Analiza i Doradztwo CRM

Doradztwo CRM

Jesteśmy firmą ekspercką z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu i wdrożeniach systemów CRM w Polsce i na świecie. Dzięki temu wiemy, że jedyną możliwością, aby system CRM stanowił w firmie rzeczywistą wartość dodaną jest jego perfekcyjne dopasowanie do potrzeb firmy, jej procesów sprzedaży oraz pozostałych procesów toczących się w firmie. W tym aspekcie niezwykle ważne staje się doradztwo CRM realizowane przez wyspecjalizowaną firmę. Wiedząc powyższe jesteśmy dla naszych Klientów partnerem, który pomaga dobrać najkorzystniejsze rozwiązanie z zakresu systemów CRM.

Usługi doradcze eVolpe obejmują:

Wspólnie z Klientem analizujemy jego otoczenie biznesowe oraz procesy wewnętrzne tak, aby zmaksymalizować dopasowanie funkcjonalności systemu do rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstwa oraz obniżyć koszty wdrożenia poprzez eliminację niepotrzebnych funkcji.

Dobieramy dla Klienta system CRM, który najlepiej odpowie na wyniki działań analitycznych. W razie dodatkowych potrzeb dobieramy zakres systemów uzupełniających funkcje CRM w taki sposób, aby wdrażana platforma była w 100% dopasowana do wymagań firmy.

Wybór metodyki wdrożeniowej determinuje rodzaj i zakres dalszej współpracy z eVolpe podczas prac wdrożeniowych. Pozwala on również określić harmonogram niezbędnych do przeprowadzenia modyfikacji oraz integracji tak, aby wdrożenie zakończyło się sukcesem.

Odpowiednio dobrany zakres usług szkoleniowych oraz serwisowych jest równie istotnym elementem co sam proces wdrożenia systemu. To właśnie od usług powdrożeniowych zależy pozytywne nastawienie i akceptacja procesu zmiany oprogramowania przez pracowników.

Usługi Analityczne

Podczas działań analitycznych jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej potrzeby firmy chcącej wdrożyć oprogramowanie klasy CRM. Zdajemy sobie sprawę, że często te potrzeby nie są mocno sprecyzowane. Dlatego wychodzimy naszym klientom naprzeciw i proponujemy działania analityczne, które pomogą firmom po pierwsze doprecyzować swoje potrzeby dotyczące tego jakie funkcje i zadania ma spełniać system CRM w firmie, po drugie jaki system wybrać, a po trzecie jakie modyfikacje i integracje warto przeprowadzić.

Rodzaj podejmowanych działań analitycznych również dostosowujemy bezpośrednio pod klienta. Doradzamy klientom i podejmujemy wraz z nimi decyzję kiedy i jaką formę analizy wybrać. Dzięki temu każda firma, zarówno duża korporacja, jak i średniej wielkości przedsiębiorstwo otrzymuje od nas usługi „szyte na miarę”.

System Overview

Pierwszy nieobowiązkowy etap działań analitycznych, który może być zastosowany zarówno w przypadku metodyki zwinnej, jak i tradycyjnej. Polega on na praktycznym i teoretycznym zapoznaniu kluczowych użytkowników z standardową wersją systemu. Co to daje?

1. Wyjaśnienie idei CRM i możliwości jej zastosowania w firmie.

2. Zapoznanie ze standardową nomenklaturą i typowymi procesami z punktu widzenia systemu.

3. Doradztwo CRM i wsparcie Klienta w precyzowaniu własnych potrzeb w oparciu o standardową funkcjonalność systemu.

4. Pierwsze kroki i empiryczne poznanie systemu od środka poprzez realizację ćwiczeń praktycznych.

Product Discovery

Warsztaty Product Discovery przeprowadzamy w przypadku wyboru metodyki zwinnej. Ich głównym celem jest zdefiniowanie CO ma zostać stworzone, dla KOGO i JAK. Zespołowy panel dyskusyjny oraz profesjonalne techniki wykorzystywane podczas warsztatów pomagają zbudować wspólne zrozumienie produktu oraz sprawdzić w jaki sposób mogłaby przebiegać potencjalna współpraca. W warsztatach po stronie Klienta uczestniczą kluczowi użytkownicy systemu, osoby techniczne oraz koordynator wdrożenia. Ich czas trwania jest zależny od złożoności wymagań i wynosi ok. kilku dni. Podczas warsztatów określane są cele wdrożenia i wizja systemu (CO) definiowane jest Value Proposition dla każdego z beneficjentów (KTO), a także modelowane są główne procesy biznesowe. Finalnym efektem prac jest pierwsza wersja backlogu produktu zawierająca najważniejsze historyjki użytkownika (JAK).

Analiza przedwdrożeniowa

W przypadku wyboru metodyki tradycyjnej dalsze doradztwo CRM oraz usługi analityczne przyjmują formę analizy przedwdrożeniowej, której efektem jest spisanie specyfikacji oraz wycena kosztów. Taka analiza pozwala sprawnie przejść przez wszystkie najważniejsze aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Podczas analizy ustalamy jakie nadrzędne cele przyświecają procesowi wdrożenia systemu CRM. Następnie przechodzimy przez omówienie funkcjonalności systemów CRM w kontekście tych celów. Omawiamy również szczegółowo cały proces sprzedaży i obsługi klienta w przedsiębiorstwie, aby dotrzeć do każdej funkcji CRM, która powinna być zrealizowana podczas wdrożenia. W efekcie końcowym analiza prowadzi do ujawnienia wszystkich kluczowych potrzeb firmy związanych z wdrożeniem systemu CRM. Pozwala to na całościowe spisanie specyfikacji systemu i wycenę wdrożenia.

Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close