5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a

Początki tworzenia biznesu nie są łatwe, a każdy musi od czegoś zacząć. Dla wielu młodych firm oznacza to zarządzanie relacjami z klientem za pomocą poczty elektronicznej. Najczęściej pod ręką jest Outlook czy Gmail. Jednak takie rozwiązanie sprawdza się tylko przez pewien […]

5 kroków jak zamienić skrzynkę mailową na CRM-a Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

ERP vs. CRM podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji

Analitycy przewidują, że do 2026 roku rynek systemów ERP będzie wart ponad 78 miliardów dolarów. Dwa lata później, czyli w 2028 roku rynek oprogramowania CRM osiągnie wartość 96 miliardów dolarów. Aktualnie nikt sobie

ERP vs. CRM podobieństwa, różnice oraz możliwości w zakresie integracji Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować?

Być może wydaje Ci się, że 2023 to nie rok na inwestycje. Obserwujesz, co się dzieje w gospodarce i obawiasz się strat. Twój biznes sporo już wytrzymał. I z tego jesteście dumni. Szkoda byłoby to teraz zaprzepaścić. Siadasz właśnie do rozpisywania planów na kolejne

System IT dla firmy na niepewne czasy. Co i jak wybrać, żeby nie żałować? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze?

Klienci często szukają odpowiedzi na swoje problemy sami. W tym celu odwiedzają przede wszystkim strony internetowe producentów. Warto zadbać, aby ich poszukiwania były jak najkrótsze i jak najbardziej efektywne. Opanowanie customer self-service do perfekcji

Customer self-service – od czego zacząć i jak to zrobić dobrze? Czytaj więcej »

Maria Gmerek
unique selling point

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP

USP, Unique Selling Point, Unique Selling Proposition – ostatnio jest głośno o tym pojęciu. Czyżby kolejny biznesowy buzzword? A może jest w tym faktyczna wartość? Termin przewijał się podczas wykładów na moich studiach podyplomowych. Dostrzegam

O co chodzi z Unique Selling Point? Definicja i przykłady prawidłowych USP Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B

Prowadzenie biznesu bez strategii jest jak nawigowanie bez mapy lub znajomości terenu. Jeśli jak dotąd dobrze Ci idzie, możesz nie dostrzegać problemu. Zastanów się jednak, czy wiesz, które działania przynoszą firmie realne korzyści. Jeśli wszystko

7 etapów w typowym cyklu sprzedaży w B2B Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś

Nowe technologie otaczają nas, gdziekolwiek jesteśmy. W pracy również. Świat IT tak dynamicznie się rozwija, że popularne dzisiaj narzędzia już po krótkim czasie mogą okazać się przestarzałe lub mało wydajne. Rynek jest ogromny i cały

9 technologicznych trendów na nowy rok, o których warto wiedzieć już dziś Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B?

Pracujesz w B2B? Pewnie wiesz, czym jest system CRM. Zarządzanie relacjami z klientami jest bowiem istotnym aspektem każdej firmy. A co, jeśli tak samo dałoby się docierać także do potencjalnych odbiorców produktów i usług? Już na etapie

B2B Marketing Automation. Jaki system wybrać do działu marketingu w B2B? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe

Praca w sprzedaży jest bez wątpienia niezwykle stresująca. Ciągłe negocjacje, ryzyko odrzucenia, wystąpienia publiczne. W międzyczasie przeszkadza myśl o realizacji targetu i powstających raportach. Jako kierownik masz spory orzech do zgryzienia. Musisz utrzymywać morale, a jednocześnie zmagasz

Motywacja zespołu sprzedażowego. Sposoby, które sprawdzają się w eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
e-maile sprzedażowe b2b

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew.

Jak doprowadzić do tego, że Twoja wiadomość się przebije? Jak stworzyć maila, którego klient chętnie przeczyta? Poznaj 6 trików, które ułatwią Ci kontakty B2B z wykorzystaniem kanału e-mail. Czy wiesz, że… przeciętny odbiorca otrzymuje 150 maili

Jak pisać dobre maile w sprzedaży B2B? 6 nawyków, które powinny Ci wejść w krew. Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
gartner magic quadrant sfa 2022

Gartner® Magic Quadrant™ w kategorii Sales Force Automation. Mamy wyniki z 2022 roku!

Gartner® Magic Quadrant™ to jedno z najbardziej wiarygodnych źródeł informujących o stanie rynku. Analitycy z tego instytutu co roku przedstawiają zestawienie liderów, wizjonerów, pretendentów i graczy niszowych w kilkuset(!) kategoriach. Ja naliczyłem 180. Z oczywistych względów najbardziej interesuje mnie

Gartner® Magic Quadrant™ w kategorii Sales Force Automation. Mamy wyniki z 2022 roku! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Co to jest sprzedaż outbound? Poznaj jej zalety i zastosuj odpowiednią strategię

Metod prowadzenia sprzedaży jest wiele. Każda firma robi to inaczej i w każdej sprawdzają się inne strategie. Polecam czerpać to, co najlepsze z nich wszystkich tak, aby stworzyć oryginalny i skuteczny sposób działania. W dzisiejszym tekście przyglądam

Co to jest sprzedaż outbound? Poznaj jej zalety i zastosuj odpowiednią strategię Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Pracuj z CRM wykorzystując dobre praktyki

Masz już własny system CRM? Pamiętaj, że nie ogranicza się on tylko do zapisywania kontaktów i śledzenia historii transakcji. Warto znać triki i funkcje, które ułatwią Ci prowadzenie sprzedaży. W dzisiejszym artykule omawiam 3 dobre praktyki pracy z oprogramowaniem Customer

Pracuj z CRM wykorzystując dobre praktyki Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Przygotuj swój biznes na technologię no-code, w 3 krokach

Low-code/no-code to jedna z nowocześniejszych i bardziej popularnych technologii na rynku. Według badaczy Gartnera do 2025 roku będzie użyta przy tworzeniu aż 70% aplikacji. Została stworzona dla firm, które chcą samodzielnie tworzyć interfejsy czy funkcje we własnych systemach.

Przygotuj swój biznes na technologię no-code, w 3 krokach Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

The Forrester Wave™: Core CRM Solutions. Mamy wyniki raportu za Q3 2022!

Zastanawiasz się, kto aktualnie przewodzi stawce w rankingu systemów CRM? Która technologia przykuła uwagę profesjonalistów i analityków rynku? I w co warto zainwestować przyznany na ostatni kwartał roku budżet? Odpowiedź przynosi najnowszy raport The Forrester Wave: Core

The Forrester Wave™: Core CRM Solutions. Mamy wyniki raportu za Q3 2022! Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

4 krytyczne momenty, które mogą wpłynąć na Twoje wdrożenie

Zastanawiając się nad wdrożeniem systemu CRM, na pewno robisz research. Sprawdzasz, jakie masz opcje, możliwości, co powinno pójść gładko, a co może pójść nie tak. Zakładam, że mocno skupiasz się na tym ostatnim. Nic w tym dziwnego, decydując się

4 krytyczne momenty, które mogą wpłynąć na Twoje wdrożenie Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach?

W poprzednim artykule przedstawiłem Ci, czym są błędy poznawcze i jak je rozpoznawać. W tym tekście chcę pokazać, jak efekty mogą wpłynąć na komunikację i zrozumienie w trakcie rozpoczęcia rozmowy z analitykami. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ właśnie wtedy

Błędy poznawcze – jak ich unikać przy wdrożeniach? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Błędy poznawcze w relacjach z klientem

Na pewno coś Ci mówi pojęcie błędy poznawcze. Dopowiadanie sobie różnych rzeczy, powoływanie się na ekspertów, którzy tak naprawdę nie są ekspertami czy przytaczanie wydarzeń, potwierdzających Twoje przewidywania. Łatwo wpadamy w monotonne myślenie Często stosujemy skróty myślowe, które zmniejszają obciążenie

Błędy poznawcze w relacjach z klientem Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Scroll to Top