serwis i rozwój systemu it blog post background picture

Serwis i rozwój systemu IT – jak to wygląda w praktyce?

Twój system jest już gotowy. Używacie go z powodzeniem od kilku tygodni. Wszystko działa „jak należy” i zaczynacie dostrzegać, co jeszcze można udoskonalić. Automatyzacja podstawowych czynności na tyle usprawniła pracę zespołu, że chcecie więcej. Nic dziwnego! Tylko jak powrócić […]

Serwis i rozwój systemu IT – jak to wygląda w praktyce? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
nieudane wdrożenie crm

Jak uniknąć nieudanego wdrożenia systemu CRM? Przykłady błędów w znanych firmach

Pamiętasz jeszcze telefony BlackBerry? Był czas, że urządzenia mobilne z klawiaturą QWERTY były niezwykle popularne. Aż któregoś dnia jakby zniknęły z rynku. Te, które się zachowały – 4 stycznia 2022 w ogóle przestały działać. Czy wiesz,

Jak uniknąć nieudanego wdrożenia systemu CRM? Przykłady błędów w znanych firmach Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
doradztwo crm

Doradztwo CRM, czyli jak zyskać oprogramowanie szyte na miarę?

Decyzja o zakupie oprogramowania ma dużo do czynienia z wypracowanym zaufaniem. Doradca CRM, z którego usług skorzystasz, musi Cię najpierw do siebie przekonać. Do samego produktu również. Zaryzykuję jednak stwierdzenie, że poczucie bezpieczeństwa wynikające z przekonania, że jesteś „w dobrych rękach”,

Doradztwo CRM, czyli jak zyskać oprogramowanie szyte na miarę? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
oprogramowanie crm

Oprogramowanie CRM — system, który zmienia się razem z Tobą

Czy potrafisz sobie wyobrazić prowadzenie firmy bez systemu CRM? Zapisywanie wszystkiego w arkuszach kalkulacyjnych albo w tradycyjnym kalendarzu. Patrząc na przyzwyczajenia, pewnie już nikt z nas nie wie, jak zarządzanie firmą by wyglądało bez CRM. Gdyby powiedzieć, że system klasy Customer Relationship

Oprogramowanie CRM — system, który zmienia się razem z Tobą Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
aplikacja mobilna crm

Aplikacja mobilna CRM – sposób na efektywność zespołu handlowego z dowolnego miejsca i urządzenia

Realia ostatnich lat przyczyniły się do popularyzacji trybu Home Office oraz zjawiska #workation. Być może jesteś teraz w pracy, ale wcale niekoniecznie w biurze przed komputerem. Nie zdziwię się, jeśli zastałem Cię w salonie na kanapie, w pokoju dziecka przy

Aplikacja mobilna CRM – sposób na efektywność zespołu handlowego z dowolnego miejsca i urządzenia Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

Funkcje systemu CRM, czyli jak ułatwić sobie pracę w sprzedaży

Przedstawienie funkcji CRM jest sporym wyzwaniem. Dla każdego w systemie istotne może być coś innego. Wszystkie funkcje są po to, aby jak najbardziej uprościć pracę w sprzedaży, więc każda może być ważna. Jeśli czytasz ten

Funkcje systemu CRM, czyli jak ułatwić sobie pracę w sprzedaży Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
demo systemu crm dla automotive

Demo systemu CRM, czyli „jazda próbna” przed zakupem oprogramowania

Na początek tradycyjne już tutaj nawiązanie do motoryzacji… Wyobraź sobie, że przyszedł czas na wymianę Twojego auta. Obojętnie czy będzie to nowy czy używany samochód, zakładam, że planujesz jazdę próbną wymarzonym modelem. Sądzę, że nie muszę Cię przekonywać do słuszności takiego podejścia.

Demo systemu CRM, czyli „jazda próbna” przed zakupem oprogramowania Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
rozbudowa systemu crm po czasie

Rozbudowa systemu CRM – czy to możliwe po czasie?

Wdrożenie, wdrożenia, firma wdrożeniowa, wdroży… Co, jeśli już masz system, z którego wszyscy są zadowoleni? Co, jeżeli jedyne, czego Wam potrzeba, to rozbudowa działającego narzędzia? Nie ma sprawy! Jest na to nawet kilka sposobów. Wszystko zależy jednak od Twojej odpowiedzi

Rozbudowa systemu CRM – czy to możliwe po czasie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
instalacja systemu crm metodyki wdrożeniowe

Instalacja systemu CRM (nie mylić z implementacją)

Czy mogą Państwo zainstalować nam system CRM? Takie pytanie dość często trafia na skrzynkę biuro@evolpe.pl. Najprostsza odpowiedź, której mógłbym udzielić, brzmi: „Oczywiście, że tak! W eVolpe posiadamy wszelkie potrzebne umiejętności. A nawet własną infrastrukturę serwerową, by tego

Instalacja systemu CRM (nie mylić z implementacją) Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
systemy crm opinie

Opinie o systemach CRM, które krążą w Internecie. Co jest prawdą a co mitem?

Gdybym potrzebował oprogramowania CRM dla mojej własnej firmy – na pewno szukałbym podpowiedzi w Internecie, badałbym rynek, czytał rankingi i pytał znajomych. Podobnie robią całe rzesze osób zainteresowanych pozyskaniem systemu. Jak wykazało badanie instytutu Gartnera

Opinie o systemach CRM, które krążą w Internecie. Co jest prawdą a co mitem? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
polecane systemy crm

Polecane systemy CRM. Plusy i minusy

Zapytany o polecany system CRM, zwykle udzielam jednej z 6 odpowiedzi. W ofercie eVolpe znajduje się 5 różnych rozwiązań. Każde dla trochę innego rodzaju biznesu. I najpewniej jedno z nich uda się dopasować do zgłaszanych przez Ciebie

Polecane systemy CRM. Plusy i minusy Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
dostawca crm

Dostawca CRM dla dużej firmy. Jak wybrać mądrze i nie żałować?

Czy wiesz już, który system CRM chcesz wdrożyć? Często proponuję konsulting w tym zakresie, ale bywają też klienci, którzy są zdecydowani na konkretny produkt. Niektórzy zrobili własny pogłębiony research. Inni mieli do czynienia z fajnym narzędziem w innej organizacji i lubią

Dostawca CRM dla dużej firmy. Jak wybrać mądrze i nie żałować? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
mockupy

Makiety, prototypy, mockupy w projektach IT i ich zbawienny wpływ na satysfakcję klienta

W projektach IT nie zawsze wiadomo, jak będzie wyglądał efekt końcowy. Bywa, że pracujemy na fundamencie rozwiązań Open Source i zmieniamy tylko kilka elementów. Czasami nasze przedsięwzięcia wymykają się jednak wszelkim utartym schematom. Kiedy potrzeby klienta

Makiety, prototypy, mockupy w projektach IT i ich zbawienny wpływ na satysfakcję klienta Czytaj więcej »

cloud crm

Cloud CRM – kiedy warto pobujać w chmurach?

Producenci oprogramowania od lat inwestują przede wszystkim w rozwiązania chmurowe. Swoje produkty wolą oferować w modelu Software as a Service (SaaS). Łatwiej wtedy o rozliczenia subskrypcji, upgrade do nowej wersji czy stabilność aplikacji. Pytanie, czy Tobie się to opłaca? W jakim

Cloud CRM – kiedy warto pobujać w chmurach? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
perspektywa klienta

Korzyści z wdrożenia systemu CRM – z perspektywy Twojego klienta

Czas, żebym zdradził Ci pewną tajemnicę. W eVolpe tak naprawdę nie wdrażamy oprogramowania dla firm, które się do nas po to zgłaszają. Robimy to przede wszystkim dla… klientów naszych klientów. Ma to związek z pojęciem Customer Experience, które zakłada troskę o doświadczenie

Korzyści z wdrożenia systemu CRM – z perspektywy Twojego klienta Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm dla b2b

CRM dla B2B

Business is business. I tak to czasami z tym biznesem jest, że w zależności, czy kierujesz swój przekaz do klienta indywidualnego czy innych przedsiębiorstw – czeka Cię trochę inna przygoda. W realiach B2C zwykle jest prosto i szybko. Klient zwabiony reklamą, ceną

CRM dla B2B Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Przewijanie do góry