Automatyzacja zadań w dziale Obsługi Klienta. Sposób na uczucie zen w pracy agentów Customer Service

Czy wiesz, że Zen oznacza „spokojny umysł”? Jest to buddyjska sztuka koncentracji myśli na jednym punkcie oraz kontemplowania prawdy poprzez praktykę siedzącej medytacji. W kontekście pracy: zen to stan wewnętrznego spokoju, klarowności […]

Automatyzacja zadań w dziale Obsługi Klienta. Sposób na uczucie zen w pracy agentów Customer Service Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Praca w Zendesk Support. Jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta)?

To już nie ten czas, żeby można sobie pozwolić na obsługę klienta tylko stacjonarnie w godzinach od 10:00 do 18:00. Nasze nawyki zakupowe się zmieniły. Spory ułamek współczesnego biznesu odbywa się w Internecie, o dowolnej porze dnia lub nocy. To klient

Praca w Zendesk Support. Jak wygląda obsługa systemu do obsługi (klienta)? Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Creatio — opinie na temat systemu CRM i technologii no-code

Creatio to dostawca popularnej platformy no-code do automatyzacji procesów biznesowych, w szczególności: zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma oferuje technologię, która pomaga organizacjom w efektywnym zarządzaniu procesami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Jej popularność na polskim rynku zdecydowanie

Creatio — opinie na temat systemu CRM i technologii no-code Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
creatio crm

Czy system CRM dla dużej firmy można zbudować w kreatorze no-code?

Masz oko na nowoczesne technologie dla biznesu? W ostatnim czasie na popularności zyskuje rozwiązanie, które nie wymaga angażowania programistów. Mowa oczywiście o technologii no-code. To druga — obok AI — nowinka, która przyciąga uwagę Growth Managerów odpowiedzialnych za zwiększanie sprzedaży

Czy system CRM dla dużej firmy można zbudować w kreatorze no-code? Czytaj więcej »

No-Code Day 2024. Sprawdź, co Cię ominęło i czy warto się wybrać za rok

13 czerwca odbył się No-Code Day, który zapowiadaliśmy w poprzednim tekście. Konferencja dla miłośników technologii no-code ponownie nas zaskoczyła i warto się podzielić tym doświadczeniem. Co wydarzyło się na No-Code Day 2024? No-Code Day ponownie

No-Code Day 2024. Sprawdź, co Cię ominęło i czy warto się wybrać za rok Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
creatio polska nocode crm

Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą

Postaw na Creatio. Już wyjaśniam dlaczego. Creatio w Polsce Creatio to światowy lider podejścia no-code/low-code w wytwarzaniu oprogramowania dla biznesu. W szczególności rozwiązań CRM/CX przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientem przez Sprzedaż, Marketing i zespoły Customer Service. Oprogramowanie

Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą Czytaj więcej »

No-Code Day powraca do Warszawy! Zapraszamy na konferencję współorganizowaną przez Creatio i eVolpe

Już 13 czerwca w hotelu Crowne Plaza Warsaw odbędzie się konferencja poświęcona jednej z najbardziej trendy technologii na rynku. Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest no-code – koniecznie dołącz i odkryj możliwości samodzielnej rozbudowy oprogramowania.

No-Code Day powraca do Warszawy! Zapraszamy na konferencję współorganizowaną przez Creatio i eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
statystyki hr

Statystyki HR 2024: Poznaj najnowsze trendy w branży

W ostatnim czasie firmy zaczęły poświęcać coraz więcej uwagi swoim działom HR. Przedsiębiorcy zauważyli jak istotne dla rozwoju organizacji, jest skuteczne zarządzanie kapitałem ludzkim. Najnowsze statystyki z 2024 roku pokazują, że coraz chętniej

Statystyki HR 2024: Poznaj najnowsze trendy w branży Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
szkolenia online zdalne

Szkolenia dla użytkowników systemu IT. Czy można je pominąć?

Szkolenia dla użytkowników to etap, który w naturalny sposób następuje po fazie implementacji systemu IT. Nie jest to rzecz wymagana, ale zdecydowanie rekomendowana, jeżeli zależy Ci na efektywnym wykorzystaniu nowego oprogramowania. Osobiście nie wyobrażam sobie narzucenia nowego narzędzia, bez krótkiego wprowadzenia.

Szkolenia dla użytkowników systemu IT. Czy można je pominąć? Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
systemy crm open source rodo

Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach

25 maja 2018 przyniósł poważną zmianę w zakresie ochrony danych dla podmiotów administrujących i przetwarzających informacje osobowe. To właśnie tego dnia weszło w życie unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Przepisy jednogłośnie uchwalone przez Parlament Europejski

Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach Czytaj więcej »

Anna Łakoma
magiczny kwadrant gartnera 2023

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok?

15 maja spędziłem w Gdańsku. Tym razem nie w ramach urlopu a na pełnej inspiracji konferencji „Morfologia sprzedaży” organizowanej przez Cetus Consulting (partnerów Sandler Training). W trakcie wydarzenia wygłosiłem prelekcję na temat tego, czy AI wpłynie na pracę sprzedaży w ciągu

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm open source

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management

Załóżmy, że masz zamiar wdrożyć nowe oprogramowanie dla Twojego działu Sprzedaży. Planujesz budować wszystko od podstaw czy też rozważasz skorzystanie z potencjału CRM Open Source? W dzisiejszym artykule podpowiadam, dlaczego otwarty kod oprogramowania to najlepsza z możliwych opcji.

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
ai zendesk ai sztuczna inteligencja w customer service

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta

Zendesk to system dla marzycieli, którzy zapragnęli, by obsługa klienta stała się lekka, łatwa i przyjemna. Producent oprogramowania przyczynił się do tego, że w wielu organizacjach odczarowano procesy, które dotychczas kojarzyły się przede wszystkim z nerwowością, pośpiechem i stresem.

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta Czytaj więcej »

Maria Gmerek
crm dla firmy budowlanej

CRM dla firmy budowlanej. Czy wszystkie funkcje, których potrzebujesz, są na literę R?

Biznes w branży budowlanej to nie tylko fundamenty, ściany i dachy. To także skomplikowany system relacji, projektów i terminów, które muszą być zarządzane sprawnie i skutecznie. W tym kontekście odpowiednie oprogramowanie CRM staje się niezbędnym narzędziem dla podmiotów, które

CRM dla firmy budowlanej. Czy wszystkie funkcje, których potrzebujesz, są na literę R? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach

Centrala telefoniczna to bardzo istotny element infrastruktury komunikacyjnej każdej firmy. Od lat pełni kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego przepływu informacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami zewnętrznymi. W dzisiejszym artykule zgłębiam się w tajniki działania central

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
cyfryzacja biznesu

Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024

Cyfryzacja biznesu to konieczność. Musisz o niej pomyśleć, jeżeli nie chcesz zostać w tyle za swoją konkurencją. Jak obliczył instytut Nucleus Research, firmy, które już zaadresowały ten trend, mają szansę na zwrot nawet $8,71 z

Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024 Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

System obiegu dokumentów. Sposób na porządek w dokumentach firmy

Dane to nowa ropa. Clive Humby, brytyjski matematyk i przedsiębiorca Najcenniejszym surowcem od dawna nie jest już ropa naftowa. To, co rządzi światem w XXI to przede wszystkim informacja. Nie inaczej jest w przypadku przedsiębiorstw. Im więcej wiemy o klientach czy własnej

System obiegu dokumentów. Sposób na porządek w dokumentach firmy Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
go live crm zapewnij sukces projketu przed wydaniem systemu na produkcję

GO LIVE CRM: 8 kroków do skutecznego uruchomienia systemu

Wdrożenie systemu CRM to przypuszczalnie jeden z bardziej absorbujących projektów, które możesz przedsięwziąć w celu usprawnienia procesu sprzedaży i obsługi klienta. Właściwe podejście do tematu zapewnia jednak konkretne, mierzalne efekty. Jak zbadał instytut Nucelus Research,

GO LIVE CRM: 8 kroków do skutecznego uruchomienia systemu Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
ai crm creatio copilot

AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot

System CRM z funkcjami AI? To brzmi jak plan! Są już na rynku rozwiązania, które umożliwiają zastosowanie sztucznej inteligencji w oprogramowaniu dla biznesu. Jedno z nich, szczególnie przydatne podczas zarządzania relacjami z klientem to Creatio Copilot — prawdziwa nowość

AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot Czytaj więcej »

jak zabezpieczyć dane klientów

Jak zabezpieczyć dane klienta? Bezpieczeństwo informacji w systemach CRM

W pierwszej połowie 2022 roku miało miejsce 2.8 miliarda prób hakowania systemów wypełnionych danymi osobowymi. Nie powinno dziwić, że bezpieczeństwo informacji jest jednym z najważniejszych trendów i zadań CIOs w 2024 roku. Każdy, kto zajmuje

Jak zabezpieczyć dane klienta? Bezpieczeństwo informacji w systemach CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Scroll to Top