SuiteCRM

Rozbudowany i funkcjonalny system CRM bez opłat licencyjnych.

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak SuiteCRM może pomóc Twojej firmie.

Najlepszy na świecie system CRM na licencji Open-Source

SuiteCRM został w 2015 i 2016 roku uhonorowany prestiżowym wyróżnieniem Bossie Awards dla najlepszego oprogramowania open source w klasie systemów CRM.

Wysoka jakość oraz szerokie możliwości rozwoju systemu SuiteCRM zostały docenione zarówno przez tysiące firm na całym świecie, jak i największą na świecie grupę medialną IDG zajmującą się technologiami IT. To właśnie magazyn InfoWorld, będący częścią IDG, przeprowadza coroczny, czołowy dla aplikacji typu open-source ranking systemów informatycznych. Dwukrotne z rzędu zwycięstwo aplikacji SuiteCRM w klasie CRM potwierdza jednoznacznie, że jest to system, mogący z powodzeniem konkurować z najlepszymi rozwiązaniami na rynku jak SugarCRM, Salesforce, czy MS Dynamics CRM.

Mocne fundamenty

SuiteCRM bazuje na ostatniej w pełni darmowej, społecznościowej wersji SugarCRM. Dzięki temu jest to w pełni funkcjonalna i dojrzała platforma CRM, mimo, że jej premiera miała miejsce pod koniec 2013 roku.

Względem ostatniej społecznościowej wersji SugarCRM system ten został wzbogacony o szereg dodatkowych funkcji i udoskonaleń. Integralną częścią tego systemu stały się takie moduły jak Produkty, Workflow, Mapy, Wydarzenia czy też Zespoły. Użytkowicy ostatnich wersji tej plaftormy moga się również cieszyć rozwiniętymi funkcjami raportowania i ulepszoną względem SugarCRM CE 6.5 wewnątrzsystemową wyszukiwarka.

Zapoznaj się z Case Study z wdrożenia SuiteCRM w firmie Agsol

Brak opłat licencyjnych

Jedną z niepodważalnych zalet SuiteCRM jest jego darmowość. Twórcy tej platformy gwarantują, że pobieranie i korzystanie z SuiteCRM nigdy nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami, a produkt zawsze będzie dostępny na opensource’owej licencji AGPL3.

SuiteCRM to obecnie jedyny darmowy system, który może konkurować z takimi markami jak SugarCRM, Salesforce lub Microsoft Dynamics CRM. Gwarancja bezpłatnych aktualizacji w kontekście nowych funkcji zapowiedzianych przez deweloperów sprawia, że ta platforma jest godną uwagi alternatywą dla rozwiązań komercyjnych.

Dziesiątki gotowych rozszerzeń

Efekty pracy społeczności deweloperskiej SuiteCRM znalazły odzwierciedlenie w powstaniu wielu wtyczek rozszerzających funkcjonalność systemu o dodatkowe moduły i możliwości.

Darmowe wtyczki pozwalają na korzystanie z nowych funkcji między innymi w zakresie raportowania, wersji mobilnej, marketingu i administracji. Dostępne są również rozszerzenia umożliwiające łatwą integrację z centralą telefoniczną Asterisk oraz klientami poczty MS Outlook i Thunderbird.

Społeczność

Szybki rozwój tego systemu jest niewątpliwie spowodowany pokaźną i aktywną społeczością. Oficjalne forum SuiteCRM tętni życiem, a każda nowa wersja systemu jest wnikliwie audytowana przez zaangażowanych deweloperów.

Znaczna część deweloperów stanowiąca podwaliny pod sukces i popularność SugarCRM Community Edition obecnie aktywnie udziela się przy rozwijaniu i doskonaleniu SuiteCRM. Dzięki temu, system ten rozwija się w błyskawicznym tempie i z każdą kolejną wersją oferuje swoim użytkownikom coraz większą funkcjonalność bazową.

Profesjonalne usługi eVolpe

eVolpe to grupa specjalistów z rozległym doświadczeniem w zakresie dostosowywania, implementacji i integracji SuiteCRM. Nasze kompetencje zdobyte przez lata pracy ze społecznościową edycją SugarCRM płynnie przekształciły się w ekspercką znajomość SuiteCRM.

Dzięki eVolpe, SuiteCRM może z powodzeniem funkcjonować w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Poza profesjonalną analizą biznesową, przeprowadzeniem dogłębnych modyfikacji systemu w zależności od potrzeb klienta i serwisem, oferujemy również hosting platformy na szybkich i stabilnych serwerach eVolpe.

Funkcjonalność

Bazą klientów, zarządzanie procesami sprzedażowymi, śledzenie szans i prognozowanie

  • Centralna baza kluczowych informacji i klientach i kontahentach
  • Ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta
  • Wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar)
  • Możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych
  • Obserwacja lejka sprzedażowego

Kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych

  • Zarządzanie grupami odbiorców
  • Możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku)
  • Śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii
  • Możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów

Umożliwia definiowanie zautomatyzowanych akcji w systemie w ramach wszystkich modułów

  • Możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich rekordów lub tylko nowych/zmodyfikowanych
  • Możliwość określania warunków opartych na zawartości wprowadzonej do pól.
  • Dowolna liczba warunków
  • Warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól
  • Możliwe akcje:
    • Tworzenie rekordu
    • Modyfikacja rekordu
    • Modyfikacja powiązanego rekordu
    • Powiadomienie
  • Narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów

Zautomatyzowana obsługa faktur sprzedaży umożliwiająca wybór produktów z katalogów lub definiowanie pozycji przy wystawianiu faktury

  • Możliwość ewidencji faktur VAT zakupu
  • Kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury
  • Kontrola statusu płatności za daną fakturę
  • Możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury
  • Automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury
  • Powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury
  • Możliwość uwzględniania kosztów przesyłki
  • Eksport faktur do PDF
  • Możliwość scalania zduplikowanych faktur

Tworzenie i archiwizację wycen i ofert przygotowanych dla klientów

  • Możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty
  • Podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów
  • Śledzenie statusu oferty
  • Powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę)
  • Możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu
  • Tworzenie umów na podstawie ofert

Integracja z Google Maps pozwalająca na wyszukiwanie klientów w danym obszarze

  • Możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania
  • Definiowanie lokalizacji na podstawie które wyszukiwani są klienci w określonej odległości
  • Przedstawianie wyników wyszukiwania jako lista i znaczniki na mapie
  • Definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu
  • Możliwość przypięcia zdefiniowanej mapy w formie dashletu

Skategoryzowane repozytorium wszystkich produktów i usług będących przedmiotem działalności organizacji

  • Określenia typu rekordu jako usługa lub produkt
  • Grupowanie produktów i usług
  • Możliwość budowania rozbudowanej hierarchii kategorii niezależnie od grup produktowych
  • Masowa aktualizacja
  • Eksport katalogu produktów do pliku CSV

Wydarzenia ogranizowane na potrzeby spotkań z klientami

  • Zarządzanie budżetem wydarzenia
  • Zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie
  • Określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie
  • Zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu
  • Masowe zarządzanie uczestnikami na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, drzucone etc.)

Zarządzanie uprawnieniami grup użytkowników względem poszczególnych rekordów w systemie

  • Definiowanie wielu grup w ramach organizacji
  • Możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli
  • Definiowanie uprawnień zespołu do wglądu w dany rekord

  • Edytor szablonów PDF
    • Możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG
    • Możliwość mapowania pól dostępnych w systemie
  • Portal klienta
    • Portal do komunikacji z klientem
    • Umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia
  • Zarządzanie projektami
    • Definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane
    • Generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów

Porozmawiaj z nami o SuiteCRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close