fbpx
 

SugarCRM Case Study- Wdrożenie w Deutsche Telefon

SugarCRM Case Study- Wdrożenie w Deutsche Telefon

W kolejnym odcinku programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” gościliśmy w naszym studio przedstawiciela firmy SugarCRM, jednego ze światowych liderów wśród producentów systemów tej klasy. Drazen Raguz (Regional Sales Manager, East Europe-DACH) opowiedział nam o wdrożeniu systemu Sugar w znanej niemieckiej firmie Deutsche Telefon. Z dzisiejszego odcinka dowiemy się:

  • Jakie były potrzeby firmy względem systemu CRM
  • Z jakich powodów zarządzający Deutsche Telefon zdecydowali się na wybór Sugara
  • Jak zostało przeprowadzone wdrożenie
  • Oraz co najważniejsze, jakie korzyści biznesowe otrzymała firma dzięki podjęciu decyzji o implementacji SugarCRM

SugarCRM Case Study

Niemieckie wdrożenie systemu Sugar w Deutsche Telefon jest jednym z licznych na całym świecie przykładów, które udowadniają, że często nie warto iść za „modą na Salesforce” i warto postawić na równie dojrzały, a zdecydowanie bardziej elastyczny system, jakim jest Sugar.

Jako eVolpe również możemy się pochwalić wieloma case study SugarCRM, które stanowią doskonały argument ZA Sugarem.

Wdrożenie w MAN Truck & Bus Polska udowodniło, że Sugar umożliwia dokonanie bezwzględnie każdej zmiany w systemie, względem potrzeb biznesowych firmy. Jesteśmy przekonani, że żadne inne komercyjne rozwiązanie CRM na rynku nie sprosta takim wyzwaniom związanym z kastomizacją systemu, jak Sugar. O przykładzie takiego wdrożenia możemy poczytać w Case Study wdrożenia Sugar w MAN.

SugarCRM Case Study

 

Sugar jest również doskonałym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami na bardzo dynamicznym rynku finansowym. Przekonała się o tym firma TMS Brokers, która otrzymała system umożliwiający równoczesną pracę z klientami B2B oraz B2C. Jak tego dokonaliśmy i w jaki sposób sprawiliśmy, aby praca z systemem Sugar była przyjemnością dla dużego zespołu handlowców można przeczytać pobierając SugarCRM Case Study w TMS Brokers.

SugarCRM Case Study

 

Niezwykłą elastyczność Sugara wykorzystaliśmy nie tylko w wspomnianym wdrożeniu w MAN, ale również w największym polskim call center – Call Center Inter Galactica. Bazując na systemie CRM przygotowaliśmy dla firmy oprogramowanie do zarządzania klientem wewnętrznym, jakim jest każdy pracownik organizacji. Więcej informacji w SugarCRM Case Study w CCIG.

SugarCRM Case Study



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close