creatio polska nocode crm

Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą

Postaw na Creatio. Już wyjaśniam dlaczego. Creatio w Polsce Creatio to światowy lider podejścia no-code/low-code w wytwarzaniu oprogramowania dla biznesu. W szczególności rozwiązań CRM/CX przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientem przez Sprzedaż, Marketing i zespoły Customer Service. Oprogramowanie […]

Creatio Polska: Wdrożenia no-code CRM w kraju nad Wisłą Czytaj więcej »

No-Code Day powraca do Warszawy! Zapraszamy na konferencję współorganizowaną przez Creatio i eVolpe

Już 13 czerwca w hotelu Crowne Plaza Warsaw odbędzie się konferencja poświęcona jednej z najbardziej trendy technologii na rynku. Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest no-code – koniecznie dołącz i odkryj możliwości samodzielnej rozbudowy oprogramowania.

No-Code Day powraca do Warszawy! Zapraszamy na konferencję współorganizowaną przez Creatio i eVolpe Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
statystyki hr

Statystyki HR: Poznaj najnowsze trendy w branży

W ostatnim czasie firmy zaczęły poświęcać coraz więcej uwagi swoim działom HR. Przedsiębiorcy zauważyli jak istotne dla rozwoju organizacji, jest skuteczne zarządzanie kapitałem ludzkim. Najnowsze statystyki pokazują, że coraz chętniej inwestuje się

Statystyki HR: Poznaj najnowsze trendy w branży Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
szkolenia crm online zdalne w siedzibie klienta

Szkolenia CRM dla użytkowników systemu. Czy warto?

Szkolenia dla użytkowników to etap, który w naturalny sposób następuje po fazie implementacji (wdrożenia) systemu CRM. Nie jest to rzecz wymagana, ale zdecydowanie rekomendowana, jeżeli zależy Ci na efektywnym wykorzystaniu nowego oprogramowania. Osobiście nie wyobrażam sobie narzucenia nowego narzędzia, bez krótkiego

Szkolenia CRM dla użytkowników systemu. Czy warto? Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
systemy crm open source rodo

Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach

25 maja 2018 przyniósł poważną zmianę w zakresie ochrony danych dla podmiotów administrujących i przetwarzających informacje osobowe. To właśnie tego dnia weszło w życie unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Przepisy jednogłośnie uchwalone przez Parlament Europejski

Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach Czytaj więcej »

Anna Łakoma
magiczny kwadrant gartnera 2023

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok?

15 maja spędziłem w Gdańsku. Tym razem nie w ramach urlopu a na pełnej inspiracji konferencji „Morfologia sprzedaży” organizowanej przez Cetus Consulting (partnerów Sandler Training). W trakcie wydarzenia wygłosiłem prelekcję na temat tego, czy AI wpłynie na pracę sprzedaży w ciągu

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm open source

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management

Załóżmy, że masz zamiar wdrożyć nowe oprogramowanie dla Twojego działu Sprzedaży. Planujesz budować wszystko od podstaw czy też rozważasz skorzystanie z potencjału CRM Open Source? W dzisiejszym artykule podpowiadam, dlaczego otwarty kod oprogramowania to najlepsza z możliwych opcji.

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
ai zendesk ai sztuczna inteligencja w customer service

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta

Zendesk to system dla marzycieli, którzy zapragnęli, by obsługa klienta stała się lekka, łatwa i przyjemna. Producent oprogramowania przyczynił się do tego, że w wielu organizacjach odczarowano procesy, które dotychczas kojarzyły się przede wszystkim z nerwowością, pośpiechem i stresem.

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta Czytaj więcej »

Maria Gmerek
crm dla firmy budowlanej

CRM dla firmy budowlanej. Czy wszystkie funkcje, których potrzebujesz, są na literę R?

Biznes w branży budowlanej to nie tylko fundamenty, ściany i dachy. To także skomplikowany system relacji, projektów i terminów, które muszą być zarządzane sprawnie i skutecznie. W tym kontekście odpowiednie oprogramowanie CRM staje się niezbędnym narzędziem dla podmiotów, które

CRM dla firmy budowlanej. Czy wszystkie funkcje, których potrzebujesz, są na literę R? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach

Centrala telefoniczna to bardzo istotny element infrastruktury komunikacyjnej każdej firmy. Od lat pełni kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego przepływu informacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami zewnętrznymi. W dzisiejszym artykule zgłębiam się w tajniki działania central

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
cyfryzacja biznesu

Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024

Cyfryzacja biznesu to konieczność. Musisz o niej pomyśleć, jeżeli nie chcesz zostać w tyle za swoją konkurencją. Jak obliczył instytut Nucleus Research, firmy, które już zaadresowały ten trend, mają szansę na zwrot nawet $8,71 z

Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024 Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

System obiegu dokumentów. Sposób na porządek w dokumentach firmy

Dane to nowa ropa. Clive Humby, brytyjski matematyk i przedsiębiorca Najcenniejszym surowcem od dawna nie jest już ropa naftowa. To, co rządzi światem w XXI to przede wszystkim informacja. Nie inaczej jest w przypadku przedsiębiorstw. Im więcej wiemy o klientach czy własnej

System obiegu dokumentów. Sposób na porządek w dokumentach firmy Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
go live crm zapewnij sukces projketu przed wydaniem systemu na produkcję

GO LIVE CRM: 8 kroków do skutecznego uruchomienia systemu

Wdrożenie systemu CRM to przypuszczalnie jeden z bardziej absorbujących projektów, które możesz przedsięwziąć w celu usprawnienia procesu sprzedaży i obsługi klienta. Właściwe podejście do tematu zapewnia jednak konkretne, mierzalne efekty. Jak zbadał instytut Nucelus Research,

GO LIVE CRM: 8 kroków do skutecznego uruchomienia systemu Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
ai crm creatio copilot

AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot

System CRM z funkcjami AI? To brzmi jak plan! Są już na rynku rozwiązania, które umożliwiają zastosowanie sztucznej inteligencji w oprogramowaniu dla biznesu. Jedno z nich, szczególnie przydatne podczas zarządzania relacjami z klientem to Creatio Copilot — prawdziwa nowość

AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot Czytaj więcej »

jak zabezpieczyć dane klientów

Jak zabezpieczyć dane klienta? Bezpieczeństwo informacji w systemach CRM

W pierwszej połowie 2022 roku miało miejsce 2.8 miliarda prób hakowania systemów wypełnionych danymi osobowymi. Nie powinno dziwić, że bezpieczeństwo informacji jest jednym z najważniejszych trendów i zadań CIOs w 2024 roku. Każdy, kto zajmuje

Jak zabezpieczyć dane klienta? Bezpieczeństwo informacji w systemach CRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zapytanie ofertowe rfp crm wzór

Zapytanie ofertowe. Jak przygotować RFP, gdy poszukujesz systemu CRM?

Zapytanie ofertowe, często z angielskiego nazywane także Request for Proposal (RFP) to przydatne narzędzie poszukiwania dostawcy produktu lub usług. Przygotowanie jego treści wydaje się proste. W rzeczywistości przytłacza wielu inwestorów, którzy na wczesnym etapie procesu

Zapytanie ofertowe. Jak przygotować RFP, gdy poszukujesz systemu CRM? Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
praca w systemie crm

Praca w systemie CRM — Jak skorzystać ze wszystkich możliwości wdrożonego narzędzia?

Systemy CRM (Customer Relationship Management) to najlepiej rozwinięte narzędzie do zarządzania relacjami z klientami w organizacjach. Efektywne wykorzystanie możliwości, jakie oferuje tego rodzaju oprogramowanie, sprzyja konkurencyjności przedsiębiorstwa oraz wspomaga efektywność typowych aktywności biznesowych. Warto się

Praca w systemie CRM — Jak skorzystać ze wszystkich możliwości wdrożonego narzędzia? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
cytaty o ai

Popularne cytaty o AI. Poznaj opinię ekspertów ws. sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja wkroczyła prawie do każdej sfery naszego życia. Próbuję sobie na szybko przypomnieć obszar, w którym nie wywołała małego trzęsienia ziemi, ale nie mogę nic wymyślić. Zresztą technologia, która wzbudza zarówno nadzieje jak i obawy, musi być przełomowa.

Popularne cytaty o AI. Poznaj opinię ekspertów ws. sztucznej inteligencji Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
cytaty biznesowe

12 cytatów o biznesie, które warto sobie przypomnieć

W biznesie chętnie powtarzamy chwytliwe cytaty. Szczególnie osób, które odniosły sukces w swojej dziedzinie. Być może potrafisz przytoczyć niektóre wypowiedzi Steva Jobsa, Jeffa Bezosa czy Billa Gatesa. W tym artykule chciałbym przypomnieć kilka myśli,

12 cytatów o biznesie, które warto sobie przypomnieć Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
zalety scrum

Zasady współpracy w Scrumie. Software Development dla zwinnych organizacji

Jeśli nie znasz Scruma, albo potrzebujesz go objaśnić swoim kolegom i koleżankom z firmy – poniżej znajdziesz gotową instrukcję prowadzenia zwinnych projketów wdrożeniowych. Przy okazji wyjaśniam, w czym tkwią pułapki tradycyjnego podejścia. Pozbawione kontekstu hasła takie

Zasady współpracy w Scrumie. Software Development dla zwinnych organizacji Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Scroll to Top