systemy crm open source rodo

Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach

25 maja 2018 przyniósł poważną zmianę w zakresie ochrony danych dla podmiotów administrujących i przetwarzających informacje osobowe. To właśnie tego dnia weszło w życie unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Przepisy jednogłośnie uchwalone przez Parlament Europejski […]

Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach Czytaj więcej »

Anna Łakoma
magiczny kwadrant gartnera 2023

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok?

15 maja spędziłem w Gdańsku. Tym razem nie w ramach urlopu a na pełnej inspiracji konferencji „Morfologia sprzedaży” organizowanej przez Cetus Consulting (partnerów Sandler Training). W trakcie wydarzenia wygłosiłem prelekcję na temat tego, czy AI wpłynie na pracę sprzedaży w ciągu

Jak będzie wyglądać praca w sprzedaży za rok? Czytaj więcej »

Marcin Różański
crm open source

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management

Załóżmy, że masz zamiar wdrożyć nowe oprogramowanie dla Twojego działu Sprzedaży. Planujesz budować wszystko od podstaw czy też rozważasz skorzystanie z potencjału CRM Open Source? W dzisiejszym artykule podpowiadam, dlaczego otwarty kod oprogramowania to najlepsza z możliwych opcji.

CRM Open Source czy dedyk? Przewodnik po korzyściach i powodach, dla których warto wybrać otwarty system Customer Relationship Management Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
ai zendesk ai sztuczna inteligencja w customer service

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta

Zendesk to system dla marzycieli, którzy zapragnęli, by obsługa klienta stała się lekka, łatwa i przyjemna. Producent oprogramowania przyczynił się do tego, że w wielu organizacjach odczarowano procesy, które dotychczas kojarzyły się przede wszystkim z nerwowością, pośpiechem i stresem.

AI Zendesk: Sztuczna inteligencja w Twoim dziale Obsługi Klienta Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
crm dla firmy budowlanej

CRM dla firmy budowlanej. Czy wszystkie funkcje, których potrzebujesz, są na literę R?

Biznes w branży budowlanej to nie tylko fundamenty, ściany i dachy. To także skomplikowany system relacji, projektów i terminów, które muszą być zarządzane sprawnie i skutecznie. W tym kontekście odpowiednie oprogramowanie CRM staje się niezbędnym narzędziem dla podmiotów, które

CRM dla firmy budowlanej. Czy wszystkie funkcje, których potrzebujesz, są na literę R? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
centrala telefoniczna

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach

Centrala telefoniczna to bardzo istotny element infrastruktury komunikacyjnej każdej firmy. Od lat pełni kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego przepływu informacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami zewnętrznymi. W dzisiejszym artykule zgłębiam się w tajniki działania central

Centrala telefoniczna: Przewodnik po funkcjach, korzyściach i możliwościach Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
cyfryzacja biznesu

Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024

Cyfryzacja biznesu to konieczność. Musisz o niej pomyśleć, jeżeli nie chcesz zostać w tyle za swoją konkurencją. Jak obliczył instytut Nucleus Research, firmy, które już zaadresowały ten trend, mają szansę na zwrot nawet $8,71 z

Cyfryzacja biznesu tylko ze sprawdzonym oprogramowaniem. Nucleus Research wskazał liderów rynku 2024 Czytaj więcej »

Mateusz Malicki

System obiegu dokumentów. Sposób na porządek w dokumentach firmy

Dane to nowa ropa. Clive Humby, brytyjski matematyk i przedsiębiorca Najcenniejszym surowcem od dawna nie jest już ropa naftowa. To, co rządzi światem w XXI to przede wszystkim informacja. Nie inaczej jest w przypadku przedsiębiorstw. Im więcej wiemy o klientach czy własnej

System obiegu dokumentów. Sposób na porządek w dokumentach firmy Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
go live crm zapewnij sukces projketu przed wydaniem systemu na produkcję

GO LIVE CRM: 8 kroków do skutecznego uruchomienia systemu

Wdrożenie systemu CRM to przypuszczalnie jeden z bardziej absorbujących projektów, które możesz przedsięwziąć w celu usprawnienia procesu sprzedaży i obsługi klienta. Właściwe podejście do tematu zapewnia jednak konkretne, mierzalne efekty. Jak zbadał instytut Nucelus Research,

GO LIVE CRM: 8 kroków do skutecznego uruchomienia systemu Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
ai crm creatio copilot

AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot

System CRM z funkcjami AI? To brzmi jak plan! Są już na rynku rozwiązania, które umożliwiają zastosowanie sztucznej inteligencji w oprogramowaniu dla biznesu. Jedno z nich, szczególnie przydatne podczas zarządzania relacjami z klientem to Creatio Copilot — prawdziwa nowość

AI CRM system? Przedstawiamy możliwości Creatio Copilot Czytaj więcej »

jak zabezpieczyć dane klientów

Jak zabezpieczyć dane klienta? Bezpieczeństwo informacji w systemach CRM

W pierwszej połowie 2022 roku miało miejsce 2.8 miliarda prób hakowania systemów wypełnionych danymi osobowymi. Nie powinno dziwić, że bezpieczeństwo informacji jest jednym z najważniejszych trendów i zadań CIOs w 2024 roku. Każdy, kto zajmuje

Jak zabezpieczyć dane klienta? Bezpieczeństwo informacji w systemach CRM Czytaj więcej »

Marcin Różański
zapytanie ofertowe rfp crm wzór

Zapytanie ofertowe. Jak przygotować RFP, gdy poszukujesz systemu CRM?

Zapytanie ofertowe, często z angielskiego nazywane także Request for Proposal (RFP) to przydatne narzędzie poszukiwania dostawcy produktu lub usług. Przygotowanie jego treści wydaje się proste. W rzeczywistości przytłacza wielu inwestorów, którzy na wczesnym etapie procesu

Zapytanie ofertowe. Jak przygotować RFP, gdy poszukujesz systemu CRM? Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
praca w systemie crm

Praca w systemie CRM — Jak skorzystać ze wszystkich możliwości wdrożonego narzędzia?

Systemy CRM (Customer Relationship Management) to najlepiej rozwinięte narzędzie do zarządzania relacjami z klientami w organizacjach. Efektywne wykorzystanie możliwości, jakie oferuje tego rodzaju oprogramowanie, sprzyja konkurencyjności przedsiębiorstwa oraz wspomaga efektywność typowych aktywności biznesowych. Warto się

Praca w systemie CRM — Jak skorzystać ze wszystkich możliwości wdrożonego narzędzia? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
cytaty o ai

Popularne cytaty o AI. Poznaj opinię ekspertów ws. sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja wkroczyła prawie do każdej sfery naszego życia. Próbuję sobie na szybko przypomnieć obszar, w którym nie wywołała małego trzęsienia ziemi, ale nie mogę nic wymyślić. Zresztą technologia, która wzbudza zarówno nadzieje jak i obawy, musi być przełomowa.

Popularne cytaty o AI. Poznaj opinię ekspertów ws. sztucznej inteligencji Czytaj więcej »

Marcin Różański
cytaty biznesowe

12 cytatów o biznesie, które warto sobie przypomnieć

W biznesie chętnie powtarzamy chwytliwe cytaty. Szczególnie osób, które odniosły sukces w swojej dziedzinie. Być może potrafisz przytoczyć niektóre wypowiedzi Steva Jobsa, Jeffa Bezosa czy Billa Gatesa. W tym artykule chciałbym przypomnieć kilka myśli,

12 cytatów o biznesie, które warto sobie przypomnieć Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
zalety scrum

Zasady współpracy w Scrumie. Software Development dla zwinnych organizacji

Jeśli nie znasz Scruma, albo potrzebujesz go objaśnić swoim kolegom i koleżankom z firmy – poniżej znajdziesz gotową instrukcję prowadzenia zwinnych projketów wdrożeniowych. Przy okazji wyjaśniam, w czym tkwią pułapki tradycyjnego podejścia. Pozbawione kontekstu hasła takie

Zasady współpracy w Scrumie. Software Development dla zwinnych organizacji Czytaj więcej »

Marcin Różański
nowinki technologiczne 2024

Nowinki ze świata technologii na 2024 rok… a nawet dalej. Wyznacz kierunek transformacji cyfrowej w Twojej firmie

Rozważasz cyfryzację swojego biznesu w nowym roku? Sprawdź, jakie trendy ukształtują rynek oprogramowania w kolejnych miesiącach. Analitycy rynku z instytutu Gartnera wskazują na cztery obszary… Nowinki technologiczne na 2024 rok a nawet dalej… Według specjalistów z instytutu

Nowinki ze świata technologii na 2024 rok… a nawet dalej. Wyznacz kierunek transformacji cyfrowej w Twojej firmie Czytaj więcej »

Marcin Różański
udane wdrożenie systemu crm

Kiedy wdrożenie systemu CRM jest udane? 8 zasad, które zagwarantują sukces projektu IT

Chcesz wiedzieć, czego wymagać od dostawcy systemu IT, żeby zagwarantować, że Wasza współpraca będzie udana? Kiedyś opublikowałem tutaj artykuł o przypadkach nieudanego wdrożenia. W skrócie mógłbym więc napisać: przeczytaj tamten tekst o porażkach… i zrób odwrotnie. Pokusiłem się

Kiedy wdrożenie systemu CRM jest udane? 8 zasad, które zagwarantują sukces projektu IT Czytaj więcej »

Marcin Różański
ryzyko w biznesie

Dlaczego „zawsze robiliśmy to w ten sposób” to najbardziej ryzykowne zdanie w biznesie?

„Zawsze robiliśmy to w ten sposób”. Można się spierać, ale w mojej opinii to 6 najbardziej ryzykownych i kosztownych słów, jakie może wypowiedzieć przedsiębiorca, dyskredytując innowację. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że świat nie stoi w miejscu. Jak pokazały

Dlaczego „zawsze robiliśmy to w ten sposób” to najbardziej ryzykowne zdanie w biznesie? Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
scoring w crm kwalifikacja ocena potencjału klienta segmentacja bazy crm

Ocena potencjału klienta w systemie CRM: Kwalifikacja, segmentacja, scoring

Rozmawiając z klientami eVolpe, bardzo często spotykam się z problemem przeciążenia zespołu sprzedażowego intensywną obsługą klientów, którzy niekoniecznie przynoszą danej firmie zysk. Jest to sprawa o tyle istotna, że negatywnie wpływa na efektywność działu sprzedaży, momentami wręcz

Ocena potencjału klienta w systemie CRM: Kwalifikacja, segmentacja, scoring Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
Przewijanie do góry