priotytety w IT w 2024

3 najważniejsze zadania dla dyrektora IT w 2024 roku

Czy jest już za późno, by mówić o priorytetach na 2024? W wielu firmach budżety jeszcze się nie wyczerpały. Wiadomo natomiast, ile zysku wygenerowaliście w pierwszych kwartałach i ile możecie zainwestować w rozwój firmy w kolejnym okresie. W ciągu ostatnich dwóch lat […]

3 najważniejsze zadania dla dyrektora IT w 2024 roku Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Jak się wykąpać w zimnym jeziorze i przy okazji wyleczyć chore płuca? eVolpe po raz kolejny wspiera WOŚP

Co odróżnia lisa od morsa? W ubiegły weekend przekonaliśmy się, że wcale nie tak wiele. Oba zwierzaki preferują niskie temperatury i uwielbiają pomagać innym. Szczególnie, jeśli mowa o lisach z eVolpe i morsach z pobliskich Złotnik. W ubiegły weekend połączyliśmy siły i razem

Jak się wykąpać w zimnym jeziorze i przy okazji wyleczyć chore płuca? eVolpe po raz kolejny wspiera WOŚP Czytaj więcej »

jakość danych wdrożenie crm

Czy jakość bazy danych wpływa na sukces wdrożenia systemu CRM w dużej firmie?

Wdrożenie narzędzia CRM to ważna decyzja w życiu prezesa firmy. Szukając informacji na ten temat, szybko natrafisz na poradniki, które nakierowują na to, jak się przygotować do skomplikowanego przedsięwzięcia. Jest jednak pewien aspekt, na który należy zwrócić szczególną

Czy jakość bazy danych wpływa na sukces wdrożenia systemu CRM w dużej firmie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
licencje crm

„Licencje CRM” – płacić czy szukać alternatywy?

W dzisiejszym artykule podejmuję temat na przykładzie systemów w ofercie eVolpe, a ta jest niezwykle zróżnicowana. Przekonaj się, ile mogą Cię kosztować „licencje CRM” i  kiedy opłaca się na nie decydować. W razie czego — są alternatywy. „Licencje CRM” to często

„Licencje CRM” – płacić czy szukać alternatywy? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Narzędzia AI w systemach CRM – przykłady zastosowania dla dużych firm

W dzisiejszych czasach konsumenci coraz częściej oczekują szybkiej, skutecznej i spersonalizowanej obsługi. Wraz z rosnącą ilością danych, a także wzrostem konkurencji na rynku, sam system CRM może okazać się niewystarczający. Dlatego producenci oprogramowania wprowadzają narzędzia

Narzędzia AI w systemach CRM – przykłady zastosowania dla dużych firm Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
jak wybrać system crm żeby handlowcy go polubili

Jak wybrać system CRM, aby handlowcy go polubili?

Powiedzmy sobie szczerze – handlowcy dość często nie lubią korzystać z systemu CRM i traktują go jako zło konieczne. Niekiedy uważają wręcz, że jest to wyłącznie narzędzie wewnętrznej inwigilacji. Buntują się przeciwko kontroli ich działań i nie dostrzegają

Jak wybrać system CRM, aby handlowcy go polubili? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
customer centric

Czym jest podejście Customer Centric i jak je realizować w dużych firmach?

Kilka dni temu prowadziłem zajęcia na temat wdrożenia systemów CRM na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jeden z ważniejszych wątków mojego spotkania ze studentami dotyczył strategii Customer Centric. Rozmawialiśmy o tym, jak definiuje się takowe podejście, czemu one

Czym jest podejście Customer Centric i jak je realizować w dużych firmach? Czytaj więcej »

Marcin Różański
zastosowanie sztucznej inteligencji ai evolpe

Jak zyskać na zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie?

Sztuczna inteligencja zupełnie zmieniła oczekiwania użytkowników wobec oprogramowania IT. Coraz częściej otrzymuję pytania o funkcjonalność podobną do ChatGPT. Cieszę się, że moim klientom mogę dziś zaproponować o wiele więcej: technologię AI szytą na miarę. Jeśli

Jak zyskać na zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
system crm 2024

Czego wymagać od systemów CRM w 2024 roku? Analiza raportu SugarCRM

Kolejny rok pracy dobiega końca. Aż trudno uwierzyć, że to moja siódma podróż dookoła Słońca na pokładzie statku kosmicznego eVolpe. Niesamowite jak bardzo zmienił się rynek. Od dawna powtarzam, że jedyne czego możemy być pewni w życiu

Czego wymagać od systemów CRM w 2024 roku? Analiza raportu SugarCRM Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna dla pracowników. Jak zmieściliśmy potężny system IT do wewnętrznej kieszeni marynarki?

Korzystasz w pracy z telefonu komórkowego? Według badania Samsung i Frost & Sullivan — dzięki zastosowaniu smartfonów podczas wykonywania czynności służbowych — odzyskuje się aż 58 minut oraz osiąga 34%-owy wzrost produktywności każdego dnia. Podobny efekt obserwujemy

Aplikacja mobilna dla pracowników. Jak zmieściliśmy potężny system IT do wewnętrznej kieszeni marynarki? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
platfroma low code creatio gartner forrester research

Platforma Low-Code, którą polecają specjaliści. Wyniki analizy rynku za rok 2023

2023 rok dobiega końca. Pojawiają się pierwsze analizy dotyczące postępu technologii w ostatnich 12 miesiącach. Moją uwagę przykuły badania dotyczące rynku LCAP, czyli systemów Low-Code Application Platform. Tej specyficznej niszy przyglądały się

Platforma Low-Code, którą polecają specjaliści. Wyniki analizy rynku za rok 2023 Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji?

Zespół sprzedaży zakończył transakcję sukcesem i w firmie otwieracie szampana? Gratulacje! Jednak na tym nie kończy się relacja biznesowa. Pora na etap obsługi posprzedażowej. W tym momencie do gry wkracza ekipa z działu Obsługa Klienta. Waszym wspólnym celem

Obsługa posprzedażowa: jak utrzymać zaangażowanie klienta po zakończonej transakcji? Czytaj więcej »

Maria Gmerek

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2!

G2 to popularna platforma z opiniami użytkowników na temat wykorzystywanego w ich organizacji oprogramowania. Światło dzienne ujrzał właśnie ranking, który zestawia oceny przyznane systemom w 2023 roku. Moją uwagę przykuł sukces odnotowany przez firmę Zendesk. Ich produkt

Postaw na system, który zbiera najlepsze oceny użytkowników. Zendesk liderem na platformie G2! Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
zendesk ai customer service

Jak sztuczna inteligencja pomaga obsługiwać klientów i wspiera pracowników firmy? Zendesk AI w akcji

Dożyliśmy czasów upowszechnienia się sztucznej inteligencji. Jednakże wiele firm nie zdołało jej jeszcze zastosować w praktyce. Badania Accenture dotyczące dojrzałości AI w europejskich przedsiębiorstwach wykazały, że aż 64% badanych dopiero rozpoczyna testy tej niesamowitej technologii. W obszarach

Jak sztuczna inteligencja pomaga obsługiwać klientów i wspiera pracowników firmy? Zendesk AI w akcji Czytaj więcej »

Mateusz Malicki
no code ai

No-code i AI. Co może wyniknąć z połączenia tych dwóch technologii?

Kogo z nas nie pochłonęła jeszcze zabawa ChatGPT? Nie powinno dziwić, że z nowinek zaczynamy korzystać nie tylko prywatnie, ale również w miejscu pracy. Nowości takie jak sztuczna inteligencja, trafiają też do powszechnie wykorzystywanych narzędzi, np. systemów CRM. Integracja z AI lub

No-code i AI. Co może wyniknąć z połączenia tych dwóch technologii? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
spotkanie partnerów sugarcrm

Spotkanie partnerów SugarCRM w Birmingham

Kooperacja z partnerami i utrzymywanie z nimi dobrych relacji to bardzo ważny naszego biznesu. Z SugarCRM łączy nas bardzo długa i owocna współpraca. Cieszę się, że udało nam się spotkać z tak liczną częścią naszej społeczności. 2 października wraz

Spotkanie partnerów SugarCRM w Birmingham Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
creatio 8.1 quantum release blog post article banner

Creatio 8.1 Quantum: Nowa era technologii no-code

Wrzesień to miesiąc, który tradycyjnie obfituje w nowinki technologiczne. Czołowi innowatorzy przyzwyczaili nas do jesiennych aktualizacji sprzętowych i premier oprogramowania. To już tradycja, że u progu ostatniego kwartału roku, giganci technologiczni odkrywają karty, kusząc obietnicą wyższej wydajności, nowymi

Creatio 8.1 Quantum: Nowa era technologii no-code Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Przewijanie do góry