sugarcrm case study deutsche telefon

SugarCRM Case Study- Wdrożenie w Deutsche Telefon

W kolejnym odcinku programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” gościliśmy w naszym studio przedstawiciela firmy SugarCRM, jednego ze światowych liderów wśród producentów systemów tej klasy. Drazen Raguz (Regional Sales Manager, East Europe-DACH) opowiedział nam o wdrożeniu systemu Sugar w znanej niemieckiej firmie Deutsche Telefon. Z dzisiejszego odcinka dowiemy się:

  • Jakie były potrzeby firmy względem systemu CRM
  • Z jakich powodów zarządzający Deutsche Telefon zdecydowali się na wybór Sugara
  • Jak zostało przeprowadzone wdrożenie
  • Oraz co najważniejsze, jakie korzyści biznesowe otrzymała firma dzięki podjęciu decyzji o implementacji SugarCRM

SugarCRM Case Study

Niemieckie wdrożenie systemu Sugar w Deutsche Telefon jest jednym z licznych przykładów, które udowadniają, że często nie warto iść za „modą na Salesforce” i warto postawić na równie dojrzały, a zdecydowanie bardziej elastyczny system, jakim jest Sugar. Zapraszamy na kolejny odcinek serii „CRM – jedna idea, tysiące możliwości”.

Przewiń do góry