System CRM któremu zaufało już 1 500 000 użytkowników w 120 krajach

icon_user

System stworzony dla użytkownika

Wzbogacając firmę o system SugarCRM dajesz pracownikom narzędzie, które szybko zrozumieją i pokochają.

icon_flexible

Najbardziej elastyczny CRM na rynku

Bezkonkurencyjne możliwości adaptacji i integracji systemu pozwalają na 100% dopasowanie do firmy.

icon_value

Wizjoner wśród systemów CRM

Wyjątkowa wartość biznesowa w połączeniu z atrakcyjną ceną czyni SugarCRM wizjonerem na rynku CRM.

SugarCRM
SugarCRM

CRM stworzony z myślą o użytkowniku końcowym

CRM stworzony z myślą o użytkowniku końcowym

Najchętniej polecany i najlepiej oceniany przez użytkowników CRM na rynku! Trzykrotny zwycięzca prestiżowego rankingu PCMag Business Choice Awards w 2015, 2016 i 2017 roku!

Nowoczesny i przejrzysty interfejs Sugar UX™ jest zoptymalizowany pod kątem wygody korzystania z systemu.

Dostępna aplikacja SugarCRM Mobile na systemy iOS i Android doskonale przenosi funkcjonalność SugarCRM na urządzenia mobilne. Co wiecej, pozwala na korzystanie z systemu bez konieczności połączenia z Internetem.

SugarCRM jest nie tylko doskonałym narzędziem z punktu widzenia managementu, ale też systemem, z którego chce się korzystać!

Zobacz również:

SugarCRM w zarządzaniu sprzedażą

Dostępna bezpłatnie publikacja eVolpe pozwoli na zapoznanie się z obszarami funkcjonalności systemu SugarCRM kluczowymi w kontekście zarządzania sprzedażą. Z e-booka można dowiedzieć się między innymi w jaki sposób SugarCRM pomaga w realizacji planów sprzedażowych, zarządzaniu namiarami, raportowaniu, optymalizacji retencji klientów czy też zarządzaniu „customer experience”.

User Adoption Challenge

Często pomijaną przy wdrożeniach systemów CRM, a niezwykle istotną kwestią jest tzw. user adoption challenge. Przeczytaj jak istotne jest zadbanie o to, żeby wdrażany system CRM został odpowiednio przyjęty przez użytkowników..

SugarCRM

Business Choice Awards 2017

SugarCRM nie dał szans konkurencyjnym systemom w kategorii CRM dystansując zarówno platformę Salesforce, jak i produkty firm Microsoft, Oracle i SAP.

Jedyny na rynku prawdziwie elastyczny CRM

Elastyczność na poziomie
UŻYTKOWNIKA

Użytkownicy uzyskują dużą swobodę w dostosowaniu wyglądu i użyteczności platformy do swoich potrzeb i preferencji. Tym samym sami kreują sobie system, z którego będą chętnie korzystać.

Elastyczność na poziomie
ADMINISTRATORA

Zarządzanie uprawnieniami i konfiguracją systemu jeszcze nigdy nie było tak proste. I to bez różnicy, czy SugarCRM jest zainstalowany lokalnie, czy też w chmurze prywatnej lub publicznej.

Elastyczność na poziomie
KODU ŹRÓDŁOWEGO

Potrzebujesz dodatkowych modułów, funkcjonalności czy też integracji z innymi systemami? Dzięki otwartości kodu źródłowego, dla SugarCRM nie ma rzeczy niemożliwych!

Zobacz również:

Wdrożenie SugarCRM w MAN

Systematycznie rosnąca pozycja na rynku i rozbudowane standardy sprzedażowe obecne w polskiej filii firmy MAN zaowocowały potrzebą wprowadzenia do przedsiębiorstwa systemu IT zdolnego utrzymać w ryzach rozwiniętą sieć handlową i usprawnić procesy sprzedażowe.

Czym sie różni CRM w modelu SaaS od CRM w chmurze?

Wybór optymalnej opcji rozlokowania systemu to jedna z ważniejszych decyzji, która musi zostać podjęta na wczesnych etapach wdrożenia systemu CRM. Możliwości z których można skorzystać w tej kwestii to: instalacja systemu na serwerach klienta, korzystanie z systemu w modelu SaaS (Software as a Service), uruchomienie systemu w chmurze obliczeniowej.

Ciekawostki z wdrożeń

W cyklu „Features to remember” każdorazowo będziemy przyglądać się kilku niestandardowym dodatkom i obszarom funkcjonalnym, które powstały w ramach różnych realizowanych przez eVolpe wdrożeń biznesowych systemów IT o otwartym kodzie.

Wizjonerski system o wielkiej wartości biznesowej

SugarCRM jest ujęty w prestiżowym Raporcie Gartnera jako Wizjoner rynku CRM.

„SugarCRM jest wizjonerem, ze wzgledu na jego użyteczność, strategię i wizję rozwoju oraz elastyczność platformy.”

Wdrożenie i utrzymanie SugarCRM wiąże się z dużo mniejszymi kosztami niż w przypadku bezpośrednich konkurentów i – co najważniejsze – nie odbywa się to kosztem funkcjonalności platformy.

SugarCRM uwalnia użytkowników od tyranii konwencjonalnych systemów CRM. Kończy z nieskończoną mordęgą wklepywania danych. Skupia się natomiast na tym, żeby umożliwić pracownikom lepsze i szybsze wykonywanie ich pracy poprzez dostarczenie im właściwych informacji wtedy, kiedy ich potrzebują i zanim zdążą o nie zapytać.

Zobacz również:

Kontrola kosztów CRM: Poradnik kupującego

Zapoznaj się z analizą kosztów najpopularniejszych systemów CRM. Dowiedz się kiedy mogą zostać naliczone ukryte opłaty oraz jak optymalnie wybrać system CRM pod kątem całkowitego kosztu użytkowania systemu (TCO)

11 zasad udanego wdrożenia systemu CRM

Zbiór praktycznych porad – każdorazowo popartych przykładem i antyprzykładem – pozwalających na dobre przygotowanie się do wdrożenia systemu CRM

SugarCRM w raporcie Gartnera

Celem badania przeprowadzonego przez analityków Gartnera na grupie ponad 160 firm z rożnych branż było zmierzenie w jakim stopniu najważniejsi gracze na rynku systemów CRM wywiązują się z roli aplikacji mającej wspierać i automatyzować procesy sprzedażowe w firmie.

Osiągnij pełnię potencjału SugarCRM z eVolpe

Analitycy i deweloperzy eVolpe to grupa wysoce wykwalifikowanych ekspertów w zakresie SugarCRM mająca na koncie już kilkadziesiąt projektów bazujących na tym systemie. Jesteśmy certyfikowanym partnerem SugarCRM, Inc. na najwyższym możliwym poziomie – Elite – i dysponujemy szerokim wachlarzem autorskich rozwiązań ulepszających funkcjonalność SugarCRM.

Projekty realizowane przez eVolpe to każdorazowo połączenie gigantycznych możliwości jakie daje oprogramowanie na licencji Commercial Open Source z ekspercką wiedzą w zakresie użytych w nim technologii i wykorzystania systemów IT w biznesie. Dzięki temu dostarczane przez nas rozwiązania oparte na SugarCRM to idealnie dostrojone narzędzia dające naszym klientom realną przewagę nad konkurencją.

Funkcjonalność SugarCRM

Uporządkowane i spójne repozytorium wiedzy o klientach (również tych potencjalnych) z łatwym i szybkim dostępem do informacji.

  • Centralna baza kluczowych informacji o kontrahentach, a także osobach kontaktowych, współdzielona przez wszystkie działy,
  • Tworzenie zaawansowanych struktur hierarchicznych, zarówno pomiędzy kontrahentami, jak i osobami kontaktowymi,
  • Ewidencja namiarów (ang. Leady), czyli potencjalnych kontrahentów, począwszy od pierwszego kontaktu, aż po uzyskanie statusu klienta,
  • Zaawansowane możliwości zarządzania oraz śledzenia statusu namiarów,
  • Automatyczne pozyskiwanie nowych namiarów z formularza WWW oraz e-maila,
  • Prosta konwersja namiaru, bez konieczności ponownego wprowadzania informacji,
  • Zaawansowane zarządzanie duplikatami,
  • 360º klienta – wszystkie dotychczasowe działania, szanse sprzedażowe, sprzedane produkty itp. w jednym podsumowującym widoku,

Śledzenie szans, prognozowanie i skuteczne zarządzanie działaniami sprzedażowymi.

  • Możliwość śledzenia całego procesu sprzedaży, począwszy od wstępnego zainteresowania usługami lub produktami, aż po zakończenie transakcji sukcesem lub porażką,
  • Zarządzanie szansami sprzedażowymi – określanie prawdopodobieństwa oraz daty finalizacji sprzedaży, aktualnego etapu, źródła pozyskania, następnego kroku oraz przewidywanej wartości sprzedaży,
  • Ewidencja porażek oraz ich powodów w celu minimalizacji liczby przegrywanych transakcji,
  • Raportowanie wyników sprzedażowych w podziale na przedstawicieli handlowych, etap oraz źródło pozyskania,
  • Obserwacja lejka sprzedażowego i wdrażanie optymalnych strategii sprzedażowych,
  • Samodzielne tworzenie zaawansowanych, dowolnych raportów sprzedażowych i wykresów,
  • Prognozowanie sprzedaży – wyznaczanie w określonych okresach targetów zespołowych i personalnych, bieżąca kontrola wykonania, prognoza potencjalnych zysków,
  • Zarządzanie katalogiem produktów i usług,
  • Generowanie i ewidencja ofert, faktur sprzedaży i innych dokumentów sprzedażowych .

Mailing masowy, budżetowanie i analiza reakcji na kampanie marketingowe.

  • Zarządzanie masowymi kampaniami mailingowymi: budżetowanie działań, proste tworzenie szablonu i personalizacja wysyłanych wiadomości, zarządzanie grupą odbiorców,
  • Raport (wraz z wykresem) reakcji na wysłaną kampanię, tj.: kto otrzymał wiadomość, przeczytał ją, usunął, kliknął w zagnieżdżony link z nową ofertą, wypisał się z kampanii itp.,
  • Śledzenie zwrotu z inwestycji przeprowadzenia kampanii,
  • Zaawansowane zarządzanie grupą odbiorców – możliwość wyselekcjo- nowania bazy kontrahentów w oparciu o dowolne kryteria,
  • Zaawansowana integracja z portalami społecznościowymi LinkedIn, Twitter, Facebook, Goldenline, InsideView itp.

Przydział i obsługa reklamacji, kontrola statusu zgłoszeń.

  • Zarządzanie reklamacjami i procesem obsługi klienta, tj.: identyfikacja i analiza zgłoszonego problemu, wybór osoby odpowiedzialnej za rozwiązanie problemu, kontrola statusu zgłoszenia, ewidencja wszelkiej korespondencji,
  • Automatyczne generowanie zgłoszenia na podstawie e-maila otrzymanego na zdefiniowaną skrzynkę grupową lub personalnego e-maila handlowca,
  • Przydział zgłoszeń do odpowiednich pracowników serwisowych z wykorzystaniem algorytmu „najmniej zajęty” (ang. least-busy) lub sprawiedliwego „Round-Robin”,
  • Możliwość automatycznego generowania powiadomień e-mail dla klienta lub pracownika serwisowego o zmianie statusu reklamacji,
  • Udostępnienie klientom portalu samoobsługi klienta wraz z bazą wiedzy

Intuicyjny kalendarz personalny i współdzielony, ewidencja historii kontaktów z poszczególnymi kontrahentami.

  • Zarządzanie wydarzeniami tj.: spotkaniami, rozmowami telefonicznymi, wiadomościami e-mail, zadaniami i notatkami,
  • Planowanie i ewidencja wydarzeń w odniesieniu do określonego klienta, wraz z możliwością sporządzenia adekwatnej notatki,
  • Podgląd historii wszystkich wydarzeń,
  • Zarządzanie wydarzeniami z poziomu intuicyjnego kalendarza za pomocą metody „przeciągnij i upuść”,
  • Możliwość podglądu kalendarzy wybranych użytkowników (w ramach zdefiniowanych uprawnień),
  • Mechanizm skutecznych powiadomień o nadchodzących wydarzeniach – zarówno poprzez e-mail, jak i okienko z komunikatem,
  • Możliwość zaproszenia innych uczestników na wydarzenia, wraz z mechanizmem akceptacji/odrzuceń zaproszeń,
  • Archiwizacja wysłanych/odebranych e-maili,
  • Raportowanie wykonanych aktywności poszczególnych handlowców ,
  • Integracja z Microsoft Outlook oraz Thunderbird w zakresie archiwizacji e-maili,
  • Integracja z Microsoft Outlook, Thunderbird oraz Google Apps w zakresie archiwizacji e-maili, synchronizacji kalendarza oraz kontaktów,

Współdzielenie informacji i dokumentów, realizacja projektów i delegowanie zadań.

  • Zarządzanie projektami i poszczególnymi zadaniami projektowymi w ramach realizowanych przedsięwzięć,
  • Możliwość wizualizacji rozplanowanych zadań na wykresie Gantt’a,
  • Delegowanie zadań w przypadku wymaganej współpracy z innymi pracownikami nad określonym zagadnieniem – wyznaczanie terminów, priorytetów, kontrola statusu realizacji, możliwość bieżącej kontroli swojej listy zadań do wykonania w najbliższym czasie,
  • Możliwość zdefiniowania zaawansowanego mechanizmu powiadomień w przypadku braku realizacji zadania w określonym czasie, zarówno do przydzielonej osobie, jak i jej przełożonego,
  • Śledzenie najważniejszych wydarzeń w systemie i komunikatów firmowych dzięki Aktywnościom Sugar,
  • Szybka wymiana plików o dowolnym formacie oraz możliwość wspólnej pracy i wersjonowania dokumentów kontrahentów dzięki prostemu repozytorium danych,
  • Współdzielenie i wspólna struktura ewidencjonowanych danych pozwala na szybki i skuteczny dostęp do informacji wprowadzanych przez innych pracowników,

Generowanie zaawansowanych raportów i wykresów w oparciu o dane ze wszystkich obszarów systemu.

  • Możliwość dowolnej, wielokryterialnej filtracji danych, z wykorzystaniem mechanizmu wyrażeń regularnych,
  • Eksport wyników wyszukiwania do CSV,
  • Wyszukiwanie globalne, efektywnie przeszukujące całą bazę danych systemu,
  • Graficzna wizualizacja kondycji przedsiębiorstwa dzięki wbudowanym wykresom,
  • Możliwość tworzenia własnych, zaawansowanych raportów,
  • Raporty tabelaryczne oraz graficzne, pozwalające na zaawansowaną filtrację danych (opartą o grupy warunków AND i OR), dowolne grupowanie oraz obliczanie np. sumy lub średniej wartości liczbowych, liczby rekordów, wykresy słupkowe, kołowe, liniowe, lejki itp.,
  • Eksport wyników raportu (np. wyselekcjonowanej grupy odbiorców) do CSV lub PDF,
  • Harmonogramowanie raportów – cykliczną wysyłkę aktualnych raportów do zdefiniowanych użytkowników,

Mechanizm Workflow, standaryzacja procesu i powiadomienia.

  • Automatyczne generowanie powiadomień e-mail o przydzieleniu rekordu do użytkownika,
  • Powiadamianie o nadchodzących wydarzeniach,
  • Mechanizm Workflow – możliwość samodzielnego tworzenia dowolnej liczby ścieżek procesów sprzedażowych,
  • Samodzielne definiowanie powiadomień e-mail oraz warunków ich wysyłki,
  • Samodzielne definiowanie akcji systemowych (np. tworzenie nowego rekordu, aktualizacja istniejącego rekordu) na podstawie określonych warunków,
  • Definiowanie formuł obliczeniowych dla dowolnych pól,
  • Tworzenie szablonów dowolnych plików PDF za pomocą edytora WISYWIG .

Cennik licencji SugarCRM

Professional Enterprise Ultimate
Automatyzacja sprzedaży i prognozowanie
Zarządzanie namiarami (leadami)
Automatyzacja obsługi klienta
Raportowanie
Personalizowane pulpity użytkownika
Aplikacja SugarCRM Mobile
Nielimitowane modyfikacje za pomocą narzędzia Sugar Studio
Nielimitowane wsparcie producenta online
Instalacja w SugarCRM On-Demand (15 GB) eVolpe Cloud lub na serwerach klienta
Wsparcie dla baz danych MySQL i Misrosoft SQL Serwer
Workflow Manager
Integracja z Microsoft Office i portalami społecznościowymi
Zaawansowany mechanizm workflow (m.in. moduł „Process Author")
Możliwość pełnego dopasowania struktury systemu do użytkownika
Zaawansowane prognozowanie oparte o wielokryteriowe scenariusze
Wielopoziomowe zarządzanie prognozami i szansami sprzedażowymi (moduł „Pozycje szans")
Portal samoobsługi klienta
Zaawansowane raporty na podstawie zapytań SQL
Wsparcie dla baz danych DB2 oraz Oracle (przy instalacji na serwerach klienta lub w eVolpe Cloud)
Wsparcie producenta w godzinach pracy
60 GB powierzchni dyskowej w chmurze SugarCRM On-Demand
Integracja z IBM Notes
Wsparcie producenta 24×7
Przypisany do klienta Konsultant Techniczny
250 GB powierzchni dyskowej w chmurze SugarCRM On-Demand
Do 5 instancji testowych (sandbox) w chmurze SugarCRM On-Demand
Opłaty licencyjne (miesięcznie za użytkownika przy wymogu zakupu licencji dla minimum 10 użytkowników) $40 $65 $150
BESTSELLER

Porozmawiaj z nami o SugarCRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close