ai sztuczna inteligencja crm

Top 10 narzędzi AI dla biznesu

Sztuczna inteligencja (AI) stała się kluczowym czynnikiem w transformacji biznesowej. Narzędzia AI mają ogromny potencjał do poprawy efektywności, optymalizacji procesów, generowania nowych perspektyw biznesowych i tworzenia personalizowanych doświadczeń klienta. W tym tekście przedstawiam 10 […]

Top 10 narzędzi AI dla biznesu Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
optymalizacja kosztów strategia 4R

Optymalizacja kosztów Twojego przedsiębiorstwa. Na czym polega strategia 4R?

Odpowiadasz za efekty finansowe firmy? Zakładam, że w obecnych warunkach, sen z powiek spędza Ci przede wszystkim optymalizacja kosztów przedsiębiorstwa. Okazuje się, że samo cięcie wydatków to niekoniecznie najlepsza strategia… Trudno wyobrazić sobie przyszłość biznesów, które całkowicie

Optymalizacja kosztów Twojego przedsiębiorstwa. Na czym polega strategia 4R? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
ai empolyee experience

Jak AI może wpłynąć na Employee Experience?

W ostatnim czasie rozwój sztucznej inteligencji (AI) nabrał tempa i stale przyspiesza. Powstaje coraz więcej narzędzi, które mają na celu wspomagać zespoły w ich codziennej pracy. Dzięki nim pracownicy mogą zwiększyć swoją wydajność i efektywnie

Jak AI może wpłynąć na Employee Experience? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zmiana systemu crm

6 sygnałów, że już czas na nowy system CRM

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego w dzisiejszych czasach. Narzędzia CRM umożliwiają śledzenie interakcji z klientami, zarządzanie leadami i sprzedażą oraz utrzymywanie długoterminowych relacji. Z biegiem czasu biznesy się rozwijają, a systemy

6 sygnałów, że już czas na nowy system CRM Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
excel jako system crm

Czy warto używać Excela jako systemu CRM?

System CRM to narzędzie dla firm, których kierownictwo chciałoby skutecznie zarządzać relacjami z klientami, procesami biznesowymi i aktywnościami sprzedażowymi. Niestety w wielu przypadkach do tego celu nadal wykorzystuje się MS Excel. Chciałbym pokazać, jakie są tego konsekwencje.

Czy warto używać Excela jako systemu CRM? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
procesy crm

Jak skonstruować procesy CRM, by poprawić CX i zwiększyć przychody?

Dobrze zaprojektowane procesy CRM to podstawa, jeżeli zależy Ci na utrzymaniu lojalności swoich klientów oraz zwiększaniu przychodów. Efektywne wykorzystanie systemu tej klasy pomaga również w identyfikacji nowych możliwości sprzedaży i automatyzacji działań marketingowych, co wprost przekłada się na wyniki

Jak skonstruować procesy CRM, by poprawić CX i zwiększyć przychody? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

AI Customer Experience: Sposób na przewidywanie potrzeb klienta

W dzisiejszych czasach klienci oczekują od firm nie tylko wysokiej jakości produktów i usług, ale przede wszystkim wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Właśnie dlatego Customer Experience (CX) stało się tak ważne dla współczesnych biznesów. Aby osiągnąć sukces w dzisiejszym świecie,

AI Customer Experience: Sposób na przewidywanie potrzeb klienta Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm technology value matrix 2023 nucleus research

CRM Technology Value Matrix 2023, czyli jaki system polecają badacze rynku

Chociaż CRM należy do najbardziej dojrzałych elementów technologii biznesowej, dostawcy systemów wciąż konkurują, aby zapewnić użytkownikom narzędzie do kreowania pozytywnego Customer Experience. Instytut badawczy Nucleus Research zbadał postęp innowacji, które zaszły na tym

CRM Technology Value Matrix 2023, czyli jaki system polecają badacze rynku Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
co to jest system crm

Co to jest CRM? Korzyści, funkcje, systemy do wyboru

Odpowiedź na pytanie „Co to jest CRM?” nie jest jednoznaczna. Skrótu używa się przede wszystkim w kontekście oprogramowania z rodzaju Sales Force Automation. Na wstępie warto jednak odróżnić systemy klasy CRM od filozofii Customer Relationship Management. Obie rzeczy

Co to jest CRM? Korzyści, funkcje, systemy do wyboru Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
open source na niepewne czasy

Open Source – technologia na niepewne czasy

Open Source to zasada, według której kod źródłowy oprogramowania pozostaje otwarty i dostępny publicznie. Oznacza to, że każdy ma możliwość modyfikowania, rozwijania i udostępniania go dalej. W przeciwieństwie do systemów zamkniętych otwarty kod zapewnia wolność i elastyczność w korzystaniu z technologii. W takim

Open Source – technologia na niepewne czasy Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Relacja z konferencji IDC CIO Summit 2023

Wszystko, co dobre, szybko się kończy. Szczególnie gdy można spotkać się z inspirującymi ludźmi i porozmawiać na ważne tematy. Właśnie takie doświadczenie mam za sobą po IDC CIO Summit, który odbył się w marcu. Interesujące rozmowy w urokliwej scenerii –

Relacja z konferencji IDC CIO Summit 2023 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany?

Zdarza się, że potrzeby firmy się zmieniają, a system CRM za nimi nie nadąża. Jeśli nie da się go do nich przystosować, najsensowniejsze jest wprowadzenie nowego rozwiązania. W dzisiejszym artykule przyglądam się z bliska takiej sytuacji. Postaram się doradzić,

Czy potrzebujesz nowego systemu CRM? Jak rozpoznać, że nadszedł czas na zmiany? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
no code development

Czy projekty no-code łączy się z tradycyjnym dewelopmentem?

Z jakiegoś powodu powstało przekonanie, że projekty no-code kolidują z wykorzystaniem tradycyjnej techniki software development. Według niektórych, tego typu technologii nie da się połączyć z systemami low-code czy full-code. Nic bardziej mylnego. Na rynku jest wiele rozwiązań,

Czy projekty no-code łączy się z tradycyjnym dewelopmentem? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
customer service ai

Jak sztuczna inteligencja może Ci już dzisiaj pomóc obsługiwać klienta?

Zakładam, że sporo wiesz o swoich klientach. Posiadasz odpowiednie oprogramowanie. Zbierasz dane o ludziach, którzy kupują Twoje produkty czy usługi. Super! Tak należy robić. Problem jest tylko wtedy, jeśli z nich korzystasz. Na szczęście są sposoby, by odpowiednia wiedza trafiała do Ciebie kontekstowo

Jak sztuczna inteligencja może Ci już dzisiaj pomóc obsługiwać klienta? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
no code duże projekty

Czy no-code nadaje się do dużych projektów?

System no-code sprzyja obniżeniu kosztów tworzenia aplikacji. W przypadku tego typu systemów oszczędzasz na czasie, ilości zaangażowanych osób, pieniądzach oraz przestrzeni dyskowej. Taką szansę bardzo często starają się wykorzystać młode organizacje, którym zależy na szybkich

Czy no-code nadaje się do dużych projektów? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
sales force automation vs marketing automation

Sales Force Automation a Marketing Automation: różnice i podobieństwa, o których warto wiedzieć

Sales Force Automation i Marketing Automation są po to, by ułatwić pracę handlowców i marketerów. Oferują trochę inny zakres funkcji, ale w ogólnym sensie służą do tego samego: pozyskiwania i utrzymywania klientów. Trochę w inny sposób i na innym etapie relacji, ale z taką

Sales Force Automation a Marketing Automation: różnice i podobieństwa, o których warto wiedzieć Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
no code low code wariacje

Czy low-code i no-code to tylko wariacje na ten sam temat?

Chociaż low-code i no-code występują obok siebie (czasami nawet w ramach jednej platformy), są to dwa odrębne podejścia, zaprojektowane dla innego typu użytkowników. Ze względu na to, że często występują w korelacji, łatwo odnieść błędne wrażenie, że niczym się

Czy low-code i no-code to tylko wariacje na ten sam temat? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
proaktywne wiadomości do klientów

Proaktywne wiadomości do klientów — jak firmy mogą skorzystać z tego trendu?

Czy otrzymujesz maile z propozycjami powrotu do koszyka? Jeśli nie masz dobrych skojarzeń, to znaczy, że nie trafiasz na ludzi, którzy robią to dobrze. Uwierz mi, są sposoby, by tego typu aktywność przynosiła konkretne skutki. W dzisiejszym artykule podzielę się z Tobą obserwacjami na temat

Proaktywne wiadomości do klientów — jak firmy mogą skorzystać z tego trendu? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
no code pozbawi pracy programistów

Czy no-code pozbawi programistów pracy?

Wraz ze wzrastającą popularnością bezkodowych rozwiązań narasta wiele niepewności, mitów i niedomówień. Jednym z nich jest to, że no-code pozbawi programistów pracy… Technologia low-code/no-code jest znana już od kilku lat. Popularność tego rozwiązania przyśpieszyła pandemia

Czy no-code pozbawi programistów pracy? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Zendesk został laureatem corocznych nagród G2! Wyniki raportu

Gratulacje dla Zendeska! System został doceniony w corocznym raporcie przez największych krytyków, jakich można spotkać… własnych klientów. Raport G2 „2023 Best Software Awards” ocenia produkty i sprzedawców na podstawie recenzji zebranych od użytkowników oraz danych pozyskanych

Zendesk został laureatem corocznych nagród G2! Wyniki raportu Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
Przewijanie do góry