fbpx
 

Dekalog użytkownika CRM

Dekalog użytkownika CRM

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny.” – mówi Piotr Rawski – zewnętrzny analityk, projekt manager oraz właściciel bloga www.informatykawfirmie.pl

Co więc zrobić, aby użytkownicy korzystali z systemu CRM poprawnie? Wiele zależy od szkoleń, które przeprowadzi firma wdrożeniowa. Podczas takich szkoleń pokazywane są wszystkie szczegóły dotyczące funkcjonalności stworzonego oprogramowania. Przybliżane są również podstawowe reguły praktycznego podejścia do korzystania z systemu CRM, po to, aby każdy handlowiec wiedział w jaki najbardziej efektywny sposób skorzystać z dobrodziejstwa nowego narzędzia informatycznego w firmie.

W dzisiejszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” omawiamy właśnie wyżej wspomniane kwestie dotyczące dobrych praktyk korzystania z każdego systemu CRM, niezależnie od konkretnego produktu, który jest zaimplementowany w firmie.

Po meandrach wiedzy związanej z poprawnym i efektywnym użytkowaniu systemów CRM prowadzi nas Piotr Rawski, który w swojej karierze zawodowej uczestniczył w niejednym projekcie wdrożeniowym oprogramowania CRM zarówno jako project manager, analityk, jak i szkoleniowiec.

Dekalog użytkownika CRM

Przytoczone w tym video wskazówki przydadzą się każdej firmie korzystającej z systemu informatycznego klasy CRM, jak i firmom, które dopiero przymierzają się do wdrożenia takiego rozwiązania. Przygotowując się do nagrania tego odcinka wyobraziliśmy sobie sytuację, kiedy firma ma już wdrożony system CRM. Zaangażowała już w ten proces mnóstwo pieniędzy, energii i wysiłku intelektualnego po to, aby implementacja przebiegła pomyślnie. Następnie po uruchomieniu oprogramowania firma zadaje sobie pytanie – co dalej? Czy jest jakaś złota zasada, czy też złoty środek, żeby tych inwestycji nie zaprzepaścić?

Odpowiadając na powyższe pytania, wraz z Piotrem Rawskim omawiamy typowe sytuacje, z którymi spotyka się praktycznie każdy użytkownik oprogramowania CRM. Pokazujemy w jaki sposób handlowiec powinien się zachowywać, w jaki sposób powinien korzystać z systemu oraz o czym nie powinien zapominać, aby jego praca była jak najbardziej efektywna. Właśnie w tym celu powstał Dekalog użytkownika CRM



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close