fbpx
 

Business Choice Awards 2018 w kategorii oprogramowanie CRM przyznane!

SugarCRM deklasuje konkurencję 4 rok z rzędu!

Business Choice Awards 2018 w kategorii oprogramowanie CRM przyznane!

Jak co roku magazyn PCMag opublikował ranking najlepszych systemów informatycznych służących sprzedawcom. Wiarygodność tego konkretnego zestawienia polega na tym, iż to czytelnicy czasopisma decydują o jego wynikach.

Business Choice Awards, czyli w zasadzie plebiscyt PCMag  Readers’ Choice Awards zawężony do wątków związanych z oprogramowaniem klasy CRM to nagroda przyznawana za wspieranie biznesu w taki sposób, aby budować i utrzymywać silne oraz wartościowe relacje z klientami. Ranking porusza kwestie wymagań sprzętowych, funkcjonalności, User Experience, kwestii administracyjnych, serwisowych i suportowych.

Zasady przyznawania Business Choice Awards

Zaproszenia do udziału w ankiecie rozsyłane są drogą mailową do członków społeczności PCMag.com oraz subskrybentów listy mailingowej Readers’ Choice Survey. Tegoroczna ankieta była dostępna w dniach 14.05-04.06.2018. Pytania dotyczą subiektywnej opinii na temat pracy z danym systemem CRM w okresie ostatnich 12 miesięcy.

Czytelników PCMag zapytano o ogólną satysfakcję z użytkowania systemu, jego niezawodność, formę udzielanego wsparcia oraz prawdopodobieństwo udzielenia rekomendacji innym osobom.

W tegorocznej edycji  Business Choice Awards do miana najlepszego systemu CRM pretendowało 98 rozwiązań, natomiast tylko 6 z nich uzyskało minimalną ilość głosów.  Ponieważ gospodarka oprogramowania CRM jest dość dojrzałym rynkiem, do grona finalistów od trzech lat zaliczają się te same firmy. Po raz czwarty z rzędu na czele tej ekskluzywnej listy uplasował się SugarCRM.

business choice awards 2018

Źródło: https://www.pcmag.com/news/362122/business-choice-awards-2018-crm

Sugar utrzymuje się na czele listy najlepszych systemów CRM już od 2015 roku!

Osoby ankietowane przyznały systemowi Sugar ogólną ocenę 7,7. Na 8,4 oceniono niezawodność aplikacji, na 8,5 prawdopodobieństwo zarekomendowania narzędzia innym osobom. Net Promoter Score ustalono na poziomie 61%.

Net Promoter Score – jest to ostatnio bardzo popularny wskaźnik, który bada poziom lojalności klientów względem danego przedsiębiorstwa, marki lub produktu. Jego wartość ustalana jest na podstawie pytania: „Jak bardzo jest prawdopodobne, że polecisz usługę/ produkt/ markę/ firmę swojemu znajomemu/ rodzinie?”. Respondenci udzielają odpowiedzi w skali od 0 – zdecydowanie nie polecę, do 10 – zdecydowanie polecę. Odpowiedzi respondentów klasyfikowane są w 3 grupach: 0-6 – krytycy, 7-8 – obojętni, 9-10 – promotorzy. NPS otrzymuje się odejmując % krytyków od % promotorów.

W badaniu PCMag oprogramowanie firmy SugarCRM było jedynym (według założeń NPS) wyraźnie rekomendowanym narzędziem. Dla porównania system Microsoft Dynamics uzyskał jedynie 33% poparcia, SAP zaledwie 28%.

 

Masz pytania na temat systemu Sugar?

Napisz do nas! Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin



Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close