Wdrożenie systemu CRM – perspektywa Twojego pracownika

Sławomir Wnuk

Jest wiele aspektów, o których musisz pomyśleć przed wdrożeniem systemu IT. Zaczynając od tego, jaki ma być ten system, gdzie go ulokować, kończąc na tym, jakie funkcje powinien zawierać.

Najważniejszych aspektami, które powinieneś mieć w głowie to obsługa systemu i Employee Experience. Są to bardzo ważne sprawy, które powinny być uwzględnione w trakcie przygotowywania systemu i jego wdrożenia. Ponieważ końcowym użytkownikiem oprogramowania jest Twój pracownik.

Zapytaj pracowników o zdanie  

Aby najlepiej przygotować system, jeszcze przed rozpoczęciem prac wdrożeniowych porozmawiaj z osobami, które będą na nim pracować, albo z ich bezpośrednimi przełożonymi. Od tego może zależeć powodzenie lub niecałego przedsięwzięcia. Dlaczego? Ponieważ nieodpowiednio przygotowany program będzie kolejnym zbytecznym narzędziem, którego pracownicy muszą się nauczyć, a nie będą z niego korzystać.

Jak zapobiec takiemu obrotowi sprawy? Tak jak już wspomniałem – dowiedz się jakich funkcji potrzebują osoby pracujące w Twojej firmie. Odpowiednio dobrane aplikacje dobrze wpływają na Employee Experience i przyczyniają się do zwiększenia produktywności w pracy, co przekłada się na lepsze zarobki i większą satysfakcję z wykonywanych zadań.

A co najważniejsze zwiększona wydajność wpływa pozytywnie na zadowolenie klienta, ponieważ nie musi on czekać długo na reakcję w swojej sprawie.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o tym temacie, obejrzyj mój filmik, w którym tłumaczę, jak wygląda wdrożenie z perspektywy Twojego pracownika. Zajmie Ci to tylko trzy minuty! Miłego oglądania.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Sławomir Wnuk
Scroll to Top