Funkcje CRM i zwrot z inwestycji (ROI) w CRM

W nowym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” rozmawiamy z naszym CEO Marcinem Różańskim o zwrocie z inwestycji (ROI) z wdrożenia systemu CRM. Odkrywamy karty i opowiadamy o tym, do czego my wykorzystujemy system, jakie funkcje CRM posiadamy we własnym zakresie i jakie korzyści z tego czerpiemy.

„Dzięki CRM wszystkie informacje o kliencie są w jednym miejscu. Mam tu na myśli nie tylko informacje teleadresowe i historię aktywności, ale również aktualne tematy sprzedażowe, obroty, status płatności, zakupione produkty czy nawet ostatnie zgłoszenia serwisowe. Informacje te mają olbrzymią wartość. Handlowcy mogą szybko odnaleźć to, co w danym momencie ich interesuje, a widok 360 stopni pozwala na objęcie właściwej strategii sprzedażowej”.

Marcin Różański, CEO eVolpe

Funkcje CRM

Ponadto w programie poruszone zostały takie kwestie jak:

  • Automatyzacja w systemie CRM
  • CRM Adoption
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Kontrola zespołu sprzedażowego
  • Korzyści dla handlowców

„Inwestycja w wysokiej jakości narzędzie zarządzania relacjami z klientami jest w dzisiejszym zinformatyzowanym świecie koniecznością dla każdej firmy, która chce wznieść satysfakcję klienta na wyższy poziom. ”

Marcin Różański

A Ty? Masz już odpowiednie narzędzie CRM do Twojej firmy?

Jeśli nie – umów się na bezpłatną konsultację, korzystając z poniższego kalendarza. Na pewno znajdziesz pasujący termin. Nasz ekspert z przyjemnością doradzi, od czego zacząć.

Scroll to Top