pytania do dostawcy crm

7 pytań, które warto zadać dostawcy systemu CRM

Przytoczyliśmy tu ostatnio 9 obszarów, o które z pewnością zapyta Cię konsultant z firmy wdrożeniowej. Nie powinieneś jednak takiemu komuś pozostać dłużny. Warto przy okazji doprecyzować kilka kwestii… Maciej Jankiewicz pokusił się w swoim artykule o bardzo […]

7 pytań, które warto zadać dostawcy systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz

Dawno mnie tu nie było. Wracam z przyjemnością, żeby poruszyć temat bardzo ściśle związany z tym, dlaczego zniknąłem. Niestety nie przybywam tutaj po egzotycznym urlopie. Miałem po prostu ostatnio bardzo dużo pracy. Okazuje się, że doświadczenia z pracą zdalną i kryzysem

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Co zrobić z systemem CRM „odziedziczonym w spadku”?

Dość często widuję w Internecie oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. CRM. Zakładam, że to efekt wzrostu świadomości na temat korzyści płynących z posiadania tego typu oprogramowania. Skoro firmy poszukują takich rozwiązań, to wzrasta też popyt na specjalistów, którzy zajmą

Co zrobić z systemem CRM „odziedziczonym w spadku”? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
nps

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience

Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję

NPS. Jednostka, w której mierzy się Customer Experience Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
czego firmy nie robią a powinny

Czego firmy nie robią, a powinny?

Dzisiejsze czasy to bez wątpienia trudny okres dla wielu firm na całym świecie. Zmieniające się trendy konsumenckie, problemy z zaopatrzeniem czy rosnące koszty to tylko niektóre z wyzwań, jakie stawia przed nami obecna sytuacja gospodarcza. Prowadzenie biznesu w takich warunkach

Czego firmy nie robią, a powinny? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zarządzanie zmianą crm

Zarządzanie zmianą w biznesie na przykładzie wdrożenia systemu CRM

Widziałem wiele różnych podejść do wdrożenia systemu CRM. Do wyboru jest kilka metodyk, które mają jeszcze swoje odmiany. Którąkolwiek wybierzesz zarządzasz bardzo poważną zmianą procesu biznesowego. Chciałbym poruszyć ten temat pod kątem przygotowania

Zarządzanie zmianą w biznesie na przykładzie wdrożenia systemu CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
etapy po wdrożeniu crm

5 etapów po wdrożeniu systemu CRM, na które trzeba się przygotować

Postanowiłem, że warto ponowić temat, który podjąłem w najnowszym e-Booku eVolpe. Może ta mała próbka — zachęci Cię do pobrania całego materiału. Na dole zostawię odpowiedni formularz. Dużo mówi się o tym, które narzędzie jest najlepsze. Klienci bardzo

5 etapów po wdrożeniu systemu CRM, na które trzeba się przygotować Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
ScanBizCards Business Card Reader

Czy jesteś klientem eVolpe?

Zastanawiam się, kim jesteś, co Cię tutaj przyciągnęło, czy jesteś moim przyszłym lub aktualnym klientem? Mam szczerą nadzieję, że niedługo będziemy mieli okazję porozmawiać „na żywo”. Na dole zostawię w tym celu formularz kontaktowy. Sprawdźmy,

Czy jesteś klientem eVolpe? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
raport gartnera 2020

Raport Gartnera 2020. Który CRM wybrać?

Porównujesz systemy CRM? Oszczędź sobie zachodu. Duża, wyspecjalizowana organizacja badawcza właśnie zrobiła to za Ciebie. A efekty ich pracy są dostępne w Internecie. Magiczny Kwadrant Gartnera 2020, bo to o tym mowa – to podzielony na cztery części schemat, który porządkuje

Raport Gartnera 2020. Który CRM wybrać? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
raport evolpe rynek systemów crm a covid-19

Raport eVolpe: COVID-19 a rynek systemów CRM w Polsce

Raport eVolpe na podstawie ankiety „CRM Generator” Od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do opracowania i upublicznienia danych zebranych w ankiecie „CRM Generator” dostępnej na stronie eVolpe. Od początku jej istnienia planowaliśmy wydanie raportu, który zbierze uzyskane wnioski w całość.

Raport eVolpe: COVID-19 a rynek systemów CRM w Polsce Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
czym nie jest hcm

Czym nie jest HCM?

HCM to nie(koniecznie) choroba serca. Rozmowa z klientem. – Czy używają już Państwo w Waszej firmie HCM-a?– A co to takiego?– W sumie dobre pytanie… Nie miałem rzecz jasna na myśli ani konserwatorium w kanadyjskim Halifax, ani niemieckiej instytucji badawczej Hausdorff

Czym nie jest HCM? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
usługa serwisowa w trybie zdalnym

Usługa serwisowa w trybie zdalnym wg eVolpe

Kontynuuję dzisiaj wywołany w trakcie kwarantanny temat usług realizowanych przez eVolpe w trybie zdalnym. Była już mowa o analizie przedwdrożeniowej i fazie prac implementacyjnych oraz szkoleniach dla użytkowników. Chcesz się dowiedzieć, jak może wyglądać nasza współpraca

Usługa serwisowa w trybie zdalnym wg eVolpe Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
evolpe marketing

eVolpe Marketing

eVolpe to Grupa Consulting Group to nie tylko ładnie brzmiące dopowiedzenie. Zawsze chciałem, żeby eVolpe stało się marką parasolową. Pod znakiem pomarańczowego lisa działamy już ponad dekadę. Kilka lat temu wystartował błękitny eVolpe Software House. Od około

eVolpe Marketing Czytaj więcej »

Marcin Różański
ewidencja kontaktów

Ewidencja kontaktów między pracownikami

Employee Interaction Tracking. Czy? Jak? Kiedy? Podobnie jak wiele innych przedsiębiorstw, które w czasie pandemii działały zdalnie, eVolpe (częściowo) pracuje już z biura. O naszym Office Re-Entry pisał ostatnio Marcin Różański. Była mowa

Ewidencja kontaktów między pracownikami Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
office re-entry

Office Re-Entry, czyli jak zorganizować powrót do biura

Chciałbym się dzisiaj z Wami podzielić swoim doświadczeniem związanym z powrotem do biura po dłuższej przerwie. Miniony piątek, czyli w naszej firmowej tradycji tzw. eVolpe Day — dzień na samorozwój i integrację — był jednocześnie terminem od kiedy członkowie zespołu

Office Re-Entry, czyli jak zorganizować powrót do biura Czytaj więcej »

Marcin Różański
the future of business is open

Dlaczego slogan eVolpe brzmi “The future of business is OPEN”?

Kiedy hasło przewodnie Twojego biznesu brzmi “The future of business is OPEN”- nie trudno się zorientować, który rodzaj oprogramowania oferujesz. O Open Source powiedzieliśmy tutaj już bardzo dużo i na wiele sposobów. W ofercie eVolpe znajdują się

Dlaczego slogan eVolpe brzmi “The future of business is OPEN”? Czytaj więcej »

Marcin Różański
jak zdalnie zarządzać sprzedażą

Jak (zdalnie) zarządzać sprzedażą?

Witaj. Mam nadzieję, że jesteś tu po to, aby poznać inną perspektywę i być może z czegoś skorzystać. Pozwolisz, że podzielę się dość subiektywnymi przemyśleniami, które wynikają z mojego doświadczenia zawodowego, edukacji, preferowanej lektury oraz specyfiki pracy w firmie informatyczno-konsultingowej.

Jak (zdalnie) zarządzać sprzedażą? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
skutki koronawirusa w sprzedaży i marketingu

Jak przygotować sprzedaż i marketing na skutki koronawirusa?

To już pewne, że skutki koronawirusa wykraczają poza kwestie zdrowia i życia ludzkiego. Te oczywiście są najbardziej dotkliwe. Dodatkowo pandemia odciska swoje piętno na obszarach takich jak: polityka, kultura, religia oraz oczywiście szeroko pojęty biznes. Ponieważ nie jestem

Jak przygotować sprzedaż i marketing na skutki koronawirusa? Czytaj więcej »

Marcin Różański
metodyka pracy zdalnej

Metodyka (zdalnej) pracy z klientami według eVolpe

Długo myślałam nad tym, jaką formę powinien przybrać artykuł, o który poprosił mnie mój zespół. Ostatecznie postanowiłam skupić się na tym, co mogę i potrafię kontrolować. Porozmawiajmy zatem o metodyce wdrażania oprogramowania w dobie zintensyfikowanej pracy zdalnej.

Metodyka (zdalnej) pracy z klientami według eVolpe Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
praca zdalna hcm

Jak HCM pomaga podczas pracy zdalnej?

Jak słusznie zauważył Marcin Różański w artykule pt. „Jak przygotować firmę na koronawirusa?” – otwartość na pracę zdalną to najlepsze, co może teraz zrobić przedsiębiorca. Chciałbym dzisiaj rozszerzyć jedną z podjętych w przytoczonym materiale kwestii, a mianowicie wykorzystanie oprogramowania

Jak HCM pomaga podczas pracy zdalnej? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Scroll to Top