fbpx
 

SuiteCRM

Rozbudowany i funkcjonalny system CRM bez opłat licencyjnych.

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak SuiteCRM może pomóc Twojej firmie.

Najlepszy na świecie system CRM na licencji Open-Source

SuiteCRM został w 2015 i 2016 roku uhonorowany prestiżowym wyróżnieniem Bossie Awards dla najlepszego oprogramowania Open Source w klasie systemów CRM.

Wysoka jakość oraz szerokie możliwości rozwoju systemu SuiteCRM zostały docenione zarówno przez tysiące firm na całym świecie, jak i największą na świecie grupę medialną IDG zajmującą się technologiami IT. To właśnie magazyn InfoWorld, należący do IDG, przeprowadza coroczny ranking biznesowych aplikacji Open Sources. Dwukrotne z rzędu zwycięstwo aplikacji SuiteCRM w klasie CRM potwierdza, że jest to system, z powodzeniem konkurujący z najlepszymi rozwiązaniami komercyjnymi na rynku jak SugarCRM, Salesforce, czy MS Dynamics CRM.

Mocne fundamenty

SuiteCRM bazuje na ostatniej darmowej, społecznościowej wersji oprogramowania SugarCRM Community Edition. Mimo, że jest to stosunkowo młode rozwiązanie, to jednak ponieważ bazuje na wcześniej rozwijanej, dojrzałej platformie, od samego początku oferuje użytkownikom pełną gamę funkcji koniecznych do efektywnego zarządzania sprzedażą.

W porównaniu do ostatniej społecznościowej wersji SugarCRM system SuiteCRM został wzbogacony o szereg dodatkowych obszarów. Integralną częścią oprogramowania stały się moduły takie jak: Produkty, Workflow, Mapy, Wydarzenia, Zespoły. Użytkowicy ostatnich wersji platformy mogą się również cieszyć rozwiniętymi funkcjami raportowania oraz ulepszoną wewnątrzsystemową wyszukiwarką.

Zapoznaj się z Case Study wdrożenia SuiteCRM w firmie Agsol

Zastanawiasz się jakie opinie ma SuiteCRM wśród użytkowników na całym świecie? Wystarczy poczytać wpisy na Twitterze!

Brak opłat licencyjnych

Jedną z niepodważalnych zalet SuiteCRM jest jego darmowość. Twórcy platformy gwarantują, że pobieranie i korzystanie z SuiteCRM nigdy nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami, a produkt zawsze będzie dostępny na opensource’owej licencji AGPL3.

SuiteCRM to obecnie jedyny pozbawiony opłat licencyjnych system, który może konkurować z takimi markami jak SugarCRM, Salesforce, czy Microsoft Dynamics CRM. Gwarancja bezpłatnych aktualizacji po wprowadzeniu nowych funkcji sprawia, że platforma SuiteCRM jest godną uwagi alternatywą dla rozwiązań komercyjnych.

Dziesiątki gotowych rozszerzeń

Z efektów pracy społeczności deweloperskiej SuiteCRM możesz skorzystać także dzięki osobnym wtyczkom do systemu.

Darmowe wtyczki umożliwiają korzystanie z niestandardowych funkcji w zakresie raportowania, wersji mobilnej, marketingu, czy administracji. Dostępne są również rozszerzenia pozwalające na łatwą integrację z centralą telefoniczną Asterisk oraz klientami poczty MS Outlook i Thunderbird.

Społeczność

Szybki rozwój  systemu jest możliwy dzięki pokaźnej i aktywnej społeczności deweloperów pracujących nad otwartym kodem SuiteCRM. Oficjalne forum SuiteCRM tętni życiem, a każda nowa wersja aplikacji jest wnikliwie sprawdzana przez zaangażowanych programistów z całego świata.

Znaczna część deweloperów, którzy zadbali o sukces i popularność SugarCRM Community Edition, obecnie aktywnie udziela się przy rozwijaniu i doskonaleniu SuiteCRM. Dzięki temu system rozwija się w błyskawicznym tempie i z każdą kolejną wersją oferuje swoim użytkownikom coraz szerszą funkcjonalność bazową.

Profesjonalne usługi eVolpe

eVolpe to grupa specjalistów z rozległym doświadczeniem w zakresie dostosowywania, implementacji i integracji SuiteCRM. Nasze kompetencje zdobyte przez lata pracy ze społecznościową edycją SugarCRM płynnie przekształciły się w ekspercką znajomość SuiteCRM.

SuiteCRM może z powodzeniem funkcjonować w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Poza profesjonalną analizą biznesową, przeprowadzeniem dogłębnych modyfikacji (zgodnie z indywidualnymi potrzebami) oraz usługami serwisowymi, naszym klientom oferujemy także hosting platformy na szybkich i stabilnych serwerach eVolpe.

Funkcjonalność

Baza klientów, zarządzanie procesami sprzedażowymi, śledzenie szans i prognozowanie

  • Centralna baza kluczowych informacji o klientach i kontrahentach.
  • Ewidencja namiarów (leadów), czyli potencjalnych kontrahentów począwszy od pierwszego kontaktu, aż do konwersji w klienta.
  • Wygodna konwersja rekordu (nie ma potrzeby ponownego wprowadzania danych np. przy przekształcaniu rekordu w namiar).
  • Możliwość prognozowania sprzedaży i wyznaczania targetów sprzedażowych.
  • Obserwacja lejka sprzedażowego.

Kampanie marketingowe, mailing masowy, budżetowanie działań reklamowych

  • Zarządzanie grupami odbiorców.
  • Możliwość śledzenia reakcji na kampanie mailingowe (kto przeczytał, kto usunął, kto skorzystał z zagnieżdżonego linku).
  • Śledzenie kosztów, zwrotu z inwestycji i skuteczności kampanii.
  • Możliwość wyselekcjonowania grupy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów.

Definiowanie zautomatyzowanych akcji w systemie w ramach wszystkich modułów

  • Możliwość generowania automatyzacji dla wszystkich lub tylko nowych/zmodyfikowanych rekordów.
  • Możliwość określania warunków opartych na zawartości poszczególnych pól.
  • Dowolna liczba warunków.
  • Warunki logiczne w oparciu o stałe wartości lub wartości pochodzące z innych pól.
  • Możliwe akcje:
    • tworzenie rekordu,
    • modyfikacja rekordu,
    • modyfikacja powiązanego rekordu,
    • powiadomienie.
  • Narzędzie pozwalające na audyt zdefiniowanych procesów.

Zautomatyzowana obsługa faktur sprzedaży umożliwiająca wybór produktów z katalogów lub definiowanie pozycji przy wystawianiu faktury

  • Możliwość ewidencji faktur VAT zakupu.
  • Kategoryzacja kosztów poszczególnych pozycji faktury.
  • Kontrola statusu płatności.
  • Możliwość powiązania z oryginalnym dokumentem faktury.
  • Automatyczne obliczanie kwot netto/brutto/podatku dla wszystkich pozycji faktury.
  • Powiązywanie lub tworzenie płatności do danej faktury.
  • Możliwość uwzględniania kosztów przesyłki.
  • Eksport faktur do PDF.
  • Możliwość scalania zduplikowanych faktur.

Tworzenie i archiwizacja wycen i ofert przygotowanych dla klientów

  • Możliwość wyboru produktów i usług z katalogu lub ręcznego definiowania elementów oferty.
  • Podsumowanie wartości oferty z uwzględnieniem zdefiniowanych rabatów.
  • Śledzenie statusu oferty.
  • Powiązanie z fakturami (m.in. konwersja oferty w fakturę).
  • Możliwość wysłania faktury do klienta bezpośrednio z poziomu modułu.
  • Tworzenie umów na podstawie ofert.

Integracja z Google Maps pozwalająca na wyszukiwanie klientów w danym obszarze

  • Możliwość wyszukiwania danych adresowych rekordów z poziomu modułów Kontrahenci, Namiary, Kontakty, Odbiorcy, Szanse, Zgłoszenia, Projekty, Spotkania.
  • Definiowanie lokalizacji na podstawie odległości od siedziby firmy klienta.
  • Przedstawianie wyników wyszukiwania jako listy oraz w formie znaczników na mapie.
  • Definiowanie obszarów na mapach i przypisywanie ich do użytkowników systemu.
  • Możliwość przedstawienia zdefiniowanej mapy w formie dashletu.

Skategoryzowane repozytorium wszystkich produktów i usług będących przedmiotem Twojej działalności

  • Rozróznienie rekordów Usługa oraz Produkt.
  • Grupowanie produktów i usług.
  • Możliwość stworzenia rozbudowanych kategorii produktowych/usługowych.
  • Masowa aktualizacja.
  • Eksport katalogu produktów do pliku CSV.

Wydarzenia ogranizowane na potrzeby spotkań z klientami

  • Zarządzanie budżetem wydarzenia.
  • Zapraszanie klientów istniejących jako rekordy w systemie.
  • Określanie szablonu wiadomości zapraszającej na wydarzenie.
  • Zbieranie informacji zwrotnej o udziale klienta w wydarzeniu.
  • Masowe zarządzanie wydarzeniem na podstawie statusu odpowiedzi na zaproszenie (zaakceptowane, odrzucone itp.).

Zarządzanie uprawnieniami grup użytkowników

  • Definiowanie wielu grup w ramach organizacji.
  • Możliwość przypisania do zespołu wszystkich użytkowników o danej roli.
  • Definiowanie uprawnień zespołu.

  • Edytor szablonów PDF
    • możliwość definiowania szablonów PDF z poziomu edytora WYSIWYG,
    • możliwość mapowania pól dostępnych w systemie.
  • Portal klienta
    • portal do komunikacji z klientem,
    • umożliwia klientowi wysyłanie zgłoszeń serwisowych i komunikację z działem wsparcia.
  • Zarządzanie projektami
    • definiowanie szablonów projektów zawierających standardowe zadania, które muszą być zrealizowane,
    • generowanie wykresów Gantta dla stworzonych projektów.

Porozmawiaj z nami o SuiteCRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close