5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a

Początki tworzenia biznesu nie są łatwe, a każdy musi od czegoś zacząć. Dla wielu młodych firm oznacza to zarządzanie relacjami z klientem za pomocą poczty elektronicznej. Najczęściej pod ręką jest Outlook czy Gmail. Jednak takie rozwiązanie sprawdza się tylko przez pewien […]

5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

ERP vs. CRM podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji

Analitycy przewidują, że do 2026 roku rynek systemów ERP będzie wart ponad 78 miliardów dolarów. Dwa lata później, czyli w 2028 roku rynek oprogramowania CRM osiągnie wartość 96 miliardów dolarów. Aktualnie nikt sobie

ERP vs. CRM podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować?

Być może wydaje Ci się, że 2023 to nie rok na inwestycje. Obserwujesz, co się dzieje w gospodarce i obawiasz się strat. Twój biznes sporo już wytrzymał. I z tego jesteście dumni. Szkoda byłoby to teraz zaprzepaścić. Siadasz właśnie do rozpisywania planów na kolejne

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze?

Klienci często szukają odpowiedzi na swoje problemy sami. W tym celu odwiedzają przede wszystkim strony internetowe producentów. Warto zadbać, aby ich poszukiwania były jak najkrótsze i jak najbardziej efektywne. Opanowanie customer self-service do perfekcji

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
unique selling point

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP

USP, Unique Selling Point, Unique Selling Proposition – ostatnio jest głośno o tym pojęciu. Czyżby kolejny biznesowy buzzword? A może jest w tym faktyczna wartość? Termin przewijał się podczas wykładów na moich studiach podyplomowych. Dostrzegam

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży

Prowadzenie sprzedaży bez strategii jest jak nawigowanie bez mapy lub znajomości terenu. Jeśli idzie Ci dobrze — gratulacje. Ale później nie będziesz wiedzieć, jak powtórzyć te działania, ponieważ wszystko robisz na wyczucie. Jest jeden sposób, aby być pewnym

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś

Nowe technologie otaczają nas, gdziekolwiek jesteśmy. W pracy również. Świat IT tak dynamicznie się rozwija, że popularne dzisiaj narzędzia już po krótkim czasie mogą okazać się przestarzałe lub mało wydajne. Rynek jest ogromny i cały

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B?

Pracujesz w B2B? Pewnie wiesz, czym jest system CRM. Zarządzanie relacjami z klientami jest bowiem istotnym aspektem każdej firmy. A co, jeśli tak samo dałoby się docierać także do potencjalnych odbiorców produktów i usług? Już na etapie

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe

Praca w sprzedaży jest bez wątpienia niezwykle stresująca. Ciągłe negocjacje, ryzyko odrzucenia, wystąpienia publiczne. W międzyczasie przeszkadza myśl o realizacji targetu i powstających raportach. Jako kierownik masz spory orzech do zgryzienia. Musisz utrzymywać morale, a jednocześnie zmagasz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
e-maile sprzedażowe b2b

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew.

Jak doprowadzić do tego, że Twoja wiadomość się przebije? Jak stworzyć maila, którego klient chętnie przeczyta? Poznaj 6 trików, które ułatwią Ci kontakty B2B z wykorzystaniem kanału e-mail. Czy wiesz, że… przeciętny odbiorca otrzymuje 150 maili

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew. Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
gartner magic quadrant sfa 2022

Gartner® Magic Quadrant™ w kategorii Sales Force Automation. Mamy wyniki z 2022 roku!

Gartner® Magic Quadrant™ to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informujących o stanie rynku. Analitycy z tego instytutu co roku przedstawiają zestawienie liderów, wizjonerów, pretendentów i graczy niszowych w kilkuset(!) kategoriach. Ja naliczyłem 180. Z oczywistych względów najbardziej interesuje mnie

Gartner® Magic Quadrant™ w kategorii Sales Force Automation. Mamy wyniki z 2022 roku! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji?

Zespół sprzedaży zakończył transakcję sukcesem i w firmie otwieracie szampany? Gratulacje. Jednak na tym nie kończy się rozmowy. Teraz zaczyna się obsługa posprzedażowa. W tym momencie do gry wkracza ekipa z działu Obsługa Klienta. Waszym wspólnym celem

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

Co to jest sprzedaż outbound? Poznaj jej zalety i zastosuj odpowiednią strategię

Metod prowadzenia sprzedaży jest wiele. Każda firma robi to inaczej i w każdej sprawdzają się inne strategie. Polecam czerpać to, co najlepsze z nich wszystkich tak, aby stworzyć oryginalny i skuteczny sposób działania. W dzisiejszym tekście przyglądam

Co to jest sprzedaż outbound? Poznaj jej zalety i zastosuj odpowiednią strategię Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Pracuj z CRM wykorzystując dobre praktyki

Masz już własny system CRM? Pamiętaj, że nie ogranicza się on tylko do zapisywania kontaktów i śledzenia historii transakcji. Warto znać triki i funkcje, które ułatwią Ci prowadzenie sprzedaży. W dzisiejszym artykule omawiam 3 dobre praktyki pracy z oprogramowaniem Customer

Pracuj z CRM wykorzystując dobre praktyki Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Przygotuj swój biznes na technologię no-code, w 3 krokach

Low-code/no-code to jedna z nowocześniejszych i bardziej popularnych technologii na rynku. Według badaczy Gartnera do 2025 roku będzie użyta przy tworzeniu aż 70% aplikacji. Została stworzona dla firm, które chcą samodzielnie tworzyć interfejsy czy funkcje we własnych systemach.

Przygotuj swój biznes na technologię no-code, w 3 krokach Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

The Forrester Wave™: Core CRM Solutions. Mamy wyniki raportu za Q3 2022!

Zastanawiasz się, kto aktualnie przewodzi stawce w rankingu systemów CRM? Która technologia przykuła uwagę profesjonalistów i analityków rynku? I w co warto zainwestować przyznany na ostatni kwartał roku budżet? Odpowiedź przynosi najnowszy raport The Forrester Wave: Core

The Forrester Wave™: Core CRM Solutions. Mamy wyniki raportu za Q3 2022! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

4 krytyczne momenty, które mogą wpłynąć na Twoje wdrożenie

Zastanawiając się nad wdrożeniem systemu CRM, na pewno robisz research. Sprawdzasz, jakie masz opcje, możliwości, co powinno pójść gładko, a co może pójść nie tak. Zakładam, że mocno skupiasz się na tym ostatnim. Nic w tym dziwnego, decydując się

4 krytyczne momenty, które mogą wpłynąć na Twoje wdrożenie Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach?

W poprzednim artykule przedstawiłem Ci, czym są błędy poznawcze i jak je rozpoznawać. W tym tekście chcę pokazać, jak efekty mogą wpłynąć na komunikację i zrozumienie w trakcie rozpoczęcia rozmowy z analitykami. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ właśnie wtedy

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Scroll to Top