Wdrożenie systemu CRM w dużej firmie. 7 krytycznych błędów, które mogą Cię kosztować miliony

Dlaczego ponad 50% wdrożeń CRM kończy się niepowodzeniem? Właśnie zostałeś Project Managerem i masz nowe zadanie: wdrożyć system CRM w swojej firmie. To może być szansa na rozwój Twojej kariery… albo jej koniec. Statystyki są bezlitosne: około […]

Wdrożenie systemu CRM w dużej firmie. 7 krytycznych błędów, które mogą Cię kosztować miliony Czytaj więcej »

Marcin Różański
business choice awards

Business Choice Awards 2018 w kategorii oprogramowanie CRM przyznane!

Jak co roku magazyn PCMag opublikował ranking najlepszych systemów informatycznych służących sprzedawcom. Wiarygodność tego konkretnego zestawienia polega na tym, iż to czytelnicy czasopisma decydują o jego wynikach. Business Choice Awards, czyli plebiscyt PCMag  Readers’ Choice

Business Choice Awards 2018 w kategorii oprogramowanie CRM przyznane! Czytaj więcej »

Marcin Różański

Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management

Jeszcze nie tak dawno temu jedynym sposobem pozyskiwania klientów był cold contact. Oczywiście obcobrzmiąca nazwa przyjęła się znacznie później. W praktyce chodziło po prostu o to, żeby zadzwonić (cold calling), napisać (cold mailing) lub po prostu pojechać

Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management Czytaj więcej »

Joanna Domagalska
rodo mity

RODO – mity na temat rozporządzenia

Mit 1 – RODO trzeba się bać Zostały niecałe dwa tygodnie do wejścia w życie unijnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Przez ostatnie dwa lata od czasu uchwalenia przepisów (27.04.2016) wokół regulacji narastało wiele mitów.

RODO – mity na temat rozporządzenia Czytaj więcej »

Anna Łakoma
dekalog użytkownika crm

Dekalog użytkownika CRM

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny”. – mówi Piotr

Dekalog użytkownika CRM Czytaj więcej »

trendy crm

#TrendyCRM 2018

Podobnie jak w roku minionym, przygotowaliśmy zestawienie pięciu — w naszej ocenie — najlepiej rokujących trendów, które ukształtują branżę CRM na najbliższe 12 miesięcy. Specjalnie dla naszych czytelników przyjrzeliśmy się opiniotwórczym magazynom biznesowym i skonstruowaliśmy subiektywny

#TrendyCRM 2018 Czytaj więcej »

Przewijanie do góry