livechat crm integracja

Do czego live chat przydaje się Sprzedaży?

Przeglądając różnego rodzaju strony internetowe, zapewne natrafiasz na wyskakujące — zwykle w dolnej, prawej części ekranu — okienka czatu. Coraz więcej firm zachęca internautów do porozmawiania o ofercie bezpośrednio z konsultantem. W ten sposób niwelowane jest ryzyko, że potencjalny […]

Do czego live chat przydaje się Sprzedaży? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
efektywna sprzedaż

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 2

Niedawno zapoczątkowaliśmy nowy cykl artykułów-wskazówek jak zwiększyć efektywność sprzedaży. W pierwszej odsłonie opisaliśmy dynamiczne powiadomienia z CRM. W dzisiejszej odsłonie cyklu „Skuteczna sprzedaż”, zaprezentujemy automatyzacje w CRM i to, jak pozytywnie wpływają one na proces sprzedaży. Wątek

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 2 Czytaj więcej »

mautic kampanie

Jak działa integrator Sugar i Mautic od eVolpe? Rozdział III: Moduł Kampanie Mautic

Moduł Kampanie Mautic W ostatniej części cyklu pt. „Jak działa integrator Sugar i Mautic od eVolpe?” przedstawiamy moduł o nazwie Kampanie Mautic. Jest to osobny fragment w obrębie systemu Sugar, który stworzyliśmy w celu zobrazowania kampanii prowadzonych przez marketerów. Nie ulega

Jak działa integrator Sugar i Mautic od eVolpe? Rozdział III: Moduł Kampanie Mautic Czytaj więcej »

kongres sprzedaż evolpe

eVolpe na Kongresie Sprzedaż

Dziś gościmy na IX edycji Kongresu Sprzedaż organizowanego przez Nowoczesną Firmę. Jest to doroczne spotkanie ponad 200 managerów sprzedaży mające na celu przybliżenie nowych trendów w zarządzaniu oraz w realizowaniu efektywnej sprzedaży. Podczas Kongresu, przy naszym stoisku

eVolpe na Kongresie Sprzedaż Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
skuteczna sprzedaż

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 1

Rozpoczynam nowy cykl wpisów na blogu eVolpe o nazwie „Skuteczna sprzedaż” z poradami dotyczącymi zwiększenia efektywności sprzedaży z wykorzystaniem systemów CRM i nie tylko. W pierwszej części cyklu zaprezentuję rozwiązanie, które sam z powodzeniem stosuję w dziale Sales &

Skuteczna sprzedaż, czyli jak zwiększyć efektywność handlowców. Część 1 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
sugar 7.8

Co nowego w Sugar 7.8?

Jedną z podstawowych cech wpisanych w DNA produktów firmy SugarCRM jest ciągły, zrównoważony rozwój. Aby, tak jak zadeklarowano w haśle przewodnim „Making Customer Relationships Extraordinary”, zapewnić nadzwyczajne doświadczenie budowania relacji z klientami, twórcy platformy, co jakiś

Co nowego w Sugar 7.8? Czytaj więcej »