fbpx
 

CRM Marketing Automation

CRM Marketing Automation

CRM / Marketing Automation – czy te dwa światy mogą ze sobą współdziałać?

Rozpatrując odpowiedź na powyższe pytanie trzeba zacząć od perfekcyjnej współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży. Temat ten poruszaliśmy już na łamach bloga eVolpe, a niedawno artykuł naszej koleżanki poruszający te kwestie został opublikowany na portalu internetowym największego polskiego magazynu o marketingu – Online Marketing.

Streszczając podane w powyższych źródłach informacje możemy zdecydowanie określić, że współpraca pomiędzy działami marketingu i sprzedaży jest rzeczą niezbędną w dzisiejszym, wysoko skoncentrowanym na kliencie, świecie biznesu.

Działy sprzedaży i marketingu w swojej codziennej pracy posługują się różnymi narzędziami informatycznymi (odpowiednio CRM i Marketing Automation). Czy zatem Marketing Automation może zastąpić CRM? Albo na odwrót, czy CRM może zastąpić Marketing Automation? Czy jest możliwe współdziałanie ze sobą CRM i Marketing Automation?

Na powyższe pytania dotyczące CRM i Marketing Automation odpowiadają nasi eksperci w najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości”.

Usługi eVolpe

Wykorzystując nasze know-how wynikające z wieloletniego doświadczenia eVolpe w zakresie konsultingu i wdrożeń systemów CRM, jesteśmy w stanie pomóc każdej firmie w kompleksowym procesie wyboru i wdrożenia CRM.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami:

Jakie świadczymy usługi w ramach konsultingu i analizy biznesowej

Jakie systemy CRM wdrażamy

Jak przebiega wdrożenie i co dostarczamy w ramach realizowanych prac

Co więcej, zespół eVolpe w 2017 roku przygotował i uruchomił dystrybucję zaawansowanego integratora pomiędzy systemami SugarCRM/SuiteCRM a systemem Marketing Automation Mautic. Jest to pierwsze na rynku tak zaawansowane podejście do integracji tych systemów. Co prawda Mautic w standardzie posiada integrator z SugarCRM, jednak jest on wykorzystywany jedynie do przesłania kontaktu z Mautica do systemu Sugar. eVolpe umożliwia dwustronny przepływ danych. Co więcej, systemy SugarCRM/SuiteCRM uzyskały dzięki integracji wiele nowych funkcji pod postacią nowych subpaneli, które ułatwiają pracę sprzedawcom. Najważniejsze funkcje naszej integracji CRM i Marketing Automation opisaliśmy we wpisach blogowych:

Moduł Aktywności Mautic

Informacje

Kampanie