Salesfusion staje się częścią systemu Sugar. 3 zalety dla posiadaczy oprogramowania

Sławomir Wnuk

Nie tak dawno donosiliśmy o przejęciu aplikacji Mautic przez firmę Aqcuia.

Kilka tygodni później spieszę z kolejną rewolucjonizującą rynek systemów Open Source wiadomością.

Wygląda na to, że 2019 to rok przekształceń biznesowych dla wielu światowych korporacji. Tym razem mowa o SugarCRM i Salesfusion.

Czytaj dalej i przekonaj się, co to oznacza dla posiadaczy Twojego ulubionego narzędzia CRM.

Czy wiesz, ile danych przetwarzasz?

Według statystyk opracowanych przez znaną firmę zajmującą się systemami Business Intelligence, w 2020 roku każdy z nas żyjących na Ziemi będzie przechwytywać 1,7 MB informacji na sekundę.

salesfusion sugarcrm

Szokująco duża ilość firm zbiera, acz nie wykorzystuje potencjału posiadanych informacji.

Jak wskazuje Forrester Consulting połowa decyzji w zakresie Marketingu i Sprzedaży nadal podejmowana jest na podstawie czyjegoś przeczucia, zamiast jako wynik wnikliwej analizy rozpoznanych trendów.

Jednocześnie ośmiu na dziesięciu klientów zgłasza, że chce, aby przedsiębiorstwa lepiej rozumiały i wychodziły naprzeciw ich potrzebom. Aż sześciu na dziesięciu ankietowanych chętnie podzieli się w tym celu dodatkowymi informacjami na swój temat.

W kontekście tych wszystkich doniesień tym bardziej cieszy współpraca dwóch producentów oprogramowania napędzanego przez dane analityczne.

SugarCRM & Salesfusion

Slalesfusion to innowator rozwiązań dla marketingu. Chociaż Sugar sam w sobie posiada kilka modułów, które służą marketerom oraz doskonale integruje się z platformami takimi jak Mautic – przyłączenie Salesfusion dodatkowo wspomaga jego funkcjonalność.

SugarCRM Inc. od ponad 15 lat dąży do zapewnienia przedsiębiorcom kompleksowego poglądu relacji z ich klientami.

Jeżeli szukasz nowej, lepszej drogi i sposobu na wykorzystanie danych analitycznych w działaniach marketingowych i sprzedażowych – to oprogramowanie jest właśnie dla Ciebie!

A o to, czego możesz się spodziewać.

Personalizacja doświadczenia klienckiego

Bądźmy szczerzy. Twoi klienci mają wysokie wymagania i dobrze orientują się w ofercie konkurencji. Tak jak pisałem w jednym z wcześniejszych artykułów – zwykle kontaktują się z dostawcami dopiero wtedy, gdy proces zakupowy jest już zaawansowany w 57 procentach. Zanim wykonają pierwszy telefon lub napiszą maila, zbierają wiedzę w Internecie i wyrabiają sobie opinię na temat dostępnych opcji.

Presja dostarczenia możliwe najlepszego Customer Experience jeszcze nigdy nie była tak wysoka. Warto zadbać o to, aby docierać do klienta z właściwym przekazem dokładnie w tym momencie, kiedy potrzebuje on świeżej dawki informacji.

Nie jesteś przecież jasnowidzem. Skąd miałbyś wiedzieć, czego oczekuje potencjalny klient, z którym nawet nie rozmawiałeś? SugarCRM Inc. znalazł na to rozwiązanie.

Salesfusion pozwala na personalizację doświadczenia klienckiego także na bardzo wczesnym etapie interakcji z Twoją firmą. Narzędzie pozwala na automatyzację aktywności marketingowych w zgodzie z miejscem na Customer Journey Map w CRM. W drugą stronę możesz również archiwizować dane o poczynaniach klienta na stronie internetowej i udostępniać je do wiedzy sprzedawcy. Kiedy wykona telefon, będzie mógł nawiązać do interesujących daną osobę wątków.

Na współpracy oprogramowania MA i CRM zyskuje nie tylko Twoja firma, ale i klient, który nareszcie jest zadowolony z jakości obsługi.

Przewaga konkurencyjna

Oprogramowanie Sugar już od czterech lat zwycięża w rankingu na najchętniej polecany system CRM. Jego aktualny Net Promoter Score wynosi 7,7. Salesfusion zostało natomiast docenione w Magicznym Kwadrancie Gartnera w kategorii Lead Management. Oba produkty są zatem szeroko rozpoznawalne i doceniane przez największe ośrodki badawcze. Z takim orężem i Ty wyróżnisz się wśród konkurencji.

Sugar to wyspecjalizowane narzędzie do zarządzania sprzedażą. Salesfusion pokrywa obszar marketingu. Połączenie obu narzędzi powoduje wykreowanie potężnej platformy do zarządzania relacjami z klientami. Korzystaj z oprogramowania i buduj intuicyjne kampanie marketingowe, raportuj o trendach w sprzedaży, korzystaj z wiedzy o klientach i w ten sposób napędzaj swój biznes, koncentrując się na procesie zakupowym.

Świetlana przyszłość

Połączenie systemów Sugar oraz Salesfusion to nie cel sam w sobie, a kolejny krok na drodze do stworzenia kompleksowej platformy do zarządzania relacjami z klientami. SugarCRM od lat skupiał się przede wszystkim na obszarze sprzedaży. Oferował jednak wąski pakiet mechanizmów do prowadzenia działań marketingowych i pozwalał na integrację z zewnętrznymi
aplikacjami do marketing automation
. Twórcy systemu zawsze dążyli do zapewnienia Ci widoku 360 stopni na proces zakupowo-sprzedażowy. Sugar wychodzi dziś naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, którzy chcą podejmować strategiczne decyzje na podstawie danych analitycznych zbieranych na każdym etapie podróży klienta.

Zapytaj o system Sugar i korzystaj z kompleksowej platformy do zarządzania relacjami z klientami uzupełnionej o mechanizmy marketing automation. Konsultację z ekspertem ds. wdrożeń możesz umówić, korzystając z załączonego poniżej kalendarza.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Sławomir Wnuk
Scroll to Top