Wdrożenie CRM

Wdrożenie CRM

Światowej klasy usługi wdrożeniowe świadczone przez eVolpe to gwarancja udanego dostosowania i wdrożenia systemu CRM. W ramach każdego projektu nasi Analityce, Developerzy i Project Managerowie przekształcają zgromadzone w eVolpe know-how i nieograniczony potencjał wdrażanych systemów w realne korzyści biznesowe, będące priorytetem każdego realizowanego przez nas przedsięwzięcia.

Metodyki wdrożeniowe

Jesteśmy wieloletnimi pasjonatami i praktykami zwinnego podejścia przy tworzeniu i implementacji oprogramowania. Nasze doświadczenie pokazało wielokrotnie, że w przypadku każdego większego wdrożenia jest to najlepsza forma współpracy z Klientem. Metodyka SCRUM pozwala odzwierciedlić potrzeby firmy w niemal idealny sposób. Jednocześnie jesteśmy w stanie zredukować koszty wdrożenia oraz zwiększyć produktywność i zaangażowanie pracowników w wykonywaną pracę.

W przypadku nieco mniejszych wdrożeń lub firm, które z różnych względów nie mogą sobie pozwolić na pracę w SCRUMie, proponujemy wdrożenie realizowane w sposób tradycyjny. Dzięki tej metodyce już na samym początku ustalony zostaje sztywny budżet oraz efekt końcowy, do którego pracownicy eVolpe dążą podczas prac wdrożeniowych.  Następnie w sposób kaskadowy, krok po kroku realizowany jest całościowy proces wdrożenia i implementacji oprogramowania. System jest uruchamiany dopiero po końcowym etapie testów.

Jesteśmy wieloletnimi pasjonatami i praktykami zwinnego podejścia przy tworzeniu i implementacji oprogramowania. Nasze doświadczenie pokazało wielokrotnie, że w przypadku każdego większego wdrożenia jest to najlepsza forma współpracy z Klientem. Metodyka SCRUM, którą się wówczas posługujemy, pozwala odzwierciedlić potrzeby firmy w niemal idealny sposób. Jednocześnie jesteśmy w stanie zredukować koszty wdrożenia oraz zwiększyć produktywność i zaangażowanie pracowników (użytkowników CRM) w wykonywaną pracę.

W przypadku nieco mniejszych wdrożeń lub firm, które z różnych względów nie mogą sobie pozwolić na pracę w SCRUMie, proponujemy wdrożenie realizowane w sposób tradycyjny. Dzięki tej metodyce już na samym początku ustalony zostaje sztywny budżet oraz efekt końcowy, do którego pracownicy eVolpe dążą podczas prac wdrożeniowych.  Następnie w sposób kaskadowy, krok po kroku realizowany jest całościowy proces wdrożenia i implementacji oprogramowania. System jest uruchamiany dopiero po końcowym etapie testów.

Modyfikacje i integracje CRM

Perfekcyjne dopasowanie systemu CRM do potrzeb firmy odzwierciedla się przede wszystkim w zakresie koniecznych do wykonania prac programistycznych. Wdrożenie CRM nie ogranicza się wówczas jedynie do instalacji i konfiguracji systemu. Prace te są rozwijane o działania zmierzające do zmodyfikowania istniejących funkcji lub stworzenia zupełnie nowych w taki sposób, aby dostosować końcowy charakter pracy do procesów biznesowych realizowanych w firmie.

Wdrożenie CRM praktycznie zawsze zawiera w sobie działania integracyjne z innymi systemami funkcjonującymi w firmie. Integracje pozwalają na płynną wymianę danych, dzięki czemu codzienna praca użytkownika systemu staje się sprawniejsza i łatwiejsza. Właściwie przeprowadzona integracja i wymiana danych pozwala uniknąć konieczności wielokrotnego wprowadzania danych w kilku miejscach. Przyspiesza to pracę oraz pozwala na uniknięcie błędów ludzkich przy wpisywaniu informacji do wielu systemów.

Zobacz nasz przykładowe modyfikacje i integracje CRM

Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close