Co wydarzyło się w trakcie konferencji No-Code Day?

Kolejne inspirujące wydarzenie za nami. 14 września odbył się No-Code Day. Konferencja dla miłośników technologii no-code zgromadziła wielu uczestników. Jak wyglądało spotkanie zorganizowane przez Creatio, którego byliśmy sponsorem? Z przyjemnością opowiem. Co się działo w trakcie […]

Co wydarzyło się w trakcie konferencji No-Code Day? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
magiczny kwadrant gartnera 2023

Magiczny Kwadrant Gartnera 2023: Zaskoczenie w kategorii Sales Force Automation!

To już tradycja, że co roku przyglądam się badaniom instytutu Gartnera w kategorii Sales Force Automation. To jedna z najbardziej upowszechnionych i wiarygodnych analiz, obrazujących stan technologii dla biznesu. Magiczny Kwadrant wydawany jest w ponad 300! kategoriach. Nie jest

Magiczny Kwadrant Gartnera 2023: Zaskoczenie w kategorii Sales Force Automation! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Czy systemy stworzone w języku PHP są bezpieczne?

Kwestia bezpieczeństwa systemów IT to jeden z najważniejszych warunków stawianych dostawcom oprogramowania. Sam wielokrotnie zetknąłem się z pytaniem o stabilność aplikacji, które oferujemy w eVolpe. Większość z nich to aplikacje napisane w języku PHP. Podobnie zresztą jak ponad

Czy systemy stworzone w języku PHP są bezpieczne? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Statystyki HR: Trendy dotyczące zarządzania kapitałem ludzkim w dużych firmach

Postęp technologiczny niezaprzeczalnie przyspiesza. W tym rozwiązania dedykowane zespołom HR. Aby za tym nadążyć i przy okazji podejmować jak najlepsze decyzje, warto rozpoznać kierunek takowych przemian. W tym artykule przedstawię Ci 20 statystyk ze świata HR.

Statystyki HR: Trendy dotyczące zarządzania kapitałem ludzkim w dużych firmach Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
na czym polega proces crm

Jak wygląda typowy proces CRM? I co z tym mają wspólnego dojrzewające banany?

Proces CRM i banany? Obiecuję, że zaraz to wyjaśnię. Zacznijmy jednak trochę bardziej konwencjonalnie… Jak pokazały badania PwC: aż 73% klientów deklaruje, że pierwsza rzecz, na jaką zwraca uwagę podczas podejmowania decyzji zakupowej to stopień zadowolenia z dotychczasowych

Jak wygląda typowy proces CRM? I co z tym mają wspólnego dojrzewające banany? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Łatwe wdrożenie CRM w dużej firmie: Co zrobić, aby proces przebiegł sprawnie?

Narzędzia, jakimi posługuje się firma, są ważne dla jej rozwoju. Jednak ich implementacja często wydaje się skomplikowana. Dlatego niektórzy, z obawy przed absorbującym przedsięwzięciem, powstrzymują się przed wdrożeniem nowego oprogramowania. Takie podejście przyczynia się

Łatwe wdrożenie CRM w dużej firmie: Co zrobić, aby proces przebiegł sprawnie? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
no code day

No-Code Day: Konferencja technologiczna, której nie możesz przegapić przed ostatnim kwartałem roku

Zapisz się na No-Code Day w Warszawie, który odbędzie się 13 czerwca 2024 roku! Ilość miejsc ograniczona. Do wszystkich entuzjastów no code! Już w czwartek, 14 września 2023 w hotelu Nobu w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona jednej

No-Code Day: Konferencja technologiczna, której nie możesz przegapić przed ostatnim kwartałem roku Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
artificial intelligence ai prompt engeneering

AI Prompt Engineering: Rozdmuchany buzzword czy przyszłość naszych biznesów?

Hasło „prompt engineering” robi ostatnio zawrotną karierę. Od czasu premiery ChatGPT oraz upowszechnienia się generatywnej sztucznej inteligencji — pełno w sieci kursów, poradników i artykułów o tym, jak to robić dobrze. Media społecznościowe pękają w szwach od filmików i postów

AI Prompt Engineering: Rozdmuchany buzzword czy przyszłość naszych biznesów? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
artificial intelligence ai prompt engeneering

Artificial Intelligence (AI). Historia, definicja, przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce

Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję. Co to jest sztuczna inteligencja? O AI mówimy wtedy, gdy oprogramowanie jakiegoś typu naśladuje ludzką inteligencję, tzn. ma zdolność wykonywania zadań i ich

Artificial Intelligence (AI). Historia, definicja, przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce Czytaj więcej »

Marcin Różański

Który system CRM wybraliby użytkownicy z dużych firm, gdyby ich zapytać?

Nie ma ważniejszego głosu na temat systemu niż opinia użytkowników, którzy z niego korzystają. Dlatego warto szukać informacji od osób, które używają narzędzia, które Cię interesuje. Na szczęście coraz częściej otrzymujemy analizy, zestawienia czy raporty dotyczące popularnych systemów

Który system CRM wybraliby użytkownicy z dużych firm, gdyby ich zapytać? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Kampania SMS za pomocą systemu Marketing Automation? To możliwe!

W dzisiejszym świecie, w którym większość osób posiada smartfony i korzysta z nich na co dzień, marketing mobilny stał się niezwykle ważnym narzędziem dla firm. Jednym z efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów jest zatem wykorzystanie kampanii SMS. W tym

Kampania SMS za pomocą systemu Marketing Automation? To możliwe! Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Statystyki o AI, które Cię zadziwią

Sztuczna inteligencja jest wszędzie. Chyba każdy to już zauważył. Wokół tego tematu powstało też wiele mitów. Czy są one prawdziwe, albo chociaż warte uwagi? W dzisiejszym tekście przedstawiam badania, które mogą pomóc w odpowiedzi na większość wątpliwości

Statystyki o AI, które Cię zadziwią Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
open source pochłania rynek oprogramowania

Czy Open Source przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS

Natrafiłem niedawno na następujące stwierdzenie: „Open Source Is Eating Software FASTER than Software Is Eating The World”. „Open Source pochłania rynek systemów SZYBCIEJ niż oprogramowanie pochłania świat” Towarzyszyła temu następująca grafika:

Czy Open Source przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Sztuczna inteligencja sposobem na Customer Experience w czasach kryzysu?

W oczach klienta jesteś tak dobrym specjalistą, jak dobre były ostatnie doświadczenia z Twoją firmą. To zdanie doskonale oddaje dzisiejszą rzeczywistość biznesową, w której konkurencja jest coraz bardziej zaciekła, a oczekiwania klientów stale rosną. W dobie dynamicznych zmian

Sztuczna inteligencja sposobem na Customer Experience w czasach kryzysu? Czytaj więcej »

Maria Gmerek
sztuczna inteligencja github copilot

Czy sztuczna inteligencja zastąpi programistów? Kontrowersja wokół Github Copilot

Sztuczna inteligencja przydaje się w bardzo wielu dziedzinach. Dużo mówi się o tym, jak bardzo zmieniła i dalej zmienia rynek pracy. Niektórzy obawiają się wręcz, że zastąpi ich w wykonywaniu wysoce specjalistycznych zawodów. O swoje posady

Czy sztuczna inteligencja zastąpi programistów? Kontrowersja wokół Github Copilot Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
spicecrm bootcamp spotkanie partnerów 2023

Teamwork makes Dreams Work, czyli co się wydarzyło podczas spotkania partnerów SpiceCRM w Wiedniu

Mamy przyjemność podzielić się z Wami niezwykłymi przeżyciami z wizyty naszego zespołu w siedzibie SpiceCRM. Sławek, Maciej, Kamil i Artur wyruszyli do stolicy Austrii, aby odwiedzić producenta jednej z najpopularniejszych aplikacji w ofercie eVolpe. Dwudniowy pobyt przyniósł

Teamwork makes Dreams Work, czyli co się wydarzyło podczas spotkania partnerów SpiceCRM w Wiedniu Czytaj więcej »

sztuczna empatia customer service

Jak sztuczna empatia i sztuczna inteligencja wpływają na Customer Experience?

Nie ma dwóch takich samych osób, a co za tym idzie, nie może być dwóch takich samych klientów. Każda relacja biznesowa jest unikalna i wymaga szczególnej uwagi. Doświadczeni sprzedawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu. Wiedzą, że każdy

Jak sztuczna empatia i sztuczna inteligencja wpływają na Customer Experience? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
platforma marketing automation

6 oznak, że czas zmienić platformę do automatyzacji marketingu

Zmiana oprogramowania to wyzwanie, któremu wiele firm stawia opór. Decydenci często unikają wprowadzenia jakichkolwiek zmian i odkładają modernizację narzędzi, które przestały działać efektywnie. W przypadku marketingu, narzędzia, które automatyzują i zapewniają pełen wgląd w zachowania odbiorców,

6 oznak, że czas zmienić platformę do automatyzacji marketingu Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Przewijanie do góry