fbpx
 

Funkcje CRM i zwrot z inwestycji (ROI) w CRM

Funkcje CRM i zwrot z inwestycji (ROI) w CRM

W nowym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” rozmawiamy z naszym CEO Marcinem Różańskim o zwrocie z inwestycji (ROI) z wdrożenia systemu CRM. Odkrywamy karty i opowiadamy o tym do czego my wykorzystujemy system, jakie funkcje CRM posiadamy we własnym zakresie i jakie korzyści z tego czerpiemy.

„Podstawowa kwestia, która jest też zazwyczaj główną potrzebą naszych klientów to centralizacja informacji o kliencie. Bez systemu CRM mogą one znajdować się w różnych miejscach – począwszy od głów i kalendarzy handlowców, poprzez Excela, Outlook i tego typu elektroniczne wspomagacze, aż po inne rozwiązania będące częścią infrastruktury IT firmy, tj. systemy klasy ERP, FK czy Marketing Automation. Dzięki CRMowi wszystkie informacje o kliencie są w jednym miejscu. Mam tu na myśli nie tylko informacje teleadresowe i historię aktywności, ale również aktualne tematy sprzedażowe, obroty, status płatności, zakupione produkty czy nawet ostatnie zgłoszenia serwisowe. Informacje te mają olbrzymią wartość. Handlowcy mogą szybko odnaleźć to, co w danym momencie ich interesuje, a widok 360 stopni pozwala na objęcie właściwej strategii sprzedażowej.” – mówi Marcin Różański w programie.

Funkcje CRM

Ponadto w programie poruszone zostały takie kwestie jak:

  • Automatyzacja w systemie CRM
  • CRM Adoption
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Kontrola zespołu sprzedażowego
  • Korzyści dla handlowców

„Inwestycja w wysokiej jakości narzędzie zarządzania relacjami z klientami jest w dzisiejszym zinformatyzowanym świecie koniecznością dla każdej firmy, która chce wznieść satysfakcję klienta na wyższy poziom. Dlaczego? Ponieważ sprzedaż produktów czy usług jest podstawą istnienia każdej firmy. Stąd zadowolenie klientów powinno być absolutnym priorytetem. Nie warto więc narażać swojej firmy na ryzyko niepowodzenia na tym polu. Należy inwestować w wysokiej jakości narzędzia CRM, dzięki czemu łatwiej będzie pokazać klientom, że zależy nam, na ich satysfakcji. Co więcej, proces zarządzania relacjami z klientami nie powinien polegać na tym, aby pracować ciężej, ale aby pracować mądrzej tak, żeby klienci, ale także i firma otrzymywali to, czego każda strona oczekuje i pożąda. Wówczas mamy do czynienia z najlepszą możliwą sytuacją, czyli schematem win-win – w którym każda ze stron wygrywa. Klient otrzymuje wysokiej jakości produkt, a jednocześnie jest zadowolony z poziomu obsługi, a firma może dzięki temu coraz więcej i więcej zarabiać.” – Podsumowuje Marcin Różański.



Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close