skuteczna sprzedaż

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 1

Rozpoczynam nowy cykl wpisów na blogu eVolpe o nazwie „Skuteczna sprzedaż” z poradami dotyczącymi zwiększenia efektywności sprzedaży z wykorzystaniem systemów CRM i nie tylko. W pierwszej części cyklu zaprezentuję rozwiązanie, które sam z powodzeniem stosuję w dziale Sales &

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 1 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
sugar 7.8

Co nowego w Sugar 7.8?

Jedną z podstawowych cech wpisanych w DNA produktów firmy SugarCRM jest ciągły, zrównoważony rozwój. Aby, tak jak zadeklarowano w haśle przewodnim „Making Customer Relationships Extraordinary”, zapewnić nadzwyczajne doświadczenie budowania relacji z klientami, twórcy platformy, co jakiś

Co nowego w Sugar 7.8? Czytaj więcej »

3 Proste kroki do współpracy działów sprzedaży i marketingu

Proces sprzedaży każdego produktu lub usługi polega na nieustannym przeplataniu się między sobą działań sprzedażowych i marketingowych, w taki sposób, aby w konsekwencji doprowadzić klienta do zawarcia umowy. Dzieje się tak niezależnie, czy sprzedajemy w kanale B2C, czy B2B.

3 Proste kroki do współpracy działów sprzedaży i marketingu Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
chmura publiczna

Chmura publiczna nie zawsze jest dobra, czyli dlaczego warto poszukać złotego środka…

Rzeczywistości IT nie możemy rozpatrywać w oderwaniu od kształtujących współczesną gospodarkę trendów. Warto pamiętać, że nawet najprostsze rozwiązania informatyczne wynikają z inspiracji odnajdywanej przez programistów i ich zleceniodawców w rzeczywistym świecie. Jaki trend jest zatem na tyle rozpowszechniony, aby

Chmura publiczna nie zawsze jest dobra, czyli dlaczego warto poszukać złotego środka… Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
kongres efektywna sprzedaż

eVolpe Partnerem Kongresu Efektywna Sprzedaż

Już w środę 23 listopada zapraszamy na stoisko eVolpe Consulting Group we Wrocławiu podczas Kongresu Efektywna Sprzedaż, którego eVolpe zostało oficjalnym partnerem. Głównym gościem Kongresu jest światowej sławy naukowiec, psycholog społeczny z dziedziny wywierana wpływu

eVolpe Partnerem Kongresu Efektywna Sprzedaż Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
Przewijanie do góry