaż low-code i no-code występują obok siebie (czasami nawet w ramach jednej platformy), są to dwa odrębne podejścia, zaprojektowane dla innego typu użytkowników. Ze względu na to, że często występują w korelacji, łatwo odnieść błędne wrażenie, że niczym się […]

Czy low-code i no-code to tylko wariacje na ten sam temat? Czytaj więcej »

Marcin Różański
proaktywne wiadomości do klientów

Proaktywne wiadomości do klientów — jak firmy mogą skorzystać z tego trendu?

Czy otrzymujesz maile z propozycjami powrotu do koszyka? Jeśli nie masz dobrych skojarzeń, to znaczy, że nie trafiasz na ludzi, którzy robią to dobrze. Uwierz mi, są sposoby, by tego typu aktywność przynosiła konkretne skutki. W dzisiejszym artykule podzielę się z Tobą obserwacjami na temat

Proaktywne wiadomości do klientów — jak firmy mogą skorzystać z tego trendu? Czytaj więcej »

no code pozbawi pracy programistów

Czy no-code pozbawi programistów pracy?

Wraz ze wzrastającą popularnością bezkodowych rozwiązań narasta wiele niepewności, mitów i niedomówień. Jednym z nich jest to, że no-code pozbawi programistów pracy… Technologia low-code/no-code jest znana już od kilku lat. Popularność tego rozwiązania przyśpieszyła pandemia

Czy no-code pozbawi programistów pracy? Czytaj więcej »

Marcin Różański

Zendesk został laureatem corocznych nagród G2! Wyniki raportu

Gratulacje dla Zendeska! System został doceniony w corocznym raporcie przez największych krytyków, jakich można spotkać… własnych klientów. Raport G2 „2023 Best Software Awards” ocenia produkty i sprzedawców na podstawie recenzji zebranych od użytkowników oraz danych pozyskanych

Zendesk został laureatem corocznych nagród G2! Wyniki raportu Czytaj więcej »

statystyki o customer experience

18 statystyk o Customer Experience, które warto znać

Badania przeprowadzone przez Zendesk jasno wskazują, że klienci coraz bardziej przywiązują uwagę do Customer Experience. Ponad 50% z nich jest gotowych odejść do konkurencji, jeśli rozczaruje się jakością obsługi. W dzisiejszym artykule przytaczam 18 podobnych statystyk.

18 statystyk o Customer Experience, które warto znać Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

eVolpe i Creatio razem na IDC CIO Summit 2023

Światowa gospodarka przechodzi kryzys, a organizacje, które nie przystosują się do nowych realiów, jeszcze długo będą musiały się mierzyć z konsekwencjami. Jedno z podstawowych zadań kadry zarządzającej w przedsiębiorstwach polega na opracowaniu strategii radzenia sobie z tą sytuacją. Proponuję,

eVolpe i Creatio razem na IDC CIO Summit 2023 Czytaj więcej »

Marcin Różański

Social CRM — jak to działa?

Jak często przytrafia Ci się dzień bez scrollowania przez feed Instagrama, Facebooka czy Tik Toka? Jeżeli jesteś marketerem lub sprzedawcą do Twoich obowiązków może nawet należeć aktywne udzielanie się na przykład na platformie LinkedIn. A to dlatego, że budowanie relacji z klientami

Social CRM — jak to działa? Czytaj więcej »

Marcin Różański

System CRM/CX, sposób na zwiększenie przychodów podczas kryzysu

Jedyna stała w biznesie to zmiana. W sumie nie tylko w biznesie… Kraje na całym świecie zmagają się z inflacją i rosnącymi kosztami życia, a na rynku pracy widać oznaki ochłodzenia. Kłopoty różnych branż nie są jednak rozłożone równomiernie, ale globalne gospodarki „odczuwają” skutki

System CRM/CX, sposób na zwiększenie przychodów podczas kryzysu Czytaj więcej »

Marcin Różański

Jak zmierzyć Customer Experience? 3 wskaźniki, które warto obserwować w CRM-ie

Oczy całego świata biznesu zwracają się dzisiaj w stronę Customer Experience. Ocena doświadczenia klientów i ewentualna optymalizacja w tym obszarze są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Raport Zendesk pt.  „Customer Experience Trends” wykazał, że aż 75 procent konsumentów

Jak zmierzyć Customer Experience? 3 wskaźniki, które warto obserwować w CRM-ie Czytaj więcej »

3 typy systemów CRM i jak wybrać najlepszy dla Twojego biznesu

Czym jest system CRM i że go potrzebujesz, pewnie już wiesz. Trudno byłoby przeoczyć napływające zewsząd informacje o jego zbawiennym wpływie na prowadzony biznes. To nowoczesne narzędzie do zarządzania relacjami z klientem ułatwia działania nie tylko w sprzedaży, ale w całej firmie. Musisz

3 typy systemów CRM i jak wybrać najlepszy dla Twojego biznesu Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

System HCM – oprogramownie nie tylko dla rekruterów

Zasoby ludzkie to najważniejszy kapitał każdej firmy. Zatrudnieni pracownicy nadają charakter i napędzają rozwój. To, w jaki sposób wypełniają swoje obowiązki, wpływa na obsługę klienta, marketing i sprzedaż. Aby wszystko działo się bez przeszkód ważne, aby

System HCM – oprogramownie nie tylko dla rekruterów Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a

Początki tworzenia biznesu nie są łatwe, a każdy musi od czegoś zacząć. Dla wielu młodych firm oznacza to zarządzanie relacjami z klientem za pomocą poczty elektronicznej. Najczęściej pod ręką jest Outlook czy Gmail. Jednak takie rozwiązanie sprawdza się tylko przez pewien

5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

ERP vs CRM: Podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji

Analitycy przewidują, że do 2026 roku rynek systemów ERP będzie wart ponad 78 miliardów dolarów. Dwa lata później, czyli w 2028 roku rynek oprogramowania CRM osiągnie wartość 96 miliardów dolarów. Aktualnie nikt sobie

ERP vs CRM: Podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować?

Być może wydaje Ci się, że 2023 to nie rok na inwestycje. Obserwujesz, co się dzieje w gospodarce i obawiasz się strat. Twój biznes sporo już wytrzymał. I z tego jesteście dumni. Szkoda byłoby to teraz zaprzepaścić. Siadasz właśnie do rozpisywania planów na kolejne

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze?

Klienci często szukają odpowiedzi na swoje problemy sami. W tym celu odwiedzają przede wszystkim strony internetowe producentów. Warto zadbać, aby ich poszukiwania były jak najkrótsze i jak najbardziej efektywne. Opanowanie customer self-service do perfekcji

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze? Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
unique selling point

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP

USP, Unique Selling Point, Unique Selling Proposition – ostatnio jest głośno o tym pojęciu. Czyżby kolejny biznesowy buzzword? A może jest w tym faktyczna wartość? Termin przewijał się podczas wykładów na moich studiach podyplomowych. Dostrzegam

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP Czytaj więcej »

Marcin Różański

Creatio – Nowy produkt w ofercie eVolpe

Jeśli śledzisz co nowego w eVolpe, być może dostrzegasz poszerzenie naszej oferty. A jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz, cześć, miło Cię tu gościć. Dziś przedstawiam nowość wśród systemów, które oferujemy – rozwiązanie low-code/no-code od Creatio.

Creatio – Nowy produkt w ofercie eVolpe Czytaj więcej »

Marcin Różański

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B

Prowadzenie biznesu bez strategii jest jak nawigowanie bez mapy lub znajomości terenu. Jeśli jak dotąd dobrze Ci idzie, możesz nie dostrzegać problemu. Zastanów się jednak, czy wiesz, które działania przynoszą firmie realne korzyści. Jeśli wszystko

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
Przewijanie do góry