fbpx
 

Cloud CRM czy on-premise?

Cloud CRM czy on-premise?

Cloud CRM czy on-premise?

Cloud CRM (chmura producenta lub chmura prywatna) oraz instalacja na własnych serwerach (On-premise), to najpopularniejsze formy instalacji systemu CRM. Niektórzy producenci oprogramowania CRM oferują tylko jedną z nich (zwykle cloud crm), inni natomiast pozwalają firmom wybrać sposób instalacji. Jakie są wady i zalety poszczególnych form, oraz na co najlepiej się zdecydować?  Czy jesteśmy w stanie znaleźć złoty środek podczas wyboru sposobu instalacji CRM? O tych jakże istotnych kwestiach rozmawiamy w dzisiejszym odcinku naszego programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości”.

Zaprezentowany materiał w przystępny sposób przekazuje sporą dawkę informacji, przydatnych każdemu przedsiębiorstwu rozważającemu wdrożenie systemu CRM:

  • Jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi formami instalacji,
  • Jakie są wady i zalety poszczególnych form cloud CRM oraz instalacji on-premise,
  • Co my, jako firma konsultingowo-wdrożeniowa możemy zarekomendować.

Jedną z kluczowych kwestii, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM jest to, czy producent systemu umożliwia wybór każdej możliwej formy instalacji. Niestety trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że nie zawsze to co możemy polecić naszym Klientom jest możliwe do zrealizowania. Wielu producentów systemu z wygody i z innych względów ogranicza te możliwości tylko do chmury producenta. Z naszej perspektywy, mając doświadczenie we wdrażaniu systemów CRM w każdej możliwej konfiguracji możemy powiedzieć, że taka praktyka jest niekorzystna dla firm, ponieważ nie daje pełnego pola wyboru. Stąd w pierwszej kolejności rekomendujemy skupić się na poszukiwaniu systemu, który zapewnia możliwość zainstalowania w dowolnej formie, czy to w dowolnej chmurze, czy stacjonarnie, a dopiero w kolejnym kroku warto rozważyć to, czy chcemy korzystać z cloud CRM, czy on-premise.

Usługi eVolpe

Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami:

Jakie świadczymy usługi w ramach konsultingu i analizy biznesowej

Jakie systemy CRM wdrażamy

Jak przebiega wdrożenie i co dostarczamy w ramach realizowanych prac



Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close