fbpx
 

Salesfusion staje się częścią systemu Sugar. 3 zalety dla posiadaczy oprogramowania

Salesfusion staje się częścią systemu Sugar. 3 zalety dla posiadaczy oprogramowania

Nie tak dawno donosiliśmy o przejęciu aplikacji Mautic przez firmę Aqcuia. Kilka tygodni później spieszymy z kolejną rewolucjonizującą rynek systemów Open Source wiadomością. Wygląda na to, że 2019 to rok przekształceń biznesowych dla wielu światowych korporacji. Tym razem mowa o SugarCRM i Salesfusion. Czytaj dalej i przekonaj się, co to oznacza dla posiadaczy Twojego ulubionego narzędzia CRM.

Czy wiesz ile danych przetwarzasz? Według statystyk opracowanych przez znaną firmę zajmującą się systemami Business Intelligence, w 2020 roku każdy z nas żyjących na Ziemi będzie przechwytywać 1,7 MB informacji na sekundę. I to nawet nie najbardziej szalona wiadomość, którą – nomen omen – chcemy Ci teraz przekazać.

salesfusion sugarcrm

Szokująco duża ilość firm zbiera, acz nie wykorzystuje potencjału posiadanych informacji. Jak wskazuje Forrester Consulting połowa decyzji w zakresie Marketingu i Sprzedaży nadal podejmowana jest na podstawie czyjegoś przeczucia, zamiast jako wynik wnikliwej analizy rozpoznanych trendów. Jednocześnie ośmiu na dziesięciu klientów zgłasza, że chce, aby przedsiębiorstwa lepiej rozumiały i wychodziły naprzeciw ich potrzebom. Aż sześciu na dziesięciu ankietowanych chętnie podzieli się w tym celu dodatkowymi informacjami na swój temat. W kontekście tych wszystkich doniesień tym bardziej cieszy współpraca dwóch producentów oprogramowania napędzanego przez dane analityczne.

Slalesfusion to innowator rozwiązań dla marketingu. Chociaż Sugar sam w sobie posiada kilka modułów, które służą marketerom oraz doskonale integruje się z platformami takimi jak Mautic – przyłączenie Salesfusion dodatkowo wspomaga jego funkcjonalność. SugarCRM Inc. już od 15 lat dąży do zapewnienia przedsiębiorcom kompleksowego poglądu relacji z ich klientami. Jeżeli szukasz nowej, lepszej drogi i sposobu na wykorzystanie danych analitycznych w działaniach marketingowych i sprzedażowych – to oprogramowanie jest właśnie dla Ciebie! A o to, czego możesz się spodziewać.

1. Personalizacja doświadczenia klienckiego

Bądźmy szczerzy. Twoi klienci mają wysokie wymagania i dobrze orientują się w ofercie konkurencji. Tak jak pisaliśmy w jednym z wcześniejszych artykułów – zwykle kontaktują się z dostawcami dopiero wtedy, gdy proces zakupowy jest już zaawansowany w 57 procentach. Zanim wykonają pierwszy telefon lub napiszą maila, zbierają wiedzę w Internecie i wyrabiają sobie opinię na temat dostępnych opcji. Presja dostarczenia możliwe najlepszego Customer Experience jeszcze nigdy nie była tak wysoka. Powinieneś zadbać o to, aby docierać do klienta z właściwym przekazem dokładnie w tym momencie, kiedy potrzebuje on świeżej dawki informacji. Nie jesteś przecież jasnowidzem. Skąd miałbyś wiedzieć, czego oczekuje potencjalny klient, z którym nawet nie rozmawiałeś? SugarCRM Inc. znalazł na to rozwiązanie.

Salesfusion pozwala na personalizację doświadczenia klienckiego także na bardzo wczesnym etapie interakcji z Twoją firmą. Narzędzie pozwala na automatyzację aktywności marketingowych w zgodzie z miejscem na Customer Journey Map w CRM. W drugą stronę możesz również archiwizować dane o poczynaniach klienta na stronie internetowej i udostępniać je do wiedzy sprzedawcy. Kiedy wykona telefon, będzie mógł nawiązać do interesujących daną osobę wątków. Na współpracy oprogramowania MA i CRM zyskuje nie tylko Twoja firma, ale i klient, który nareszcie jest zadowolony z jakości obsługi.

2. Przewaga konkurencyjna

Oprogramowanie Sugar już od czterech lat zwycięża w rankingu na najchętniej polecany system CRM. Jego aktualny Net Promoter Score wynosi 7,7. Salesfusion z kolei zostało docenione w Magicznym Kwadrancie Gartnera w kategorii Lead Management. Oba produkty są zatem szeroko rozpoznawalne i doceniane przez największe ośrodki badawcze. Z takim orężem i Ty wyróżnisz się wśród konkurencji.

Sugar to wyspecjalizowane narzędzie do zarządzania sprzedażą. Salesfusion pokrywa obszar marketingu. Połączenie obu narzędzi powoduje wykreowanie potężnej platformy do zarządzania relacjami z klientami. Korzystaj z oprogramowania i buduj intuicyjne kampanie marketingowe, raportuj o trendach w sprzedaży, korzystaj z wiedzy o klientach i w ten sposób napędzaj swój biznes, koncentrując się na procesie zakupowym.

3. Świetlana przyszłość

Połączenie systemów Sugar oraz Salesfusion to nie cel sam w sobie, a kolejny krok na drodze do stworzenia kompleksowej platformy do zarządzania relacjami z klientami. SugarCRM od lat skupiał się przede wszystkim na obszarze sprzedaży. Oferował jednak wąski pakiet mechanizmów do prowadzenia działań marketingowych i pozwalał na integrację z zewnętrznymi aplikacjami do marketing automation. Twórcy systemu zawsze dążyli do zapewnienia Ci widoku 360 stopni na proces zakupowo-sprzedażowy. Tak jak ewoluują oczekiwania klienta, tak ewoluuje podejście do biznesu. Sugar wychodzi dziś naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, którzy chcą podejmować strategiczne decyzje w oparciu o dokładne dane analityczne zbierane na każdym etapie podróży klienta.

Zapytaj nas o system Sugar i korzystaj z kompleksowej platformy do zarządzania relacjami z klientami uzupełnionej o mechanizmy marketing automation.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem



Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close