Salesfusion staje się częścią systemu Sugar. 3 zalety dla posiadaczy oprogramowania

Salesfusion staje się częścią systemu Sugar. 3 zalety dla posiadaczy oprogramowania

Nie tak dawno donosiliśmy o przejęciu aplikacji Mautic przez firmę Aqcuia. Kilka tygodni później spieszymy z kolejną rewolucjonizującą rynek systemów Open Source wiadomością. Wygląda na to, że 2019 to rok przekształceń biznesowych dla wielu światowych korporacji. Tym razem mowa o SugarCRM i Salesfusion. Czytaj dalej i przekonaj się, co to oznacza dla posiadaczy Twojego ulubionego narzędzia CRM.

Czy wiesz ile danych przetwarzasz? Według statystyk opracowanych przez znaną firmę zajmującą się systemami Business Intelligence, w 2020 roku każdy z nas żyjących na Ziemi będzie przechwytywać 1,7 MB informacji na sekundę. I to nawet nie najbardziej szalona wiadomość, którą – nomen omen – chcemy Ci teraz przekazać.

salesfusion sugarcrm

Szokująco duża ilość firm zbiera, acz nie wykorzystuje potencjału posiadanych informacji. Jak wskazuje Forrester Consulting połowa decyzji w zakresie Marketingu i Sprzedaży nadal podejmowana jest na podstawie czyjegoś przeczucia, zamiast jako wynik wnikliwej analizy rozpoznanych trendów. Jednocześnie ośmiu na dziesięciu klientów zgłasza, że chce, aby przedsiębiorstwa lepiej rozumiały i wychodziły naprzeciw ich potrzebom. Aż sześciu na dziesięciu ankietowanych chętnie podzieli się w tym celu dodatkowymi informacjami na swój temat. W kontekście tych wszystkich doniesień tym bardziej cieszy współpraca dwóch producentów oprogramowania napędzanego przez dane analityczne.

Slalesfusion to innowator rozwiązań dla marketingu. Chociaż Sugar sam w sobie posiada kilka modułów, które służą marketerom oraz doskonale integruje się z platformami takimi jak Mautic – przyłączenie Salesfusion dodatkowo wspomaga jego funkcjonalność. SugarCRM Inc. już od 15 lat dąży do zapewnienia przedsiębiorcom kompleksowego poglądu relacji z ich klientami. Jeżeli szukasz nowej, lepszej drogi i sposobu na wykorzystanie danych analitycznych w działaniach marketingowych i sprzedażowych – to oprogramowanie jest właśnie dla Ciebie! A o to, czego możesz się spodziewać.

1. Personalizacja doświadczenia klienckiego

Bądźmy szczerzy. Twoi klienci mają wysokie wymagania i dobrze orientują się w ofercie konkurencji. Tak jak pisaliśmy w jednym z wcześniejszych artykułów – zwykle kontaktują się z dostawcami dopiero wtedy, gdy proces zakupowy jest już zaawansowany w 57 procentach. Zanim wykonają pierwszy telefon lub napiszą maila, zbierają wiedzę w Internecie i wyrabiają sobie opinię na temat dostępnych opcji. Presja dostarczenia możliwe najlepszego Customer Experience jeszcze nigdy nie była tak wysoka. Powinieneś zadbać o to, aby docierać do klienta z właściwym przekazem dokładnie w tym momencie, kiedy potrzebuje on świeżej dawki informacji. Nie jesteś przecież jasnowidzem. Skąd miałbyś wiedzieć, czego oczekuje potencjalny klient, z którym nawet nie rozmawiałeś? SugarCRM Inc. znalazł na to rozwiązanie.

Salesfusion pozwala na personalizację doświadczenia klienckiego także na bardzo wczesnym etapie interakcji z Twoją firmą. Narzędzie pozwala na automatyzację aktywności marketingowych w zgodzie z miejscem na Customer Journey Map w CRM. W drugą stronę możesz również archiwizować dane o poczynaniach klienta na stronie internetowej i udostępniać je do wiedzy sprzedawcy. Kiedy wykona telefon, będzie mógł nawiązać do interesujących daną osobę wątków. Na współpracy oprogramowania MA i CRM zyskuje nie tylko Twoja firma, ale i klient, który nareszcie jest zadowolony z jakości obsługi.

2. Przewaga konkurencyjna

Oprogramowanie Sugar już od czterech lat zwycięża w rankingu na najchętniej polecany system CRM. Jego aktualny Net Promoter Score wynosi 7,7. Salesfusion z kolei zostało docenione w Magicznym Kwadrancie Gartnera w kategorii Lead Management. Oba produkty są zatem szeroko rozpoznawalne i doceniane przez największe ośrodki badawcze. Z takim orężem i Ty wyróżnisz się wśród konkurencji.

Sugar to wyspecjalizowane narzędzie do zarządzania sprzedażą. Salesfusion pokrywa obszar marketingu. Połączenie obu narzędzi powoduje wykreowanie potężnej platformy do zarządzania relacjami z klientami. Korzystaj z oprogramowania i buduj intuicyjne kampanie marketingowe, raportuj o trendach w sprzedaży, korzystaj z wiedzy o klientach i w ten sposób napędzaj swój biznes, koncentrując się na procesie zakupowym.

3. Świetlana przyszłość

Połączenie systemów Sugar oraz Salesfusion to nie cel sam w sobie, a kolejny krok na drodze do stworzenia kompleksowej platformy do zarządzania relacjami z klientami. SugarCRM od lat skupiał się przede wszystkim na obszarze sprzedaży. Oferował jednak wąski pakiet mechanizmów do prowadzenia działań marketingowych i pozwalał na integrację z zewnętrznymi aplikacjami do marketing automation. Twórcy systemu zawsze dążyli do zapewnienia Ci widoku 360 stopni na proces zakupowo-sprzedażowy. Tak jak ewoluują oczekiwania klienta, tak ewoluuje podejście do biznesu. Sugar wychodzi dziś naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, którzy chcą podejmować strategiczne decyzje w oparciu o dokładne dane analityczne zbierane na każdym etapie podróży klienta.

Zapytaj nas o system Sugar i korzystaj z kompleksowej platformy do zarządzania relacjami z klientami uzupełnionej o mechanizmy marketing automation.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem