Wydajna platforma cyfrowa zapewniająca spójną obsługę klienta

LOOK Cycle to w zasadzie historia kultowej marki. Znana z „odpornych na pęknięcia” płytkowych wiązań narciarskich, które zrewolucjonizowały świat narciarstwa i kolarstwa szosowego, firma LOOK Cycle od wielu lat odnosi sukcesy dzięki licznym innowacjom, w tym pierwszym […]

Wydajna platforma cyfrowa zapewniająca spójną obsługę klienta Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Jak Clearwing przeprowadziło kompleksową kampanię w Marketing Hub – generując 8 mln dolarów przychodów i 4200% zwrotu z inwestycji

Od lokalnej ekipy dźwiękowej do globalnego partnera w projektowaniu doświadczeń Clearwing działa w branży rozrywkowej od 1976 roku. Firma dostarcza wysokiej klasy systemy audio, oświetleniowe, wideo i sceniczne, które zapewniają jedne z najbardziej niezapomnianych wrażeń podczas wydarzeń

Jak Clearwing przeprowadziło kompleksową kampanię w Marketing Hub – generując 8 mln dolarów przychodów i 4200% zwrotu z inwestycji Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Zarządzanie budżetem projektu IT

Budżet projektu IT to nie tylko zestawienie planowanych kosztów, ale przede wszystkim narzędzie, które pozwala utrzymać projekt w granicach wyznaczonych zasobów i harmonogramu. Od jego jakości zależy, czy przedsięwzięcie zakończy się sukcesem, czy stanie się przykładem nadmiernych wydatków i niekontrolowanych

Zarządzanie budżetem projektu IT Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska

KSeF, czyli jak przygotować się do zmiany i co wspólnego może mieć z CRM

Krajowy system e-Faktur (KSeF) to jedno z najbardziej przełomowych rozwiązań, jakie w ostatnich latach wprowadziła administracja skarbowa w Polsce. Obowiązek korzystania z ustrukturyzowanych faktur oznacza nie tylko zmianę formatu dokumentów, ale także całkowitą transformację sposobu, w jaki przedsiębiorstwa zarządzają

KSeF, czyli jak przygotować się do zmiany i co wspólnego może mieć z CRM Czytaj więcej »

Marcin Różański

Sztuczna inteligencja zmieni obsługę klienta… i ten proces już trwa

Zmiany często przychodzą powoli, a później nagle. Tak jest również ze sztuczną inteligencją, która w ciągu zaledwie kilku lat z płynnie wdrożonej nowinki stała się rozwiązaniem o globalnym zasięgu. Od generatywnych wyszukiwarek, przez asystentów organizujących codzienne zadania, po platformy CX

Sztuczna inteligencja zmieni obsługę klienta… i ten proces już trwa Czytaj więcej »

Creatio, czyli jak w pełni wykorzystać no-code i AI?

W świecie logisty chłodniczej liczy się nie tylko szybkość, ale także perfekcja operacyjna i elastyczność biznesowa. Sofrilog, lider w obszarze transportu i magazynowania towarów w kontrolowanej temperaturze, wyznacza nowe standardy nie tylko na rynku francuskim, ale też w Europie i Maroku. Sukces firmy opiera

Creatio, czyli jak w pełni wykorzystać no-code i AI? Czytaj więcej »

Jak zaoszczędzić 20 godzin w tygodniu? Automatyzacja n8n w praktyce

Według analizy Ministerstwa Cyfryzacji oraz raportu firmy UiPath AI może podnieść polskie PKB nawet o 8% w ciągu najbliższej dekady, a automatyzacja przy pomocy agentów, która będzie wspierać pracowników umysłowych, stanie się kluczowym narzędziem pracy

Jak zaoszczędzić 20 godzin w tygodniu? Automatyzacja n8n w praktyce Czytaj więcej »

Marcin Różański
Kobieta w procesie myślowym, analizuje biznes, robi notatki

7 sygnałów, że Twoja firma pilnie potrzebuje analizy biznesowej (Ostatni może Cię zaskoczyć)

„Nasze procesy to jeden wielki bałagan. Tracę kontrolę nad biznesem, a konkurencja nas wyprzedza. Sam nie wiem, od czego zacząć…” Mniej więcej w takich słowach wyraził się kiedyś jeden z moich klientów. Co prawda

7 sygnałów, że Twoja firma pilnie potrzebuje analizy biznesowej (Ostatni może Cię zaskoczyć) Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
Baner artykułu na blogu eVolpe na temat badania Gartner Magic Quadrant 2025

Gartner Magic Quadrant 2025: Jak Creatio, SugarCRM czy HubSpot wypadają w najnowszym rankingu systemów SFA?

Najnowszy raport Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation Platforms z lipca 2025 przynosi istotne zmiany w pozycjonowaniu dostawców systemów CRM. Warto się z nim zapoznać, jeżeli aktualnie poszukujesz optymalnego rozwiązania do automatyzacji sprzedaży

Gartner Magic Quadrant 2025: Jak Creatio, SugarCRM czy HubSpot wypadają w najnowszym rankingu systemów SFA? Czytaj więcej »

Marcin Różański

HubSpot AI, czyli do czego Breeze AI przydaje się w codziennej pracy handlowca?

Sztuczna inteligencja staje się ważna dla współczesnego przedsiębiorstwa, zmieniając, to jak wygląda codzienność w biurach sprzedaży. Globalny rynek AI rozwija się w niespotykanym dotąd tempie, a prognozy przewidują wzrost jego wartości z 2,6 miliarda dolarów

HubSpot AI, czyli do czego Breeze AI przydaje się w codziennej pracy handlowca? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Partnerzy HubSpot w Polsce – jak dobrać i gdzie znaleźć?

Przed wyruszeniem w podróż, należy zebrać drużynę. Ale, gdzie tej drużyny szukać? Znalezienie partnera wdrożeniowego może być tak samo skomplikowane jak znalezienie samego narzędzia. Projekty IT bywają długie i skomplikowane, dlatego na taką „podróż” warto zabrać

Partnerzy HubSpot w Polsce – jak dobrać i gdzie znaleźć? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Jak przebiega „wdrożenie” systemu HubSpot?

Wdrożenie nowego narzędzia w firmie to poważny krok, jednak nie zawsze może on wyglądać, tak jak sobie to pierwotnie wyobrażasz. W przypadku HubSpot pojęcie „wdrożenie” może budzić pewne niejasności. Często jest ono mylone z uruchomieniem czy instalacją narzędzia. W tym

Jak przebiega „wdrożenie” systemu HubSpot? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Systemy CRM z Polski. Czy pochodzenie ma znaczenie?

Wybór narzędzia, które ma znacząco poprawić i usprawnić sprzedaż, organizację pracy oraz obsługę klienta to niezwykle trudne i odpowiedzialne zadanie. Jeśli spadło właśnie na Ciebie, możesz chcieć zwrócić swoją uwagę ku rodzimym rozwiązaniom. Polskie systemy CRM powstały

Systemy CRM z Polski. Czy pochodzenie ma znaczenie? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
sugarcrm sales kickoff

Projekt CRM. Co zrobić, żeby się udał?

Czy wiesz, że… wskaźnik niepowodzeń projektów CRM wynosi ~50%? Forrester wylicza go na poziomie 45%, Gartner 50%, a Butler Group nawet 70%. Źródło: HubSpot Pośród przyczyn takiej sytuacji najczęściej wymieniane są: To dość długa lista.

Projekt CRM. Co zrobić, żeby się udał? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Czy da się budować automatyzacje AI bez kodu i… za darmo?

Wyobraź sobie rozwiązanie, które pozwala zintegrować wszystkie aplikacje w Twojej firmie i automatycznie wykonywać zadania, które dotąd zajmowały wiele godzin pracy. Brzmi jak coś, co mogłoby znacząco ułatwić codzienne obowiązki Twojego zespołu? Poznaj n8n –

Czy da się budować automatyzacje AI bez kodu i… za darmo? Czytaj więcej »

Marcin Różański

No-Code Day, czyli co wydarzyło się w Warszawie?

12 czerwca w Warszawie ponownie odbył się No-Code Day, cykliczne wydarzenie organizowane przez Creatio przy współpracy z partnerami. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania było „The Age of AI”. W trakcie konferencji przedstawiano jakie możliwości ma Creatio

No-Code Day, czyli co wydarzyło się w Warszawie? Czytaj więcej »

Czy AI zabierze pracę analitykom biznesowym?

Sztuczna inteligencja coraz częściej znajduje zastosowanie w obszarze analizy biznesowej, co rodzi pytania dotyczące wpływu tych technologii na rolę analityków biznesowych. Automatyzacja procesów związanych z przetwarzaniem danych oraz rozwój zaawansowanych algorytmów zmieniają sposób wykonywania codziennych

Czy AI zabierze pracę analitykom biznesowym? Czytaj więcej »

Marcin Różański

Czy AI trzeba się bać? Czy to tylko błyskotka czy realne wsparcie dla biznesu?

Niemal połowa polskich firm MŚP (46%) nie wdrożyła jeszcze żadnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, a tylko 22% deklaruje pełną integrację swoich narzędzi biznesowych. Dodatkowo 32,6% firm korzysta wyłącznie z narzędzi generatywnej AI (jak ChatGPT

Czy AI trzeba się bać? Czy to tylko błyskotka czy realne wsparcie dla biznesu? Czytaj więcej »

Marcin Różański
inwestycja w it czy to dobry moment

Technologiczna ruletka: Czy to dobry moment na inwestycję w IT?

Dylemat dzisiejszego menadżera: Sprawie z bliska przyjrzeli się analitycy instytutu badawczego Gartnera. W badaniu „Hype Cycle for Artificial Intelligence, 2024” wykazali fascynującą prawidłowość. Okazuje się, że technologie takie jak Gen AI czy ModelOps, które

Technologiczna ruletka: Czy to dobry moment na inwestycję w IT? Czytaj więcej »

Marcin Różański
Przewijanie do góry