fbpx
 

Integracja CRM z centralą telefoniczną

Integracja CRM z centralą telefoniczną

Centrala telefoniczna usprawnia komunikację w firmie. Umożliwia realizowanie rozmów telefonicznych z klientami w prosty, wygodny sposób. W zależności od typu zastosowanej centrali firma może skorzystać z mniejszej lub większej ilości funkcji dodatkowych, takich jak:

  • Nagrywanie rozmów telefonicznych;
  • IVR – czyli system zapowiedzi głosowych;
  • Monitoring i raportowanie ruchu telefonicznego;
  • I inne.

Rynek central telefonicznych rozwija się bardzo dynamicznie. Największy skok rozwojowy notują centrale telefoniczne programowe, czyli te, które są dostarczane firmom w formie oprogramowania IT. W przypadku tego typu central, ich funkcjonalność potrafi daleko wykraczać poza standardowe funkcje znane wcześniej ze starszych modeli central sprzętowych.

 

Integracja CRM z centralą telefoniczną

 

W najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” rozmawiamy właśnie na temat central telefonicznych i ich szerokich możliwości w zakresie integracji z systemami CRM. Gościem odcinka jest Adrian Szejn, który przed rozpoczęciem pracy w eVolpe, przez prawie cztery lata pracował w firmie wdrażającej centrale telefoniczne i nowoczesne narzędzia do komunikacji z klientami. Adrian postanowił podzielić się swoim zebranym na przestrzeni lat doświadczeniem związanym z centralami telefonicznymi. Połączenie wcześniej zebranych kompetencji, z wiedzą o możliwościach nowoczesnych systemów CRM dla średnich i dużych firm, przekształciło się w interesującą rozmowę, która prowadzi naszych widzów przez różne wątki skupiające się na jednym, głównym celu: „Co zrobić, aby zwiększyć jakość obsługi klienta, a także komfort pracy i efektywność zespołu handlowców?”. Jedną z możliwych dróg jest integracja CRM z centralą telefoniczną. Zachęcamy do obejrzenia wywiadu, wyciągania wniosków i wdrażania ich w życie Waszych firm.

 

eVolpe – jesteśmy zespołem ekspertów wdrażających systemy CRM dla dużych i średnich firm. Od 8 lat jesteśmy niekwestionowanym liderem na polskim rynku we wdrażaniu znanych na świecie systemów Sugar oraz SuiteCRM. W trakcie realizowanych przez nas wdrożeń nie tylko konfigurujemy i dostosowujemy oprogramowanie CRM, ale również przeprowadzamy różne integracje. Idealnym przykładem odnoszącym się do tematu dzisiejszego odcina jest integracja CRM z centralą telefoniczną funkcjonującą w firmie Klienta.



Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close