fbpx
sugarcrm

Inteligentna platforma do zarządzania relacjami z klientami

Ponad 2 miliony użytkowników w 120 krajach

Wyjątkowe Customer Experience

sugarcrm

System stworzony

dla użytkownika

Daj swoim pracownikom narzędzie, które szybko zrozumieją i zaadaptują w organizacji.

Najbardziej elastyczny

CRM na rynku

Bezkonkurencyjne możliwości adaptacji i integracji systemu. Całkowite dopasowanie do potrzeb firmy.

Wizjoner wśród

systemów CRM

Wyjątkowa wartość biznesowa i atrakcyjny sposób licencjonowania.

Zobacz, w jaki sposób możesz tworzyć niezwykłe relacje z klientami Twojej firmy. Wypróbuj DEMO systemu Sugar!

Nowy Sugar

System stworzony z myślą o użytkowniku

Sugar to najchętniej polecany i najlepiej oceniany przez użytkowników system CRM!

sugarcrm forbes
sugarcrm gartner
sugarcrm business choice awards

Nagrody dla systemu Sugar

W kategorii Net Promoter Score Sugar deklasuje zarówno Oracle, MS Dynamics, jak i Salesforce. Czterokrotny zwycięzca prestiżowego rankingu PCMag Business Choice Awards. Wizjoner rynku w kategorii Sales Force Automation wg Gartner Inc. Jedno ze stu najlepszych chmurowych rozwiązań wg Forbsa.

SugarCRM0%

Oracle0%

Microsoft Dynamics0%

Salesforce0%

SAP0%

Act0%

Przeczytaj o tym, dlaczego tylko Sugar mógł odpowiedzieć na specyficzne potrzeby korporacji MAN.

Sugar UX™

Nowoczesny i przejrzysty interfejs Sugar UX™ to wygoda i intuicyjność pracy z systemem.
Aplikacja SugarCRM Mobile zapewnia użytkownikom swobodę korzystania bez względu na preferowane urządzenie, także bez dostępu do Internetu.

sugarcrm sugar mobile
sugarcrm sugar mobile

Zobacz również:

SUGARCRM W ZARZĄDZANIU SPRZEDAŻĄ

SugarCRM w zarządzaniu sprzedażą

Dowiedz się, w jaki sposób SugarCRM pomaga w realizacji planów sprzedażowych, raportowaniu, optymalizacji retencji klientów czy też zarządzaniu podróżą klienta.

NAJLEPSZY CRM TO TAKI, KTÓREGO CHCE SIĘ UŻYWAĆ

User Adoption Challenge

Przeczytaj o tym, jak istotne jest zadbanie o to, żeby wdrażany system CRM został odpowiednio przyjęty przez użytkowników.

SUGARCRM DEKLASUJE KONKURENCJĘ CZWARTY ROK Z RZĘDU

Business Choice Awards

SugarCRM nie dał szans konkurencyjnym systemom w kategorii CRM dystansując zarówno platformę Salesforce, jak i produkty firm Microsoft, Oracle i SAP.

Skuteczne zarządzanie sprzedażą B2B oraz B2C na przykładzie TMS Brokers. Dowiedz się, jak SugarCRM wspiera pracę maklerów na wysoce konkurencyjnym rynku.

Elastyczność użytkowania

Użytkownicy systemu Sugar mają dużą swobodę w dostosowaniu wyglądu i użyteczności platformy do swoich potrzeb i preferencji. To Ty kreujesz system, z którego będziesz korzystać!

Elastyczność administracji

Zarządzanie uprawnieniami i konfiguracją systemu jeszcze nigdy nie było tak proste. I to bez różnicy, czy Sugar jest zainstalowany lokalnie, czy też w chmurze prywatnej lub publicznej.

Elastyczność kodu źródłowego

Potrzebujesz dodatkowych modułów, funkcjonalności czy też integracji z innymi systemami? Dzięki SugarCRM Open Source Code nie ma rzeczy niemożliwych!

sugarcrm sugar market

Przykuwaj uwagę
rokujących klientów

sugarcrm sugar sell

Buduj trwalsze relacje
z klientami

sugarcrm sugar serve

Oferuj klientom wsparcie na każdym etapie Customer Journey

BAZA KLIENTÓW

Uporządkowane i spójne repozytorium wiedzy o klientach (również tych potencjalnych) z łatwym i szybkim dostępem do informacji.

sugarcrm sugar sell

  • Centralna baza kluczowych informacji o kontrahentach, a także osobach kontaktowych, współdzielona przez wszystkie działy.
  • Tworzenie zaawansowanych struktur hierarchicznych, zarówno pomiędzy kontrahentami, jak i osobami kontaktowymi.
  • Ewidencja namiarów (Leads) – od pierwszego kontaktu po uzyskanie statusu klienta.
  • Zaawansowane możliwości zarządzania oraz śledzenia statusu namiarów.
  • Automatyczne pozyskiwanie nowych namiarów z formularza WWW oraz E-mail.
  • Prosta konwersja namiaru, bez konieczności ponownego wprowadzania informacji.
  • Zaawansowane zarządzanie duplikatami.
  • 360º klienta – wszystkie dotychczasowe działania, szanse sprzedażowe, sprzedane produkty w jednym podsumowującym widoku.

SPRZEDAŻ

Śledzenie szans, prognozowanie i skuteczne zarządzanie działaniami sprzedażowymi.

sugarcrm sugar sell

  • Możliwość śledzenia całego procesu sprzedaży począwszy od wstępnego zainteresowania usługami lub produktami, aż po zakończenie transakcji sukcesem lub porażką.
  • Zarządzanie szansami sprzedażowymi – określanie prawdopodobieństwa oraz daty finalizacji sprzedaży, aktualnego etapu, źródła pozyskania, następnego kroku oraz przewidywanej wartości sprzedaży.
  • Ewidencja porażek oraz ich powodów w celu minimalizacji liczby przegrywanych transakcji.
  • Raportowanie wyników sprzedażowych w podziale na przedstawicieli handlowych, etap oraz źródło pozyskania.
  • Obserwacja lejka sprzedażowego i wdrażanie optymalnych strategii sprzedażowych.
  • Samodzielne tworzenie zaawansowanych, dowolnych raportów sprzedażowych i wykresów.
  • Prognozowanie sprzedaży – wyznaczanie w określonych okresach targetów zespołowych i personalnych, bieżąca kontrola wykonania, prognoza potencjalnych zysków.
  • Zarządzanie katalogiem produktów i usług.
  • Generowanie i ewidencja ofert, faktur sprzedaży i innych dokumentów sprzedażowych.

WSPÓŁPRACA

Współdzielenie informacji i dokumentów, realizacja projektów i delegowanie zadań.

sugarcrm sugar sell

  • Zarządzanie projektami i poszczególnymi zadaniami projektowymi w ramach realizowanych przedsięwzięć.
  • Możliwość wizualizacji zaplanowanych zadań na wykresie Gantta.
  • Delegowanie zadań w przypadku wymaganej współpracy z innymi pracownikami nad określonym zagadnieniem – wyznaczanie terminów, priorytetów, kontrola statusu realizacji, możliwość bieżącej kontroli listy zadań do wykonania w najbliższym czasie.
  • Możliwość zdefiniowania zaawansowanego mechanizmu powiadomień w przypadku braku realizacji zadania w określonym czasie, zarówno do przydzielonej osoby, jak i do przełożonego.
  • Śledzenie najważniejszych wydarzeń i komunikatów (Aktywności Sugar).
  • Szybka wymiana plików o dowolnym formacie oraz możliwość wspólnej pracy i wersjonowania dokumentów dzięki prostemu repozytorium danych.
  • Współdzielenie i wspólna struktura ewidencjonowanych danych pozwalająca na szybki i skuteczny dostęp do informacji wprowadzanych przez innych pracowników.

AKTYWNOŚCI

Intuicyjny kalendarz personalny i współdzielony, ewidencja historii kontaktów z poszczególnymi kontrahentami.

sugarcrm sugar sell

  • Zarządzanie wydarzeniami: spotkaniami, rozmowami telefonicznymi, wiadomościami E-mail, zadaniami i notatkami.
  • Planowanie i ewidencja wydarzeń w odniesieniu do określonego klienta, wraz z możliwością sporządzenia adekwatnej notatki.
  • Podgląd historii wszystkich wydarzeń.
  • Zarządzanie wydarzeniami z poziomu intuicyjnego kalendarza za pomocą metody „przeciągnij i upuść”.
  • Możliwość podglądu kalendarzy wybranych użytkowników (w ramach zdefiniowanych uprawnień).
  • Mechanizm skutecznych powiadomień o nadchodzących wydarzeniach – zarówno poprzez E-mail, jak i okienko z komunikatem.
  • Możliwość zaproszenia innych uczestników na wydarzenia, wraz z mechanizmem akceptacji/odrzuceń zaproszeń.
  • Archiwizacja wysłanych/odebranych wiadomości E-mail.
  • Raportowanie wykonanych aktywności poszczególnych handlowców.
  • Integracja z Microsoft Outlook oraz Thunderbird w zakresie archiwizacji E-mail.
  • Integracja z Microsoft Outlook, Thunderbird oraz Google Apps w zakresie archiwizacji E-mail, synchronizacji kalendarza oraz kontaktów.

RAPORTY

Generowanie zaawansowanych raportów i wykresów w oparciu o dane ze wszystkich obszarów systemu.

sugarcrm sugar sell

  • Możliwość dowolnej, wielokryterialnej filtracji danych z wykorzystaniem mechanizmu wyrażeń regularnych.
  • Eksport wyników wyszukiwania do CSV.
  • Wyszukiwanie globalne, efektywnie przeszukujące całą bazę danych systemu.
  • Graficzna wizualizacja kondycji przedsiębiorstwa dzięki wbudowanym wykresom.
  • Możliwość tworzenia zaawansowanych raportów.
  • Raporty tabelaryczne oraz graficzne pozwalające na zaawansowaną filtrację danych (opartą o grupy warunków AND i OR), dowolne grupowanie oraz obliczanie np. sumy lub średniej wartości liczbowych, liczby rekordów, wykresy słupkowe, kołowe, liniowe, lejki itp.
  • Eksport wyników raportu (np. wyselekcjonowanej grupy odbiorców) do CSV lub PDF.
  • Harmonogramowanie raportów – cykliczną wysyłkę aktualnych raportów do zdefiniowanych użytkowników.

AUTOMATYZACJE

Mechanizm Workflow, standaryzacja procesu i powiadomienia.

sugarcrm sugar sell

  • Automatyczne generowanie powiadomień E-mail o przydzieleniu rekordu do użytkownika.
  • Powiadamianie o nadchodzących wydarzeniach.
  • Mechanizm Workflow – możliwość samodzielnego tworzenia dowolnej liczby ścieżek procesów sprzedażowych.
  • Samodzielne definiowanie powiadomień E-mail oraz warunków ich wysyłki.
  • Samodzielne definiowanie akcji systemowych (np. tworzenie nowego rekordu, aktualizacja istniejącego rekordu) na podstawie określonych warunków.
  • Definiowanie formuł obliczeniowych dla dowolnych pól.
  • Tworzenie szablonów dowolnych plików PDF za pomocą edytora WYSIWYG.

sugar cloud

Sugar Cloud

Standard

$80

evolpe cloud

eVolpe Cloud / on premise

Sugar Professional

$40

Sugar Enterprise

$65

/ użytkownik / miesiąc, minimum 10 użytkowników, rozliczenie roczne

Porozmawiaj z nami

o systemie Sugar!

Skontaktujemy się z Tobą

w ciągu 24 godzin.

FAQ

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close