customer experience marketing szeptany

Zadowolony Klient najlepszym ambasadorem Twojej marki

Marketing szeptany rośnie w siłę. W dobie Internetu zdecydowanie szybciej  wymieniamy się opiniami. To, co jeszcze dwie dekady temu wymagało od nas sporego zaangażowania, aktualnie zajmuje nie więcej niż 2 minuty (jeśli tylko jesteśmy on-line). Wyrażenie

Zadowolony Klient najlepszym ambasadorem Twojej marki Czytaj więcej »

Joanna Domagalska
open source korzyści

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją Systemy CRM Open Source w zdecydowanej większości przypadków nie są rozwiązaniami komercyjnymi. To oznacza, że praktycznie każdy może taki system pobrać i zainstalować. Czy jednak można wówczas

Wdrożenie CRM Open Source – korzyści i różnice pomiędzy samodzielną instalacją Czytaj więcej »

livechat crm integracja

Do czego live chat przydaje się Sprzedaży?

Przeglądając różnego rodzaju strony internetowe, zapewne natrafiasz na wyskakujące — zwykle w dolnej, prawej części ekranu — okienka czatu. Coraz więcej firm zachęca internautów do porozmawiania o ofercie bezpośrednio z konsultantem. W ten sposób niwelowane jest ryzyko, że potencjalny

Do czego live chat przydaje się Sprzedaży? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Przewijanie do góry