CRM z centralą telefoniczną – integracja systemowa

Centrala telefoniczna usprawnia komunikację w firmie. Umożliwia realizowanie rozmów telefonicznych z klientami w prosty, wygodny sposób. W zależności od typu zastosowanej centrali firma może skorzystać z mniejszej lub większej ilości funkcji dodatkowych, takich jak:

  • Nagrywanie rozmów telefonicznych;
  • IVR – czyli system zapowiedzi głosowych;
  • Monitoring i raportowanie ruchu telefonicznego;
  • i inne.

Rynek central telefonicznych rozwija się bardzo dynamicznie. Największy skok rozwojowy notują centrale telefoniczne programowe, czyli te, które są dostarczane firmom w formie oprogramowania IT. W przypadku tego typu central, ich funkcjonalność potrafi daleko wykraczać poza standardowe funkcje znane wcześniej ze starszych modeli central sprzętowych.

Integracja CRM z centralą telefoniczną

W najnowszym odcinku programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” rozmawiamy właśnie na temat central telefonicznych i ich szerokich możliwości w zakresie integracji z systemami CRM. Gościem odcinka jest Adrian Szejn, który przed rozpoczęciem pracy w eVolpe, przez prawie cztery lata pracował w firmie wdrażającej centrale telefoniczne i nowoczesne narzędzia do komunikacji z klientami.

Adrian postanowił podzielić się swoim doświadczeniem związanym z centralami telefonicznymi. Połączenie wcześniej zebranych kompetencji, z wiedzą o możliwościach nowoczesnych systemów CRM dla średnich i dużych firm, przekształciło się w interesującą rozmowę, która prowadzi naszych widzów przez różne wątki skupiające się na jednym, głównym celu: „Co zrobić, aby zwiększyć jakość obsługi klienta, a także komfort pracy i efektywność zespołu handlowców?”. Jedną z możliwych dróg jest integracja CRM z centralą telefoniczną.

Zachęcamy do obejrzenia wywiadu, wyciągania wniosków i wdrażania ich w życie Waszych firm.

eVolpe – jesteśmy zespołem ekspertów wdrażających systemy CRM dla dużych i średnich firm. Od wielu lat jesteśmy niekwestionowanym liderem na polskim rynku we wdrażaniu znanych na świecie systemów Sugar oraz SuiteCRM. W trakcie realizowanych przez nas wdrożeń nie tylko konfigurujemy i dostosowujemy oprogramowanie CRM, ale również przeprowadzamy różne integracje. Idealnym przykładem odnoszącym się do tematu dzisiejszego odcinka jest integracja CRM z centralą telefoniczną funkcjonującą w firmie Klienta.

Potrzebujesz oprogramowania call center? Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem. Wolne terminy są widoczne w kalendarzu rezerwacji poniżej.

Scroll to Top