Sugar Professional & Enterprise

Open-Source CRM

Twoja platforma. Twój wybór.

Otwarty kod. Cloud lub On-Premise

SugarCRM dostarcza rozwiązania systemowe bez względu na preferowane miejsce instalacji. Oprócz chmury producenta możesz skorzystać z prywatnej infrastruktury serwerowej albo wygodnej opcji hostingu w eVolpe Cloud. Wybierz opcję najlepszą dla Twojego biznesu!

Pełnia swobody z SugarCRM

Poza rozwiązaniami oferowanymi w ramach platformy MarketSellServe, możesz skorzystać z dwóch opcji od SugarCRM o otwartym kodzie źródłowym.

Sugar Enterprise i Sugar Professional to propozycja dla zwolenników Open Source, którym zależy na swobodzie dostosowania.

Sugar Professional

Cloud

  • Open Source – całkowita swoboda dostosowania adekwatnie do rozpoznanych potrzeb
  • instalacja wyłącznie w chmurze SugarCRM
  • ułatwiony dostęp do rozwiązań projektowanych przez specjalistów SugarCRM
  • preferencyjne warunki upgrade do Sugar Sell
  • rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw

od $52

/ użytkownik / miesiąc

Sugar Enterprise

On-Premise

  • Open Source – całkowita swoboda dostosowania adekwatnie do rozpoznanych potrzeb
  • instalacja na własnych serwerach
  • możliwość hostingu w eVolpe Cloud
  • pełnia kontroli nad rozwojem systemu
  • rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw

od $85

/ użytkownik / miesiąc

Funkcjonalność SugarCRM

Sprzedaż

Rozbudowany pakiet funkcji do prowadzenia działań sprzedażowych

Dzięki oprogramowaniu SugarCRM jesteś na bieżąco z przebiegiem każdej relacji biznesowej. Swobodnie dobierasz poziom szczegółowości wiedzy, która jest Ci potrzebna w danym momencie. System porządkuje szanse sprzedażowych, obrazuje lejek dopływu transakcji, pomaga w prowadzeniu bazy klientów oraz historii przebiegu rozmów handlowych.

Marketing

Podstawowy pakiet mechanizmów do działań marketingowych

Uwaga! Sugar Enterprise czy Professional to nie marketing automation z prawdziwego zdarzenia (taki jak Sugar Market), ale bez problemu prześledzisz w nim kampanie marketingowe czy zaplanujesz wysyłkę newslettera. Jeśli masz bardzo podstawowe wymagania, a rozwój tego obszaru planujesz dopiero w przyszłości – prezentowane narzędzia w zupełności wystarczą. Dzięki otwartości kodu możesz je też rozbudować na własną rękę lub zintegrować z innym systemem Marekting Automation. Słyszałeś już może o Mautic?

Obsługa klienta

Podstawowy pakiet mechanizmów do obsługi klienta

W systemie Sugar Enterprise możesz zarządzać wnioskami reklamacyjnymi, przechowywać informacje na temat relacji potransakcyjnej, zbudować bazę wiedzy o produktach, kolejkować i eskalować zgłoszenia. Uwaga! Takich funkcji nie posiada standardowy Sugar Professional. Jeśli tego typu funkcje są Ci potrzebne, rozważ Sugar Serve albo porozmawiaj z eVolpe na temat developmentu.

Aplikacja mobilna

Sugar Mobile dla Open Source CRM

Sugar jest dostępny na dowolnym urządzeniu w widoku przeglądarki. Producent oferuje również aplikację mobilną, która usprawnia pracę handlowców przebywających w podróży biznesowej. Sugar Mobile jest dostępna na iOS oraz Android.

Aktywności sprzedażowe i współpraca

Wsparcie Twojego zespołu na co dzień

W systemie przechowasz wiedzę o prowadzonych rozmowach telefonicznych i spotkaniach, zarchiwizujesz korespondencję e-mail oraz efektywnie zaplanujesz dzień pracy na podstawie współdzielonego kalendarza wszystkich członków zespołu.

Raportowanie

Profesjonalna analityka biznesowa

Sugar oferuje pełnię funkcji raportowych na temat działań sprzedażowych, efektywności pracowników czy historii relacji z konkretnym klientem. Samodzielnie przygotowane albo predefiniowane raporty możesz umieścić na dashboardzie i codziennie korzystać z aktualnej porcji wiedzy o Twojej firmie. Jeśli tak wolisz, system wyśle wybrany raport na wskazane skrzynki e-mail.

Zarządzanie projektami

Zarządzanie wewnętrznymi inicjatywami

Dzięki Sugar Enterprise prześledzisz postęp realizowanych projektów. Możesz go zintegrować z systemem dedykowanym do tych celów (np. Redmine), albo – w okrojonym zakresie – korzystać z wbudowanej funkcji wykresu Gantta. Jeśli Twój wybór padł na Sugar Professional – zapytaj eVolpe o development tego obszaru.

Konfiguracja i kastomizacja

Studio ról, reguł i automatyzacji

Sugar można dowolnie skonfigurować przy pomocy tzw. Studio. Określisz tam role, reguły, przydatne automatyzacje. Możesz wybrać pola, które powinny się uzupełniać bez Twojej ingerencji, skonfigurujesz listy rozwijalne, czy mechanikę systemowych powiadomień. Wszystko przy pomocy wygodnej opcji „przeciągnij i upuść”. Dzięki otwartości kodu – możesz (we współpracy z eVolpe) w dowolny sposób rozbudować standardowy pakiet funkcjonalny systemu. Zapytaj nas również o moduły out-of-box, albo analizę przedwdrożeniową, podczas której stworzymy wizję personalizacji systemu pod indywidualne potrzeby.

Bezpieczeństwo

Całkowita kontrola ról i dostępów

Bezpieczeństwo systemu wspiera funkcja określana jako zaawansowane zarządzanie hasłami. Możesz również liczyć na wsparcie SAML – pośrednictwo w uwierzytelnianiu i przekazywaniu informacji o uprawnieniach. System oferuje możliwość tworzenia kopii zapasowych oraz opcję wieloinstancyjnej bazy danych. Do aplikacji można zaimportować dane z innych systemów (z eliminacją duplikatów). Zapytaj eVolpe o usługę migracji.

Możliwość integracji

Połączenie z innymi aplikacjami

Sugar można zintegrować z zewnętrznymi rozwiązaniami IT za pomocą API-REST lub API-SOAP. Istnieje również możliwość skorzystania z gotowych konektorów (w tym autorskich plug-inów eVolpe).

Porozmawiaj z nami
o wdrożeniu systemu CRM w Twojej firmie

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Przewiń do góry