fbpx
 

Analiza i Doradztwo CRM

Doradztwo CRM

Kiedy potrzebujesz doradztwa lub wsparcia we wdrożeniu systemu CRM, nie ma w Polsce drugiej tak doświadczonej firmy jak eVolpe. Nasze projkety realizujemy dla klientów w Europie jak i bardziej oddalonych zakątkach świata. Z rozwiązań wytworzonych przez eVolpe korzytają organizacje ulokowane m.in. w Szwajcarii, czy Stanach Zjednoczonych. Pełnię funkcjonalności proponowanego oprogramowania osiągamy dzięki indywidualnemu podejściu, analizie przedwdrożeniowej oraz dopasowaniu platformy do rozpoznanych, specyficznych potrzeb i procesów toczących się w firmie. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem; pomagamy dobrać nie tylko najkorzystniejsze rozwiązanie systemowe, ale także właściwą metodykę wdrożeniową oraz miejsce instalacji. 

Usługi doradcze eVolpe obejmują:

Wspólnie z Twoim zepołem przeanalizujemy otoczenie IT oraz biznesowe procesy wewnętrzne. W ten sposób dopasujemy funkcjonalność systemu do rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstwa.  Poprzez eliminację niepotrzebnych funkcji obniżymy przy okazji koszty wdrożenia!

Dobierzemy dla Ciebie system CRM, który najlepiej odpowie na rozpoznane potrzeby. W razie dodatkowych wymagań funkcje CRM uzupełnimy o możliwości innej klasy oprogramowania, np. marketing automation, centrali telefonicznej, systemu do zarządzania dokumentacją.

Odpowiednią metodykę wdrożeniową zaproponujemy stosownie do czynników, takich jak budżet, zakres, czy czas wdrożenia. Nasi analitycy doradzą, które funkcje oprogramowania najlepiej sprawdzą się w Twojej organizacji. Określimy harmonogram niezbędnych modyfikacji oraz integracji z innymi narzędziami IT.

Po zakończeniu prac deweloperskich i analitycznych przygotujemy dla Ciebie szkolenie z obsługi systemu. Zapewnimy także usługę serwisową.  Pamiętaj! W znacznym stopniu to właśnie od usług powdrożeniowych zależy, czy Twoi pracownicy będą chcieli i potrafili pracować z nowym narzędziem.

Usługi Analityczne

Zdajemy sobie sprawę, że za pomysłem uruchomienia w firmie oprogramowania klasy CRM, kryją się realne bolączki oraz dążenie do usprawnienia codziennej pracy. Podczas działań analitycznych docieramy do sedna każdej, nawet najdrobniejszej potrzeby. Naturalne jest, że pewne wymagania zostaną sprecyzowane dopiero podczas analizy przedwdrożeniowej. Dlatego wychodzimy naszym klientom naprzeciw i proponujemy zaawansowane usługi analityczne. Pomożemy Ci określić oczekiwania oraz wybrać właściwy system CRM. Doradzimy w zakresie koniecznych modyfikacji, oraz integracji z innymi narzędziami IT.

Dostosujemy do Ciebie także rodzaj koniecznych działań analitycznych. Wspólnie podejmiemy decyzję kiedy i jaką formę analizy wybrać. Każda firma, zarówno duża korporacja, jak i średniej wielkości przedsiębiorstwo otrzymuje od nas usługi „szyte na miarę”.

System Overview

Pierwszy nieobowiązkowy etap działań analitycznych, który może być zastosowany zarówno w przypadku metodyki zwinnej, jak i tradycyjnej to System Overview. Polega on na praktycznym i teoretycznym zapoznaniu kluczowych użytkowników ze standardową wersją systemu. Co to daje?

1. Zrozumiesz ideę CRM i potencjał zastosowania jej w Twoim biznesie.

2. Zapoznasz się ze standardową nomenklaturą i typowymi procesami możliwymi do odtworzenia w systemie.

3. Otrzymasz wsparcie w doprecyzowaniu własnych potrzeb wobec oprogramowania.

4. Realizując pierwsze ćwiczenia praktyczne na instancji DEMO, zapoznasz się z pracą w systemie CRM. 

Product Discovery

Warsztaty Product Discovery przeprowadzimy w przypadku wyboru metodyki zwinnej. Ich głównym celem jest zdefiniowanie CO ma zostać stworzone, dla KOGO i JAK. Zespołowy panel dyskusyjny oraz profesjonalne techniki wykorzystywane podczas warsztatów pomogą zbudować wspólne zrozumienie produktu, oraz sprawdzić, w jaki sposób mogłaby przebiegać potencjalna współpraca. W warsztatach uczestniczą kluczowi użytkownicy systemu, osoby techniczne oraz koordynator wdrożenia. Czas trwania Product Discovery jest zależny od złożoności wymagań i wynosi około kilku dni. Podczas warsztatów określane są cele wdrożenia i wizja systemu (CO) definiowane jest Value Proposition dla każdego z beneficjentów (KTO), modelowane są również główne procesy biznesowe. Finalnym efektem prac jest pierwsza wersja Backlogu produktu zawierająca najważniejsze historyjki użytkownika (JAK).

Analiza przedwdrożeniowa

W przypadku wyboru metodyki tradycyjnej dalsze doradztwo CRM oraz usługi analityczne przyjmują formę analizy przedwdrożeniowej. Podczas warsztatów rozważymy wszystkie najważniejsze aspekty funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa. Ustalimy również nadrzędne cele, które odtąd przyświecać będą całemu procesowi wdrożenia. Następnie, w kontekście otrzymanych wniosków, wyjaśnimy funkcjonalność systemów CRM. Omówimy również proces sprzedaży i obsługi klienta w przedsiębiorstwie; tym samym rozpoznając poszczególne funkcje CRM, które uwzględnimy podczas wdrożenia. W efekcie analiza przedwdrożeniowa prowadzi do ujawnienia wszystkich kluczowych potrzeb pracowników firmy związanych z implementacją systemu CRM. Na końcu spiszemy specyfikację systemu oraz przedstawimy wycenę całego projektu.

Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close