mautic kampanie

Jak działa integrator Sugar i Mautic od eVolpe? Rozdział III: Moduł Kampanie Mautic

Moduł Kampanie Mautic W ostatniej części cyklu pt. „Jak działa integrator Sugar i Mautic od eVolpe?” przedstawiamy moduł o nazwie Kampanie Mautic. Jest to osobny fragment w obrębie systemu Sugar, który stworzyliśmy w celu zobrazowania kampanii prowadzonych przez marketerów. Nie ulega

Jak działa integrator Sugar i Mautic od eVolpe? Rozdział III: Moduł Kampanie Mautic Czytaj więcej »

kongres sprzedaż evolpe

eVolpe na Kongresie Sprzedaż

Dziś gościmy na IX edycji Kongresu Sprzedaż organizowanego przez Nowoczesną Firmę. Jest to doroczne spotkanie ponad 200 managerów sprzedaży mające na celu przybliżenie nowych trendów w zarządzaniu oraz w realizowaniu efektywnej sprzedaży. Podczas Kongresu, przy naszym stoisku

eVolpe na Kongresie Sprzedaż Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
skuteczna sprzedaż

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 1

Rozpoczynam nowy cykl wpisów na blogu eVolpe o nazwie „Skuteczna sprzedaż” z poradami dotyczącymi zwiększenia efektywności sprzedaży z wykorzystaniem systemów CRM i nie tylko. W pierwszej części cyklu zaprezentuję rozwiązanie, które sam z powodzeniem stosuję w dziale Sales &

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 1 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
sugar 7.8

Co nowego w Sugar 7.8?

Jedną z podstawowych cech wpisanych w DNA produktów firmy SugarCRM jest ciągły, zrównoważony rozwój. Aby, tak jak zadeklarowano w haśle przewodnim „Making Customer Relationships Extraordinary”, zapewnić nadzwyczajne doświadczenie budowania relacji z klientami, twórcy platformy, co jakiś

Co nowego w Sugar 7.8? Czytaj więcej »

3 Proste kroki do współpracy działów sprzedaży i marketingu

Proces sprzedaży każdego produktu lub usługi polega na nieustannym przeplataniu się między sobą działań sprzedażowych i marketingowych, w taki sposób, aby w konsekwencji doprowadzić klienta do zawarcia umowy. Dzieje się tak niezależnie, czy sprzedajemy w kanale B2C, czy B2B.

3 Proste kroki do współpracy działów sprzedaży i marketingu Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
chmura publiczna

Chmura publiczna nie zawsze jest dobra, czyli dlaczego warto poszukać złotego środka…

Rzeczywistości IT nie możemy rozpatrywać w oderwaniu od kształtujących współczesną gospodarkę trendów. Warto pamiętać, że nawet najprostsze rozwiązania informatyczne wynikają z inspiracji odnajdywanej przez programistów i ich zleceniodawców w rzeczywistym świecie. Jaki trend jest zatem na tyle rozpowszechniony, aby

Chmura publiczna nie zawsze jest dobra, czyli dlaczego warto poszukać złotego środka… Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Przewijanie do góry