bony na cyfryzację

110 mln zł do podziału na cyfryzację MSP

„Moja firma dopiero podnosi się po zawirowaniach spowodowanych koronawirusem.” „Mam wątpliwości, czy to rzeczywiście dobry moment na inwestycję w nowatorskie rozwiązania.” „Wolę zatrzymać zgromadzony kapitał na wypadek kolejnego kryzysu.” Takie i im podobne wątpliwości to moja codzienność. Myślę, że spotykam […]

110 mln zł do podziału na cyfryzację MSP Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
baza wiedzy crm

Baza wiedzy CRM – informacje, które możesz czerpać z sytemu

Zwykle, kiedy udzielam odpowiedzi na pytanie: „Do czego służy system CRM?”, ograniczam się do przełożenia na język polski angielskiego rozszerzenia skrótu. Customer Relationship Management oznacza zarządzanie relacjami z klientami. Jest to na tyle obszerne, a jednocześnie zrozumiałe

Baza wiedzy CRM – informacje, które możesz czerpać z sytemu Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
platforma cx b2b

Platforma CX na miarę procesu zakupowego w B2B

Czy byłeś już na prezentacji systemu IT, która trwała 2 godziny? Nie twierdzę, że artykuł, który Ci proponuję, może się z taką równać… Podejmuje jednak te same kwestie i zajmie Ci o wiele mniej czasu. Mam nadzieję, że wyciągniesz z niego najważniejsze informacje. O szczegółach chętnie

Platforma CX na miarę procesu zakupowego w B2B Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
dla kogo jest system crm

Czy CRM jest dla sprzedawców czy menadżerów?

Najwyższy czas rozsądzić, kto ma gorzej… Postaram się dzisiaj odpowiedzieć na pytanie: „Dla kogo tworzy się CRM-y i kto ma uzasadnione prawo narzekać na ich funkcjonalność?”. Jestem ciekawy, czy się ze mną zgodzisz. Na samym dole zostawię formularz,

Czy CRM jest dla sprzedawców czy menadżerów? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
user adoption alternatywa crm

System IT, który polubisz od pierwszego logowania

Zajawka na dobry początek Czy byłeś już na prezentacji systemu IT, o którym ktoś Ci powiedział, że został stworzony z myślą o użytkowniku? Ile razy wydało Ci się to chwytem marketingowym bez poparcia? W dzisiejszym artykule postaram się pokazać Ci coś świeżego. Platformę, z której,

System IT, który polubisz od pierwszego logowania Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
matematyka customer experience cx

Matematyka Customer Experience

Zadowolony klient chętniej zapłaci więcej za ulubiony produkt lub usługę. Jeśli zadbasz o jego doświadczenie, skrócisz też proces decyzyjny podczas kolejnych zakupów. Łatwiej bowiem wybrać coś, co już się sprawdziło niż przechodzić przez etap

Matematyka Customer Experience Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
etapy wdrożenia it crm

6 (cyklicznych) etapów w procesie wdrożenia systemu CRM

Przygotowujesz się do wdrożenia systemu IT w Twojej firmie? Zobacz, co Cię czeka, w jaki sposób pracuje zespół deweloperski oraz na jakim etapie potrzebny będzie Twój aktywny współudział. Zebrałem to dla Ciebie w 6 osobnych punktach. Mam nadzieję, że przyda Ci się

6 (cyklicznych) etapów w procesie wdrożenia systemu CRM Czytaj więcej »

Bartosz Burzyński
Latest posts by Bartosz Burzyński (see all)
wdrożenie z evolpe

10 kroków, zanim do akcji wkroczy zespół programistów

Masz doświadczenie z projektami wdrożeniowymi? Może masz już za sobą research tego tematu? A może dopiero zorientowałeś się, jak skomplikowany jest to proces? To prawda. Bywa, że trwa tygodniami, a nawet miesiącami. I choć prawdopodobnie brzmi to wszystko dość

10 kroków, zanim do akcji wkroczy zespół programistów Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
product owner

9 cech dobrego Product Ownera

Podczas wdrożenia systemu IT będziesz się często komunikować z zespołem deweloperskim. Oto kilka cech, które powinien posiadać koordynator projektu z ramienia Twojej firmy — tak zwany Product Owner. Wyznacz odpowiednią osobę, a prace potoczą się sprawnie.

9 cech dobrego Product Ownera Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
pytania do dostawcy crm

7 pytań, które warto zadać dostawcy systemu CRM

Przytoczyliśmy tu ostatnio 9 obszarów, o które z pewnością zapyta Cię konsultant z firmy wdrożeniowej. Nie powinieneś jednak takiemu komuś pozostać dłużny. Warto przy okazji doprecyzować kilka kwestii… Maciej Jankiewicz pokusił się w swoim artykule o bardzo

7 pytań, które warto zadać dostawcy systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz

Dawno mnie tu nie było. Wracam z przyjemnością, żeby poruszyć temat bardzo ściśle związany z tym, dlaczego zniknąłem. Niestety nie przybywam tutaj po egzotycznym urlopie. Miałem po prostu ostatnio bardzo dużo pracy. Okazuje się, że doświadczenia z pracą zdalną i kryzysem

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Co zrobić z systemem CRM „odziedziczonym w spadku”?

Dość często widuję w Internecie oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. CRM. Zakładam, że to efekt wzrostu świadomości na temat korzyści płynących z posiadania tego typu oprogramowania. Skoro firmy poszukują takich rozwiązań, to wzrasta też popyt na specjalistów, którzy zajmą

Co zrobić z systemem CRM „odziedziczonym w spadku”? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
nps

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience

Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
czego firmy nie robią a powinny

Czego firmy nie robią, a powinny?

Dzisiejsze czasy to bez wątpienia trudny okres dla wielu firm na całym świecie. Zmieniające się trendy konsumenckie, problemy z zaopatrzeniem czy rosnące koszty to tylko niektóre z wyzwań, jakie stawia przed nami obecna sytuacja gospodarcza. Prowadzenie biznesu w takich warunkach

Czego firmy nie robią, a powinny? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zarządzanie zmianą crm

Zarządzanie zmianą w biznesie na przykładzie wdrożenia systemu CRM

Widziałem wiele różnych podejść do wdrożenia systemu CRM. Do wyboru jest kilka metodyk, które mają jeszcze swoje odmiany. Którąkolwiek wybierzesz zarządzasz bardzo poważną zmianą procesu biznesowego. Chciałbym poruszyć ten temat pod kątem przygotowania

Zarządzanie zmianą w biznesie na przykładzie wdrożenia systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
etapy po wdrożeniu crm

5 etapów po wdrożeniu systemu CRM, na które trzeba się przygotować

Postanowiłem, że warto ponowić temat, który podjąłem w najnowszym e-Booku eVolpe. Może ta mała próbka — zachęci Cię do pobrania całego materiału. Na dole zostawię odpowiedni formularz. Dużo mówi się o tym, które narzędzie jest najlepsze. Klienci bardzo

5 etapów po wdrożeniu systemu CRM, na które trzeba się przygotować Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
ScanBizCards Business Card Reader

Czy jesteś klientem eVolpe?

Zastanawiam się, kim jesteś, co Cię tutaj przyciągnęło, czy jesteś moim przyszłym lub aktualnym klientem? Mam szczerą nadzieję, że niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać „na żywo”. Na dole zostawię w tym celu formularz kontaktowy. Sprawdźmy,

Czy jesteś klientem eVolpe? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
raport gartnera 2020

Raport Gartnera 2020. Który CRM wybrać?

Porównujesz systemy CRM? Oszczędź sobie zachodu. Duża, wyspecjalizowana organizacja badawcza właśnie zrobiła to za Ciebie. A efekty ich pracy są dostępne w Internecie. Magiczny Kwadrant Gartnera 2020, bo to o tym mowa – to podzielony na cztery części schemat, który porządkuje

Raport Gartnera 2020. Który CRM wybrać? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
raport evolpe rynek systemów crm a covid-19

Raport eVolpe: COVID-19 a rynek systemów CRM w Polsce

Raport eVolpe na podstawie ankiety „CRM Generator” Od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do opracowania i upublicznienia danych zebranych w ankiecie „CRM Generator” dostępnej na stronie eVolpe. Od początku jej istnienia planowaliśmy wydanie raportu, który zbierze uzyskane wnioski w całość.

Raport eVolpe: COVID-19 a rynek systemów CRM w Polsce Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
czym nie jest hcm

Czym nie jest HCM?

HCM to nie(koniecznie) choroba serca. Rozmowa z klientem. – Czy używają już Państwo w Waszej firmie HCM-a?– A co to takiego?– W sumie dobre pytanie… Nie miałem rzecz jasna na myśli ani konserwatorium w kanadyjskim Halifax, ani niemieckiej instytucji badawczej Hausdorff

Czym nie jest HCM? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Przewijanie do góry